Huawei включи електромобил в екосистемата си 1+8+N

Huawei включи електромобил в екосистемата си 1+8+N


Китайският технологичен гигант Huawei включи за пръв път автомобил в своята екосистема от устройства своята "1+8+N". Това е електромобилът SERES SF5, който благодарение на партньорство с производителя му ще се продава и в елитните магазини на Huawei в Китай.


Новината бе обявена на Международното автомобилно изложение в Шанхай, а Ричард Ю, изпълнителен директор и CEO на Huawei Consumer Business Group, я нарече "прецедент както за потребителската електроника, така и за автомобилната индустрия с модерни енергийни източници".


Освен, че партньорите са създали нова система за удължаване пробега на този SUV, централната система на автомобила е адаптирана към приложенията в мобилните телефони на Huawei. Така се разширяват и стават по-комфортни за употреба навигацията, музиката през 11 озвучителни тела, гласовото управление и т.н., се казва в съобщението. HUAWEI HiCar позволява и свързане на колата с други смарт устройства, включително такива в дома им.




Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 5892 Неутрално

    Немските концерни до един имат много продадени автомобили в Китай, но вчера гледах едно Доку, в което китаец критикува, че в немските автомобили много изостават с интернет технолигии монтирани на борда, като навигацията, музиката през много озвучителни тела, гласовото управление и т.н.

    В статията се вижда какво правят китайците.

  2. 2 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1440 Неутрално

    Хайде пак китайска пропаганда.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  3. 3 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3123 Неутрално

    До коментар [#1] от "Дария Колев":

    "в което китаец критикува, че в немските автомобили много изостават с интернет технолигии монтирани на борда, като навигацията, музиката през много озвучителни тела, гласовото управление и т.н."
    =================
    Даре, знам че съм гласът на старото поколение. Макар да се занимавам с друго, от 38 години съм професионален шофьор и автомобилин техник.
    Колата за мен е голям, неразрушим двигател, удобна седалка .... най добрата музика е шумът от двигателя......
    Таблет можеш да разглеждаш на пейката в парка.

    Еретик
  4. 4 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 5136 Неутрално

    Немските концерни до един имат много продадени автомобили в Китай, но вчера гледах едно Доку, в което китаец критикува, че в немските автомобили много изостават с интернет технолигии монтирани на борда, като навигацията, музиката през много озвучителни тела, гласовото управление и т.н. В статията се вижда какво правят китайците.
    —цитат от коментар 1 на Дария Колев


    Пропуснала си да отбележиш малката подробност, че 99% от Немските коли продавани в Китай се правят в Китай, но всичките те се правят в различно изпълнение от това което е в Европа например. Влез в един 2021 Мерцедес Е клас (а да не говорим за С класа) и след това ела пак да коментираш. А колкото за новите модели на групата Фолксваген, дори няма да коментирам. Преди 3 дни имах възможност да се повозя в новото Електрическо Порше Тайкан и е извънземно от гледна точка на технологии.... Китайците и да тичат срещу тях няма да могат да ги настигнат 😂

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  5. 5 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1785 Любопитно

    И ще ги продават??????
    Ей на маймуни се обърнахте да опровергавате вселенският закон за парите и музиката.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  6. 6 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    Немските концерни до един имат много продадени автомобили в Китай, но вчера гледах едно Доку, в което китаец критикува, че в немските автомобили много изостават с интернет технолигии монтирани на борда, като навигацията, музиката през много озвучителни тела, гласовото управление и т.н. В статията се вижда какво правят китайците.
    —цитат от коментар 1 на Дария Колев


    Когато някой си избира кола, това са последните неща, които гледа. Но за една патка е нормално да изглеждат най-важни.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  7. 7 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 5892 Неутрално

    Даре, знам че съм гласът на старото поколение. Макар да се занимавам с друго, от 38 години съм професионален шофьор и автомобилин техник. Колата за мен е голям, неразрушим двигател, удобна седалка .... най добрата музика е шумът от двигателя...... Таблет можеш да разглеждаш на пейката в парка.
    —цитат от коментар 3 на Костадин Иванов


    Коста, не си само ти, който гледа само мощност и шумът на мотор и удобната седалка ... Над теб са още 2 с подобни минималистични претенции.

    Но клиентите в Китай са напред с новите технологии и един Москвич произведен от Даимлер или ФауВе не ги задоволява!

  8. 8 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3828 Неутрално

    До 7:"Дария Колев"...Но клиентите в Китай са напред с новите технологии и един Москвич произведен от Даимлер или ФауВе не ги задоволява!...."

    Нямам претенции да познавам толкова добре Китай и китайците, но най-голямото им предимство е, че са над 1,5 млрд! И ако клиентите в Китай бяха толкова "специални", както твърдиш, Хуавей и компания нямаше като истерични да настояват на всяка цена да продават в Северна Америка и ЕС!

  9. 9 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3828 Неутрално

    "Така се разширяват и стават по-комфортни за употреба навигацията, музиката през 11 озвучителни тела, гласовото управление и т.н..."

    До коментар [#3] от "Костадин Иванов":
    До коментар [#8] от "historama":

    И аз като колегата К. Иванов съм от по-старото поколение, и си спомням маздата ми от 2009г. с озвучаване “Bose”, и май 8 говорителя, което си бе една супер екстра, и все пак.... Къде, къде по-важни неща са окачването и стабилността на автомобила, управлението и поведението на пътя, спирачна система... едни съвсем не дребни подробности, които правят продаваеми свръхскъпите немски автомобили!

  10. 10 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3828 Неутрално

    До коментар [#9] от "historama":

    Иразбира се страхотните двигатели, конструирани в европейските конструкторски бюра, макар че точно там може да дойде неприятната изненада с електричките - много по-евтини от свръхусложенинето ДВГ, и даже с по-големи възможности!

  11. 11 Профил на Gunners
    Gunners
    Рейтинг: 1791 Неутрално

    Кола мечта за много хора

  12. 12 Профил на Шоршо
    Шоршо
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    До коментар [#2] от "Viva la Evolution":

    Докато повтаряш тези кухи мантри и се надяваш да са истина, китайчетата учкат и бачкат два пъти повече от европейчетата и американчетата и резултатите не закъсняват.

  13. 13 Профил на Самуил Петков
    Самуил Петков
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Кола мечта за много хора
    —цитат от коментар 11 на Gunners


    Що?
    Колата въобще не е нова, а на няколко пъти е представена из разни авто шоута ..
    Фирмата се казваше SF Motors , после стана Seres..

    В 2018 беше концепт, после същата таа кола я мъкнаха, като мечка из изложения и в момента са и лепнали нови табелки..

    Моделът няма НИЩО ОБЩО с електричността, а е с 4 цилиндра 1.5 двигател, с турбина 150 к.с. което си е напълно нормално..

    Тази бензинова турбо-четворка върти генератор 90 киловата.

    Има батерийка 35 киловат.часа , която уж била стигала, сам-сама за 150 км. пробег.. само по себе си доста фантастично утвърждение..
    Има варианти и с по-големи батерии ..

    И такива 150 к.с. коли с турбо-двигател са море , па и хибриди с електромотори допълнителни има поне 200 модела ..

    Защо нормален човек, ще се натисне да си купува баш не съвсем изпитаната “Хуавей“ а няма да си купи, баш такъв хибрид с 1.5 четири цилиндъра двигател - на БМВ или “Тойота“ , за която има и сервизи, и части?

  14. 14 Профил на Самуил Петков
    Самуил Петков
    Рейтинг: 0 Неутрално

    В статията се вижда какво правят китайците.
    —цитат от коментар 1 на Дария Колев


    Лепят емблеми на чужди разработки ..

    Ама не са само те..
    А в SF Motors , май имаше само един китаец - шефът ..
    И кола с двигател 1.5 , турбо, 150 к.с. не ми се вижда твърде “електромобил“..

    Да, няма трансмисия и токът от генератора отива направо към електромоторите в задните колелета, ама то това ли станаха, да са електромобилите?

    Че то излиза 99% от големите самосвали, корабите и локомотиви да са “електрокораби“ или “електросамосвали“щото там баш така е трансмисията - дизелите въртят генератори, няма съединител и скоростни кутии (то как да има ??) а гребния винт или колелата ги въртят електромотори ..

    А двигателят 1.5, четири цилиндъра .. даже не е и кой знае колко икономичен или иновативен , сравнен с една “Мазда“ или “Тойота“ например ..





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK