Това изписване айФон и айПад е забавно. Иначе един квазимонополист съди друг квазимонополист кой да печели повече от ограбването на децата, защото тези мобилни игри правят точно това - с механизми, подобни на залаганията, таргетират деца, които още не разбират стойността на парите и им “продават” несъществуващи виртуални вещи, които нямат никаква стойност или смисъл.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
И биткойна е виртуална измишльотина, но виждаме какво става.
Стойността е в главите на хората. Като има търсене ще има и стойност.
Аз лично не мога да си отговоря на въпроса какви точно потребности задоволява това търсене виртуални стоки. Основен трик в маркетинга е да се създаде потребност.
Потребността е да уголемят електронния си п*нис! Биткойна също е хазарт. Виждаме как падна с 50% за нула време. Този спад е резултат от продажби на загуба...
Всеки монополист злоупотребява с властта си. В днешната информационна ера това заплашва да унищожи не само демокрацията, но и индивида. Въпреки, че технократите се мислят за месии, в тях говори постъпките им са диктувани от дивашкия нагон за власт и собствената им ограниченост. Рано или късно този тренд ще се счупи. По темата на статията мисля, че този пример с Епъл дори не е върхът на айсберга, на фона на подмолните внушения, манипулации и програмиране на съзнанието, извършвани от вероятно всички IT корпорации.
"Събирането на потребителска информация се извършва по много начини, посредством услугите, които Гугъл предоставя и повечето от които са безплатни. Това включва браузърът Chrome, търсачката на Гугъл, Gmail, Google Disk, Гугъл снимки, Преводач, Календар, операционната система Android, Google Maps, Google Assistant, YouTube и оше много други приложения, онлайн услуги и хардуер. Около 150 продукта, може би и повече. Освен това Гугъл има много услуги, ориентирани към други софтуерни разработчици, достъпни чрез т.нар. API(Application Programming Interface), представляващ система от функции, чрез които може да се ползва функционалността на даден софтуер контролиран от Гугъл. Google Maps например може да се ползва от всички разработчици на софтуер, които биха искали да вградят тази функционалност в своите приложения. Ползването на подобни услуги от други приложения обаче прави въпросните приложения зависими от услугите на Гугъл. Така дори чрез „независим“ софтуер Гугъл отново може да получава информация за потребителите, както и да диктува условията си на разработчиците на софтуер. Понастоящем тази „паяжина“ от услуги на Гугъл оплита в себе си толкова много приложения и услуги, които са навлезнали толкова дълбоко в софтуерната индустрия и живота на хората, че откъсването от нея от страна на разработчици и потребители може да бъде много трудно или дори невъзможно."
...
"Ако някой разполага с подробния ви психологически профил, разкриващ личността ви в най подборните, дори интимни детайли, той със сигурност би могъл да я използва по много начини. И тук не става въпрос само за вашата съпруг/а, шефът ви, партньорите ви, родителите, децата, приятелите, обществото(всички от които също биха могли да станат „случайни“ реципиенти на определена информация за вас), а за могъщи корпорации, със свои планове за обществото и света. Днес това е факт. Всеки профил попада в редица категории, които са обект на определени политики и въздействия както в дигиталния, така и в реалния живот. И едва ли става въпрос само за предизборни и рекламни кампании. Фазите в дигиталната манипулация са три: 1. Събиране на информация(от поведението както в интернет, така и в реалния живот) 2. Профилиране(анализ на тази информация, създаване на психологически профили) 3. Микротаргетиране и манипулация(презентиране на въздействаща персонализирана информация, на базата на психологическия профил)"
Твоите два коментара са много умни ли?! Странно съм се изкачал признавам. Но като ги разбираш нещата си продай всичко и купи Биткойн...
Драконови закони ще оправят държавата!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
fpyyh
Рейтинг: 528 ВеселоТова изписване айФон и айПад е забавно. Иначе един квазимонополист съди друг квазимонополист кой да печели повече от ограбването на децата, защото тези мобилни игри правят точно това - с механизми, подобни на залаганията, таргетират деца, които още не разбират стойността на парите и им “продават” несъществуващи виртуални вещи, които нямат никаква стойност или смисъл.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеnegodnik
Рейтинг: 393 НеутралноИ биткойна е виртуална измишльотина, но виждаме какво става.
Стойността е в главите на хората. Като има търсене ще има и стойност.
Аз лично не мога да си отговоря на въпроса какви точно потребности задоволява това търсене виртуални стоки. Основен трик в маркетинга е да се създаде потребност.
Darulio
Рейтинг: 999 РазстроеноДо коментар [#1] от "fpyyh":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Клетите деца наистина не бива да бъдат подвеждани да харчат изкараните от тях с пот на челото пари!
Момчил89
Рейтинг: 636 НеутралноТези пари ги изкарват родителите им!!! Драконови закони ще оправят държавата!
Момчил89
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#2] от "negodnik":
Драконови закони ще оправят държавата!Потребността е да уголемят електронния си п*нис! Биткойна също е хазарт. Виждаме как падна с 50% за нула време. Този спад е резултат от продажби на загуба...
Боян Таксиров
Рейтинг: 1657 НеутралноВсеки монополист злоупотребява с властта си. В днешната информационна ера това заплашва да унищожи не само демокрацията, но и индивида. Въпреки, че технократите се мислят за месии, в тях говори постъпките им са диктувани от дивашкия нагон за власт и собствената им ограниченост. Рано или късно този тренд ще се счупи. По темата на статията мисля, че този пример с Епъл дори не е върхът на айсберга, на фона на подмолните внушения, манипулации и програмиране на съзнанието, извършвани от вероятно всички IT корпорации.
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg"Събирането на потребителска информация се извършва по много начини, посредством услугите, които Гугъл предоставя и повечето от които са безплатни. Това включва браузърът Chrome, търсачката на Гугъл, Gmail, Google Disk, Гугъл снимки, Преводач, Календар, операционната система Android, Google Maps, Google Assistant, YouTube и оше много други приложения, онлайн услуги и хардуер. Около 150 продукта, може би и повече. Освен това Гугъл има много услуги, ориентирани към други софтуерни разработчици, достъпни чрез т.нар. API(Application Programming Interface), представляващ система от функции, чрез които може да се ползва функционалността на даден софтуер контролиран от Гугъл. Google Maps например може да се ползва от всички разработчици на софтуер, които биха искали да вградят тази функционалност в своите приложения. Ползването на подобни услуги от други приложения обаче прави въпросните приложения зависими от услугите на Гугъл. Така дори чрез „независим“ софтуер Гугъл отново може да получава информация за потребителите, както и да диктува условията си на разработчиците на софтуер. Понастоящем тази „паяжина“ от услуги на Гугъл оплита в себе си толкова много приложения и услуги, които са навлезнали толкова дълбоко в софтуерната индустрия и живота на хората, че откъсването от нея от страна на разработчици и потребители може да бъде много трудно или дори невъзможно."
...
"Ако някой разполага с подробния ви психологически профил, разкриващ личността ви в най подборните, дори интимни детайли, той със сигурност би могъл да я използва по много начини. И тук не става въпрос само за вашата съпруг/а, шефът ви, партньорите ви, родителите, децата, приятелите, обществото(всички от които също биха могли да станат „случайни“ реципиенти на определена информация за вас), а за могъщи корпорации, със свои планове за обществото и света.
Днес това е факт.
Всеки профил попада в редица категории, които са обект на определени политики и въздействия както в дигиталния, така и в реалния живот. И едва ли става въпрос само за предизборни и рекламни кампании.
Фазите в дигиталната манипулация са три:
1. Събиране на информация(от поведението както в интернет, така и в реалния живот)
2. Профилиране(анализ на тази информация, създаване на психологически профили)
3. Микротаргетиране и манипулация(презентиране на въздействаща персонализирана информация, на базата на психологическия профил)"
https://unbrain.eu/?bg
grigoo
Рейтинг: 628 НеутралноДо коментар [#2] от "negodnik":
много глупав коментар
grigoo
Рейтинг: 628 НеутралноДо коментар [#5] от "Момчил89":
още по-глупав коментар
Момчил89
Рейтинг: 636 НеутралноТвоите два коментара са много умни ли?!
Странно съм се изкачал признавам. Но като ги разбираш нещата си продай всичко и купи Биткойн... Драконови закони ще оправят държавата!