Sony подготвя нови модели на PlayStation 4

Sony подготвя нови модели на PlayStation 4

© Kevork Djansezian, Reuters



Sony подготвя два нови модела на PlayStation 4, съобщава в. The Wall Street Journal. Обновената гейм конзола ще има две версии - стандартна и по-скъпа с още по-добър хардуер, като те ще бъдат представени следващия месец.


По този начин Sony се надява да привлече още повече геймъри, включително и най-големите фенове, които обикновено предпочитат компютрите, защото могат да ги обновяват с най-мощния хардуер и да извличат максималното от игрите.


За сега компанията потвърждава единствено, че на 7-ми септември ще има събитие в Ню Йорк, на което ще говори за PlayStation 4. Още през юни т.г. компанията загатна, че подготвя още по-мощна версия на конзолата, но не беше разкривала планове за обновяване и на стандартния модел.


Според анализатора Дамиан Тонг, новият стандартен модел ще бъде по-евтин и с по-малък корпус. Той ще последва пуснатия по-рано тази година подобен модел на Xbox One - Xbox One S. Промяната идва точно навреме, когато Sony започва да забелязва забавяне на продажбите на PlayStation 4. Компанията е намалила инвентара си през последните седмици и вече се подготвя за новите, от които очаква отново да привлекат феновете.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 426 Неутрално

    SORRY

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  2. 2 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    Преди, като дица, си играехме с балоните на съседката и на чичо доктор.
    Днешните зомбите играят с джойстика си.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  3. 3 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 937 Неутрално

    Много бързо ПЦ-тата качват мощност и конзолите 2-3 години след премиерата вече се задъхват на новите заглавия. На предното поколение конзоли едвам държаха разработчиците на игри да спъват графиката, но вече не могат явно и излизат с ъпгрейди на конзолата.

  4. 4 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2125 Неутрално



    [quote#3:"redguy"]Много бързо ПЦ-тата качват мощност[/quote]
    "Мощност"?! Това да не са двигатели, или калорифери. Боже, боже! Освен това, последните няколко години "качването на мощност" доста се забави, и заради намалена конкуренция и поради доближаването до технологичният минимум в размерите на транзисторите на чиповете. Макар все още производството да е малко над тази граница негативните ефекти вече се проявяват и е все по-трудно и скъпо да се произвеждат годни чипове, особено от тия по-големите, по-"мощните", от високият клас.

    мурзилка
  5. 5 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 558 Неутрално

    До коментар [#4] от "Маршалов":
    До коментар [#3] от "redguy":
    [quote#3:"redguy"]Много бързо ПЦ-тата качват мощност и конзолите 2-3 години след премиерата вече се задъхват на новите заглавия.[/quote]
    Това е едната причина, но да не забравяме и другата - в развитите страни всичко се движи към 4к видео, така че Сони и Майкрософт се надпреварват точно в тази насока. Освен това конзолите не са само за игри, а и за видео съдържание.
    Доколкото си спомням последната конзола на Майкрософт работи с 4к видео, но не и с 4к игри, а сега новата Плейстейшън ще поддържа и игрите.

  6. 6 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 937 Неутрално

    До коментар [#4] от "Маршалов":

    Маршалов, думата "мощност" може да се използва и в преносен смисъл в друг контекст, освен за автомобили и калорифери.

  7. 7 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    Не споря, че повишаване на производителността има, просто не е с темповете, които ги имаше преди да почне настоящият "мижав" период, който е факт от вече 5 години. Разбира се, при специфичен компонент, какъвто са видеокартите, също и процесорите от тъй нареченият HEDT клас, които са насочени основно към ентусиасти, напредъкът е по-съществен, отколкото в другите по-обикновени, бюджетен, среден и висок клас компоненти. Именно видеокартите са основният отговорен компонент, нужен за рендериране на високи резолюции на съвременните компютърни игри. Същевременно при конзолите нещата са малко по-различни. Поради това, че в тях се използуват в огромни мащаби само по няколко предварително избрани компонента, е много по-лесно игрите за конзоли да са значително по-добре оптимизирани към тези компоненти и дори с относително слабият хардуер на конзолите, да се играят на високи резолюции. Но пък част от самите оптимизации на игрите включват заключване на фрейм рейта(брой кадри в секунда) до максимум 60FPS за по-леките игри и 30FPS за по-тежките, както и това че самите игри не са настроени на кой знае колко високи нива на заглаждане на картината и другите екстри, с които при компютърните игри играчът е свободен да борави, при това до доста високи стойности.

    мурзилка
  8. 8 Профил на jedimonster1
    jedimonster1
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#7] от "Маршалов":

    Коя игра за PS4 е заключена на 30FPS?

  9. 9 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2125 Неутрално

    До коментар [#8] от "jedimonster1":

    Killzone, Destiny, Need 4 Speed Rivals, Warframe и няколко друге така бяха, поне в началото. После излязоха още малко по-"оптимизирани" версии, с посвалени настройки и успяха да ги докарат докъм 60 фрейм. Но инфото ми не е съвсем ново. Вероятно има и друг игри. Не ми се занимава да търся. Пък и сегашната версия на PS4 не е точно със същият набор хардуер, с който стартираха продажбите в началото на предлагането. Малко клокнаха заводски APU-то, по-нови и обемни дискове, още драйверни оптимизации и така.

    мурзилка




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK