Таня Андреева: Нямам нито един аргумент в полза на пушенето на закрито

Таня Андреева: Нямам нито един аргумент в полза на пушенето на закрито

© Анелия Николова



Министърът на здравеопазването обяви в сутрешния блок на "Нова телевизия", че няма нито един аргумент като лекари и министър в полза на облекчаване на забраната за пушене на закрито. Тази своя позиция тя заема отскоро след като при заемането на министерския пост твърдеше точно обратното. Депутатите, които предлагат облекчаване на режима, си имат своите аргументи, но накрая може да се окаже, че цялата дискусия в моменат е шум за нищо и промени в сегашния ред няма да бъдат приети, посочи Андреева.


Здравният министър съобщи още, че в момента се разработват нови правила за работа между болниците и здравната каса и след като бъдат приети, може да се окаже, че не всички болници отговарят на изискванията да сключат договор с касата. Андреева посъветва директора на ВМА да прояви мъдрост и да не спира достъпа на цивилни пациенти до болницата. Той се закани да направи това заради дълговете на лечебното заведение и отказът на правителството да му отпусне допълнително средства преди да бъде реформирано.


Абсурдно е да се спира достъпът до лечение на хора с неплатени здравни вноски, коментира още Андреева. Тя посочи, че не се обсъжда такава идея, а се работи за връщане на доверието и качеството в здравеопазването. Продължават проверките в болниците, а вече са наложени и санкции, където е установено, че на здравно осигурени са искани допълнително пари за лечението им.

Коментари (163)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 402 Любопитно

    Таня Фаса преди два месеца други ги разправяше.
    Нещо катарзисът я е хванал, да вземе да се лекува.

    zenrus.ru
  2. 2 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Естествено, че няма!
    Но твоите нали трябва да обслужат нечии интереси...

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  3. 3 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Брей,
    тази министрър-ка някой я врътна на 180 градуса.


  4. 4 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Късно се се ти,че няма нито един аргумент,защото още с встъпването си в длъжност като министър на здравеопазването помня,че каза,че ще работи за либерализиране на режима.Да се надяваме,че разума ще надделее над натиска на собствениците не заведения да се отмени забраната,защото трябва да разберем,че здравето даже на един човек е много по-важно и ценно от печалбите на заведенията.

  5. 5 Профил на tsolovl
    tsolovl
    Рейтинг: 402 Весело

    Катарзиса стана нова мода сред министрите.

  6. 6 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Освен че това е посегателство върху частната собственост и аз друг аргумент нямам.

  7. 7 Профил на marquis
    marquis
    Рейтинг: 627 Неутрално

    А колко по-демократично ще бъде да се направи един референдум по темата и да се реши от суверена.

    "Vernunft wird unsinn, wohltat plage."
  8. 8 Профил на zaza
    zaza
    Рейтинг: 638 Неутрално

    ще им дойде акъла след 3 месеца протести, но е късно вече за катарзис


    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Няма по-глух от този, който не иска да чуе и по-сляп от този, който не иска да види!
  9. 9 Профил на zaza
    zaza
    Рейтинг: 638 Неутрално

    ще им дойде акъла след 3 месеца протести, но е късно вече за катарзис


    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Няма по-глух от този, който не иска да чуе и по-сляп от този, който не иска да види!
  10. 10 Профил на Алекс
    Алекс
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Всеки скача според тоягата, та и тази също....

  11. 11 Профил на the_lone_rider
    the_lone_rider
    Рейтинг: 458 Неутрално

    А така

    Днес е лесно да изфабрикуваш истината и манипулираш действителността, но будните хора винаги усещат лъжата...
  12. 12 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    Позасрамиха се май.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  13. 13 Профил на trafopost
    trafopost
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#7:"marquis"]А колко по-демократично ще бъде да се направи един референдум по темата и да се реши от суверена. [/quote]
    Кой суверен?
    Този, който на един евентуален референдум би избрал чалгата за официална музика в страната ли?

  14. 14 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2591 Неутрално

    Ами чудесно. Дано те послушат, ама надали.

    Доброто е заразно
  15. 15 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3875 Неутрално

    Явно и Андреева е изкарала един катарзис.Щото сега говори точно обратното ,на това,което плещеше в началото на правителството.

  16. 16 Профил на Борко
    Борко
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Интересно, преди друго говореше, още преди да поемат управлението от БСП бяха категорични, че първото нещо, което ще направят е да отменят забраната и Андреева ги подкрепяше.

  17. 17 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Весело

    Няма нито един аргумент, който да ме вкара в заведение в което НЕ се пуши ... Нека си фалират със здраве на чист въздух

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  18. 18 Профил на Дамянов
    Дамянов
    Рейтинг: 556 Неутрално

    [quote#7:"marquis"]А колко по-демократично ще бъде да се направи един референдум по темата и да се реши от суверена.[/quote]
    На учениците никога не им идва наум, че референдумите струват пари. Мноооого пари. Поне 14 милиона.

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН - Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000 г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  19. 19 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Нормално е министър на здравеопазването да не поддържа идеята за облекчаване режима на пушене - обратното би било странно. А и като говори преди това за либерализация при много строги условия и контрол, не значи, че одобрява пушенето, а просто отчита интересите и на другата група от пушачи. В крайна сметка да пушиш или не е въпрос на личен и в днешно време добре информиран избор.

  20. 20 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    айде, айде. ние не сме като вашите избиратели склеротици...

    много добре помним как министъра на здравеопазването имаше аргументи за отмяна на забраната за тютюнопушене. всички сте оплетени в мрежата на ония тъпанари от ДС и тяхната КТБанка (Корупционна Търговска Банка)...

    но и тая, с хидроцефалната глава реши днес, че е време да си смени позицията.

    като си против тютюнопушенето, ще си заявиш позицията кратко, точно и ясно в парламента!

    РЕФОРМИ !
  21. 21 Профил на Дамянов
    Дамянов
    Рейтинг: 556 Неутрално

    До коментар [#16] от "Борко":
    БСП събра избиратели с това обещание, а сега се отмята. Хайде да видим дали ще има протести на пушачи пред централата на Позитано, че БСП са долни лъжци.

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН - Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000 г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  22. 22 Профил на Васил Йорданов
    Васил Йорданов
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    Взима пример от Борисов

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  23. 23 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    Трябва да се РАЗРЕШИ пушенето поне в кварталните кръчми = ТАМ НЕПУШАЧИ НЯМА, малолетни и майки с колички няма ... няма и да има ! Клиентите на евтина ракийка и без това си чакат реда за ксерокса на кой кога ще му излезе некролога ... някоя цигара няма да промени графика. Стига идиотщини !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  24. 24 Профил на madagaskar
    madagaskar
    Рейтинг: 965 Весело

    Сигурно още нямаш подходяща оферта, която да ти покаже аргументите за падане на забраната!

    Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече
  25. 25 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3158 Весело

    Като продължават протестите скоро и Стойнев ще се обърне за Белене.

    подпис
  26. 26 Профил на madagaskar
    madagaskar
    Рейтинг: 965 Весело

    До коментар [#16] от "Борко":

    [quote#16:"Борко"]Интересно, преди друго говореше, още преди да поемат управлението от БСП бяха категорични, че първото нещо, което ще направят е да отменят забраната и Андреева ги подкрепяше. [/quote]

    Саламааа Санчо, саламаааа
    Или както ДПС ще кажат - интереса клати феса

    Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече
  27. 27 Профил на Васко
    Васко
    Рейтинг: 282 Неутрално

    Ще започна с това, че съм непушач! Но не мога да разбера "смешния плач" на непушачите, милата им грижа за здравето на пушачите! Каква нация сме? Защо създаваме проблеми там където решението е елементарно и се налага от самосебе си? Оставете заведения с режим за пушене и с режим за непушене. Нека собствениците да определят какво заведение ще имат. Това все пак е свободата на избор, която всички ние искаме да имаме.Моля, непушачите да не се държат като кучето, което не яде кокала, но не го дава на друг.Като не искаш да ти димят, влез в заведение, където не се пуши - толкова ли е сложно?Но не, ние сме велики, щом ние не пушим, значи това е правилно - никой няма право да пуши.Сигурно у дома половинката ви дими като комин, но иначе сме ербап!Моля за извинение, ако някой се е обидил! Нищо лично!

    vasko
  28. 28 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#17:"EVOLYUCIONER"]Няма нито един аргумент, който да ме вкара в заведение в което НЕ се пуши[/quote]

    Много хора мислят обратното. Не биха влязли там, където се пуши, така че нещата се балансират.

  29. 29 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2122 Любопитно

    [quote#18:"Дамянов"]На учениците никога не им идва наум, че референдумите струват пари. Мноооого пари. Поне 14 милиона. [/quote]
    Ами то, хубавите работи са скъпи. Ей ти ги швейцарците, дето трошат луди пари по реферндуми къде са — икономията е майка на мизерията.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  30. 30 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 796 Неутрално

    кажи това на съсела & бандата му

    току-виж избичат още няколко катарзиса и се откажат от олигофренската идея да връщат цигарите

  31. 31 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#6:"vjacho"]Освен че това е посегателство върху частната собственост и аз друг аргумент нямам.
    [/quote]

    А когато от РЗИ дойдат да проверят хигиенните условия в кухнята и качеството на храната и алкохола които се предлагат, това не е ли посегателство върху частната собственост?

  32. 32 Профил на kimche
    kimche
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Таня Андреева: Нямам нито един аргумент в полза на пушенето на закрито

    Имаш ли,нямаш ли не много ясно и брадвата ти не сече на едно място,важното е че за нас ти ще си останеш Таня Фаса)

    В България властва беззаконието!
  33. 33 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    "Пушенето забранено"="Влизането забранено"

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  34. 34 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1509 Весело

    До коментар [#17] от "EVOLYUCIONER":

    Няма да фалират, не се притеснявай.
    В Хепи не се пуши, а там ври от народ. Нещо да кажеш?

    Жената е покана за щастие
  35. 35 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1509 Весело

    До коментар [#33] от "EVOLYUCIONER":

    Плюс това ако искаш да знаеш пушенето е демоде, смърди гадно, и разваля вкуса. Освен това и даваш пари на вятъра.

    Жената е покана за щастие
  36. 36 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#28] от "alighieri":

    E точно заради тези две различни мнения е нужно да има заведения за пушачи и съответно за непушачи, пък всеки сам да избира.Правото на избор е сред основните човешки права. И аз не пуша, но приятелите около мен димят - кой повече, кой по-малко. Готова съм да стана жертва на пасивното пушене някоя и друга вечер в името на готината и забавна компания.

  37. 37 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1714 Весело

    Тази министърка много се пъне - да не се окаже първата сменена от другарите

    The best way to predict the future is to invent it.
  38. 38 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 571 Неутрално

    [quote#35:"bgpainter"]Освен това и даваш пари на вятъра. [/quote]
    Ами това може да се съотнесе към алкохола също - пиеш, плащаш и всичко отива на едно място... Само, че ако си пушач не ставаш агресивен, както след употреба на алкохол, нито пък си опасен зад волана, например. А за какво си даваш парите - всеки сам си избира.

  39. 39 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 740 Гневно

    Един министър на здравеопазването е решил правилно,че не трябва да се отменя забраната за тютюнопушенето.
    Преди време тя беше на обратното мнение.
    Въпреки че съм пушач,аз съм ПРОТИВ ОТМЯНАТА на ЗАБРАНАТА!
    По-добре е да има средства за здраве,а не за цигари!

    Tony
  40. 40 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Весело

    [quote#28:"alighieri"]Много хора мислят обратното. Не биха влязли там, където се пуши, така че нещата се балансират.[/quote]... Да не би да са затворили сладкарниците ???
    Всеки при своите ... и всички да са щастливи
    Така или иначе няма да се съберем на едно място. По-големия идиот винаги побеждава в идиотски конфликт, а пушачите няма как да отстъпят ... Според Сун Цу при конфликт винаги трябва да се остави изход на другата страна, иначе загубите са неприемливи.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  41. 41 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#36:"jozi81"]Правото на избор е сред основните човешки права. [/quote]

    Да но не всички права на избор са равнопоставени. По тази логика да направим отделни автобуси само са пушачи, отделни самолети само за пушачи, отделни училища само за учители пушачи и т.н.

    Помислете и за перснала, който трябва да работи на място само за пушачи. И те имат право на избор на безвредни условия. Смятате ли че ако имат избор къде да работят 10 часа всеки ден - там където се дими постоянно или не, ще изберат първото.

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 781 Неутрално

    [quote#7:"
    А колко по-демократично ще бъде да се направи един референдум по темата и да се реши от суверена.
    [/quote]
    Съгласна съм. И ние, пушачите сме още хора!
    Да забранят половината ненужни и дори вредни лекарства! А народа гълта ли гълта...за да прави фармаиндустрията още по-богата!
    Нали трябва да си купим и никотинови лепенки!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  44. 44 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    Браво на министърката!

    Fail with honour then succeed by fraud
  45. 45 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#40:"EVOLYUCIONER"]Според Сун Цу при конфликт винаги трябва да се остави изход на другата страна, иначе загубите са
    неприемливи. [/quote]

    Ами имате целия свят на открито, за да пушите, личните си автомобили, личните си домове. Не знам защо не ви е достатъчно?

  46. 46 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 781 Неутрално

    [quote#42:"virakocha"]
    Никой няма право да ми нарушава личните права и лично пространство![/quote]
    И ти моите също!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  47. 47 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 571 Неутрално

    [quote#34:"bgpainter"]В Хепи не се пуши, а там ври от народ[/quote]
    Хепи е верига за бързо хранене - влизаш, хапваш и излизаш - непретенциозно и евтино. Няма нищо общо с гурме изживяването и съпътстващите го ритуали от т.н. the good life. А и впрочем в Хепито също има отоплени и отделени пространства и там "ври" от пушачи.

  48. 48 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    [quote#34:"bgpainter"]Няма да фалират, не се притеснявай.
    В Хепи не се пуши, а там ври от народ. Нещо да кажеш?[/quote]И какво от това ? Не съм видял кварталните джибри точно в "Хепи" Клиентите на "Хепи" не ходят в долните квартални кръчми ... Хайде да не бъркаме "роми " с "ромеи" ... или въпросът е да се плещят глупости на сериозни теми и да се говори напук на реалностите.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  49. 49 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    [quote#40:"EVOLYUCIONER"]Според Сун Цу при конфликт винаги трябва да се остави изход на другата страна, иначе загубите са неприемливи.[/quote]

    Има изход - пушите пред вратата и там си създавате на цигара социални контакти. Ако ти ми пушиш обаче, за мен изход няма. И нека да довършим думите на Су Дзъ - Никога не притискай врага си в ъгъла, независимо колко е слаб. Винаги му оставяй място за бягство, защото ако е в ъгъла, единственото му бягство ще е през теб.
    Т.е. ако ти ми пушиш, аз ще мина през теб с всички последствия за теб. Аз не пуша, плувам редовно, качвам се на 5-ия етаж до офиса пеша. Ти вероятно не можеш да качиш един етаж без да се задъхаш.

    The best way to predict the future is to invent it.
  50. 50 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 571 Неутрално

    [quote#42:"virakocha"]Никой няма право да ми нарушава личните права и лично пространство![/quote]
    Но ти си готов да нарушаваш и правата, и пространството на другите, така ли? Ех, Виракоча, добре че са били испанските конкистадори за такива като теб...

  51. 51 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    [quote#50:"jozi81"]Но ти си готов да нарушаваш и правата, и пространството на другите, така ли?[/quote]

    Кои права - да ми пушиш в лицето ли?

    The best way to predict the future is to invent it.
  52. 52 Профил на tinucio
    tinucio
    Рейтинг: 346 Любопитно

    До коментар [#18] от "Дамянов":На учениците никога не им идва наум, че референдумите струват пари. Мноооого пари. Поне 14 милиона.

    Ами, тогава да си мишкуваме и да си знаем, че от нас нищо не зависи?

  53. 53 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#27] от "Васко":

    Не сме дорасли за това. Имаше разделение, но не се спазваше. А контролът беше почти нулев, глоби никакви. Дори в момента има заведения, в които се пуши. Има например един ресторант в комплекс Макси, в който в едната зала очевидно негласно е разрешено да се пуши. Това да не би да става без съгласието на контролните органи? У нас КС е зависим, какво остава за дребните чиновници.

  54. 54 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 2038 Неутрално

    За едно пушене на закрито толкова зор, мъка и война с чугуните, камо ли за нещо по-съществено! И Таня-фаса какво, ще ми се явява сега като добрия ангел спасител след катарзис ли?
    Айде подавайте оставка и да вървим напред! Вие се провалихте, следващите са наред.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  55. 55 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Таня Андреева: Нямам нито един аргумент в полза на здравеопазването на български граждани при министерстването ми!

  56. 56 Профил на tinucio
    tinucio
    Рейтинг: 346 Весело

    До коментар [#49] от "virakocha":
    Има и друг вариант да не ходиш в заведения, където се пуши

  57. 57 Профил на ot Bansko
    ot Bansko
    Рейтинг: 664 Гневно

    "Абсурдно е да се спира достъпът до лечение на хора с неплатени здравни вноски, коментира още Андреева. Тя посочи, че не се обсъжда такава идея, а се работи за връщане на доверието и качеството в здравеопазването. "
    А пък за мен е абсурдно да плащам здравни осигуровки и да имам същите права, каквито имат и неплатилите.

  58. 58 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    [quote#45:"alighieri"]Ами имате целия свят на открито, за да пушите, личните си автомобили, личните си домове. Не знам защо не ви е достатъчно?[/quote]На вас Света да не би да ви е малък ??? Имате си целия Свят ... и на открито ... и на закрито, освен местата за пушачи ! Тоталната забрана за пушене е "обикновен фашизъм", пряко нарушение на Конституцията и единствено задоволява малка креслива групичка садисти кефещи се да тормозят. Нещастни чекиджии се стремят да отровят живота на пушачите. Няма да стане ... НЕ СЕ ГАСИ ТУЙ ЩО НЕ ГАСНЕ !!!

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  59. 59 Профил на Мафията си има държава
    Мафията си има държава
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#51] от "virakocha":

    "Ако премахната забраната и някой тъпак реши да ми пуши: "

    Ами ти сам развиваш тезата си при условии, че забраната е премахната...Значи пушачът има право да запали, а ти просто ставаш и си отиваш или въобще не влизаш в такова заведение, а посещаващ други такива за непушачи.

  60. 60 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3378 Неутрално

    Лобито на чуждестранните заведения у нас с полуфабрирати и вредни храни е толкова силно ,че няма как да падне този закон !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  61. 61 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    [quote#56:"tinucio"]Има и друг вариант да не ходиш в заведения, където се пуши[/quote]

    Ако хипотетично забраната падне (а това няма да стане) - в този момент във всички заведения ще започне да се пуши. И не ми разправяйте как имало отделни помещения, че ще ви дам онзи пример с ъгъла за пикаене в басейна.
    България е на второ място по пушачи в Европа, като дял от населението. Отпадането за забраната би означавало едно - че сме пълни идиоти.

    The best way to predict the future is to invent it.
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#57] от "ot Bansko":
    Държавата закриля здравето на гражданите - е конституционно прогласения принцип в чл. 52, ал. 3 от Конституцията.
    Основните права на гражданите са неотменими.
    Не се допуска злоупотреба с права, както и тяхното упражняване, ако то накърнява права или законни интереси на други. Понятието “основни права” се използва до голяма степен като синоним на “конституционни права”.

  64. 64 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    [quote#35:"bgpainter"]Плюс това ако искаш да знаеш пушенето е демоде, смърди гадно, и разваля вкуса. Освен това и даваш пари на вятъра.[/quote]Имам ПРАВО да го правя щом ми харесва. Освен това нещата НЕ стават от днес за утре ... Пушачите са пушили с десетилетия /аз лично от 40 години/ ... мисли ли някой, че за 40 дни ще се променя. Щом не е модерно вече ... като си отидем, забранете каквото си щете. Няма начин хем да ни вземете парите по заведенията, хем да ни тероризирате с явни идиотщини.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1509 Любопитно

    До коментар [#38] от "jozi81":

    Някой да те кара да пиеш като не можеш да се контролираш?
    Пиещите безконтролно са същите като пушещите по навик.

    Жената е покана за щастие
  67. 67 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    [quote#38:"jozi81"]Ами това може да се съотнесе към алкохола също - пиеш, плащаш и всичко отива на едно място... Само, че ако си пушач не ставаш агресивен, както след употреба на алкохол, нито пък си опасен зад волана, например. [/quote]
    да де,ама когато пушиш издишаш погълатия продукт в лицето и дробовете на другите без да ги питаш, а алкохола остава в собствения ти търбух и никой друг не го поглъща след теб

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  68. 68 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Без номера!
    Ние си спомняме много добре.

    "България ще работи за либерализиране на режима на тютюнопушенето, но при много строги условия и контрол над него", заяви новият министър на здравеопазването Таня Андреева, цитирана от "Дарик", след като пое поста от служебния здравен министър Николай Петров. "Ще изпълнявам законите, които приема Народното събрание", допълни тя.

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/05/29/2070870_zdravniiat_ministur_tania_andreeva_shte_raboti_za/

  69. 69 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1509 Весело

    До коментар [#47] от "jozi81":

    Не ставай смешна.
    Това да не ти е Биг Мак?

    Жената е покана за щастие
  70. 70 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 627 Неутрално

    ох, андреева, андреева, сякаш не сте излязли и вие от тази система, та така наедро говорите за връщане на доверие към нея

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  71. 71 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    [quote#49:"virakocha"]Има изход - пушите пред вратата[/quote]Нали това е целият проблем за заведенията ... ПУШИМ ПРЕД ВРАТАТА ... ама НЕ ВЛИЗАМЕ и НЕ ПОРЪЧВАМЕ ... НЕ сме КЛИЕНТИ на заведения в които НЕ се ПУШИ ! Следват уволнения и фалити ... Хайде по-нормално !
    Видя се , че НЕ СТАВА ... и иде ЗИМА
    Без клиентела от ПУШАЧИ - жална им майка !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  72. 72 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3875 Неутрално

    До коментар [#6] от "vjacho":


    [quote#6:"vjacho"]Освен че това е посегателство върху частната собственост и аз друг аргумент нямам. [/quote]Заведенията за открито хранене не са просто "частна собственост" както е дома ти.Защото те са с открит достъп за всички хора и подлежат на определен контрол.Все едно да кажеш,че ХЕИ ти нарушават частната собственост на ресторанта,когато идват на проверка...

  73. 73 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    [quote#64:"EVOLYUCIONER"]Имам ПРАВО да го правя щом ми харесва[/quote]
    Имаш, другия път.
    Пушенето не е субективно право
    Решение No 7294 от 26.05.2011 г. на Върховния административен съд на Република България:
    „Околната среда без тютюнев дим е естественото състояние на околната среда. Този факт не се нуждае от доказване. Тютюнопушенето не е субективно право, нито е защитен от закона интерес. Това е вредоносна практика, както за упражняващия я, така и за околните. Ето защо ограничаването в каквато и да било степен на тютюнопушенето не може да се приеме като мярка накърняваща права или засягаща правна или лична сфера на гражданите. Напротив – възможността да се пуши на обществени места, дори при ограничени условия, поставя под заплаха здравето както на пушещия, така и на околните /пребиваващи или работещи в тях/ и нарушава основното и неотменимо конституционно право на гражданите на здравословна и безопасна среда на живот. В този контекст именно предоставянето на възможност за упражняване на тази вредоносна практика на обществени места може да се разглежда като нарушаване на субективни права, гарантирани от Основния закон и като дискриминационна практика по отношение желаещите да живеят, работят и ползват обществени места без тютюнев дим, както и може да бъде основание за търсене отговорност за вреди.“

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  74. 74 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3875 Неутрално

    До коментар [#17] от "EVOLYUCIONER":


    [quote#17:"EVOLYUCIONER"]Няма нито един аргумент, който да ме вкара в заведение в което НЕ се пуши[/quote]Ами не влизай!Не знам защо го съобщаваш на всеослушание?!

  75. 75 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    [quote#64:"EVOLYUCIONER"]Имам ПРАВО да го правя щом ми харесва. [/quote]

    В къщи ще си пушиш - да се усмърдяваш. Мен - не.

    The best way to predict the future is to invent it.
  76. 76 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1163 Весело

    Без да се заяждам, но между това което тя казва:
    Няма нито един аргумент в полза на ..... и заглавието,
    НямаМ нито един аргумент в полза на ....
    има съществена разлика.

  77. 77 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    [quote#17:"EVOLYUCIONER"]Няма нито един аргумент, който да ме вкара в заведение в което НЕ се пуши ... Нека си фалират със здраве на чист въздух[/quote]

    Срещу теб съм аз, жена ми и седемгодишната ми дъщеря. Познай кой е по ценен като клиент за заведението - аз или ти

    The best way to predict the future is to invent it.
  78. 78 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1509 Любопитно

    До коментар [#64] от "EVOLYUCIONER":

    100% зъби нямаш или си на кастанети вече. 100% кожата ти е жълта и сбръчкана. 100% показалеца и средният ти пръст са боядисани в жълто. 100% ти нямаш никаква сетивност в носа си. 100% дробовете ти приличат на развален Д'амбер. 100% половината от вкусовите ти луковици в устата ти са аут. 100% носа ти е задръстен и храчиш постоянно. 100% у вас стените са загубили цвета си. 100% смърди на пор.

    Пуши си, навика си е твой, тялото си е твое... ама айде да направим така, че децата които са на 15 години да пропушат в по-малък процент. Нека помислим за тях.

    Жената е покана за щастие
  79. 79 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#57:"ot Bansko"]"Абсурдно е да се спира достъпът до лечение на хора с неплатени здравни вноски, коментира още Андреева. [/quote]
    Абсурдно ли е да се спира достъпът до лечение на "несоциализируемите граждани", Таня Любомирова Андреева-Райнова ? Таня Любомирова Андреева-Райнова, как се е загрижила за неинтегрируемите роми. Сега ни обясняват как неинтегрируемите всъщност желаят да се интегрират с неплатените си здравни вноски, с неплатените си сметки за ток, вода и други блага, но ние ги възпираме. Нека тази тема бъде посветена на интеграцията на неинтегрируемите за да може тарторите им да напълнят гушата. Защо в момента ние се стопяваме, а те, неинтегрируемите, благодарение на антибългарската държава, се размножават и закон не ги лови?

  80. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  81. 81 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#79:"Гневник"]Таня Любомирова Андреева-Райнова как се е загрижила за неинтегрируемите роми. Сега ни обясняват как неинтегрируемите всъщност желаят да се интегрират с неплатените си здравни вноски, с неплатените си сметки за ток, вода и други блага, но ние ги възпираме. [/quote]

    [quote#63:"Гневник"]Не се допуска злоупотреба с права, както и тяхното упражняване, ако то накърнява права или законни интереси на други. [/quote]

  82. 82 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1509 Любопитно

    До коментар [#71] от "EVOLYUCIONER":

    Ти колко пъти в месеца влизаш в заведение и какви пари оставяш там?

    Жената е покана за щастие
  83. 83 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3875 Неутрално

    До коментар [#21] от "Дамянов":


    [quote#21:"Дамянов"]БСП събра избиратели с това обещание, а сега се отмята. Хайде да видим дали ще има протести на пушачи пред централата на Позитано, че БСП са долни лъжци. [/quote]Не-техните избиратели никога не са били взискателни и предполагам и не са очаквали нещо от обещанията им да се сбъднат.Едните(ромите) са гласували просто срещу някой лев,а сенилните старци и гласуват "по задължение" и "рефлекс" и от носталгия към дългия перчем и "правите презервативи от едно време" .Едва ли и се заслушват какво им обещават от БСП на изборите.

  84. 84 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    [quote#71:"EVOLYUCIONER"]Нали това е целият проблем за заведенията ... ПУШИМ ПРЕД ВРАТАТА[/quote]

    Седиш пред вратата на заведението, пушиш и не влизаш вътре А защо си там

    The best way to predict the future is to invent it.
  85. 85 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 615 Неутрално

    [quote#6:"vjacho"]Освен че това е посегателство върху частната собственост и аз друг аргумент нямам.[/quote]
    Когато т.нар. "частна собственост" става обществено място(каквито са ресторантите, баровете и др.), се подчинява на други правила и закони(вж. Закона за здравето).
    Ако искаш да упражняваш правата си в твоята "частна собственост", направи си го клуб, ограничи му достъпа, и можеш да си определиш собствени правила.
    Ама да не рИвеш после пак за клиенти....

  86. 86 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    [quote#13:"trafopost"]Кой суверен? Този, който на един евентуален референдум би избрал чалгата за официална музика в страната ли?[/quote]Това е СУВЕРЕНА !!! ... или "материала" ...
    Не можеш да го спреш ... ако нямаш критична маса от подкрепа ! Забраната за влизане в заведения на пушачи НЯМА критична маза от подкрепа ! ... или пада забраната или падат кепенците на заведения, персонала на борсата

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  87. 87 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Ето що е обществено място съгласно Закона за здравето, така че аргументът за нарушената частна собственост е нон-сенс:

    § 1а. (Нов - ДВ, бр. 42 от 2010 г., в сила от 02.06.2010 г.) "Обществени места" по смисъла на чл. 56 са всички места, които са обществено достъпни и/или предназначени за обществено ползване, без оглед на собствеността или правото на достъп, включително и:
    а) обектите по § 1, т. 9, букви "б", "г", "д", "е", "ж", "к", "л", "о", "п" и "у";
    б) аптеки, дрогерии и оптики;
    в) търговските обекти по смисъла на § 1, т. 41 от допълнителните разпоредби на Закона за данък върху добавената стойност;
    г) (изм. - ДВ, бр. 30 от 2013 г., в сила от 26.03.2013 г.) места за настаняване, заведения за хранене и развлечения, заведения за хранене, прилежащи към туристически хижи по смисъла на чл. 3, ал. 2, т. 1, 2 и 3 от Закона за туризма;
    д) предприятия за производство, съхраняване и търговия с храни, заведенията за хранене и развлечения, както и заведения за хранене, прилежащи към туристически хижи - туристически столови, туристически бюфети и туристически столови със сервитьорско обслужване;
    е) сградите, до които всяко лице има достъп, включително и административните учреждения и други сгради, в които се обслужват или имат достъп гражданите;
    ж) асансьорите и стълбищните клетки на всички видове сгради и др.;
    з) транспортни средства за обществен превоз - влакове, самолети, кораби, автобуси, трамваи, тролейбуси, метровлакове, микробуси на маршрутни таксиметрови линии, пътнически таксиметрови автомобили и транспортни средства със специално предназначение - санитарни автомобили за болни;
    и) (нова - ДВ, бр. 40 от 2012 г.) площадките за игра.

  88. 88 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    [quote#82:"bgpainter"]Ти колко пъти в месеца влизаш в заведение и какви пари оставяш там?[/quote]Преди забраната ВСЕКИ ДЕН бях на заведение ... После не съм стъпил нито веднъж !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  89. 89 Профил на tinucio
    tinucio
    Рейтинг: 346 Весело

    До коментар [#61] от "virakocha":
    "Ако хипотетично забраната падне (а това няма да стане) - в този момент във всички заведения ще започне да се пуши. И не ми разправяйте как имало отделни помещения, че ще ви дам онзи пример с ъгъла за пикаене в басейна.
    България е на второ място по пушачи в Европа, като дял от населението. Отпадането за забраната би означавало едно - че сме пълни идиоти."


    Не, ако заведенията заплащат сериозна сума, за да се пуши там.
    Пазара ще ги раздели на такива за пушачи и непушачи. В крайна сметка всичко винаги опира до пари

  90. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  91. 91 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    [quote#73:"Cherry_Paprika"]Пушенето не е субективно право[/quote]Правото да НЕ ВЛИЗАМ в заведение си ми е ОБЕКТИВНО право ! Ха да видим "кой кого"

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  92. 92 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3875 Неутрално

    До коментар [#36] от "jozi81":


    [quote#36:"jozi81"]Готова съм да стана жертва на пасивното пушене някоя и друга вечер в името на готината и забавна компания.
    [/quote]Ами димете си в къщи!Щото има и хора,които не са "готови да станат жертва на пасивното пушене" .

  93. 93 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1078 Любопитно

    [quote#86:"EVOLYUCIONER"]Забраната за влизане в заведения на пушачи НЯМА критична маза от подкрепа ! [/quote]
    Я дефинирай критична маса ?
    Видя ли ВАС кaкво казал или се правиш на разсеян

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  94. 94 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    [quote#86:"EVOLYUCIONER"].. или пада забраната или падат кепенците на заведения, персонала на борсата[/quote]

    Горко на тази държава, в която пушенето е критерии за съществуването на заведение. Аз пък мисля, че за да е едно заведение успешно, са необходими други фактори - качествена храна, любезен персонал, чистота и т.н. В България са единици заведенията, които се задържат за повече от 2-3 години, поради нарушаване на горните условия - няма константно качество! Миналата година бях в ресторант в Бордо, който беше на над 200 години. И да - вътре не се пушеше. Не знам как не е фалирал...

    The best way to predict the future is to invent it.
  95. 95 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 740 Любопитно

    [quote#47:"jozi81"]гурме изживяването и съпътстващите го ритуали от т.н. the good life[/quote]

    За кафе от 30 ст'инки и цигара на крак ли иде реч?

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  96. 96 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2122 Неутрално

    [quote#41:"alighieri"]Да но не всички права на избор са равнопоставени. По тази логика да направим отделни автобуси само са пушачи, отделни самолети само за пушачи, отделни училища само за учители пушачи и т.н.

    Помислете и за перснала, който трябва да работи на място само за пушачи. И те имат право на избор на безвредни условия. Смятате ли че ако имат избор къде да работят 10 часа всеки ден - там където се дими постоянно или не, ще изберат първото.[/quote]
    Ами точно пазара дава това право на избор за всеки. Достатъчно е да се въведе скъп, МЕСЕЧЕН лиценз за заведенията, в които може да се пуши. Така пушачите ще има къде да ходят, персонала ще си получава "вредни" по закон и ще има избор къде да работи. По-скъпата консумация ще действа като превенция — дори някои пушачи ще се прежалят да пушат навън, а непушачите ще имат къде да ходят (някои заведения ще заложат на евтината консумация като конкурентно предимство), а собствениците ще си избират сами към кой тип клиенти ще се насочат. Достатъчно е, лиценза да се плаща месец за месец — така заведенията за пушачи и непушачи автоматично ще достигнат пазарно равновесие за всеки сезон. Държавата само ще събира кинтите, а заведенията ще се контролират (и натапят конкуренцията при пушене без лиценз) едни други без корумпирани инспектори.
    Ама в България е важно на съседа да му е зле, а не на мен да ми е добре!

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  97. 97
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  98. 98 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3875 Весело

    До коментар [#43] от "raining":


    [quote#43:"raining"]Да забранят половината ненужни и дори вредни лекарства![/quote]По какъв начин,ако аз пия повечко витамин С например,вредя на теб?!Да не ти го издишвам в лицето?!

  99. 99 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1714 Весело

    [quote#88:"EVOLYUCIONER"]Преди забраната ВСЕКИ ДЕН бях на заведение ... После не съм стъпил нито веднъж [/quote]

    Т.е. почти година и половина. Ами ти си свикнал вече, какво си се разквичал

    The best way to predict the future is to invent it.
  100. 100 Профил на kollin
    kollin
    Рейтинг: 515 Весело

    "Тя посочи, че не се обсъжда такава идея, а се работи за връщане на доверието и качеството в здравеопазването."

    Ахахаааааа, всеки който е минал през мелницата на здравеопазването по здравната каса, при първа възможност е минал през терминал 2 и ритуално е изгорил БГ паспорта си!

    How to tell Heretics from Catholics?Papal legate Arnaud Amalric:Caedite eos. Novit enim Dominus qui sunt eius.(Kill them all, the Lord will recognise His own.)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK