ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
39.4%активност

Източник: Резултатът, активността и мандатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи

"Порше" и "Боинг" ще работят заедно по електрически самолети за градски превози

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Значи да започваме да разширяваме балконите и всеки с по един хеликоптер Порше. :-) Хак да им е на асансьорните техници. хахах :-)

  2. 2 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2074 Неутрално

    Страхотен проект!!!
    Едно време това беше фантастика и футуризъм!
    Бъдещето идва!

  3. 3 Профил на topal
    topal
    Рейтинг: 279 Любопитно

    Сигурно ще ги кръстят "Porsching"...

  4. 4 Профил на Petar Ivanov
    Petar Ivanov
    Рейтинг: 268 Неутрално

    Ако този проект се реализира, това ще бъде революция в транспорта и начина на придвижване!

    Това което сме гледали в научно-фантастичните филми, ще стане реалност!

    Freedom of speech
  5. 5 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 279 Неутрално

    На снимките изглежда много елегантно.Какво ли е задвижването с тези две сопла отзад.Електрически реактивни двигатели без въздухозаборник? :)
    Вижте какво показаха китайците наскоро.Буквално вертикално излитаща летяща чиния :)
    https://t.co/sPwsOUqqpP?amp=1

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  6. 6 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5022 Неутрално

    Живеем в интересни времена! Сигурен съм, че ще стане! И то съвсем скоро!

  7. 7 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1295 Любопитно

    Който пребори Гравитацията, ще е господар на бъдещето ! Засега в това партньорство няма нищо революционно. Колко електричество е нужно на сто кила багаж, да се задържи във въздуха 30 мин?

  8. 8 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1862 Весело

    Детската ми фантазия!

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  9. 9 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Електрически автомобили, самолети и сие НЕ са панацея! Електричеството трябва да се добие, то не възниква от нищото и това цапа не по-малко от дизелови автомобили и керосинови самолети!

    Мърфи е оптимист!
  10. 10 Профил на RadiMiles
    RadiMiles
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Филмово и футуристично, но постижимо и не много далечно

  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6148 Весело

    Голям дрон :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3142 Неутрално

    Забележително и иновативно....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  13. 13 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1902 Неутрално

    До коментар [#3] от "topal":


    Ferdinand Porsche + Wilhelm Böing = BÖRSCHE

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  14. 14 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 225 Неутрално

    "умните и красивите" гледам се разхълцаха от умиление. Сякаш от 60-70 години хората не се опитват да създадат безсмислицата "летяща кола", което едва ли ще бъде нещо по-различно от съществуващите хеликоптери и самолети. Ама лапнишараните вече толкова години първично възклицават, колко е иноватино и безкрайно футиристично. :-) Другари, самолети има над 100 години вече. Ако бяха идобни за градски условия, щяха отдавна да са пригодени. Вертоелти също има от много години и о чудо.... богатите си ги ползват редовно за по-кратки крайградски пътувания!!

  15. 15 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1902 Неутрално

    До коментар [#14] от "wnl03619584":

    Разликата се състои в дроновете, които са плод на днешното време:
    - по-добри батерии
    - по-добра и достъпна изчислителна техника за управление на двигателите вкл комуникационна и камери

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  16. 16 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3672 Весело

    Няма да съм жив да го дочакам за втора употреба италиански внос от Дупница.

    Еретик
  17. 17 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#14] от "wnl03619584": Разликата се състои в дроновете, които са плод на днешното време:- по-добри батерии- по-добра и достъпна изчислителна техника за управление на двигателите вкл комуникационна и камери
    —цитат от коментар 15 на Нинов


    Въпреки злобното подхвърляне за "умните и красивите", човекът е прав. Разлика голяма няма.

    Не е достатъчно да направиш работещо хвърчило. Трябва създаване и на удобни въздушни коридори; изграждане на много широка инфраструктура, барабар с диспечерски центрове; на зарядни станции по покривите и отчуждаване/купуване на достатъчно терени за терминали, а то не навсякъде може; ежедневна работа за по-точни метеорологични прогнози за малки райони над града, а не една приблизителна за целия град... и още един куп детайли.

    Но преди всичко това най-вече трябва да са достатъчно сигурни и непадащи (или много-много рядко падащи), защото постоянно ще летят над хорските глави. А това са малки летящи апарати, които страшно ще се влияят дори от малки пориви на вятъра. В центъра на голям град с небостъргачи вятърът може да бъде доста непредсказуем.
    И то без въобще да сме стигнали до самозапалващите се батерии и рисковете на небрежната техническа поддръжка.

    Като знаем колко много работа и регулация има в сегашната авиация, как тя се строи от талантливи конструктори, управлява се от професионални диспечери, поддържа се от опитни инженери, на нея летят предимно професионални пилоти и добре подготвени любители... и пак самолетите падат.
    Тук няма да мине с опитни модели като автономните коли по пътищата, които засега са довели само до няколко жертви. Ще трябва много, ама много работа и после много, ама много години опити преди да се докара до що-годе работеща система.

  18. 18 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1902 Неутрално

    До коментар [#17] от "tamada":

    За управлението на хеликоптер си требе пилотски китап, докато за управлението на Börsche дроновете ще требе да седнеш и да караш на автоматик.... задаваш адрес и дронът те вози автоматично.

    Таквоз нящо дори и с най-най-мощния Правец не можеше за се получи в миналото.

    Вервай ми!

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  19. 19 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1752 Неутрално

    Туй нещо как фърчи?

  20. 20 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#17] от "tamada":За управлението на хеликоптер си требе пилотски китап, докато за управлението на Börsche дроновете ще требе да седнеш и да караш на автоматик.... задаваш адрес и дронът те вози автоматично.
    —цитат от коментар 18 на Нинов


    Вози-вози, пък току някой порив на вятъра го запрати в съседния въздушен коридор, където се сблъсква с пак толкова "умен" автоматичен дрон, заради което изгубва връзка с наземните станции и се стоварва върху главата на детето ти, което точно в този момент е на улицата под него.

    Не четеш какво пиша. Не е достатъчно да имаш едно работещо хвърчило. За да се получи транспортна система от многобройни хвърчила, трябва да се създаде цял нов отделен клон на авиационната индустрия, с нова инфраструктура. И това са само теории без въобще да знаем колко ще струва всичко това и дали ще е икономически изгодно.

  21. 21 Профил на ГЕМ
    ГЕМ
    Рейтинг: 1143 Любопитно

    Сега подписват договор за сътрудничество, а съм сигурен, че от години има разработени подобни системи за летене и придвижване, просто още сме много далеч от въвеждането им на практика, кой знае по какви причини...

  22. 22 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 757 Неутрално

    В режим на свободно падане, градските самолети ще издават предупредителни звуци и ще светят с червена лампа. Ако имат ток, разбира се. Предвижда се също в такава ситуация да им се отваря парашутът.

  23. 23 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Живеем в интересни времена! Сигурен съм, че ще стане! И то съвсем скоро!
    —цитат от коментар 6 на vassilun


    Съвсем скоро, но не по-късно от 800 дни!

  24. 24 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Електрически автомобили, самолети и сие НЕ са панацея! Електричеството трябва да се добие, то не възниква от нищото и това цапа не по-малко от дизелови автомобили и керосинови самолети!
    —цитат от коментар 9 на султана глаушева


    Електрочеството също може да е и технологично и ВЕИ..
    Как ли?

    Ами с ВЕИ горива в ТЕЦ .. не чакаме , да грейне слънце, или да подухне ветрец .. врътваме турбината баш когато най ни трябва!
    Каква е разликата с днешните ТЕЦ ли?
    Ами Зелените Технологии .. ВЕИ горивата ..

    Пионер у нас не е Ковачки, а са циментовите заводи!

    Иначе ето:

    https://business.dir.bg/ekspertno-mnenie/upravlenieto-na-emisii-pri-proizvodstvoto-na-energiya-ot-obrabotkata-na-rdf-i-biomasa

    ---------------------------------
    "Наблюдават се тенденции към увеличаване на дела от енергийните нужди на Европа, който се задоволява от чисти и възобновяеми енергийни източници. Но в България това тепърва навлиза. Опитите на различни ТЕЦ-ове да внедряват нови технологии в производство на топло и електроенергия по примера на развитите европейски страни, биват посрещнати с недоволство и насаждане на обществено напрежение поради липса на информация или по-вероятно по умишлена липса на информация, или накратко казано по политически причини.

    Нека разгледаме два алтернативни и също толкова ефективни начини за производство на топло или електроенергия - горенето на RDF и отпадна биомаса, която включва всеки продукт от растителен произход.

    Една от най-интересните технологии е горенето на RDF, който представлява предварително сепариран и третиран отпадък..

    При използването на тази технология се намаляват количеството отпадъци, които се депонират и също се намаляват емисиите на фини прахови частици и въглеродни оксиди. Спестява се от таксата за депониране. Посредством този метод се произвежда нисковъглеродна, евтина и надеждна енергия за домакинствата и се допринася за сигурността на енергийните доставки. ..
    Термичното оползотворяване на отпадъците избягва генерирането на парникови газове, които се отделят при депонирането и имат силно влияние за изменението на климата. Единственият начин за получаване на "нулев парников ефект" и "нулеви емисии" е ползването на отпадна биомаса за горивна компонента"
    -----------------------

    Така ще е вече в Нашата България!
    Добиваме ниско-емисионна енергия и с нея задвижваме еко-био-технологични хвърчилки!
    Навред ще са Летящите Хора!

    и виж, ето ги, литват над балкони с пране,
    над калта, над сгурията в двора,
    и добре, че се срещат единици поне
    от вида на хвърчащите хора!

    А ний бутаме някак си
    и жени ни влекат,
    а ний пием коняка си
    в битов някакъв кът,

    и говорим за глупости, важно вирейки нос,
    или с израз на снобска умора,
    и изобщо стараем се да не става въпрос
    за вида на хвърчащите хора.

  25. 25 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1882 Неутрално

    Хубавото е, че си имам голяма тераса на последния етаж.
    Лошото е, че може да се наложи да я деля с други.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK