Над 90 претендента се борят за наградите за дигитален маркетинг

Над 90 претендента се борят за наградите за дигитален маркетинг

© IAB MIXX Awards



Общо 97 са претендентите за отличие в наградите за дигитален маркетинг IAB MIXX Awards. Всички кандидатури на агенциите и компаниите ще се съревновават в общо седем категории на тазгодишното издание на конкурса, а победителите ще станат ясни на награждаването на 17 ноември в зала "Люмиер" на НДК.


Всеки един от членовете на журито ще представи интерактивните маркетинг кампании от цял свят, които са го впечатлили най-много. Организаторите обещават да представят и интересни казуси и проекти, свързани с някои от големите брандове в страната.


В журито участват Зоран Арсовски, директор "Глобален дигитален маркетинг" в Progress, Катя Тодорова, основател на MEmotion, Георги Малчев, управляващ партньор в Xplora, Жустин Томс, маркетинг мениджър в Ей Би Си Дизайн енд комюникейшънс, Спас Сливков, мениджър OLX, Георги Гавазов, управляващ партньор в Saatchi&Saatchi, Юлия Атанасова, мениджър за България на Crimtan,


Програмата и още информация за IAB MIXX Awards 2016 ще намерите тук, a билети може да се купят тук.

Ключови думи към статията:

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Това награди за български произведения ли са, или българи гласуват за такива от цял свят?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK