Аз подозирам, че "отговорният човек" трябва да може да поеме управлението, а не да си приказва с пътниците. Подозирам също, че той трябва да бъде глобен за двата случая, описани в статията.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Хубава идея, единствено това ми изглежда обезпокоително: "Фотограф на естонската агенция пък е заснел автономен автобус да пренебрегва червена светлина на пешеходен светофар." Т.е. системата,която го контролира не е отчела тази грешка, направил я е външен човек, а това означава, че може да има и други. Но пък това е пилотен проект, който има специфични цели - включително и отстраняване на проблеми. Предполагам, че са ползвали опита на Финландия.
Старият град би трябвало да ти хареса, на банката каьват панка.Най—добре е да се прави тур Клайпеда—Рига—Таллин (и трите основани от тевтонците). Ноември не е най—подходящото време, малко кофти е климата.
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
Талинци тогава от кой си купуват билетчетата, щом се качат в автобуса?
:)
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Там градският транспорт е "безплатен" - финансира се изцяло от данъци. Според мен много добра мярка за да се качат повече хора на градския транспорт и да се намалят автоталибаните.
Дано някой ден и тук стане така, да нашият по-дебели данъци, акцизи върху горивата и такса за преминаване през центъра, за сметка на това градския транспорт да е по-евтин.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
Това е Естония. Сега Председател на ЕС. Автобусите им се движат без водач. А тук цяла държава се движи без водач и ... нищо не става, постоянно катастрофираме :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Имат имат, като всяко китайско менте.. Въпросното чудо е прототип, а в реалност самото превозно средство не прилича на това на снимката нито на онова в компютърната симулация.. а пък дори си има шофьор.... Китайска пропаганда... досущ като оня уж автобус на релси и пропуска коли от под себе си..обаче се изпари... не съществува, освен на прототип... Хубаво е да се четат и не китайски източници.. съжалявам, че пак те разочоровам.....
Петя, Петя, тези глупости, където машините щели да изядът човека, разни идиоти ги повтарят от поне 200 години. Навремето им викали Лудити. Най-вече комунистически идиоти.
Нама проблем и София да си купи, но виждам два големи проблема 1. за тях е необходима перфектна улична маркировка пък нашата я издържа няколко месеца я не, сякаш я правят със водни бои 2. не знам дали софтуера е предвидил непрекъснатото отнемане на предимство, което си е практика
Това е бъдещето на Естония. Скоро няма да има ни хора за шофьори, ни за пътници. Само петък и събота може да извозват пияндетата дошли за стаг парти. Да вземем пример от Естония и в името на е-правителството и евроатлантическите ценности да вземем да се поосвободим от излишното население.
Това да си фен на Естония като държава е някакъв абсолютен нонсенс. Ще е добре разни изявени форумци да направят проект и да ходят да обучават естонците на родолюбие, че горките явно не са наясно в какъв е-рай живеят.
Всъщност това не е точно трамвай, а нещо като надземно метро. Няма проблем релсови превозни средства да се движат без шофьор, когато са само на собствен път. Стара е тази технология, В Копенхаген метрото се движи без шофьор от 2002година.
Съвсем друга е ситуацията когато МПС се движи без шофьор по обикновени пътища използвани от всички.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Веселин Минев
Рейтинг: 221 НеутралноА чалга ще има ли кой да пуска?
majorman
Рейтинг: 767 ВеселоА сега кой ще попържа?
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manusero
Рейтинг: 541 НеутралноАз подозирам, че "отговорният човек" трябва да може да поеме управлението, а не да си приказва с пътниците. Подозирам също, че той трябва да бъде глобен за двата случая, описани в статията.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Торбалан
Рейтинг: 274 РазстроеноКога ще ги стигнем...естонците?
www.commcrime.blogspot.comEU defender
Рейтинг: 648 НеутралноИнтересна държава е Естония. През Ноември ще имам удоволствието да я посетя за първи път.
The best way to predict the future is to invent it.alextan
Рейтинг: 488 НеутралноХубава идея, единствено това ми изглежда обезпокоително: "Фотограф на естонската агенция пък е заснел автономен автобус да пренебрегва червена светлина на пешеходен светофар."
Т.е. системата,която го контролира не е отчела тази грешка, направил я е външен човек, а това означава, че може да има и други.
Но пък това е пилотен проект, който има специфични цели - включително и отстраняване на проблеми. Предполагам, че са ползвали опита на Финландия.
Иво
Рейтинг: 4207 ЛюбопитноМного хубаво, в Китай пък вече си имат трамвай без шофьор (ватман). :)
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36http://www.chinadaily.com.cn/china/2017-07/30/content_30295733.htm
yavooor
Рейтинг: 1306 НеутралноИмат да гонят естонците.
У нас цялата държава е без шАфьор.
DDR
Рейтинг: 1208 НеутралноДо коментар [#6] от "EU defender":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Старият град би трябвало да ти хареса, на банката каьват панка.Най—добре е да се прави тур Клайпеда—Рига—Таллин (и трите основани от тевтонците). Ноември не е най—подходящото време, малко кофти е климата.
Lou
Рейтинг: 1731 ВеселоТалинци тогава от кой си купуват билетчетата, щом се качат в автобуса?
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!:)
starlighter
Рейтинг: 221 НеутралноПри нас пък няма пилот в самолета
vucoff
Рейтинг: 429 НеутралноЗа мен този вид транспорт, все още не е доизмислен и е малко несигурен.
antikommunist
Рейтинг: 648 ЛюбопитноТам градският транспорт е "безплатен" - финансира се изцяло от данъци. Според мен много добра мярка за да се качат повече хора на градския транспорт и да се намалят автоталибаните.
today
Рейтинг: 1698 Неутрално[quote#14:"antikommunist"][/quote]
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.Дано някой ден и тук стане така, да нашият по-дебели данъци, акцизи върху горивата и такса за преминаване през центъра, за сметка на това градския транспорт да е по-евтин.
Petleshev
Рейтинг: 2829 НеутралноДо коментар [#6] от "EU defender":
Бивш tww09306483.Вземи си шапка, че такъв ветрец има...! Пронизва те, отвсякъде! Въобще, климата там, особено зимния, никак не е приятен. Другото ще ти хареса...!
Petia Nikolova
Рейтинг: 281 НеутралноОще една професия пред изчезване. Машините ще изядат човек.
theduloclan
Рейтинг: 800 Неутрално[quote#14:"antikommunist"][/quote]
И в България градския транспорт е безплатен за един контингент със специфични културни особености.... За този контингент всичко е безплатно, апропо.
penetrating
Рейтинг: 8708 НеутралноТова е Естония. Сега Председател на ЕС. Автобусите им се движат без водач. А тук цяла държава се движи без водач и ... нищо не става, постоянно катастрофираме :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertИван K
Рейтинг: 2948 НеутралноПризнак, че едно общество напредва е когато може да се откаже от всичко излишно.
подписИван K
Рейтинг: 2948 НеутралноДо коментар [#8] от "Иво":
подпис"Много хубаво, в Китай пък вече си имат трамвай без шофьор (ватман). :)"
Трамваят е като асансьор. Не избира пътя.
Lumberjack
Рейтинг: 274 ВеселоДо коментар [#8] от "Иво":
"More Majorum"Имат имат, като всяко китайско менте..
Въпросното чудо е прототип, а в реалност самото превозно средство не прилича на това на снимката нито на онова в компютърната симулация.. а пък дори си има шофьор....
Китайска пропаганда... досущ като оня уж автобус на релси и пропуска коли от под себе си..обаче се изпари... не съществува, освен на прототип...
Хубаво е да се четат и не китайски източници..
съжалявам, че пак те разочоровам.....
Marin Pavlov
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#13] от "vucoff":
Странни хора!
Кола без шофьор - недоизмислена.
Но кола със шофьор - селянин с 4-ти клас е измислена?????????
Marin Pavlov
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#17] от "Petia Nikolova":
Петя, Петя, тези глупости, където машините щели да изядът човека, разни идиоти ги повтарят от поне 200 години. Навремето им викали Лудити.
Най-вече комунистически идиоти.
Роси
Рейтинг: 7599 НеутралноВече няма смисъл да гоним Естония. Не можем да я стигнем.
Dude
Рейтинг: 598 НеутралноТака е уви, по-добре да гледаме да застанем на някоя спирка да мине "безпилотният" автобус, там по-имаме шанс
Иво
Рейтинг: 4207 ВеселоДо коментар [#21] от "Иван К":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36На тия автобуси положението е също. Те се движат по предварително зададен маршрут, а не избират пътят от където да минат. :-)
Иво
Рейтинг: 4207 ВеселоДо коментар [#22] от "Lumberjack":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Споко, не си ме разочаровал въобще. :-)
Иначе, трамваят хич не е менте, а високотехнологично превозно средство, което е в процес вече на изпитания и съвсем скоро на продажби. :-)
1001
Рейтинг: 1937 ГневноНама проблем и София да си купи, но виждам два големи проблема
1. за тях е необходима перфектна улична маркировка пък нашата я издържа няколко месеца я не, сякаш я правят със водни бои
2. не знам дали софтуера е предвидил непрекъснатото отнемане на предимство, което си е практика
George Svinarov
Рейтинг: 330 НеутралноДо коментар [#17] от "Petia Nikolova":
Стига , стига идеите на лудитите в XXI век. Успокой топката.
Lumberjack
Рейтинг: 274 ВеселоДо коментар [#28] от "Иво":
"More Majorum"Както викат едни хора.. поживьом и увидем.... 2018 ли казват???
https://www.youtube.com/watch?v=tL6vyWVM_JY
George Svinarov
Рейтинг: 330 НеутралноДо коментар [#27] от "Иво":
Да де, но софтуера го насочва. Докато трамвая си перка по релсите. Имаш да управляваш само ускорение и спиране. Не можеш да сравняваш двете неща.
krokodil5
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#5] от "Торбалан":
Спокойно, населението ви се топи с еднакъв темп, стигнали сте ги вече. :)
Stanko
Рейтинг: 221 НеутралноТова е бъдещето на Естония. Скоро няма да има ни хора за шофьори, ни за пътници. Само петък и събота може да извозват пияндетата дошли за стаг парти. Да вземем пример от Естония и в името на е-правителството и евроатлантическите ценности да вземем да се поосвободим от излишното население.
Това да си фен на Естония като държава е някакъв абсолютен нонсенс. Ще е добре разни изявени форумци да направят проект и да ходят да обучават естонците на родолюбие, че горките явно не са наясно в какъв е-рай живеят.
marks_nazi
Рейтинг: 221 НеутралноВече мени китки ватмански няма да стават лордове в англия тип Минчев
Долу рушистите и фашиститеСатана Ликующий
Рейтинг: 811 ВеселоКого тогава ще глобяват полицаите! Увяхва ин професията ....
Само простите хора си мислят, че има прости неща!areta
Рейтинг: 1527 НеутралноДо коментар [#8] от "Иво":
Всъщност това не е точно трамвай, а нещо като надземно метро. Няма проблем релсови превозни средства да се движат без шофьор, когато са само на собствен път. Стара е тази технология, В Копенхаген метрото се движи без шофьор от 2002година.
Съвсем друга е ситуацията когато МПС се движи без шофьор по обикновени пътища използвани от всички.