А здрасти Очаквам в най- скоро време да се появят още материали - "Кокаин - да, тютюнопушене- не"; "Гадната миризма на тютюн - не ; упоителната миризма на хашиш - да" и т.н.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
Принципно съм против всякакъв вид пушене, но тук британската фондация се е изложила значително. Да - пушачите задържат дима си повече при канабис. НО - като първо, той съдържа по-малко катрани от тютюна. Като второ, той няма огромна част от останалите отровни съединения, които тютюна предлага. И като трето - един пушач пуши средно 10-20, че и нагоре цигари дневно, докато един тревоман изпушва по 10 цигари седмично.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
До коментар [#5] от "slowride":
Чакайте, нали става въпрос за здравето на околните- та, казвате, при пушене марихуаната отделя аромат на "Шанел № 5" , а А вредите върху околните и обгазяването им
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
Чудех се аз що толкова майки по детските площадки гледат странно, то било щото го пушели на открито.
ГЕРБ веднага да го забрани, вкл. и легалния му внос, покровителстван от кръгове, приближени до властта.
Е, може да не е 20 пъти, но е поне толкова вредно колкото и цигарите.
Вредата идва не толкова от вида да растението, което се пуши, а от въглените, дима, въглеродния оксид и всички други гадости които се отделят при запалването му.
[quote#18:"Wornoxmaniak"]То има ли такъв да пуши трева, пък да не пуши и цигари? [/quote]
Обаче обратният вариант го има - има много пушачи- особено на средна възраст, които никога не са пушили марихуана или други леки или тежки наркотици.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
много малко хора познавам който употребяват марихуана, но не пушат цигари. И все пак изследването е на база Англия, не България. В щатите като бях на бригада имаше американци който бяха 100% напушени през времето когато бяха будни и това в продължение на 4 месеца!
За това ставаше дума, да:
[quote#00:"Дневник"] - Марихуаната води и до повишен риск от развиване на психически заболявания, като шизофрения например....[/quote]
Айде моля моля, не от марихуана се прибират 10 млрд лв акциз на година.
Най-често използваният наркотик е алкохола, следва го тютюна, и чак тогава марихуаната. Много отдавна излезе изследване от друга британска фондация, според което по обществени вреди марихуаната беше на 7-мо място, далеч зад хероинът, тютюнът и алкохолът ...
а че помага срещу паркинсон, детски паралич и е естествено болко и нервоуспокоително защо не се споменава???
Защото е тенденциозно изследването, за това!!!
А и ако искам да не пуша, мога да я ям!!!!
[quote#30:"voltaire"]Нека си представим белия дроб - около 100 кв.м. разгърната площ.[/quote]
Няма какво да си представям- не ме карай да си спомням миризмата на формалин в Патоанатомията на МА Милият ми пулмос е създаден, за да ме ползва. Да- трябва да се грижа за него, но не защото ЕС иска да сме здрави , за да му работим до 69 години и да сме реалният нетен донор, а доколкото и както аз пожелая. Пушачка съм и съм наясно за всичко, което може да се предостави като аргументи срещу тютюнопушенето, включително и изследванията, доказващи, че тютюнопушенето не причинява непосредствено рак на белите дробове- защото белият дроб е чифтен орган.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
[quote#33:"pi314_"]Айде моля моля, не от марихуана се прибират 10 млрд лв акциз на година. [/quote]
Знам със сигурност колко е марихуаната на година тук - некви мизерни 100 кила! Каза го една клечка от МВР по някоя от телевизиите. Кокаин само 10- кила и хероин около 20-25кг. Слаба работа. Затова България не представлявала интерес за наркобароните. Ползували я само за транзитните пратки. Ама цигаритеее, там е далаверата. Пушим 22 мрд къса. Много пара е това..
"Марихуаната води и до повишен риск от развиване на психически заболявания, като шизофрения например"
Абсолютно вярно и най- подценяваното вредно влияние. Тревата определено води до промени в психиката, параноя и зависимост, отслабена концентрация и мозъчна дейност.
[quote#32:"ivaylo_kolev"]и какво значи повишен риск?? статистика, а тя е коварна наука![/quote]
Ами вместо 1 на млн, риска скача на 1.2 на млн. Или 5 човека годишно за държава като България.
Добре че не правят изследване за смъртността от ориз запържен в олио и свински пръжки, че ще им се изправи косата ...
[quote#44:"pi314_"]Или 5 човека годишно за държава като България. [/quote]
Мноо, бря..обхвана ме чак паника..треа намаля дозата - от 2 на месец..на половин
Между другото марихуаната помага и срещу комари. Некога много хора са си садили около гераните в Лехчево, та като ходят за вода, насекомите да ги не апат. Селяните не са били обаче чак такива идиоти и да го пушат това растение.
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
50
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Каквото и да пушат - няма значение,
забранено е само на закрито!
Да дишат дихлоретан, трихлоретилен(*1)
да ближат полиметаметилакрилат, (*2)
да пият циклохексанон, ако искат(*3)
но само на открито! На закрито е вредно!
*1. разтворители *2. плексиглас *3. гориво
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
ще сметнем ли и как се отнася на менталното здраве при дългосрочна употреба на тревата, щот аз с нормално говорещ и разсъждаващ тревоман ( говорим когато не е пушил) не съм се сблъсквал
Бритиш лънг фондейшън хахаххаах... тия са една от най-големите известни лобистки организации, създадени и издържани от тютюневите гиганти!!!
Дневник, не се излагайте вече... моля.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Туй кат никотина, полезен донякъде обаче чаденето вредно. Който иска да диша чад да си пали у двора каквот намери, може и стари пласмасови кофички от кисело мляко и да диша с пълни гърди.
Изборът е наш.
Затова е ЗАПРАНЕНО ПУШЕНЕТО, а не канабиоли или никотинамиди...
НЯКОИ хубаво са се насочили отрано към амфетамини и глицерин (лубриканти)
Ехее, Дневник, що не преведохте цялата статия от ВВС? Пак добре, че сте сложили линка за да могат да видят хората как завършва: it is clear that this report was written not as a scientific document but as campaigning propaganda.
"As such it is misleading, inaccurate and dangerously irresponsible."
Дайте ми изследване което да доказва, че един човек някъде някога е заболял от рак като пряко следствие от употребата на марихуана и аз ще ви дам данни за милионите умрели от употреба на тютюн! Съдържа катрани, съдържа СО2, много ясно, че не е полезно да се пуши каквото и да е, обаче факт е, че заболеваемостта от рак при пушачите на марихуана не е по-висока от тези които изобщо не пушат нищо! Има изследвания, които сочат, че канабиса стимулира имунната система да открива и елиминира раковите клетки в много ранен стадий, обаче много години ще минат преди да ги видим публикувани в Дневник. Туберкулоза, вие чувате ли се? Това е инфекциозно заболяване, за да заболееш трябва да поемеш определен вид микобактерии. А за изследването за шизофрения, което често се цитира неправилно, става въпрос за хора, които генетично са предразположени към развитие на заболяването, при приемане на канабис в много ранна възраст, някои от пациентите развили шизофрения по-бързо от контролната група. Пропагандата не работи вече, има свободен достъп до информация и лъжите не минават.
Очакваната с трепет дълги години диагноза на онкологично заболяване на белите дробове никога не се приема на сериозно от пушача, даже и когато му го съобщят той не вярва, защото докъто повярва той вече умира.
Вярно, че начина на пушена на марихуана -без филтър, с по-дълбоко вдишване и задържане, предполага повече проблеми за белия дроб. Но за сметка на това за момента медицината не е открила по-добро обезболяващо без странични ефекти за болните от множествена склероза, а се установи, че марихуаната е полезна и за сърцето.
За сметка на това от пушенето на тютюн са установени само вреди и то за всички системи на организма. Като най-лошото е, че това по-трудно се усеща, защото тютюнът рядко убива, но безпощадно осакатява организма.
[quote#68:"convince"]Та да може да гледаш, за по дълго ОНАЯ в кухините на очните ябълки... [/quote]
Гледала съм я достатъчно, но срещу мен- за съжаление, в очите на други хора. Някои от тях бяха непушачи.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
Законодателят изрично казва, че ПУШЕНЕТО Е ЗАБРАНЕНО В ЗАКРИТИ ПОМЕЩЕНИЯ и т. н. иначе на открито всеки може да си пуши всичко само да не хвърля фасовете незагасени и в неопределените за това места и съдове.
Ха така- вече и в Уикито пишат някои нещица!"Ракът на белия дроб е причина за милиони смъртни случаи годишно. Основният причинител е тютюнопушенето, но напоследък все повече непушачи страдат от това заболяване, което накланя везните към извода, че стресът може да се счита като един от основните фактори причиняващи това заболяване, което се обяснява с понижаването на имунитета."... Теорията за стреса е от края на 80тте години на 20в.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
Тези наблюдения никога не са достатъчни колкото и дълго да продължават, за да могат да бъдат схванати напълно и с цялата им сериозност.
Нали "dqdomart"?
[quote#72:"convince"]Други са усещанията по-пълни са и са несравними с нищо друго.[/quote]
За сега не мисля да се срещам с нея Все пак, ако ми се наложи да се видим, човек може да избере някои неща... Какво мислите- че ще съжалявам за начина си на живот?! Предпочитам да го ЖИВЕЯ , в точното време и място и да не съжалявам за нито едно свое решение.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
Така де всичко е по стандартите имай предвид, че не ти я срещаш, а тя идва неочаквано, неканена. Просто влиза и чака докато сметне, че си готова, но винаги прибързва, щото не си само ти.
До коментар [#74] от "convince":
Живея по начин, който НА МЕН ми харесва, не нарушавам правата на другите граждани. Щом не Ви повдигам завивката на леглото, за да видя какво правите в собственото си легло вечер/ сутрин и с кого, защо някой с Вашето мислене ще ме "обработва" какво да правя с живота си и какво - не? Така или иначе не съм наемен служител, нито работя на трудов договор и увеличаването на пенсионната възраст не ме касае
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
Не знам в България точно как седи въпроса с "тревата" но в Гърция поне 70% от населението думка като за световно !
Статистиките за здравето на гърците могат лесно да се намерят в електронното пространство.
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
[quote#77:"convince"] Просто влиза и чака докато сметне, че си готова, но винаги прибързва, щото не си само ти.[/quote]
Май не разбра, че не се страхувам от смъртта. Що се отнася до "продължително и тежко боледуване"- защо мислиш, че нямам избор и нямам приготвени от поне 10 години и други варианти? Някои сме като китайците- започваме приготовления рано-рано
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
[quote#80:"convince"]Ужасът при подготовката е толкова голям, че кой знае как в последният момент чуваме и нещо съкровенно и сериозно, казано на смятаният за най-близък:
"И кажи на децата да не пушат повече..."[/quote]
Съжалявам- сбъркахте! Някои хора казваха" Добре си поживях- време е да си замина", други просто заспиваха и не се събуждаха, трети страдаха от физически болки, а четвърти не издържаха на операционната маса.Нищо необичайно за окръжна болница.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
До коментар [#63] от "Distributed":Капка никотин убива кон !Именно затова конете и кобилите не пушат,а досаждат на пушачите със забрани,статии и прочие идиотизми.
До коментар [#84] от "convince":
Кое е скотобойна?
До коментар [#85] от "convince":
Моите работи и моят живот го управлявам АЗ, а не друг. Така, че благодаря за съвета, но мисля да си поживея още време, преди да умра. А колко ми е дадено от Природата- това даже светилата- непушачи не могат да го предвидят Всъщност, как ще реагират непушачите, ако научат , че тялото им е изградено от атомите на всички починали преди тях хора- и непушачи , и пушачи
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
Ако не въртиш голяма търговия (полицейски бизнес е !) никой не те закача.
Преди няколко дни стана пожар в едно село на Пелопонес.
Една готина мацка правеше репортаж и се хвана на приказка с едно бабче дето с маркуч пръскаше "дръвчетата" за да ги предпази.3 метра пред спретната и къща !
Голям смях ударихме !
Жива и здрава да е баба Георгия !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
До коментар [#91] от "convince":
То , мисленето, де, казват било полезно Мисля, мисля и измислих- човешките органи са изградени от тъкани, тъканите -от специализирани клетки и тук взех, че запецнах А после си отворих цитологията и си припомних ехеееее - доста неща
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Pima
Рейтинг: 418 Веселода, вероятно е така, но е 20 пъти по-забавно
....
Най-страшното на комунизма е това което идва след него...Нелсън Мандела
Рейтинг: 2023 ВеселоСледващтото откритие ще бъде, че водката е по-вредна от минералната вода
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Haftor
Рейтинг: 469 ВеселоА така ... сега да го забранят на открито, щото там се практикува най-често!
Логика
Рейтинг: 1291 ВеселоА здрасти
Очаквам в най- скоро време да се появят още материали - "Кокаин - да, тютюнопушене- не"; "Гадната миризма на тютюн - не ; упоителната миризма на хашиш - да" и т.н.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаslowride
Рейтинг: 418 НеутралноЕ ок ! Един джойнт се равнява на 4-5 цигари.
Колко човека познавате, които да пушат по кутия - 20 цигари на ден ?
И колко човека познавате, които да пушат по 4-5 джойнта на ден ?
bta
Рейтинг: 1291 Неутралноглупости
Darth Plagueis
Рейтинг: 1334 НеутралноПринципно съм против всякакъв вид пушене, но тук британската фондация се е изложила значително. Да - пушачите задържат дима си повече при канабис. НО - като първо, той съдържа по-малко катрани от тютюна. Като второ, той няма огромна част от останалите отровни съединения, които тютюна предлага. И като трето - един пушач пуши средно 10-20, че и нагоре цигари дневно, докато един тревоман изпушва по 10 цигари седмично.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЛогика
Рейтинг: 1291 ВеселоДо коментар [#5] от "slowride":
А вредите върху околните и обгазяването им
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаЧакайте, нали става въпрос за здравето на околните- та, казвате, при пушене марихуаната отделя аромат на "Шанел № 5" , а
Haftor
Рейтинг: 469 НеутралноДо коментар [#5] от "slowride":
Бе познавам и от двете групи по много хора
Evo K
Рейтинг: 992 ВеселоДа де, но няма никотин!!!!
За едни благата, за други ла*натаА освен това 1 цигара трева я пушат 3-4 човека и то веднъж дневно, а тютюн - 1 човек пуши 20 цигари на ден...
николай
Рейтинг: 521 НеутралноЧудех се аз що толкова майки по детските площадки гледат странно, то било щото го пушели на открито.
ГЕРБ веднага да го забрани, вкл. и легалния му внос, покровителстван от кръгове, приближени до властта.
hackum
Рейтинг: 367 НеутралноЕ, може да не е 20 пъти, но е поне толкова вредно колкото и цигарите.
Вредата идва не толкова от вида да растението, което се пуши, а от въглените, дима, въглеродния оксид и всички други гадости които се отделят при запалването му.
Evo K
Рейтинг: 992 НеутралноДо коментар [#12] от "hackum":
За едни благата, за други ла*натаами збарани колите, ТЕЦ-овете, печките на твърдо гориво тогава
hackum
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#13] от "ivaylo_kolev":
Виждаш ли разликата между нещо, което е за отопление, превоз и т.н. и нещо което е само за кеф?
Evo K
Рейтинг: 992 Гневноп.п ОСОБЕНО печките на дърва и въглища - 100 пъти по мърсят от цигарите
За едни благата, за други ла*натаEvo K
Рейтинг: 992 ВеселоДо коментар [#14] от "hackum":
За едни благата, за други ла*натаза някой кеф, за други необходимост да избягат за малко от ежедневния стрес
Evo K
Рейтинг: 992 Веселопоздрав http://youtu.be/DIEvHCyb4Ms
За едни благата, за други ла*натаWornoxmaniak
Рейтинг: 616 ВеселоТо има ли такъв да пуши трева, пък да не пуши и цигари?
Шизофреници до шизофреници.
Evo K
Рейтинг: 992 НеутралноДо коментар [#18] от "Wornoxmaniak":
За едни благата, за други ла*натачовек, нямаш си на идея колко такива познавам, всъщност повечето ми приятели които спряха цигарите си оставиха джойнта...
hackum
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#16] от "ivaylo_kolev":
Ми ок. Аз нямам нищо против. Но съм съгласен, че пушенето (на каквото и да било) е много кофти работа.
Марихуаната не може ли да се яде, това би било по-безопасен начин?
Логика
Рейтинг: 1291 Любопитно[quote#18:"Wornoxmaniak"]То има ли такъв да пуши трева, пък да не пуши и цигари? [/quote]
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаОбаче обратният вариант го има - има много пушачи- особено на средна възраст, които никога не са пушили марихуана или други леки или тежки наркотици.
Evo K
Рейтинг: 992 НеутралноДо коментар [#20] от "hackum":
За едни благата, за други ла*натаами да, има мляко с невероятен аромат м/у другото и държи няколко часа, има space кексчета и всякакви сладкиши и бисквитки
Vv
Рейтинг: 1291 ВеселоНе мисля да я пуша тая трева - много ми е миризлива.
Не мисля да пуша и особено цигари, че и те миризливи... но ароматизирани от време на време - може
Evo K
Рейтинг: 992 ВеселоДо коментар [#20] от "hackum":
За едни благата, за други ла*натаhttp://cannabisculture.com/articles/2601.html
както виждаш си е цяла култура
aron25
Рейтинг: 1291 Весело[quote#23:"bgpainter"]Не мисля да я пуша тая трева[/quote]
Е, понякога си струва, голям смях пада, особено като сме много хора..
Иван Шивачев
Рейтинг: 426 Неутралномного малко хора познавам който употребяват марихуана, но не пушат цигари. И все пак изследването е на база Англия, не България. В щатите като бях на бригада имаше американци който бяха 100% напушени през времето когато бяха будни и това в продължение на 4 месеца!
Wornoxmaniak
Рейтинг: 616 ВеселоДо коментар [#19] от "ivaylo_kolev":
За това ставаше дума, да:
[quote#00:"Дневник"] - Марихуаната води и до повишен риск от развиване на психически заболявания, като шизофрения например....[/quote]
aron25
Рейтинг: 1291 ВеселоДо коментар [#18] от "Wornoxmaniak":
Аз ся ка ти са разсърда, ша видиш ти..аааа
Vv
Рейтинг: 1291 ВеселоДо коментар [#25] от "aron25":
Ми.... някак не ме кефи идеята. То аз и не мога да се напия, да не говорим да се хиля като зелка вмирисана.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
aron25
Рейтинг: 1291 ВеселоДо коментар [#29] от "bgpainter":
Да, като е сам човек е много тъпо да пуши трева. То си има определени моменти, само тогава става купон
Evo K
Рейтинг: 992 ВеселоДо коментар [#27] от "Wornoxmaniak":
За едни благата, за други ла*натабрат, да си добре приспособен към болно общество, също не е признак на добро здраве...
и какво значи повишен риск?? статистика, а тя е коварна наука!
Боно Нончев
Рейтинг: 616 Любопитно"наркотикът е най-често използваният"
Айде моля моля, не от марихуана се прибират 10 млрд лв акциз на година.
Най-често използваният наркотик е алкохола, следва го тютюна, и чак тогава марихуаната. Много отдавна излезе изследване от друга британска фондация, според което по обществени вреди марихуаната беше на 7-мо място, далеч зад хероинът, тютюнът и алкохолът ...
Wornoxmaniak
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#21] от "dqdomart":
Ти какво очакваш? Некакви напушени бабички ли да видиш? Те нали имат повечко мозък в главите си!
Wornoxmaniak
Рейтинг: 616 ВеселоДо коментар [#32] от "ivaylo_kolev":
Дръпни една и ша са оправиш!
Evo K
Рейтинг: 992 НеутралноДо коментар [#27] от "Wornoxmaniak":
За едни благата, за други ла*натаа че помага срещу паркинсон, детски паралич и е естествено болко и нервоуспокоително защо не се споменава???
Защото е тенденциозно изследването, за това!!!
А и ако искам да не пуша, мога да я ям!!!!
Evo K
Рейтинг: 992 ВеселоДо коментар [#35] от "Wornoxmaniak":
след работа
За едни благата, за други ла*натаами всъщност мисля да го направя
Логика
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#30:"voltaire"]Нека си представим белия дроб - около 100 кв.м. разгърната площ.[/quote]
Милият ми пулмос е създаден, за да ме ползва. Да- трябва да се грижа за него, но не защото ЕС иска да сме здрави , за да му работим до 69 години и да сме реалният нетен донор, а доколкото и както аз пожелая. Пушачка съм и съм наясно за всичко, което може да се предостави като аргументи срещу тютюнопушенето, включително и изследванията, доказващи, че тютюнопушенето не причинява непосредствено рак на белите дробове- защото белият дроб е чифтен орган.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаНяма какво да си представям- не ме карай да си спомням миризмата на формалин в Патоанатомията на МА
Evo K
Рейтинг: 992 НеутралноДо коментар [#30] от "voltaire":
За едни благата, за други ла*натабрааат, само да минеш напролет през околвръстното и дроба ти се пълни с пясък като при вулкан...
aron25
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#33:"pi314_"]Айде моля моля, не от марихуана се прибират 10 млрд лв акциз на година. [/quote]
Знам със сигурност колко е марихуаната на година тук - некви мизерни 100 кила! Каза го една клечка от МВР по някоя от телевизиите. Кокаин само 10- кила и хероин около 20-25кг. Слаба работа. Затова България не представлявала интерес за наркобароните. Ползували я само за транзитните пратки. Ама цигаритеее, там е далаверата. Пушим 22 мрд къса. Много пара е това..
anzug
Рейтинг: 521 Неутрално"Марихуаната води и до повишен риск от развиване на психически заболявания, като шизофрения например"
Абсолютно вярно и най- подценяваното вредно влияние. Тревата определено води до промени в психиката, параноя и зависимост, отслабена концентрация и мозъчна дейност.
Wornoxmaniak
Рейтинг: 616 ВеселоДо коментар [#36] от "ivaylo_kolev":
[quote#36:"ivaylo_kolev"]а че помага срещу паркинсон, детски паралич... [/quote]
Я дръпни още една!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Боно Нончев
Рейтинг: 616 Весело[quote#32:"ivaylo_kolev"]и какво значи повишен риск?? статистика, а тя е коварна наука![/quote]
Ами вместо 1 на млн, риска скача на 1.2 на млн. Или 5 човека годишно за държава като България.
Добре че не правят изследване за смъртността от ориз запържен в олио и свински пръжки, че ще им се изправи косата ...
aron25
Рейтинг: 1291 Весело[quote#44:"pi314_"]Или 5 човека годишно за държава като България. [/quote]
Мноо, бря..обхвана ме чак паника..треа намаля дозата - от 2 на месец..на половин
Wornoxmaniak
Рейтинг: 616 ВеселоДо коментар [#39] от "ivaylo_kolev":
Между другото марихуаната помага и срещу комари. Некога много хора са си садили около гераните в Лехчево, та като ходят за вода, насекомите да ги не апат. Селяните не са били обаче чак такива идиоти и да го пушат това растение.
badjanak
Рейтинг: 870 НеутралноЗа канабиса не знам колко е вреден но ето нещо различно от общоприетото за канабиса Предлагам само една различна гледна точка нищо повече: ?storyid=98 ?storyid=156
"Не бъди сладък, ще те изядат, не бъди горчив, ще те изплюят" "Всеки се оплаква от липса на пари, от липса на ум-никой" Еврейски мъдрости.http://www.fenomenibg.com/modules/news/article.php
http://www.fenomenibg.com/modules/news/article.php
hackum
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#47] от "badjanak":
Конопеното семе е не само много вкусно, но и много полезно. За съжаление като цена е доста високо, иначе е идеална храна.
С останалите части от растението нямам опит
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Hasta La Vista antifascista OI!
Рейтинг: 587 Веселоеми те хората тоя проблем са го разрешили отдавна .. Кексчетата влизат като мед
1914 / 88dark'star
Рейтинг: 4078 НеутралноКаквото и да пушат - няма значение,
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОзабранено е само на закрито!
Да дишат дихлоретан, трихлоретилен(*1)
да ближат полиметаметилакрилат, (*2)
да пият циклохексанон, ако искат(*3)
но само на открито! На закрито е вредно!
*1. разтворители *2. плексиглас *3. гориво
Diva
Рейтинг: 511 Любопитнобаси... туй не пушете,онуй не пушете -тук не може,там мирише... минаваме на кубински пури тогава,реколта 'овален кабинет'
Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)http://vbox7.com/play:02aa010e
Пламен Петров
Рейтинг: 415 ВеселоДо коментар [#7] от "Тони!":
ще сметнем ли и как се отнася на менталното здраве при дългосрочна употреба на тревата, щот аз с нормално говорещ и разсъждаващ тревоман ( говорим когато не е пушил) не съм се сблъсквал
Yuliya Chorbadzhieva
Рейтинг: 367 НеутралноЗаглавието на статията е доста пресилено и по никакъв начин не може да бъде напражено такова обобщение на база написаното, Дневник!
pariah
Рейтинг: 1065 Весело20 ПЪТИ ПО-ВЕСЕЛ НАЧИН ДА УМРЕШ, хехехехехе...
- A witty saying proves nothing. Voltairealter_ego
Рейтинг: 572 ВеселоМи ако използваме изпарител? И тогава ли 20 пъти по-вредо
Я си....
Distributed
Рейтинг: 781 НеутралноЕ очевидно. Тютюна се пуши с филтър, а джойнта - качак. Не канабинолите са вредни, а пушенето.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Легализирайте марихуаната и ще си купуваме канабиноли, които не се пушат - течни, на прах, концентрирани, на лепеники и т.н. и т.н.
При тях такива рискове няма.
Hristo'o
Рейтинг: 671 НеутралноБритиш лънг фондейшън хахаххаах... тия са една от най-големите известни лобистки организации, създадени и издържани от тютюневите гиганти!!!
Дневник, не се излагайте вече... моля.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#58] от "Distributed":
Туй кат никотина, полезен донякъде обаче чаденето вредно. Който иска да диша чад да си пали у двора каквот намери, може и стари пласмасови кофички от кисело мляко и да диша с пълни гърди.
Изборът е наш.
Затова е ЗАПРАНЕНО ПУШЕНЕТО, а не канабиоли или никотинамиди...
НЯКОИ хубаво са се насочили отрано към амфетамини и глицерин (лубриканти)
atropin
Рейтинг: 580 ВеселоЕхее, Дневник, що не преведохте цялата статия от ВВС? Пак добре, че сте сложили линка за да могат да видят хората как завършва: it is clear that this report was written not as a scientific document but as campaigning propaganda.
"As such it is misleading, inaccurate and dangerously irresponsible."
Дайте ми изследване което да доказва, че един човек някъде някога е заболял от рак като пряко следствие от употребата на марихуана и аз ще ви дам данни за милионите умрели от употреба на тютюн! Съдържа катрани, съдържа СО2, много ясно, че не е полезно да се пуши каквото и да е, обаче факт е, че заболеваемостта от рак при пушачите на марихуана не е по-висока от тези които изобщо не пушат нищо! Има изследвания, които сочат, че канабиса стимулира имунната система да открива и елиминира раковите клетки в много ранен стадий, обаче много години ще минат преди да ги видим публикувани в Дневник. Туберкулоза, вие чувате ли се? Това е инфекциозно заболяване, за да заболееш трябва да поемеш определен вид микобактерии. А за изследването за шизофрения, което често се цитира неправилно, става въпрос за хора, които генетично са предразположени към развитие на заболяването, при приемане на канабис в много ранна възраст, някои от пациентите развили шизофрения по-бързо от контролната група. Пропагандата не работи вече, има свободен достъп до информация и лъжите не минават.
Distributed
Рейтинг: 781 НеутралноДо коментар [#61] от "convince":
дам ама никотина от една цигара венозно ще те убие, а канабинолите от един джойнт венозно ще те комясат за 15 часа и после ще си наспан
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#46] от "Wornoxmaniak":
Сега си обясних някои неща от така видимо поднасяният ни интелект.
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#63] от "Distributed":
Ами нали и аз това казвам, по добре рак на средна възраст отколкото венозно много рано предизвикана дихателна недостатъчност.
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноОчакваната с трепет дълги години диагноза на онкологично заболяване на белите дробове никога не се приема на сериозно от пушача, даже и когато му го съобщят той не вярва, защото докъто повярва той вече умира.
Страшно няма.
kumcho___valcho
Рейтинг: 504 НеутралноДо коментар [#4] от "dqdomart":
Вярно, че начина на пушена на марихуана -без филтър, с по-дълбоко вдишване и задържане, предполага повече проблеми за белия дроб. Но за сметка на това за момента медицината не е открила по-добро обезболяващо без странични ефекти за болните от множествена склероза, а се установи, че марихуаната е полезна и за сърцето.
За сметка на това от пушенето на тютюн са установени само вреди и то за всички системи на организма. Като най-лошото е, че това по-трудно се усеща, защото тютюнът рядко убива, но безпощадно осакатява организма.
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#38] от "dqdomart":
Сигурно ще да е така. Никога не се появява в двата дроба заедно, а първо само в единия.
Та да може да гледаш, за по дълго ОНАЯ в кухините на очните ябълки...
Когато вече не я виждаш, значи че се е навела да вдигне косата.
Conservator
Рейтинг: 514 НеутралноПо-сурови мерки за борба с марихуаната са нужни.
Trump '24Логика
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#68:"convince"]Та да може да гледаш, за по дълго ОНАЯ в кухините на очните ябълки... [/quote]
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаГледала съм я достатъчно, но срещу мен- за съжаление, в очите на други хора. Някои от тях бяха непушачи.
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноЗаконодателят изрично казва, че ПУШЕНЕТО Е ЗАБРАНЕНО В ЗАКРИТИ ПОМЕЩЕНИЯ и т. н. иначе на открито всеки може да си пуши всичко само да не хвърля фасовете незагасени и в неопределените за това места и съдове.
Защото после трябва да метем!
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#70] от "dqdomart":
Само някои от тях. Но когато я погледнеш ти, бирата е друга.
Други са усещанията по-пълни са и са несравними с нищо друго.
Логика
Рейтинг: 1291 НеутралноХа така- вече и в Уикито пишат някои нещица!"Ракът на белия дроб е причина за милиони смъртни случаи годишно. Основният причинител е тютюнопушенето, но напоследък все повече непушачи страдат от това заболяване, което накланя везните към извода, че стресът може да се счита като един от основните фактори причиняващи това заболяване, което се обяснява с понижаването на имунитета."... Теорията за стреса е от края на 80тте години на 20в.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаconvince
Рейтинг: 1181 НеутралноТези наблюдения никога не са достатъчни колкото и дълго да продължават, за да могат да бъдат схванати напълно и с цялата им сериозност.
Нали "dqdomart"?
Логика
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#72:"convince"]Други са усещанията по-пълни са и са несравними с нищо друго.[/quote]
Все пак, ако ми се наложи да се видим, човек може да избере някои неща... Какво мислите- че ще съжалявам за начина си на живот?! Предпочитам да го ЖИВЕЯ , в точното време и място и да не съжалявам за нито едно свое решение.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаЗа сега не мисля да се срещам с нея
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#73] от "dqdomart":
Така де, всички пушат щот са в стрес от малки, като са гледали как кълбета дим излизат от устите на мама и тати...
И си играят с огън, дето не им дават да го пипат.
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#75] от "dqdomart":
Така де всичко е по стандартите имай предвид, че не ти я срещаш, а тя идва неочаквано, неканена. Просто влиза и чака докато сметне, че си готова, но винаги прибързва, щото не си само ти.
Логика
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#74] от "convince":
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаЖивея по начин, който НА МЕН ми харесва, не нарушавам правата на другите граждани. Щом не Ви повдигам завивката на леглото, за да видя какво правите в собственото си легло вечер/ сутрин и с кого, защо някой с Вашето мислене ще ме "обработва" какво да правя с живота си и какво - не? Така или иначе не съм наемен служител, нито работя на трудов договор и увеличаването на пенсионната възраст не ме касае
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1961 НеутралноНе знам в България точно как седи въпроса с "тревата" но в Гърция поне 70% от населението думка като за световно !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Статистиките за здравето на гърците могат лесно да се намерят в електронното пространство.
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноУжасът при подготовката е толкова голям, че кой знае как в последният момент чуваме и нещо съкровенно и сериозно, казано на смятаният за най-близък:
"И кажи на децата да не пушат повече...".
Логика
Рейтинг: 1291 Любопитно[quote#77:"convince"] Просто влиза и чака докато сметне, че си готова, но винаги прибързва, щото не си само ти.[/quote]
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаМай не разбра, че не се страхувам от смъртта. Що се отнася до "продължително и тежко боледуване"- защо мислиш, че нямам избор и нямам приготвени от поне 10 години и други варианти? Някои сме като китайците- започваме приготовления рано-рано
Логика
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#80:"convince"]Ужасът при подготовката е толкова голям, че кой знае как в последният момент чуваме и нещо съкровенно и сериозно, казано на смятаният за най-близък:
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа"И кажи на децата да не пушат повече..."[/quote]
Съжалявам- сбъркахте! Някои хора казваха" Добре си поживях- време е да си замина", други просто заспиваха и не се събуждаха, трети страдаха от физически болки, а четвърти не издържаха на операционната маса.Нищо необичайно за окръжна болница.
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#79] от "EREBUS":
Нали се уточни, че всеки пуши колкото може да издеяни, само че на открито.
Може да си сади на балкона и по саксиите...
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#82] от "dqdomart":
Това не е ли скотобойна с екарисаж...
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#82] от "dqdomart":
Най-добре ще е да го направиш в къщи, каде ще се разкарваш...???
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1961 ВеселоКакто са казвали древните елини....пан метрон аристон/all in good measure.....всичко с мярка.
AAAAAADHc/lesitmnnB9E/s800/00-tsigaraki.jpg
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !http://lh4.ggpht.com/MacedoniaGreek/R0B9K8Lgv0I/AA
Sabbath
Рейтинг: 1105 РазстроеноДо коментар [#63] от "Distributed":Капка никотин убива кон !Именно затова конете и кобилите не пушат,а досаждат на пушачите със забрани,статии и прочие идиотизми.
Логика
Рейтинг: 1291 ЛюбопитноДо коментар [#84] от "convince":
Всъщност, как ще реагират непушачите, ако научат , че тялото им е изградено от атомите на всички починали преди тях хора- и непушачи , и пушачи
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаКое е скотобойна?
До коментар [#85] от "convince":
Моите работи и моят живот го управлявам АЗ, а не друг. Така, че благодаря за съвета, но мисля да си поживея още време, преди да умра. А колко ми е дадено от Природата- това даже светилата- непушачи не могат да го предвидят
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#86] от "EREBUS":
Нали знаеш, че и ти и аз нямаме нищо общо с тях или невярваш, че е истина?
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1961 ВеселоДо коментар [#83] от "convince":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Ако не въртиш голяма търговия (полицейски бизнес е !) никой не те закача.
Преди няколко дни стана пожар в едно село на Пелопонес.
Една готина мацка правеше репортаж и се хвана на приказка с едно бабче дето с маркуч пръскаше "дръвчетата" за да ги предпази.3 метра пред спретната и къща !
Голям смях ударихме !
Жива и здрава да е баба Георгия !
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#88] от "dqdomart":
Стига бе, аз си мислех, че само от молекулите....Това сигурно променя нещата много издълбоко.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1961 НеутралноДо коментар [#89] от "convince":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Мисля,че всички имаме общо с тях.
Други повече,други по-малко.
Голяма тема.
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#90] от "EREBUS":
И тя кат мен знае, че всчко ще изгори, но пръска до последно...
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#92] от "EREBUS":
Прав си, но някои не го знаят. А други и не искат да го знаят.
Логика
Рейтинг: 1291 ВеселоДо коментар [#91] от "convince":
Мисля, мисля и измислих- човешките органи са изградени от тъкани, тъканите -от специализирани клетки и тук взех, че запецнах
А после си отворих цитологията и си припомних ехеееее - доста неща
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаТо , мисленето, де, казват било полезно
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1961 НеутралноДо коментар [#94] от "convince":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Да.Така е било винаги и така ще бъде.
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#96] от "EREBUS":
Средиземноморието кръстопът на Древни народи и вляния за надмощие на империски амбиции.
Един от инкубаторите на цивилизацията.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1961 НеутралноДо коментар [#97] от "convince":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Месопотамия и средиземноморието.Нека не забравяме и приноса на изчезнали вече народи.
convince
Рейтинг: 1181 НеутралноДо коментар [#96] от "EREBUS":
Ей го на dqdomart, сигурно не знае, че древните са били непушачи.
Демократка, която защитава вредни привички на живот и смърт, ползвайки права дадени и наготово от древните.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1961 НеутралноДо коментар [#99] от "convince":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Има си мнението но не желая да коментирам dqdomart по лични причини.