66% от хората използват чат приложения за комуникация с фирми

66% от хората използват чат приложения за комуникация с фирми

© Анелия Николова, Reuters



Голяма част от крайните потребители все по-често разчитат на чат приложения, за да комуникират с фирми, брандове и организации. Проучване търговската група Mobile Ecosystem Forum (MEF) показва, че 66% от крайните потребители използват чат приложения за комуникация с фирми, съобщава онлайн изданието Venture Beat.


В проучването са участвали шест хил. души от девет държави. От тях 66% са използвали чат приложения, а 74% - SMS-и, за да комуникират с фирма.


Най-често хората комуникират по този начин с банкова или финансова институция - в една трета от случаите. Само 30% от анкетираните казват, че използват телефоните си като част от система за двустепенна идентификация, при която получават SMS от фирмата с код, който да въведат, за да влязат в профила си. Втори по популярност са комуникациите с фирми, когато става дума за промоция.




MEF наблюдава потенциал за голям ръст на комуникацията чрез чат и SMS за здравните институции. За сега 15% от потребителите казват, че са получавали SMS от болница или лекар, а 12% - чрез чат приложение.


Наличните и популярни платформи са най-честият избор за потребителите и компаниите. Общо 56% казват, че най-често използват Facebook Messenger за връзка с компания. 50% споделят, че използват и WhatsApp, а 42% разчитат и на SMS.


Въпреки това MEF смята, че пазарът на чат приложения все още не е узрял и разпределен. Групата вижда потенциал за поява и ръст на още чат приложения, особено с продължаващия ръст на потреблението на смартфони и тяхното навлизане в развиващите се пазари. MEF допълва, че все още 35% от потребителите на чат приложения и 24% от тези на SMS-и не са използвали тези услуги за връзка с фирми и това е много голям и неразработен сегмент с потенциал.


Всичко, което трябва да знаете за:
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK