Имаше наскоро инцидент с умен, ама много умен автомобил на Тесла, който разчитал само на камера, без радар. Камерата не различила белите облаци от бял камион, и това доведе до инцидент със смърт. Дали ще разпознават жестовете на велосипедистите е важно, но по-важно е, автопилотът на колите да не разчитра само на камера!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
Въпрос на време е да се регистрира следващата катастрофа, оттам ще се получи най-голям обем информация, понеже сега се работи с хипотези, а после - с факти
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
[quote#4:"442"]Те не са най-важните участници в движението.[/quote]
Някак си е тъпо да пуснеш автомобил, който пази само най-важните участници в движението, а другите гази.
За България трябва да еазпознават и жеста за спиране на маршрутка след кийто маршутката може да спре рязки и или да мине открайно лява в крайно дясна лента.
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
катастрофата с автономно пилотиранта кола на Тесла е голям удар по цялата индутрия. Затова сега се оптиват йезуитски да излязат от неприятната ситуация - не било автономен автомобил а само авто-пилот. Програмата била бета. Той шофьорът бил виновен защото трбявало да стои с ръце на волана и готов да се намеси.
Ами не е това идеята на авто-пилота.
Опитват се да ни убедят колко са напреднали с изкуствения интелект, но истината е че сега едва зачекват повърхността на човешките когнитивни способноси.
Не случайно на човек са му необходими години преди да натрупа достатъчно опит за да може да управлява автомобил. Първо 16-18 години за да добие социалните умения, а после още поне 2-3-5-10 години за да добие специфичните умения да шофира. И тук нямам предвид техниката на отпускане не съединителя или превключване на скоростите, а умението да преценява ситуациите и да оставя достатъчен запас от време за да може да реагира.
Кой ще научава автономните коли на това и как. Ще има училище за автономни автомобили с паралелен трафик , вкойто те да могат да се научават преди да бъдат пуснати на пазара? Или ще се научават в движение?
Когато човек гледа по NG колко авиокатастроофи са се случили в резултат на проблем с автопилота на самолет, може да се замисли, какво ни чака, когато хибридните автомобили понавлезат по птищата.
Положителен момент е, че средствата за безопасност при автомобилите са доста по-развити от тези във въздухоплаването...
[quote#16:"2.50"]колко авиокатастроофи са се случили в резултат на проблем с автопилота на самолет[/quote]
Ако вземе да ги сравни с катастрофите поради човешка грешка, направо може да се зарови в мазето от ужасТ и да не излезе, докато всички автомобили не станат автономни.
[quote#17:"xcheffo"]Ако вземе да ги сравни с катастрофите поради човешка грешка[/quote]
За да ги сравняваме трябва да има някаква база.
Сигурен съм, че системата ще е достатъчно сигурна когато се наложи.
Не случайно давам за пример сериите на NG, защото там изрично се посочва, че техниката се развиива за съжаление с цената на жертви...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
greenhrast
Рейтинг: 1003 НеутралноЩе има време за жестовете на мотористите-камикадзе? За секунди се появяват от хоризонта и отново изчезват...
Публикувано през m.dnevnik.bg
chicago514
Рейтинг: 1312 НеутралноПостепенно тя ще продължи да се усъвършенства и ще става все по-сигурна и прецизна, казват от компанията."Това е несъмнено.
джендър NATO generals
Рейтинг: 1270 НеутралноИмаше наскоро инцидент с умен, ама много умен автомобил на Тесла, който разчитал само на камера, без радар. Камерата не различила белите облаци от бял камион, и това доведе до инцидент със смърт. Дали ще разпознават жестовете на велосипедистите е важно, но по-важно е, автопилотът на колите да не разчитра само на камера!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток442
Рейтинг: 1520 НеутралноТака и не мога да разбера защо се отдава толкова голямо значение на велосипедистите !!! Те не са най-важните участници в движението.
Хи-хи
Рейтинг: 1568 НеутралноСреден пръст ще разпознаят ли
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1334 Неутралнонапредват-скоро ще разпознават и среден пръст.
Boris Popov
Рейтинг: 684 ВеселоДо коментар [#5] от "Хи-хи":
Трябва.То това е най-често срещания жест..Ако него не разпознават,хич да не ги пускат на улицата.
penetrating
Рейтинг: 8714 НеутралноВъпрос на време е да се регистрира следващата катастрофа, оттам ще се получи най-голям обем информация, понеже сега се работи с хипотези, а после - с факти
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertgalio
Рейтинг: 684 Неутрално[quote#4:"442"]Те не са най-важните участници в движението. [/quote]
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQMНе са. Просто един от участниците в движението.
Нещо, което голяма част от автомобилистите у нас не могат да проумеят.
xcheffo
Рейтинг: 282 Неутрално[quote#4:"442"]Те не са най-важните участници в движението.[/quote]
Някак си е тъпо да пуснеш автомобил, който пази само най-важните участници в движението, а другите гази.
Илиян Колев
Рейтинг: 826 НеутралноЗа България трябва да еазпознават и жеста за спиране на маршрутка след кийто маршутката може да спре рязки и или да мине открайно лява в крайно дясна лента.
Николай Теллалов
Рейтинг: 770 НеутралноСветът се променя необратимо. В роботизирания свят капитализмът се превръща в абсурд. on.gif
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратhttps://traditio.wiki/files/3/3d/Bidstrup.Automati
Публикувано през m.dnevnik.bg
valtoro
Рейтинг: 977 НеутралноА ще разпознае ли махането
със стоп палка на КАТ ???
rkirov
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#6] от "dolna4erti4ka":
ще изчкаме
Все по-хубаво става :)Ааа този жест е разпространен в България .Все още няма вулти културна версия на софтуера .
subsonic
Рейтинг: 564 НеутралноДо коментар [#3] от "Крадолюб ДемоКРАДов":
катастрофата с автономно пилотиранта кола на Тесла е голям удар по цялата индутрия. Затова сега се оптиват йезуитски да излязат от неприятната ситуация - не било автономен автомобил а само авто-пилот. Програмата била бета. Той шофьорът бил виновен защото трбявало да стои с ръце на волана и готов да се намеси.
Ами не е това идеята на авто-пилота.
Опитват се да ни убедят колко са напреднали с изкуствения интелект, но истината е че сега едва зачекват повърхността на човешките когнитивни способноси.
Не случайно на човек са му необходими години преди да натрупа достатъчно опит за да може да управлява автомобил. Първо 16-18 години за да добие социалните умения, а после още поне 2-3-5-10 години за да добие специфичните умения да шофира. И тук нямам предвид техниката на отпускане не съединителя или превключване на скоростите, а умението да преценява ситуациите и да оставя достатъчен запас от време за да може да реагира.
Кой ще научава автономните коли на това и как. Ще има училище за автономни автомобили с паралелен трафик , вкойто те да могат да се научават преди да бъдат пуснати на пазара? Или ще се научават в движение?
2.5
Рейтинг: 3537 НеутралноКогато човек гледа по NG колко авиокатастроофи са се случили в резултат на проблем с автопилота на самолет, може да се замисли, какво ни чака, когато хибридните автомобили понавлезат по птищата.
I Want To BelieveПоложителен момент е, че средствата за безопасност при автомобилите са доста по-развити от тези във въздухоплаването...
xcheffo
Рейтинг: 282 Неутрално[quote#16:"2.50"]колко авиокатастроофи са се случили в резултат на проблем с автопилота на самолет[/quote]
Ако вземе да ги сравни с катастрофите поради човешка грешка, направо може да се зарови в мазето от ужасТ и да не излезе, докато всички автомобили не станат автономни.
2.5
Рейтинг: 3537 Неутрално[quote#17:"xcheffo"]Ако вземе да ги сравни с катастрофите поради човешка грешка[/quote]
I Want To BelieveЗа да ги сравняваме трябва да има някаква база.
Сигурен съм, че системата ще е достатъчно сигурна когато се наложи.
Не случайно давам за пример сериите на NG, защото там изрично се посочва, че техниката се развиива за съжаление с цената на жертви...
Ернесто
Рейтинг: 515 НеутралноЯйце.