Airius PureAir - мултифункционалният инструмент на търговските вериги

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Airius PureAir - Retail gamechanger!

Airius PureAir - Retail gamechanger!




Технологията помага на фирмите да спестят до 50% от разходите си за отопление и охлаждане и да намалят въглеродните си емисии


През последната година търговията в цял свят е поставена под огромно напрежение. В Западна Европа и САЩ онлайн търговията набра скорост, а Amazon изпревари значително развитието на търговските вериги с физически обекти. От друга страна, самите вериги полагат неимоверни усилия да излязат от омагьосания кръг на безкрайните промоционални продажби, които значително намалиха маржовете на печалба. Пандемията от COVID-19 пък постави на изпитание целия им бизнес модел. В много държави физическите обекти бяха затворени или работеха в ограничен режим с контрол на пътникопотока, увеличени ресурси по входовете, както и нередовни доставки от някои доставчици. Със сигурност никой не очакваше подобно развитие, затова и всяка физическа търговска верига дa започна да управлява кризата както намери за добре.


В търсене на конкурентно предимство, една от най-големите датски вериги - REMA 1000 с 868 магазина, част от REITAN - международен играч с присъствие в голяма част от Скандинавия и Балтика, се довери на Airius, за да разработи проект, с който да оптимизира разходите за електро и топлинна енергия, а в същото време да се опита да реши проблема с COVID-19 във физическите обекти на веригата. Задачата на Airius става все по-сложна, като се имат предвид изискванията от страна на веригата да се намали нивото на загуба на свежите храни. Инсталацията на Airius трябва не просто да пречиства въздуха, но и да осигури двойно по-дълъг срок на годност на свежите плодове и зеленчуци, както и на хлебните изделия.




Airius PureAir - мултифункционалният инструмент на търговските вериги


През октомври 2020, в магазина на REMA в град Балеруп тестово е оборудван с Airius PureAir в зоните за плодове и зеленчуци, цветя и печива, с цел да се увеличи срокът им на годност, да се освежи и пречисти въздухът в зоните, както и да се осигури защита срещу COVID-19. Вентилаторите от серията PureAir PHI са допълнително оборудвани с революционните PHI клетки, които неутрализират над 99% от всички бактерии, вируси, плесени, миризми и газове.
Крайният резултат е изненадващо добър - удвоен срок на годност за свежите продукти, редуцирана работа през нощта, защита от COVID-19 в реално време - в присъствието на клиенти и персонал, огромно намаляване на количеството на бракуваните продукти, което води и до значителни спестявания за веригата. Управителят на магазина Йорген Нордторп казва, че монтираните вентилатори намаляват загубата на храна, защото продуктите остават свежи поне още 1-2 дни, което прави магазина значително по-зелен.


Как е възможно всичко това? Обикновено плодовете и зеленчуците се съхраняват в студени складови помещения през нощта, за да бъдат съхранени за по-дълго, като се изваждат и подреждат всяка сутрин в търговските площи. Причината за местенето на продуктите се крие в това, че качеството на въздуха в търговските зони не е особено високо. Благодарение на вентилаторите Airius PureAir PHI това вече не е необходимо. Самите вентилатори се инсталират доста лесно на тавана на магазина, като осигуряват постоянна циркулация на въздуха вътре в помещението. По този начин температурата е по-балансирана, което допълнително осигурява повече комфорт за клиентите и персонала.
"Въздухът просто стана много по-свеж, така че сега дори не трябва да пренасяме повечето зеленчуци и плодове всяка вечер и всяка сутрин, което освен всичко останало ни пести време и труд", казва Йорген Нордторп и добавя "Особено за по-чувствителните зеленчуци, например броколи и карфиол, успяхме да постигнем удвоен срок на годност. Дори за по-издръжливите зеленчуци и плодове имаше очевидно по-дълъг живот на рафта." От веригата бяха изумени да видят резултата и при ягодите, чийто активен сезон наближава. Известно е, че този плод не понася добре честите температурни промени и пренасянето им от топли към охладени помещения води до изхвърляне на големи количества, което означава сериозни загуби за магазините.


Airius PureAir - мултифункционалният инструмент на търговските вериги


Спестеният човешки труд е още една допълнителна полза, която магазините могат да извлекат от продукта. Airius PureAir замениха усилията на двама души за около 45-60 минути ежедневно, прекарани във внасяне, изнасяне и подреждане на зеленчуци и плодове.
Вентилаторите Airius PureAir са оборудвани с PHI (фотохидройонизиращи) клетки, които пречистват въздуха, докато го циркулират, а чистотата му е като след дъждовна буря. PHI клетките извършват усъвършенстван процес на окисление, в който се образуват йонизирани хидропероксиди, които премахват бактериите, вирусите, плесените и други елементи от органичен произход, които са агресивни към плодовете и зеленчуците. По този начин се увеличава годността на свежите продукти с дни.
Клиентите и персоналът също усещат промяната във вътрешната атмосфера, поради подобрения им комфорт.


Системата Airius PureAir PHI е тествана и одобрена в битката с COVID-19. Освен че системата показва поразителни резултати в тази битка, научно доказано е, че унищожава патогени и по повърхности, като плодове, пакети и стоки в магазина, които практически нито един друг санитарен метод не може да обезопаси. Изключително в случая е факта, че за разлика от конвенционалните методи Airius PureAir е напълно безопасен да работи в присъствието на клиенти и персонал 24/7/365.


Ползите от тази система не спират дотук - едни от основните разходи за ритейл веригите са тези за електроенергия. Airius е световният лидер в термичната дестратификация. Подобрената циркулация на въздуха, както и дестратификация, водят до спестяване на 50% от енергийните разходи, с което се постига и тонове намалени въглеродни емисии.
Датската верига не е единствената, която се доверява на американската компания. Оборудвани с дестратификационните вентилатори на Airius са Walmart, Kmart, Whole Foods, Aldi, LIDL, Morrisons, Tesco, които в момента са заявили желание за собствени тестове и преминаване към PureAir серията. Застигат я търговски центрове и молове в цяла Европа, като Parquesur Shopping Centre в Мадрид, Испания. Интерес за оборудване на своите вериги са заявили и Mercadona в Испания, MAKRO (METRO) & Kaufland в Хърватска и Словения, както и Migros & Carrefour в Турция.


С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK