Apple преговаря с холивудски имена за ексклузивно съдържание за своята платформа

GLOBAL BUSINESS WEEK AHEAD PACKAGE - SEARCH "BUSINESS WEEK AHEAD APRIL 27" FOR ALL IMAGES

© Chance Chan, Reuters

GLOBAL BUSINESS WEEK AHEAD PACKAGE - SEARCH "BUSINESS WEEK AHEAD APRIL 27" FOR ALL IMAGES



Технологичните компании подготвят нови видеоуслуги, които да предлагат собствени предавания и съдържание. Apple например е провела тайни преговори с водещи холивудски имена с предложение да създават такова съдържание за Apple TV и iTunes, съобщава онлайн изданието Fast Company в обширен репортаж. То посочва и други големи компании като Facebook, Google и Alibaba, които също имат сходни интереси.


Apple е организирала няколко срещи по време на фестивала "Сънданс" в Юта. За разлика от повечето компании, които присъстват на фестивала, Apple не е вдигала шум около себе си и се е опитала да остане незабелязана, като е канила само избрани хора от тесен кръг на своите срещи. След фестивала висши служители на компанията са пътували и до Лос Анджелис за повторни срещи. Срещите са толкова тайни, че вместо името на Apple, участниците в тях използват името United Fruit Company, когато записват събитието в графиците си.


Според източниците на изданието Apple има две отделни стратегии. Едната е за стрийминг услугата Apple Music, като предвижда създаването на видеоклипове, документални филми за музикантите и кратки филми с тяхно участие. Втората стратегия е насочена към Apple TV и iTunes, като цели създаването на филми и сериали за услугите подобно на Netflix и Amazon. Компанията предвижда едновременен дебют на няколко проекта, с което ударно да започне да изгражда каталога си. Все още обаче няма конкретни срокове за дебюта на услугата.


Google вече работи активно по своя еквивалент чрез платената версия YouTube Red, в която хората зад най-популярните канали на видеопортала вече създават ексклузивно съдържание. Facebook също започна работа в подобна посока, като популяризира своята услуга за стрийминг на живо и не крие, че плаща на някои от партньорите си да създават съдържание за нея.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 300 Неутрално
  2. 2 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Телевизора ще бъде измислен от Ябълка.

  3. 3 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3477 Весело

    До коментар [#2] от "deepblue":


    [quote#2:"deepblue"]Телевизора ще бъде измислен от Ябълка. [/quote]Ей сега ще почнат да съдят Сони,Самсунг,Филипс и всички,че им крадат патента за телевизор...

  4. 4 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Искате ли да ви обясня защо заглавието е:
    "Apple преговаря с холивудски имена за ексклузивно съдържание за своята платформа"
    ...след като:
    "Google вече работи активно по своя еквивалент чрез платената версия YouTube Red, в която хората зад най-популярните канали на видеопортала вече създават ексклузивно съдържание. "
    и
    "онлайн изданието Fast Company в обширен репортаж. То посочва и други големи компании като Facebook, Google и Alibaba, които също имат сходни интереси."

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  5. 5 Профил на eminem9876
    eminem9876
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#2] от "deepblue":

    Зрителите заменят традиционните тв канали със стрийминг приложенията. Телевизора няма, как да бъде изместен, защото се е приспособил към епохата на видео стрийминга. Всеки нов смарт телевизор има стрийминг приложения, като Ютюб, Нетфлик, НВО и други.

  6. 6 Профил на nemisemisli
    nemisemisli
    Рейтинг: 551 Неутрално

    НВО GО, Нетфликс, Гугъл, Амазон - Холивудските студия ще се нагушят с толкова много клиенти.

    Скоро новите в бранша ще разберат, че да се направи ексклузивно съдържание е лесно, но да се направи така, че хората да искат да платят за него е трудната част...

  7. 7 Профил на eminem9876
    eminem9876
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#6] от "smart":

    В България може хората да не плащат за видео съдържание, но в страни, като Сащ има много хора, които се абонират.
    Въпросът е, че Епъл се сетиха прекалено късно.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK