
© "Теленор България"
"Резултатите от проучването затвърдиха нашето убеждение, че този пазар притежава съществен потенциал в областта на дигиталните услуги и плащанията през мобилен телефон", коментира главният изпълнителен директор на "Теленор България" Оле Бьорн Шулстъд.
Плащанията в брой се предпочитат от по-голямата част от българите (96%), а само 7% от анкетираните са декларирали, че плащат онлайн.
Седемдесет процента от клиентите на мобилните оператори в България притежават смартфон. 93% го използват, за да общуват в социалните мрежи, 92% - за да следят новините, 89% - да споделят снимки, 86% - за електронна поща и за видеострийминг, 75% - за сваляне на приложения, 73% - за навигация и 61% - за слушане на музика.
От утре "Теленор" пуска нова услуга, наречена UPGRADE, която позволява на клиентите всяка година да подменят смартфона си с нов модел. Таксата е 6.99 лв., а условието е клиентът да има двугодишен договор и върнатият смартфон да не е в лошо състояние.