BMW и Daimler са се отказали от партньорство с Apple за разработката на iCar

BMW и Daimler са се отказали от партньорство с Apple за разработката на iCar

© Beck Diefenbach, Reutrs



Apple продължава да търси основен партньор, с който да разработи своя умен електрически автомобил, като германските концерни BMW и Daimler са се отказали от идеята, съобщава в. "Ханделсблат". Американската компания преговаряше с тях за сътрудничество в разработката на т.нар. iCar.


Това е неофициалното име на умния електрически автомобил, за който вече около година се спекулира, че Apple разработва. Нито една от трите компании не коментира темата.


Според източниците на изданието преговорите са се провалили заради неразбирателство кой ще има водеща роля в проекта. Apple иска автомобилът да е своеобразна част от нейната софтуерна платформа и да е свързан с облачните й услуги. Автомобилните производители обаче не са толкова отворени към идеята и искат повече ограничения за личните данни.


Преговорите с BMW са пропаднали още в края на миналата година, докато тези с Daimler са били прекратени наскоро. Все пак Apple се надява да успее да намери за партньор германски автомобилен производител, като движи инициативата от офис в Берлин. Въпреки това "Ханделсблат" посочва канадско-австрийската компания Magna за най-вероятен бъдещ партньор на Apple. И тя обаче отказва коментар.

Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 466 Неутрално
  2. 2 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    iCar ще бъде скъпа. Зарядното ще бъде неуниверсално, но за сметка на това скъпо. За всяка екстра ще се заплаща допълнително. Доналд Тръмп ще поиска iCar да се произвежда в САЩ с фразата Apple should build their damn things in US. Купувачите на iCar ще чакат на палатки две седмици пред Apple центровете, за да платят резервационна такса от 10000$.

    The best way to predict the future is to invent it.
  3. 3 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    Предполагам, че Епъл са поискали не по-малко от 90%-та от печалбата и патента за кръглите гуми! Други пречки не виждам...!

    Бивш tww09306483.
  4. 4 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#2] от "EU defender":

    можеш да я караш само до определени градове и по определени пътища, всичко останало се заплаща отделно...

  5. 5 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    Да пробват с индийски партньор Тата. Даже няма смисъл да сменят дизайна, а и печалбата ще бъде огромна https://en.wikipedia.org/wiki/Tata_Motors#/media/File:Tata_Nano_im_Verkehrszentrum_des_Deutschen_Museums.JPG

    Ха сега си я представете бяла и с една гризната ябълчица отпред!

    The best way to predict the future is to invent it.
  6. 6 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    До коментар [#5] от "EU defender":

    Направо чудничка ще стане Само не разбрах защо не искат да станат партньор с някой щатски концерн? Интересно...

    Panta rhei....
  7. 7 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#2] от "EU defender":

    Браво!

    Every cradle is a grave.
  8. 8 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#5] от "EU defender":

    Това не беше ли модел Зика, която после я преименуваха, заради нещастно съвпадение с името на вируса Зика?

    http://www.aljazeera.com/news/2016/02/zika-outbreak-forces-india-tata-motors-rename-car-160203193201541.html

    Every cradle is a grave.
  9. 9 Профил на phillipov
    phillipov
    Рейтинг: 475 Весело

    До коментар [#2] от "EU defender":

    Не го казвай на фенове/собственици на Ябълкови вещи, че жив ще те изядат!

  10. 10 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 1889 Весело

    Епъл силно иска да събира лични данни. За радост не всички са съгласни с това.

  11. 11 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#10] от "blagoj":

    А може би просто Епъл са си помислили, че не преговарят с БМВ и Мерцедес, а с некви китайкси работилници, и немците съвсем деликатно са им казали фък офф.

    Every cradle is a grave.
  12. 12 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Епъл както са свикнали,вероятно искат да лапнат 95% от печалбата и да закрепостят производителите към своят платформа..

  13. 13 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 548 Неутрално

    Казали са на пича от снимката , че той на където е тръгнал , те от там се връщат

  14. 14 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 548 Весело

    Ханделсблат" посочва канадско-австрийската компания Magna за най-вероятен бъдещ партньор на Apple и ...

    http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2015/09/22/2614102_kanadskata_magna_prouchva_vuzmojnosti_za_vtori_zavod_v/

    Това значи ли , че ще правим iCar . Ще стане нещо като Правец 8х .

  15. 15 Профил на Сталкер
    Сталкер
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#6] от "Molossian":

    Може би защото BMW са най-напред с материала, особено в областта на серийно внедрените автоматични функции. Но явно Apple много са се объркали, че компания като BMW ще се съгласи да играе втора цигулка и само заради няколко епълски приложения с епълски дизайн стъпващи изцяло върху разработките на BMW колата да се води продукт на Apple...

  16. 16 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 973 Неутрално

    Че да видят какво ще им кажат СААБ. Хем са американска собственост, хем не са.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  17. 17 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 753 Неутрално

    АЙДЕЕ , ПАК ПАРТЕНКИ ЗА НЕКЪВ ИМАДЖИНЪРИ iCar..

    На Епъл и през ум не им е минавало да правят iCar бе Дневничарчета!!!
    Това че са се опитали да пробутат некъв софтуеър на германските концерни BMW и Daimler, е превърнато от лоялната пропаганда и ай-фантазьорите ' iCar'
    Ха-ха-ха ....толкова сте лесни и жалки.....

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK