Apple ще разреши реклами в приложенията за iOS

Apple ще разреши реклами в приложенията за iOS

© Lucy Nicholson, Reuters



Apple и Google подготвят големи и важни промени в онлайн магазините си за приложения. Чрез тях те ще дават повече пари на създателите на приложения.


Apple подготвя и предлагането на реклами и платени абонаменти в приложенията за iOS, съобщава онлайн изданието The Verge. Компанията ще прибира по 30% дял от абонамент, но ако потребителят се абонира за цяла година напред, тогава Apple ще взима само 15% дял. Според изданието промените ще влязат в сила от 13-ти юни т.г. с началото на годишната конференция на компанията.


Те ще важат за всички видове приложения. Досега само определен тип програми можеха да предлагат платени абонаменти, но това ограничение отпада.




Според онлайн изданието Re/Code, Google също има подобни планове. Изданието посочва, че компанията е тествала същото разпределение на приходите с избрани партньори и вече е готова да направи новите правила достъпни за всички. Въпреки това все още няма точен срок кога ще се случи, като ще има една основна разлика.


Google няма да прибира по 15% само когато потребител се абонира за приложение за една година, а при всеки абонамент, независимо от неговата продължителност. Компанията се надява, че по този начин ще привлече повече програмисти към своята платформа.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Още една сериозна причина да не си купя такова тамагочи...

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  2. 2 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2300 Неутрално
  3. 3 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1202 Неутрално

    До коментар [#1] от "The Core":

    Какова тамагочи?
    Андроид или иОС?


    Има разлика между платен абонамент и реклама!
    То и сега в някои приложения имаше реклами, сега какво, ще са по-масови ли?

    Явно ще трябва да видя в източника какво пише.

  4. 4 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Неутрално

    Разтълкувайте ми последният абзац от статията, моля. Какви 15% Гугъл няма да прибира и какво ще взема?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  5. 5 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2203 Весело

    Нема настроение 'потривам лакомо ръчички'. Но и весело върши работа

    Use your Illusion
  6. 6 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    Щеше да е новина, ако бяха забранили рекламите.
    Ама пустата му грижа за нашето удобство...

  7. 7 Профил на krustev
    krustev
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Ех дневник, дневник... Гугъл транслейт все ви подвежда :) реклами в ios и android има от памтивека. Новото е че ще има платени резултати в ап стор-а.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  8. 8 Профил на krustev
    krustev
    Рейтинг: 217 Неутрално


    "Разтълкувайте ми последният абзац от статията, моля. Какви 15% Гугъл няма да прибира и какво ще взема? "

    Тва което google translate не е успял да преведе е, че гугъл ще взимат 15% от абонамента независимо от продължителността; докато апъл ще взимат 30% през първата година и 15% след това.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  9. 9 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10095 Неутрално

    Не е съвсем точно описанието. В Re/Code има малко повече информация, но според мен предложението към разработчиците не е финализирано окончателно

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  10. 10 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Неутрално

    До коментар [#8] от "krustev":

    Ей! Благодаря! Наистина благодаря! Хм.... Трябва да ги погледна Майкрософт какво искат за техния магазин





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK