Хубаво е да не се прави реклама на биг и смол фарма, ама колегата все пак можеше да назове генеричните имена на антивирусните средства.
Мисля, че има предвид занамивир и озелтамивир (Тамифлу).
Е какво като се обади на личния си лекар? Той може ли да преглежда по домовете 100 души на ден ? Я стига глупости. Да са се имунизирали всички ,вместо сега да се сещат. Не стига ,че поемаме всякакви зарази по кабинетите, ами ще ме разкарва някой като магаре и то безплатно. Само за деца под 3 години са посещенията в къщи и за някакви неподвижни възрастни. Иначе със записан час и в кабинета за преглед. Като говорим за профилактични имунизации всеки втори ми развива някакви тъпи теории как се имунизирал и се разболял. Тази година пак 1500-3000 души ще си отидат с пневмонии като не слушат препоръките....
Не съм привърженик на конспирации, но къде изчезна свинският грип? Оная година беше Свински, после Кучи, след това Ебола, сега Хонконг. Абе малко смърди тая работа с гриповете.
"Препоръчва на болните за справка да се обадят на личния си лекар, вместо да отидат до кабинета, където ще изложат други хора на риск от заразяване."
Много добър съвет, ама човек трябва да иде за болничен лист и за бележка за училище на детето му, жив-умрял да си там.
Та лекарите да го кажат това на НОИ и на училищните власти.
[quote#9:"КраСивият Кардинал"]къде изчезна свинският грип[/quote]
Никъде не е изчезнал. Просто през 2010-2011г. този щам беше новопоявил се и затова беше шумотевицата. Иначе е най-обикновен грип от тип А.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
[quote#6:"Dr_Doolittle"]Да са се имунизирали всички ,вместо сега да се сещат.[/quote]
Препоръките за подкрепа на имуната система, като напр. с витамини Ц, Д, А и др., балансирана храна и прием на имуностимуланти, редовна умерена физическа активност и т.н. според мен върши повече работа от противогрипните ваксини. Не само защото така се предпазваш от много по-широк кръг болести, но също и защото те учи на самодисциплина и по-здравословен начин на живот.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
Предпазните маски в аптеките струват стотинки и трябва да се сменят на 2-3 часа
______________
Всъщност грип най-много се хваща в аптеките там е пълно с вируси и бацили!
После в моловете, хипермаркетите и метростанции!
Ако ги избягвате за една седмица по време на епидемия ще си спестите много неприятности!
А правилно ли е според Вас за всяко нещо да се ходи на лекар? Медиите постоянно тръбят против самолечението, а то е нормално в първите дни на инфекцията, ако се касае за човек с нормален здравен статус. По-правилно е да се дават препоръки за домашно лечение, за наблюдение на симптомите и разпознаване на необходимостта от лекарски преглед.
Защо да се имунизират всички? Аз не помня откога не съм боледувала от грип, май от детските ми години, а контактувам с много хора. Пак зависи от рисковете за конкретния индивид.
Според мен твоят колега е имал предвид човекът да се обади по телефона на лекаря си, а не той да ходи в кабинета или обратното - лекарят да ходи по домашни посещения.
Д-р Дулитъл е конски доктор и е свикнал да лекува свински и птичи грип, затова и изказването му не звучи смислено.
Иначе си прав - изсипването на много хора пред кабинетите на лекарите няма как да е работещо решение.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Отдавна не съм боледувала от грип, а когато съм била болна нямам спомен да съм ходила на лекар за това. Обикновено го карам на самолечение - стоене на топличко, повече сън, хапове за температурата, други за гърло, /ако ме боли /, някой сироп за кашлица, билков чай и лека храна да не товаря още повече организма, то не че ми се яде особено в такива дни, когато човек има чувството, че са го пребили със сопи. Иначе в студеното ходя с по няколко ката дрехи и гледам да избягвам места с повече хора. Спомням си преди години имаше някакъв отвратителен щам, караше се доста тежко, прибрах се в къщи нашите бяха болни, след няколко часа ме тръшна и мен, до вечерта се чудихме кой е " по-здрав ", че да направи по един чай на другите. На четвъртия-петия ден се сдобихме с малко сили да започнем да щъкаме насам натам. Слава богу изкарахме го.
Дано не ме застига и тази година, че нямам време за грип.
" Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
[quote#0:"Статия"]За първи път от шест години грипната епидемия пристига около 20-30 дни по-рано от прогнозата и вече започна.[/quote]
Кога е била прогнозата и кога е имало грипна епидемия?
Колко непродадени ваксини трябва да се продадат, защото ония закупени през ноември 2009 г. от Божидар Нанев за "световната грипна епидемия" се раздаваха дори безплатно и през 2012 г.? http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2012/03/29/1797881_hvurleniiat_na_prokuraturata_bojidar_nanev_e_nevinen/
Пак ли ще го караме на внушения както отпреди:
"Главният епидемиолог: Грипната епидемия идва до десетина дни - 09:36 ч., 13.01.2015 г."
"Грипът "Тексас" вече е у нас, очакваме и "Швейцария" - 09:27 ч., 14.01.2015 г."
"Грипът изненадващо си отива -10:23 ч., 10.02.2015 г.
Тази година грипът ни поднесе поредна изненада"
"Грипната епидемия ни удря в края на януари догодина -10:58 ч., 25.09.2015 г.
Грипна епидемия ще има в края на януари и началото на февруари."
"Без грипна епидемия до края на годината 12:02 ч., 08.10.2015 г.: Пикът на грипа тази година не се очаква в оставащите до края на годината месеци"
"Първата грипна вълна се очаква у нас през ноември -13:44 ч., 22.10.2015 г."
"Д-р Кунчев: В България няма засечени щамове на тазгодишния грип - 09:55 ч., 23.11.2015 г."
"Свинският грип тип "Калифорния" вече е у нас - 09:00 ч., 25.01.2016 г."
"Грипната епидемия тази година била три пъти по-слаба - 09:11 ч., 20.03.2016 г.
"Наблюдават се два пъти повече случаи на варицела и около 20-30% повече на скарлатина""
колега ,както знаеш най много са умрели от Простотия , това е основната диагноза в нашата страна , за разходките по домовете си абсолютно прав , грешката е в нас ,че клякаме на НЗОК да ни кандилкат ,че срещу капитация трябва да се работи 24 часа и да не се отказва , е да ,ама не ,отдавна капитацията не покрива разходи за заплата и осигуровка на персонала , затова преглед в дома ,само след реално заплащане ,а пациента като е толкова много осигурен ,да си вземе фактура и да си изтегли парите от осигурителя .
тази година грипа е особено тежък ,не прилича на никой от предишните , прилепчивостта му е почти 100% , започва с тежка кашлица ,изпотяване и не е задължително с температура , болки в ставите и мускулите ,което също не е задължително , усложнява се с гадна и мъчителна кашлица ,вкл и храчки ,които са гъсти ,трудно се отхрачват ,често стават жълти или зелени ,за съжаление нищо не помага , антибиотиците също , противовирусните лекарства също се почват късно и рядко имат някакъв ефект ,особено за тежката кашлица ,така ,че само преглед от лекар и адекватна терапия , вкл и венозен антибиотик при кашлица и липса на сили няма да пречи на лечението , защото опашката е над 20 дни тежка кашлица , особено при имунокомпрометирани пациенти работата не е добре
Докторе, много уважавам мненията ти, но аз лично - три пъти подред се имунизирах и трите пъти се разболях. Спрях да се имунизирам и за последните две години не съм пил антибиотици. Не, че не се разболявам, но карам доста по-леко. Знам ли, може би защото посещавам парна баня поне два пъти седмично.
ПП Сподели моля, как ще подейства ваксина, ако се разболея от щам, за който не е предвидена?
Трябва да се разчита на имунната система. Това и е работата, " за това я храниш". Капки за нос колкото да не ти капе в чая, лед за сваляне на температурата, или най-много ацефеин... Така кат чета, аз карам Хонгконг... явно 😊😀
Не, не ти вярвам, защото аз точно от три години съм на инфлувак и нямам никакви проблеми, за разлика от предишни години, когато всяка зима поне две седмици изкарвах на легло с температура. Само 2% от българите се имунизират. Това е изключително недалновидно. Имунизирайте се, за да не се разболявате от грип.
Имунизирах се преди 2 месеца. Вчера майка ми успя да зарази цялото ми семейство за броени часове въпреки, че и тя беше имунизирана и с маска. Тоя щам "Болцано" не си поплюва. Сега съм като парцал, всичко ме боли. Нямам прекалено висока температура, но сериозно хора - пазете се дори да сте имунизирани.
Преди 5 години, когато противогрипната ваксина беше абсолютно същта - Калифорния, Брисбейн и Хонг Конг, направих такава невропатия, че почти не можех да ходя. Всъщност си беше лека форма на Гилен-Баре. Последиците ги лекувах почти 3 години.
Никой не можа да разбере какво ми е, като изследванията с изключения на ЕМГ не показваха видима причина да имам такива оплаквания. 5 години търсих причините за това
Тази година ми се наложи да се ваксинирам отново и нещата се повториха, но в по-лека форма.
И едва сега в листовката са си признали, че ваксината може да предизвика това.
Нали се сещаш, че никога повече няма да си направя противогрипна ваксина?
Алчността на фармакомпаниите ще доведе до това, че хората ще престанат да ни вярват и ще отхвърлят необходимо лечение, за сметка на незадължителното.
Но силният ми съвет към хората които имат демиелинизиращи неврологични заболявания е да не се ваксинират.
Грипът, ако се лекува правилно и навреме, не е животозастрашаващо и осакатяващо заболяване, за разлика от синдрома на Гилен-Баре.
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Не твърдя, че имунизацията помага или не помага, а изказвам моя опит. Може и да греша, но трябва някой с авторитет (в моите очи!) да ме посъветва и да ми разясни, защо трябва да се имунизирам. Защото например зная за някои лекари, че се стимулират, за да изписват определени медикаменти, в това число и ваксини, без значение реалната необходимост и без разяснителен процес. А след като миналата година направих възпаление на щитовидна жлеза, заради неадекватното поведение на един дебелак професор УНГ в Торакс (София), много ми падна мнението за качеството на медицинските услуги в България и вече трудно се доверявам.
За финал - моля разяснете ми в кои случаи имунизацията помага, в кои не и нека всеки се преценя дали си заслужава. Мисля, че такава дискусия ще е по-полезна.
[quote#6:"Dr_Doolittle"]ами ще ме разкарва някой като магаре и то безплатно.[/quote]
Ще те разкарва щот си дал Хипократова клетва.На такива кат тебе с удоволствие бих им вкарал малко олово в слепоочието.Щото обърнахте медицината на печалбарство.И нека не се лъжем-една от основните причини за разрастването разпространението на респираторните вирусни инфекции е съвсем целенасочената склонност на голяма част от лекарите да ги протрахират(сиреч-умишлено да ги проточват).Защото по този начин вземате повече пари.Ръгай там псевдонауката хомеопатия,после симптоматично сиропчета за кашлица и прахчета с парацетамол.
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
После след 3седмици изпишеш някой дърт бета-лактам та да е сигурна хронификацията.И после пей-сърце-рииноисуити,отити,ставни,перикардити.Та да е сигурно че пациента от един грип ще е впоследствие доживотно абониран през месец да идва при тебе.И преди да ми заграчиш за резистентността-ми правете антибиограми бре,те са най-сигурното средство за борба срещу резистентността.А в БГ масово пушкате насляпо.Щото тя антибиограмата кат разходи е 2-3лв.,а друго си е да предпишеш на пациента хомеопатия за 20лв.
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
Дотогава докато медицината бъде обвързана с парите-все ще е така и все основния стремеж на докторите и фарма-индустрията ще е да се проточват заболяванията и да хронифицират превръщайки пациента в касичка.Винаги съм смятал че лекарите трябва да разчитат на подаяния и да лекуват безплатно.Защото професията им е духовна.Който не иска да се жертва-да стане търговец или някъв друг.Не може аз да ида да гася горски пожари безвъзмездно,а ти да се хвалиш колко си хуманен и в очите да са ти само парите...
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
До коментар [#34] от "Роси":
Ремантадин.
За тамифлу има противоречиви мнения, вкл. за много странични реакции. Преди 2-3 години д-р Кунчев каза, че ги ползва в комбинация (тогава май трябва да са в по-малки дози). При комбиниране се твърди, че има ефект на синергия без странични реакции. Вкъщи ползваме ремантадин. Става и за профилактика при възрастните. Не се имунизираме вече - правилно решение, според личния опит.
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
[quote#49:"tqh42306221"]И,да-при моя вариант от 30хил.лекари ще останат 3хиляди-ама ще са истински,а не търгаши. [/quote]
И защо мислиш че ти ще си един от късметлиите да попаднеш при един от тях когато това ти е нужно...
[quote#50:"lady_sp"]Ха... ха... ха... [/quote]
Да,аз ходя доброволец(най-вече за гасене на горски пожари и маркиране в планината)-безплатно.Всяка година колкото мога дарявам на манастира на града ми.Понеже имам мед.образование(но не практикувам)-редовно слагам инжекции на възрастни хора в града ми.Също безвъзмездно.Преценил съм че медицината не е за мене-не практикувам.И те уверявам че ако останат 10% от доФторите-и минат на дарения от пациенти-няма да ровят по кофите,а ще водят доста сносен живот.Ще останат съвестните хора,а не печалбарите като него,които реват че "щяли да го разкарват без пари".
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
[quote#45:"The_Curious"]За финал - моля разяснете ми в кои случаи имунизацията помага, в кои не и нека всеки се преценя дали си заслужава. Мисля, че такава дискусия ще е по-полезна. [/quote]
Твърде дълга ще излезе тази дискусия...
Ето аз самата съм против тази ваксина но голяма част от колегите ми я препоръчват. Трябва сам да решиш на кого да вярваш.
[quote#57:"tqh42306221"]И съм я чел и съм я давал. [/quote]
И къде пише там че лекаря трябва да лекува безплатно освен ако не се отнася до неговите учители...
[quote#56:"tqh42306221"]Понеже имам мед.образование(но не практикувам)[/quote]
Най вероятно защото не е доходно а си намерил по добър начин за печелене на пари...нали.
[quote#59:"Яна"]Възможно е, по свинския грип го купихме, но така и не го ползвахме, и нямам наблюдения. [/quote]
Мисля че егодно до 2018 та година и ако се наложи/пу дано не се наложи/ вземай го спокойно.
[quote#53:"lady_sp"]И защо мислиш че ти ще си един от късметлиите да попаднеш при един от тях когато това ти е нужно... [/quote]
По-добре да остана нелекуван,да разчитам на естествено оздравяване,да пукна и т.н.-отколкото да ида при някой който ще гледа на мен като на касичка с евробанкноти.
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
Тоя герой от по-горе работи в кръвен център.Мой го питаш що не казват на новоткритите с ХИВ.Или пък ако преценят че не са психологично подготвени-що не ги насочват към потвърдителната на Столетов или КАБКИС??Ей,така-не казват нищо.Само си те записват-да имат информация за тяхна си употреба и друг път да не те допуснат да даряваш кръв.Скоро имаше случай човек пуснат така 2години е разнасял ХИВ и Бог знае колко народ е заразил.Е до това води печалбарството на тия същите дето реват "че щяли да го разкарват без пари"...
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
[quote#48:"tqh42306221"]Винаги съм смятал че лекарите трябва да разчитат на подаяния и да лекуват безплатно.Защото професията им е духовна.[/quote]
Не сте прав, че трябва да лекуват безплатно, всеки труд трябва да се заплаща. Но сте прав, че професията им е духовна. И истински призваните да лекуват се интересуват на първо място от резултата за пациента и на последно - от финансовия резултат. Това го знам от срещи с двата вида доктори. И при тях е като във всички професии, има крайности.
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
[quote#61:"lady_sp"]Най вероятно защото не е доходно а си намерил по добър начин за печелене на пари...нали. [/quote]
Живея в страна в която правата ми НЕ се признават.А и специалността ми е такава че без отлично познаване на местния език е невъзможно да се практикува.И,не не може да станеш ХУМАНЕН лекар-най-хуманната професия и по цял ден да мучиш за пари,да хронифицираш умишлено заболявания на пациенти от чисто финансов интерес,да насочваш към определени аптеки с които сте комбина,да предписваш само препарати на които ти висят в кабинета рекламни часовници,календари,да правиш операции които не са нужни само и само за да вземаш пари и т.н.
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
[quote#64:"tqh42306221"]Скоро имаше случай човек пуснат така 2години е разнасял ХИВ и Бог знае колко народ е заразил.[/quote]
Хората не знаят колко са спечелили от това че такъв като теб учил-недоучил не работи като лекар. Щеше да е уморил повече хора от един измислен ХИВ позитивен който две години разнасял спина...
[quote#66:"evlampi"]Я бой по тея ескулапи!!! Пари ще искат! Техната верица!!! [/quote]
Е па Сократ са го лекували за един петел.И си го е дал човека...На смъртния одър-ама го е дал.Един добър специалист ще печели отлично дори и само от дарения.
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
не си срещал вируса , по принцип ваксините ги улучват ,но има години в които ваксината и щама не съвпадат ,тази година е такава , ако си имунизиран ,няма да ти помогне нищо , апропо ,използвай лекаря си , той знае за вируса повече от теб
[quote#69:"lady_sp"]Щеше да е уморил повече хора от един измислен ХИВ позитивен който две години разнасял спина... [/quote]
Колко много негативизъм у един представител на уж най-хуманната професия.И що реши че ще моря хора!?Да не говоря че специалността ми е такава че освен фебрилната кататония за друго се не сещам което да е спешно състояние с летален изход.А тя е толкова рядка,че когато съм практикувал навремето не съм я и виждал наживо.
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
[quote#70:"tqh42306221"]Един добър специалист ще печели отлично дори и само от дарения. [/quote]
Ааааа, разбрах. Отишъл си в белите страни щото петлите са им по големи. А тук... едни дръгливи бройлери и я ти ги дадат я не...
същото е действието и на някои антибиотици ,това се получава при вас ,защото имате засегнати нерви ,ако напр пиете Авелокс - много специфичен и мощен антибиотик ,има силна опасност да се парализирате необратимо ,изследвайте се все пак ,всички ваксини и лекарства имат специфични странични ефекти и лекарите не ги знаем разбира се ,всичко е опит
А да не кажеш на човек че е серопозитивен е срамно и петно за цялата професия,че и подсъдно.Колкото и да неглижираш подобно поведение.А като нямаш психологичната подготовка да му го кажеш-прати го в КАБКИС или потвърдителна-не е сложно.Както и записания случай в реанимация отпреди няколко години със знаковата реплика "тоя няма ли вече да мре че изтървах мача"...
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
[quote#74:"tqh42306221"]И що реши че ще моря хора!?[/quote]
заради медицинското невежество което извира от постовете ти. Приличаш ми на псевдонаучен трол който се прави на завършил медицина. Нищо чудно да си се образовал в БГ мама...
Ваксинирането е голямо откритие. Луи Пастьор и Едуард Дженър на практика са доказали, че отслабен щам на причинители на болести принуждава организмът успешно да изработва защитни антитела и да не се разболява или да понесе болестта много по леко.
[quote#75:"lady_sp"]Отишъл си в белите страни щото петлите са им по големи. [/quote]
Всеки има право да преследва своето лично щастие.Като си се посветил на тая професия-ще я практикуваш така както казва морала.Може да се погледнеш-във всеки от постовете ти тук се среща думичката "пари".Ако не ти е по силите-да си станал поп.Или попадия ако си жена.Ясно е че всеки труд е редно да се заплаща,но не и в парите да станат самоцел на лекаря.Щот тогава като не можете да озъптите ламтежа и меркантилността си и почват такива като мене да говорят за радикални мерки.
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
[quote#78:"lady_sp"]заради медицинското невежество което извира от постовете ти.[/quote]
Па аз не говоря за медицина,а за такива като тебе-мафията в бели престилки.А колкото до медицинската конкретика-ако има нещо погрешно като медицинска фактология-пиши точно и ясно кое е и в какво ми е грешката.
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
приказваш глупости ,никой лекар не лекува някого ,за да го уврежда и протрахира , но никой лекар не иска и да се чувства като безплатен роб на пациента си , днес съм изгонил поне трима ,които влизат с хъс и почват от вратата да ми нареждат как и какво трябва да направя ,къде и как да ги пратя и да ги изследвам ,само и само да не ги прегледам аз ,селския лекар на най ниско ниво , след голями скандали ,пациентите напуснаха непрегледани ,защото не пожелаха ,проблема остава техен. Трябва да има взаимно доверие и да влизаш не със чувство ,че отивате да се стреляте с доктора , а че отиваш да ти се помогне по някой проблем ,не се заканвай много на лекарите ,ще случиш на такъв ,дето ще ти разкаже играта преди да гръмнеш ,както се заканваш .
Не, не е точно така. Ако човек е имунизиран, даже да се разболее от друг "тип" грип, ще понесе болестта на крака. Не бих спорил, ако не съм го изпитал. И аз слушах, че, ваксината не е гаранция срещу грипа, но на практика не съм боледувал доста дълго време. Това не може да се каже за времето, когато и аз се отнасях скептично към ваксинирането срещу грип, като се има предвид колко много са грипните вируси. Сигурно има и случаи, когато може да се разболее човек, даже и да е ваксиниран, но съм сигурен, че тогава болестта ще протече много по леко.
[quote#82:"edin drug"]днес съм изгонил[/quote]
Ти нямаш право да гониш хора,без значение какви са.Бръснаря затва е бръснар-щото бръсне всякакви-и келяви и роми и т.н.А ти явно и за такъв не ставаш.След като не можеш да работиш с хора-защо си избрал такава професия-по-добре да беше захванал нещо осамотено-примерно да шиеш гоблени!?В държавата в която живея ако изпъдиш пациент щото му бил чепат характера-считай че правата са ти отнети.А ако почине или настъпи друга трайна увреда след това изгонване-ще се запознаеш с австрийските затвори.За дълго време
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
[quote#82:"edin drug"]никой лекар не иска и да се чувства като безплатен роб на пациента си[/quote]
Утре кат някой на пътя катастрофира или го блъсне кола или получи инфаркт-кво?Ще го подминеш ли?Щото трябва да му окажеш помощ безплатно...Всички лекари които говорите за пари за мене сте чисто и просто негодни за таз професия!Живота и здравето са толкова ценни блага че всеки на който помогнете ще вземе ако трябва от залъка на децата си и ще ви позлати ръцете и без да му искате и без да споменавате въобще за пари.Стига да е останал доволен!
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
Въобще-слагането на везната на човешкото здраве и човешкия живот и редом с тях на пари е тотално падение...Живота и здравето са безценни.Кой реве че щял да се разхожда безплатно(зер ще му се изтрият обувките),кой че се чувствал недобре платен роб.Смешни сте!Ако не ви уйдисва професията-купете си една мистрия и сменете професията.Фаянсаджия в столицата докарва по минимум 100кинта на ден.
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
СЗО " прогнозирало" кой и кога . Не сме тъпите американци с вентилирани мозъци, та да им вярваме . По - добре да ни кажат с какво мислят да ни заразяват и кога , другото са глупости
аа ,не се безпокой ,и аз от 10 години не съм се имунизирал и от грип не съм се разболявал до преди 10 дни ,въпреки ,че на ден през тези 10 години са минавали поне по 50-60 човека , повечето болни с инфекции и грип ,така ,че спрямо теб ,аз съм като железен с диамантено здраве ,да ,ама не ,имунизацията няма нищо общо със заболяването ,зависи от грипа и имунитета
не ми давай акъли ,когато си работил над 15 години абсолютно безплатно за пациента , не си го увредил по никакъв начин ,спасил си от сигурна смърт него и всеки един член от семейството му и сега след години му откажеш напр направление ,защото той изведнъж решава ,че след25 години стаж 2-3 специалности ,не можеш да му лекуваш кръвното или пъпката на задника от която не се умира ,а задължително ще отиде на специалист ,за което държавата не му отпуска необходимото направление ,ти ставаш най лошия доктор ,най лошия човек , нещо невиждано и нечувано ,което убива хората ,против всички е , пречи им и изведнъж се оказва ,че хем 5 поколения си ги лекувал безплатно безропотно и по 24 часа ,точно когато са си пожелали , хем са доволни ,хем са вече крайно недоволни от кого ,от теб ,а не от това ,че половината от тях нямат нито лев здравна осигуровка и държавата им отпуска един талон на 2 години за остро лечение и те са го изхабили вече ,те нямат чувство ,че трябва някъде да си платят защото нямат лимит ,те имат чувството ,че трябва аз да им осигурявам всичко безплатно и задължително да им дам това което те искат даже ако трябва да им платя талона ,който ми искат ,за да не дават те пари ,затова джипитата сме най лошите и ненавиждани доктори ,а трябва да ти кажа ,след конфликт с десетки такива семейства ,вече няма сила ,която да ме мръдне да им направя каквото и да е било вече безплатно ,а особено да им спасявам на крака живота ,защо ,ами не за пари , а защото те не са доволни и ме ненавиждат ,смятат доктора за нищо , това не е лошо ,а лошото е ,че всички околни доктори и колеги също пациентите им ги смятат за нищо и идват да се презаписват с хъс и омраза към тях ,е ,не ги искам и не ги презаписва м,защото само след 6 месеца се получава същото отношение и към следващия лекар ,предпочитам вече чисти отношения ,плащаш ,свършвам услуга ,не плащаш ,отиваш си ,просто и ясно ,аз не съм отишъл на работа да ме обичат ,а от хуманността няма смисъл , защото после те мразят ,не те уважават и то хора към които си бил най хуманен и си ги спасил ,стига, а ти като искаш стани фаянсаджия , никой лекар вече не ходи за пари на работа .
да окажеш помощ на изпаднал човек в нужда е едно ,а да дойдат 20 днес в кабинета ми и да ме карат да ги обслужвам безплатно ,щото те са болни и знаят ,че не са отделяли нито лев години за това е друго ,а има и трета група дето си мислят ,че като ми влязат в кабинета ,трябва да им зашия раната ,да я превържа за моя сметка и да им дам 40-50 лв за разходи ,щото били болни ,а лекаря съм им задължен ,правят ми голяма услуга ,като идват точно при мен да им слугувам веднага и безплатно ,а те за благодарност няма да ме набият и нагрубят......този път .
Тук е пълно с лекари, които са си сбъркали професията!
Трябвало е да станат попове.
А в медицинските университети трябва да ги карат да назубрят "Цитаделата" от А. Кронин.
Дори и да не станеха доктори като в книгата, щяха поне да се засрамят да излагат на всеуслушание разсъжденията си.
За всичко си има мярка, нали?
Иначе, да са здрави! Надявам се, че може би тук- там има и от другия сорт.
Е и какво като се обади пациент пък по тлефона ? Ще получи рецепта по Viber ли ?
Я някой да снима опашки в Швеция или Холандия пред лекарските кабинети като в България да видим там зашо няма такива.
Половината от идващите пациенти са само с хрема и леки оплаквания , дори с температури под 38*С и въобще не са за медицински преглед в този момент , след като не са направили нищо дори един парацетамол да пият. Чакат личния лекар да им го сложи в устата.... Иронията е че пред кабинетите правят контакт с наистина тежки случи и си отнасят пневмонията при домочадието . Само щото -евтин преглед що да не ходя.
Ами те младите лекари са те послушали , само не мистрията, а Германия. А скоро ти ще търчиш с дете на ръце да търсиш медицинска помощ та да не забравиш ,че тя е при зидаро-мазача с мистрията...Лицемерите ще си плащате скъпо , гарантирано и без съмнение...
През 2010 нямах засегнато нищо. Активен идиот спортист.
Сега вече имам.
Авелокс ми се е случвало да пия многократно. Левофлоксацин - доста по-често. И преди и след това. И то при indicatio sine qua non. Освен писъци в ушите и малко главоболие, през 2011 и 2012 и усилване на стрелканията в краката - нищо друго.
БТВ, те не са антибиотици - хинолони са. Мааалце по-различно.
А ние лекарите трябва и да четем, по възможност и на повече от един език.
Въпросът е, че тези статистики излизат по търсачките чак тази година.
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Глупако, Хипократовата Клетва не е обет за бедност, нито обещание пред Комсомола за безплатен труд. След като не си спосбен да научиш езика и да работиш в полето на медицината значи си доста жалкичък нереализиран психопатолог ама за своите отклонения и не учи другите. На другите определено не можеш да даваш препоръки преди да си излекуваш собствената дереализация. Хубав ,че не си отпаднали лекарски права при желанията ти да 'пускаш олово' на лекари, мда тъпо lнагло и лицемерно комунистическо копeленце
"Ще те разкарва щот си дал Хипократова клетва.На такива кат тебе с удоволствие бих им вкарал малко олово в слепоочието.
Много си бърз, бре. Я си тури ръка на сърцето и кажи ТИ какво си склонен да направиш pro bono?
А Хипократовата клетва чел ли си я барем?
Никъде в нея не се дава обет за сиромахомилство.
Я сега да видим какво друго е писал Хипократ:
„Ако започнеш да говориш за възнаграждение, болният ще се убеди, че няма да го изоставиш. Ако не говориш по този въпрос, той може да си помисли, че го подценяваш. Трябва впрочем да знаеш, че болните по правило не познават благодарността. Болните в началото са почтителни и скромни, но по-късно хитри и неблагодарни. Колкото до богатите, когато са болни, се разтапят от обещания, а после се извиняват под претекст, че още не са придобили своите доходи.” Хипократ (писано около 420 г. преди н.е.)
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
442
Рейтинг: 1448 НеутралноПодранил !!! за кой ??? Ей сега бях до една аптека, няма нещо дето да го нямат, значи всичко е точно.
pariah
Рейтинг: 1076 НеутралноХубаво е да не се прави реклама на биг и смол фарма, ама колегата все пак можеше да назове генеричните имена на антивирусните средства.
- A witty saying proves nothing. VoltaireМисля, че има предвид занамивир и озелтамивир (Тамифлу).
Gunners
Рейтинг: 1428 НеутралноСтойте си натопло и пиите чай..това е рецептата против грип!!
стафилокок
Рейтинг: 531 НеутралноЗнам, в момента му "сърбам попарата".
Но задължително ще пробвам лечението с кисело зеле, и ще добавя един гроздомицин.
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.mombo
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#2] от "pariah":
абе той човека си ги каза имената на активните съставки в интервюто, ама тук не е цялото му изказване
Dr_Doolittle
Рейтинг: 1555 НеутралноЕ какво като се обади на личния си лекар? Той може ли да преглежда по домовете 100 души на ден ? Я стига глупости. Да са се имунизирали всички ,вместо сега да се сещат. Не стига ,че поемаме всякакви зарази по кабинетите, ами ще ме разкарва някой като магаре и то безплатно. Само за деца под 3 години са посещенията в къщи и за някакви неподвижни възрастни. Иначе със записан час и в кабинета за преглед. Като говорим за профилактични имунизации всеки втори ми развива някакви тъпи теории как се имунизирал и се разболял. Тази година пак 1500-3000 души ще си отидат с пневмонии като не слушат препоръките....
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/678
Рейтинг: 279 НеутралноВсичко ще преживеем. Дори и щам ГЕРБ.
EU defender
Рейтинг: 708 Неутрално[quote#3:"Герд Мюлер"]Стойте си натопло и пиите чай..това е рецептата против грип!![/quote]
The best way to predict the future is to invent it.И често проветрявайте, от "течението" не се умира!
КраСивият Кардинал
Рейтинг: 225 ЛюбопитноНе съм привърженик на конспирации, но къде изчезна свинският грип? Оная година беше Свински, после Кучи, след това Ебола, сега Хонконг. Абе малко смърди тая работа с гриповете.
Без коз
Рейтинг: 877 ВеселоАз разчитам на НЕГО да ме пази.
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !(Една преработка на известна пиринска песен.)
Кой ще ни нази
от грип пази?
alextan
Рейтинг: 497 Неутрално"Препоръчва на болните за справка да се обадят на личния си лекар, вместо да отидат до кабинета, където ще изложат други хора на риск от заразяване."
Много добър съвет, ама човек трябва да иде за болничен лист и за бележка за училище на детето му, жив-умрял да си там.
Та лекарите да го кажат това на НОИ и на училищните власти.
keen
Рейтинг: 1223 Неутрално[quote#9:"КраСивият Кардинал"]къде изчезна свинският грип[/quote]
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...Никъде не е изчезнал. Просто през 2010-2011г. този щам беше новопоявил се и затова беше шумотевицата. Иначе е най-обикновен грип от тип А.
keen
Рейтинг: 1223 Неутрално[quote#6:"Dr_Doolittle"]Да са се имунизирали всички ,вместо сега да се сещат.[/quote]
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...Препоръките за подкрепа на имуната система, като напр. с витамини Ц, Д, А и др., балансирана храна и прием на имуностимуланти, редовна умерена физическа активност и т.н. според мен върши повече работа от противогрипните ваксини. Не само защото така се предпазваш от много по-широк кръг болести, но също и защото те учи на самодисциплина и по-здравословен начин на живот.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2775 НеутралноПредпазните маски в аптеките струват стотинки и трябва да се сменят на 2-3 часа
Libertarianism is just anarchy for rich people______________
Всъщност грип най-много се хваща в аптеките там е пълно с вируси и бацили!
После в моловете, хипермаркетите и метростанции!
Ако ги избягвате за една седмица по време на епидемия ще си спестите много неприятности!
velvoofell
Рейтинг: 332 НеутралноДо коментар [#6] от "Dr_Doolittle":
А правилно ли е според Вас за всяко нещо да се ходи на лекар? Медиите постоянно тръбят против самолечението, а то е нормално в първите дни на инфекцията, ако се касае за човек с нормален здравен статус. По-правилно е да се дават препоръки за домашно лечение, за наблюдение на симптомите и разпознаване на необходимостта от лекарски преглед.
Защо да се имунизират всички? Аз не помня откога не съм боледувала от грип, май от детските ми години, а контактувам с много хора. Пак зависи от рисковете за конкретния индивид.
alextan
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#6] от "Dr_Doolittle":
Според мен твоят колега е имал предвид човекът да се обади по телефона на лекаря си, а не той да ходи в кабинета или обратното - лекарят да ходи по домашни посещения.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1732 НеутралноДо коментар [#15] от "velvoofell":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКД-р Дулитъл е конски доктор и е свикнал да лекува свински и птичи грип, затова и изказването му не звучи смислено.
Иначе си прав - изсипването на много хора пред кабинетите на лекарите няма как да е работещо решение.
BiGman
Рейтинг: 6111 НеутралноАз се ваксинирам от години...и не знам какво е грип...
bee
Рейтинг: 1149 НеутралноОтдавна не съм боледувала от грип, а когато съм била болна нямам спомен да съм ходила на лекар за това. Обикновено го карам на самолечение - стоене на топличко, повече сън, хапове за температурата, други за гърло, /ако ме боли /, някой сироп за кашлица, билков чай и лека храна да не товаря още повече организма, то не че ми се яде особено в такива дни, когато човек има чувството, че са го пребили със сопи. Иначе в студеното ходя с по няколко ката дрехи и гледам да избягвам места с повече хора. Спомням си преди години имаше някакъв отвратителен щам, караше се доста тежко, прибрах се в къщи нашите бяха болни, след няколко часа ме тръшна и мен, до вечерта се чудихме кой е " по-здрав ", че да направи по един чай на другите. На четвъртия-петия ден се сдобихме с малко сили да започнем да щъкаме насам натам. Слава богу изкарахме го.
" Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "Дано не ме застига и тази година, че нямам време за грип.
Роси
Рейтинг: 7249 НеутралноДосега си слагах ваксина, но тази година пропуснах. И кои са тези ефикасни противовирусни медикаменти?
neut
Рейтинг: 497 НеутралноДо #20 Роси:
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restРакията и чесън.
sow29372525
Рейтинг: 579 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "Dr_Doolittle":
[quote#6:"Dr_Doolittle"]Я стига глупости. Да са се имунизирали всички ,вместо сега да се сещат.[/quote]
За вас специално ще цитирам това изречение от статията:
"Той е леко видоизменен вирус, затова все още не е ясно дали противогрипните ваксини ще действат срещу него и това ще стане ясно до месец."
Та какво като се имунизирам? После ще хвърлям боб, та белким се падне правилния вирус...
alextan
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#22] от "sow29372525":
То ако се ваксинираш ноември и ти се падне "правилния" вирус през март, пак ще те хване.
Поради тези 2 причини аз не се ваксинирам.
vassilun
Рейтинг: 4714 Весело[quote#13:"keen"]Препоръките за подкрепа на имуната система, като напр. с витамини Ц, Д, А и др., балансирана храна и прием на имуностимуланти[/quote]
Имуностимуланти като греяна ракийка, например!
dosetliv
Рейтинг: 1343 Неутрално[quote#9:"КраСивият Кардинал"]къде изчезна свинският грип?[/quote]
e-false-pandemic-Drug-firms-cashed-scare-swine-flu -claims-Euro-health-chief.html
Туй с гриповете е ментак плашило на принципа на затоплизъма, практикувано от фарма мафията.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1242147/Th
rossen4i4o
Рейтинг: 236 Веселоей , нещата наистина започват да се случват , даже по-рано си внесохме и грип тая година , абе друго си е уредената държава
shileto
Рейтинг: 1094 НеутралноРакиика, ама по ми пасна винце с пържолки
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2961 НеутралноДо коментар [#6] от "Dr_Doolittle":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Рядко да се съглася с теб, но в случая си прав !
lz2
Рейтинг: 2089 НеутралноМайката му е много чесън! Няма грип, даже и вампирите ще бягат. А за жената и околните да не приказваме! Няма да има кой да те зарази.
ПравописА е поле за изява на неграмотните!wanderer
Рейтинг: 2242 Любопитно[quote#0:"Статия"]За първи път от шест години грипната епидемия пристига около 20-30 дни по-рано от прогнозата и вече започна.[/quote] a/2012/03/29/1797881_hvurleniiat_na_prokuraturata_ bojidar_nanev_e_nevinen/
Кога е била прогнозата и кога е имало грипна епидемия?
Колко непродадени ваксини трябва да се продадат, защото ония закупени през ноември 2009 г. от Божидар Нанев за "световната грипна епидемия" се раздаваха дори безплатно и през 2012 г.?
http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgari
Пак ли ще го караме на внушения както отпреди:
"Главният епидемиолог: Грипната епидемия идва до десетина дни - 09:36 ч., 13.01.2015 г."
"Грипът "Тексас" вече е у нас, очакваме и "Швейцария" - 09:27 ч., 14.01.2015 г."
"Грипът изненадващо си отива -10:23 ч., 10.02.2015 г.
Тази година грипът ни поднесе поредна изненада"
"Грипната епидемия ни удря в края на януари догодина -10:58 ч., 25.09.2015 г.
Грипна епидемия ще има в края на януари и началото на февруари."
"Без грипна епидемия до края на годината 12:02 ч., 08.10.2015 г.: Пикът на грипа тази година не се очаква в оставащите до края на годината месеци"
"Първата грипна вълна се очаква у нас през ноември -13:44 ч., 22.10.2015 г."
"Д-р Кунчев: В България няма засечени щамове на тазгодишния грип - 09:55 ч., 23.11.2015 г."
"Свинският грип тип "Калифорния" вече е у нас - 09:00 ч., 25.01.2016 г."
"Грипната епидемия тази година била три пъти по-слаба - 09:11 ч., 20.03.2016 г.
"Наблюдават се два пъти повече случаи на варицела и около 20-30% повече на скарлатина""
"Опасен грип идва в края на май. 6 май 2016"
Nikoi
Рейтинг: 1035 НеутралноДо коментар [#6] от "Dr_Doolittle":
колега ,както знаеш най много са умрели от Простотия , това е основната диагноза в нашата страна , за разходките по домовете си абсолютно прав , грешката е в нас ,че клякаме на НЗОК да ни кандилкат ,че срещу капитация трябва да се работи 24 часа и да не се отказва , е да ,ама не ,отдавна капитацията не покрива разходи за заплата и осигуровка на персонала , затова преглед в дома ,само след реално заплащане ,а пациента като е толкова много осигурен ,да си вземе фактура и да си изтегли парите от осигурителя .
Nikoi
Рейтинг: 1035 НеутралноДо коментар [#19] от "bee":
тази година грипа е особено тежък ,не прилича на никой от предишните , прилепчивостта му е почти 100% , започва с тежка кашлица ,изпотяване и не е задължително с температура , болки в ставите и мускулите ,което също не е задължително , усложнява се с гадна и мъчителна кашлица ,вкл и храчки ,които са гъсти ,трудно се отхрачват ,често стават жълти или зелени ,за съжаление нищо не помага , антибиотиците също , противовирусните лекарства също се почват късно и рядко имат някакъв ефект ,особено за тежката кашлица ,така ,че само преглед от лекар и адекватна терапия , вкл и венозен антибиотик при кашлица и липса на сили няма да пречи на лечението , защото опашката е над 20 дни тежка кашлица , особено при имунокомпрометирани пациенти работата не е добре
The_Curious
Рейтинг: 768 НеутралноДо коментар [#6] от "Dr_Doolittle":
Nothing else, but more or less the bitter truth!Докторе, много уважавам мненията ти, но аз лично - три пъти подред се имунизирах и трите пъти се разболях. Спрях да се имунизирам и за последните две години не съм пил антибиотици. Не, че не се разболявам, но карам доста по-леко. Знам ли, може би защото посещавам парна баня поне два пъти седмично.
ПП Сподели моля, как ще подейства ваксина, ако се разболея от щам, за който не е предвидена?
Роси
Рейтинг: 7249 НеутралноКажете за това противовирусно хапче.
greenhrast
Рейтинг: 960 НеутралноДо коментар [#10] от "Без коз":
Трябва да се разчита на имунната система. Това и е работата, " за това я храниш".
Капки за нос колкото да не ти капе в чая, лед за сваляне на температурата, или най-много ацефеин...
Така кат чета, аз карам Хонгконг... явно 😊😀
Syzygy
Рейтинг: 565 ВеселоНе видях моя отговор - имунната ми система мое да убие як алигатор, щото така съм я натренирал
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2961 НеутралноДо коментар [#33] от "The_Curious":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Ваксинирането не означава, че няма да се разболееш !
Ваксината помага да мине по-леко.
Арон
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#33] от "The_Curious":
Не, не ти вярвам, защото аз точно от три години съм на инфлувак и нямам никакви проблеми, за разлика от предишни години, когато всяка зима поне две седмици изкарвах на легло с температура. Само 2% от българите се имунизират. Това е изключително недалновидно. Имунизирайте се, за да не се разболявате от грип.
Tod
Рейтинг: 1366 ВеселоНяма отговор друго,аз съм в тази категория...чета Дневник с маска...
Истината няма пресечна точка с популизма на БСПjohnniewalker
Рейтинг: 673 НеутралноИмунизирах се преди 2 месеца. Вчера майка ми успя да зарази цялото ми семейство за броени часове въпреки, че и тя беше имунизирана и с маска. Тоя щам "Болцано" не си поплюва. Сега съм като парцал, всичко ме боли. Нямам прекалено висока температура, но сериозно хора - пазете се дори да сте имунизирани.
lady_sp
Рейтинг: 435 Неутрално[quote#20:"Роси"]И кои са тези ефикасни противовирусни медикаменти? [/quote]
При тази епидемия са ефикасни Тамифлу и по малко Ремантадин...
bee
Рейтинг: 1149 НеутралноДо коментар [#32] от "edin drug":
" Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "Така както го описваш звучи сериозно. Дано да подмине повече хора, а на вече разболелите се скорошно оздравяване без последствия.
nsa17624486
Рейтинг: 346 ВеселоДо коментар [#39] от "Tod": Да не си перманентно болен от "Соцгрип"?
rapidfire
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#6] от "Dr_Doolittle":
It is nice to be important, but it's more important to be nice!Преди 5 години, когато противогрипната ваксина беше абсолютно същта - Калифорния, Брисбейн и Хонг Конг, направих такава невропатия, че почти не можех да ходя. Всъщност си беше лека форма на Гилен-Баре. Последиците ги лекувах почти 3 години.
Никой не можа да разбере какво ми е, като изследванията с изключения на ЕМГ не показваха видима причина да имам такива оплаквания. 5 години търсих причините за това
Тази година ми се наложи да се ваксинирам отново и нещата се повториха, но в по-лека форма.
И едва сега в листовката са си признали, че ваксината може да предизвика това.
Нали се сещаш, че никога повече няма да си направя противогрипна ваксина?
Алчността на фармакомпаниите ще доведе до това, че хората ще престанат да ни вярват и ще отхвърлят необходимо лечение, за сметка на незадължителното.
Но силният ми съвет към хората които имат демиелинизиращи неврологични заболявания е да не се ваксинират.
Грипът, ако се лекува правилно и навреме, не е животозастрашаващо и осакатяващо заболяване, за разлика от синдрома на Гилен-Баре.
The_Curious
Рейтинг: 768 НеутралноДо коментар [#38] от "Арон":
Nothing else, but more or less the bitter truth!Не твърдя, че имунизацията помага или не помага, а изказвам моя опит. Може и да греша, но трябва някой с авторитет (в моите очи!) да ме посъветва и да ми разясни, защо трябва да се имунизирам. Защото например зная за някои лекари, че се стимулират, за да изписват определени медикаменти, в това число и ваксини, без значение реалната необходимост и без разяснителен процес. А след като миналата година направих възпаление на щитовидна жлеза, заради неадекватното поведение на един дебелак професор УНГ в Торакс (София), много ми падна мнението за качеството на медицинските услуги в България и вече трудно се доверявам.
За финал - моля разяснете ми в кои случаи имунизацията помага, в кои не и нека всеки се преценя дали си заслужава. Мисля, че такава дискусия ще е по-полезна.
tqh42306221
Рейтинг: 356 Неутрално[quote#6:"Dr_Doolittle"]ами ще ме разкарва някой като магаре и то безплатно.[/quote]
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!Ще те разкарва щот си дал Хипократова клетва.На такива кат тебе с удоволствие бих им вкарал малко олово в слепоочието.Щото обърнахте медицината на печалбарство.И нека не се лъжем-една от основните причини за разрастването разпространението на респираторните вирусни инфекции е съвсем целенасочената склонност на голяма част от лекарите да ги протрахират(сиреч-умишлено да ги проточват).Защото по този начин вземате повече пари.Ръгай там псевдонауката хомеопатия,после симптоматично сиропчета за кашлица и прахчета с парацетамол.
tqh42306221
Рейтинг: 356 НеутралноПосле след 3седмици изпишеш някой дърт бета-лактам та да е сигурна хронификацията.И после пей-сърце-рииноисуити,отити,ставни,перикардити.Та да е сигурно че пациента от един грип ще е впоследствие доживотно абониран през месец да идва при тебе.И преди да ми заграчиш за резистентността-ми правете антибиограми бре,те са най-сигурното средство за борба срещу резистентността.А в БГ масово пушкате насляпо.Щото тя антибиограмата кат разходи е 2-3лв.,а друго си е да предпишеш на пациента хомеопатия за 20лв.
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!tqh42306221
Рейтинг: 356 НеутралноДотогава докато медицината бъде обвързана с парите-все ще е така и все основния стремеж на докторите и фарма-индустрията ще е да се проточват заболяванията и да хронифицират превръщайки пациента в касичка.Винаги съм смятал че лекарите трябва да разчитат на подаяния и да лекуват безплатно.Защото професията им е духовна.Който не иска да се жертва-да стане търговец или някъв друг.Не може аз да ида да гася горски пожари безвъзмездно,а ти да се хвалиш колко си хуманен и в очите да са ти само парите...
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!tqh42306221
Рейтинг: 356 НеутралноИ,да-при моя вариант от 30хил.лекари ще останат 3хиляди-ама ще са истински,а не търгаши.
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!lady_sp
Рейтинг: 435 Весело[quote#48:"tqh42306221"]Винаги съм смятал че лекарите трябва да разчитат на подаяния и да лекуват безплатно.[/quote]
Ха... ха... ха...
Яна
Рейтинг: 900 НеутралноДо коментар [#34] от "Роси":
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - ШопенхауерРемантадин.
За тамифлу има противоречиви мнения, вкл. за много странични реакции. Преди 2-3 години д-р Кунчев каза, че ги ползва в комбинация (тогава май трябва да са в по-малки дози). При комбиниране се твърди, че има ефект на синергия без странични реакции. Вкъщи ползваме ремантадин. Става и за профилактика при възрастните. Не се имунизираме вече - правилно решение, според личния опит.
Яна
Рейтинг: 900 НеутралноА, има и още едно - реленца - инхалатор.
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауерlady_sp
Рейтинг: 435 Любопитно[quote#49:"tqh42306221"]И,да-при моя вариант от 30хил.лекари ще останат 3хиляди-ама ще са истински,а не търгаши. [/quote]
И защо мислиш че ти ще си един от късметлиите да попаднеш при един от тях когато това ти е нужно...
lady_sp
Рейтинг: 435 Неутрално[quote#51:"Яна"]За тамифлу има противоречиви мнения[/quote]
Моите наблюдения са че е по добър от ремантадина...но е по скъп.
lady_sp
Рейтинг: 435 Неутрално[quote#46:"tqh42306221"]Ще те разкарва щот си дал Хипократова клетва.[/quote]
И какво пише в тая клетва. Що не я намериш и а я прочетеш няколко пъти.
tqh42306221
Рейтинг: 356 Неутрално[quote#50:"lady_sp"]Ха... ха... ха... [/quote]
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!Да,аз ходя доброволец(най-вече за гасене на горски пожари и маркиране в планината)-безплатно.Всяка година колкото мога дарявам на манастира на града ми.Понеже имам мед.образование(но не практикувам)-редовно слагам инжекции на възрастни хора в града ми.Също безвъзмездно.Преценил съм че медицината не е за мене-не практикувам.И те уверявам че ако останат 10% от доФторите-и минат на дарения от пациенти-няма да ровят по кофите,а ще водят доста сносен живот.Ще останат съвестните хора,а не печалбарите като него,които реват че "щяли да го разкарват без пари".
tqh42306221
Рейтинг: 356 Неутрално[quote#55:"lady_sp"]И какво пише в тая клетва. Що не я намериш и а я прочетеш няколко пъти. [/quote]
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!И съм я чел и съм я давал.
lady_sp
Рейтинг: 435 Неутрално[quote#45:"The_Curious"]За финал - моля разяснете ми в кои случаи имунизацията помага, в кои не и нека всеки се преценя дали си заслужава. Мисля, че такава дискусия ще е по-полезна. [/quote]
Твърде дълга ще излезе тази дискусия...
Ето аз самата съм против тази ваксина но голяма част от колегите ми я препоръчват. Трябва сам да решиш на кого да вярваш.
Яна
Рейтинг: 900 НеутралноДо коментар [#54] от "lady_sp":
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - ШопенхауерВъзможно е, по свинския грип го купихме, но така и не го ползвахме, и нямам наблюдения.
lady_sp
Рейтинг: 435 Неутрално[quote#57:"tqh42306221"]И съм я чел и съм я давал. [/quote]
И къде пише там че лекаря трябва да лекува безплатно освен ако не се отнася до неговите учители...
lady_sp
Рейтинг: 435 Неутрално[quote#56:"tqh42306221"]Понеже имам мед.образование(но не практикувам)[/quote]
Най вероятно защото не е доходно а си намерил по добър начин за печелене на пари...нали.
lady_sp
Рейтинг: 435 Неутрално[quote#59:"Яна"]Възможно е, по свинския грип го купихме, но така и не го ползвахме, и нямам наблюдения. [/quote]
Мисля че егодно до 2018 та година и ако се наложи/пу дано не се наложи/ вземай го спокойно.
tqh42306221
Рейтинг: 356 Неутрално[quote#53:"lady_sp"]И защо мислиш че ти ще си един от късметлиите да попаднеш при един от тях когато това ти е нужно... [/quote]
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!По-добре да остана нелекуван,да разчитам на естествено оздравяване,да пукна и т.н.-отколкото да ида при някой който ще гледа на мен като на касичка с евробанкноти.
tqh42306221
Рейтинг: 356 НеутралноТоя герой от по-горе работи в кръвен център.Мой го питаш що не казват на новоткритите с ХИВ.Или пък ако преценят че не са психологично подготвени-що не ги насочват към потвърдителната на Столетов или КАБКИС??Ей,така-не казват нищо.Само си те записват-да имат информация за тяхна си употреба и друг път да не те допуснат да даряваш кръв.Скоро имаше случай човек пуснат така 2години е разнасял ХИВ и Бог знае колко народ е заразил.Е до това води печалбарството на тия същите дето реват "че щяли да го разкарват без пари"...
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!uvx36507936
Рейтинг: 225 НеутралноАко сте болни си стойте у дома.. мамка му!
Syzygy
Рейтинг: 565 ВеселоДо коментар [#46] от "tqh42306221":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway"Щото обърнахте медицината на печалбарство"
Я бой по тея ескулапи!!! Пари ще искат! Техната верица!!!
Яна
Рейтинг: 900 Неутрално[quote#48:"tqh42306221"]Винаги съм смятал че лекарите трябва да разчитат на подаяния и да лекуват безплатно.Защото професията им е духовна.[/quote]
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - ШопенхауерНе сте прав, че трябва да лекуват безплатно, всеки труд трябва да се заплаща. Но сте прав, че професията им е духовна. И истински призваните да лекуват се интересуват на първо място от резултата за пациента и на последно - от финансовия резултат. Това го знам от срещи с двата вида доктори. И при тях е като във всички професии, има крайности.
tqh42306221
Рейтинг: 356 Неутрално[quote#61:"lady_sp"]Най вероятно защото не е доходно а си намерил по добър начин за печелене на пари...нали. [/quote]
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!Живея в страна в която правата ми НЕ се признават.А и специалността ми е такава че без отлично познаване на местния език е невъзможно да се практикува.И,не не може да станеш ХУМАНЕН лекар-най-хуманната професия и по цял ден да мучиш за пари,да хронифицираш умишлено заболявания на пациенти от чисто финансов интерес,да насочваш към определени аптеки с които сте комбина,да предписваш само препарати на които ти висят в кабинета рекламни часовници,календари,да правиш операции които не са нужни само и само за да вземаш пари и т.н.
lady_sp
Рейтинг: 435 Весело[quote#64:"tqh42306221"]Скоро имаше случай човек пуснат така 2години е разнасял ХИВ и Бог знае колко народ е заразил.[/quote]
Хората не знаят колко са спечелили от това че такъв като теб учил-недоучил не работи като лекар. Щеше да е уморил повече хора от един измислен ХИВ позитивен който две години разнасял спина...
tqh42306221
Рейтинг: 356 Неутрално[quote#66:"evlampi"]Я бой по тея ескулапи!!! Пари ще искат! Техната верица!!! [/quote]
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!Е па Сократ са го лекували за един петел.И си го е дал човека...На смъртния одър-ама го е дал.Един добър специалист ще печели отлично дори и само от дарения.
lady_sp
Рейтинг: 435 Весело[quote#66:"evlampi"]Я бой по тея ескулапи!!! Пари ще искат! Техната верица!!! [/quote]
Е що само бой. И Белене може да се отвори за тях пак...
Nikoi
Рейтинг: 1035 НеутралноДо коментар [#38] от "Арон":
не си срещал вируса , по принцип ваксините ги улучват ,но има години в които ваксината и щама не съвпадат ,тази година е такава , ако си имунизиран ,няма да ти помогне нищо , апропо ,използвай лекаря си , той знае за вируса повече от теб
Яна
Рейтинг: 900 НеутралноДо коментар [#62] от "lady_sp":
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - ШопенхауерА, идеално, благодаря. Дано не се налага, наистина, и на вас също.
tqh42306221
Рейтинг: 356 Неутрално[quote#69:"lady_sp"]Щеше да е уморил повече хора от един измислен ХИВ позитивен който две години разнасял спина... [/quote]
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!Колко много негативизъм у един представител на уж най-хуманната професия.И що реши че ще моря хора!?Да не говоря че специалността ми е такава че освен фебрилната кататония за друго се не сещам което да е спешно състояние с летален изход.А тя е толкова рядка,че когато съм практикувал навремето не съм я и виждал наживо.
lady_sp
Рейтинг: 435 Разстроено[quote#70:"tqh42306221"]Един добър специалист ще печели отлично дори и само от дарения. [/quote]
Ааааа, разбрах. Отишъл си в белите страни щото петлите са им по големи. А тук... едни дръгливи бройлери и я ти ги дадат я не...
Nikoi
Рейтинг: 1035 НеутралноДо коментар [#44] от "rapidfire":
същото е действието и на някои антибиотици ,това се получава при вас ,защото имате засегнати нерви ,ако напр пиете Авелокс - много специфичен и мощен антибиотик ,има силна опасност да се парализирате необратимо ,изследвайте се все пак ,всички ваксини и лекарства имат специфични странични ефекти и лекарите не ги знаем разбира се ,всичко е опит
tqh42306221
Рейтинг: 356 НеутралноА да не кажеш на човек че е серопозитивен е срамно и петно за цялата професия,че и подсъдно.Колкото и да неглижираш подобно поведение.А като нямаш психологичната подготовка да му го кажеш-прати го в КАБКИС или потвърдителна-не е сложно.Както и записания случай в реанимация отпреди няколко години със знаковата реплика "тоя няма ли вече да мре че изтървах мача"...
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!lady_sp
Рейтинг: 435 Неутрално[quote#74:"tqh42306221"]И що реши че ще моря хора!?[/quote]
заради медицинското невежество което извира от постовете ти. Приличаш ми на псевдонаучен трол който се прави на завършил медицина. Нищо чудно да си се образовал в БГ мама...
Арон
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#45] от "The_Curious":
Ваксинирането е голямо откритие. Луи Пастьор и Едуард Дженър на практика са доказали, че отслабен щам на причинители на болести принуждава организмът успешно да изработва защитни антитела и да не се разболява или да понесе болестта много по леко.
tqh42306221
Рейтинг: 356 Неутрално[quote#75:"lady_sp"]Отишъл си в белите страни щото петлите са им по големи. [/quote]
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!Всеки има право да преследва своето лично щастие.Като си се посветил на тая професия-ще я практикуваш така както казва морала.Може да се погледнеш-във всеки от постовете ти тук се среща думичката "пари".Ако не ти е по силите-да си станал поп.Или попадия ако си жена.Ясно е че всеки труд е редно да се заплаща,но не и в парите да станат самоцел на лекаря.Щот тогава като не можете да озъптите ламтежа и меркантилността си и почват такива като мене да говорят за радикални мерки.
tqh42306221
Рейтинг: 356 Неутрално[quote#78:"lady_sp"]заради медицинското невежество което извира от постовете ти.[/quote]
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!Па аз не говоря за медицина,а за такива като тебе-мафията в бели престилки.А колкото до медицинската конкретика-ако има нещо погрешно като медицинска фактология-пиши точно и ясно кое е и в какво ми е грешката.
Nikoi
Рейтинг: 1035 НеутралноДо коментар [#46] от "tqh42306221":
приказваш глупости ,никой лекар не лекува някого ,за да го уврежда и протрахира , но никой лекар не иска и да се чувства като безплатен роб на пациента си , днес съм изгонил поне трима ,които влизат с хъс и почват от вратата да ми нареждат как и какво трябва да направя ,къде и как да ги пратя и да ги изследвам ,само и само да не ги прегледам аз ,селския лекар на най ниско ниво , след голями скандали ,пациентите напуснаха непрегледани ,защото не пожелаха ,проблема остава техен. Трябва да има взаимно доверие и да влизаш не със чувство ,че отивате да се стреляте с доктора , а че отиваш да ти се помогне по някой проблем ,не се заканвай много на лекарите ,ще случиш на такъв ,дето ще ти разкаже играта преди да гръмнеш ,както се заканваш .
Арон
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#72] от "edin drug":
Не, не е точно така. Ако човек е имунизиран, даже да се разболее от друг "тип" грип, ще понесе болестта на крака. Не бих спорил, ако не съм го изпитал. И аз слушах, че, ваксината не е гаранция срещу грипа, но на практика не съм боледувал доста дълго време. Това не може да се каже за времето, когато и аз се отнасях скептично към ваксинирането срещу грип, като се има предвид колко много са грипните вируси. Сигурно има и случаи, когато може да се разболее човек, даже и да е ваксиниран, но съм сигурен, че тогава болестта ще протече много по леко.
tqh42306221
Рейтинг: 356 Неутрално[quote#82:"edin drug"]никой лекар не лекува някого ,за да го уврежда и протрахира[/quote]
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!Да бе да...
tqh42306221
Рейтинг: 356 Неутрално[quote#82:"edin drug"]днес съм изгонил[/quote]
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!Ти нямаш право да гониш хора,без значение какви са.Бръснаря затва е бръснар-щото бръсне всякакви-и келяви и роми и т.н.А ти явно и за такъв не ставаш.След като не можеш да работиш с хора-защо си избрал такава професия-по-добре да беше захванал нещо осамотено-примерно да шиеш гоблени!?В държавата в която живея ако изпъдиш пациент щото му бил чепат характера-считай че правата са ти отнети.А ако почине или настъпи друга трайна увреда след това изгонване-ще се запознаеш с австрийските затвори.За дълго време
tqh42306221
Рейтинг: 356 Неутрално[quote#82:"edin drug"]никой лекар не иска и да се чувства като безплатен роб на пациента си[/quote]
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!Утре кат някой на пътя катастрофира или го блъсне кола или получи инфаркт-кво?Ще го подминеш ли?Щото трябва да му окажеш помощ безплатно...Всички лекари които говорите за пари за мене сте чисто и просто негодни за таз професия!Живота и здравето са толкова ценни блага че всеки на който помогнете ще вземе ако трябва от залъка на децата си и ще ви позлати ръцете и без да му искате и без да споменавате въобще за пари.Стига да е останал доволен!
tqh42306221
Рейтинг: 356 НеутралноВъобще-слагането на везната на човешкото здраве и човешкия живот и редом с тях на пари е тотално падение...Живота и здравето са безценни.Кой реве че щял да се разхожда безплатно(зер ще му се изтрият обувките),кой че се чувствал недобре платен роб.Смешни сте!Ако не ви уйдисва професията-купете си една мистрия и сменете професията.Фаянсаджия в столицата докарва по минимум 100кинта на ден.
Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!Bojidar Vasilev
Рейтинг: 393 НеутралноСЗО " прогнозирало" кой и кога . Не сме тъпите американци с вентилирани мозъци, та да им вярваме . По - добре да ни кажат с какво мислят да ни заразяват и кога , другото са глупости
Nikoi
Рейтинг: 1035 НеутралноДо коментар [#83] от "Арон":
аа ,не се безпокой ,и аз от 10 години не съм се имунизирал и от грип не съм се разболявал до преди 10 дни ,въпреки ,че на ден през тези 10 години са минавали поне по 50-60 човека , повечето болни с инфекции и грип ,така ,че спрямо теб ,аз съм като железен с диамантено здраве ,да ,ама не ,имунизацията няма нищо общо със заболяването ,зависи от грипа и имунитета
Chavo64
Рейтинг: 388 НеутралноДо коментар [#49] от "tqh42306221":
chavo64Бе то хубаво крякаш, но едва ли работиш без пари, само за слава.
Nikoi
Рейтинг: 1035 НеутралноДо коментар [#87] от "tqh42306221":
не ми давай акъли ,когато си работил над 15 години абсолютно безплатно за пациента , не си го увредил по никакъв начин ,спасил си от сигурна смърт него и всеки един член от семейството му и сега след години му откажеш напр направление ,защото той изведнъж решава ,че след25 години стаж 2-3 специалности ,не можеш да му лекуваш кръвното или пъпката на задника от която не се умира ,а задължително ще отиде на специалист ,за което държавата не му отпуска необходимото направление ,ти ставаш най лошия доктор ,най лошия човек , нещо невиждано и нечувано ,което убива хората ,против всички е , пречи им и изведнъж се оказва ,че хем 5 поколения си ги лекувал безплатно безропотно и по 24 часа ,точно когато са си пожелали , хем са доволни ,хем са вече крайно недоволни от кого ,от теб ,а не от това ,че половината от тях нямат нито лев здравна осигуровка и държавата им отпуска един талон на 2 години за остро лечение и те са го изхабили вече ,те нямат чувство ,че трябва някъде да си платят защото нямат лимит ,те имат чувството ,че трябва аз да им осигурявам всичко безплатно и задължително да им дам това което те искат даже ако трябва да им платя талона ,който ми искат ,за да не дават те пари ,затова джипитата сме най лошите и ненавиждани доктори ,а трябва да ти кажа ,след конфликт с десетки такива семейства ,вече няма сила ,която да ме мръдне да им направя каквото и да е било вече безплатно ,а особено да им спасявам на крака живота ,защо ,ами не за пари , а защото те не са доволни и ме ненавиждат ,смятат доктора за нищо , това не е лошо ,а лошото е ,че всички околни доктори и колеги също пациентите им ги смятат за нищо и идват да се презаписват с хъс и омраза към тях ,е ,не ги искам и не ги презаписва м,защото само след 6 месеца се получава същото отношение и към следващия лекар ,предпочитам вече чисти отношения ,плащаш ,свършвам услуга ,не плащаш ,отиваш си ,просто и ясно ,аз не съм отишъл на работа да ме обичат ,а от хуманността няма смисъл , защото после те мразят ,не те уважават и то хора към които си бил най хуманен и си ги спасил ,стига, а ти като искаш стани фаянсаджия , никой лекар вече не ходи за пари на работа .
Nikoi
Рейтинг: 1035 НеутралноДо коментар [#86] от "tqh42306221":
да окажеш помощ на изпаднал човек в нужда е едно ,а да дойдат 20 днес в кабинета ми и да ме карат да ги обслужвам безплатно ,щото те са болни и знаят ,че не са отделяли нито лев години за това е друго ,а има и трета група дето си мислят ,че като ми влязат в кабинета ,трябва да им зашия раната ,да я превържа за моя сметка и да им дам 40-50 лв за разходи ,щото били болни ,а лекаря съм им задължен ,правят ми голяма услуга ,като идват точно при мен да им слугувам веднага и безплатно ,а те за благодарност няма да ме набият и нагрубят......този път .
calypso
Рейтинг: 442 НеутралноТук е пълно с лекари, които са си сбъркали професията!
Трябвало е да станат попове.
А в медицинските университети трябва да ги карат да назубрят "Цитаделата" от А. Кронин.
Дори и да не станеха доктори като в книгата, щяха поне да се засрамят да излагат на всеуслушание разсъжденията си.
За всичко си има мярка, нали?
Иначе, да са здрави! Надявам се, че може би тук- там има и от другия сорт.
Dr_Doolittle
Рейтинг: 1555 НеутралноДо коментар [#15] от "velvoofell":
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/Е и какво като се обади пациент пък по тлефона ? Ще получи рецепта по Viber ли ?
Я някой да снима опашки в Швеция или Холандия пред лекарските кабинети като в България да видим там зашо няма такива.
Половината от идващите пациенти са само с хрема и леки оплаквания , дори с температури под 38*С и въобще не са за медицински преглед в този момент , след като не са направили нищо дори един парацетамол да пият. Чакат личния лекар да им го сложи в устата.... Иронията е че пред кабинетите правят контакт с наистина тежки случи и си отнасят пневмонията при домочадието . Само щото -евтин преглед що да не ходя.
Dr_Doolittle
Рейтинг: 1555 НеутралноДо коментар [#87] от "tqh42306221":
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/Ами те младите лекари са те послушали , само не мистрията, а Германия. А скоро ти ще търчиш с дете на ръце да търсиш медицинска помощ та да не забравиш ,че тя е при зидаро-мазача с мистрията...Лицемерите ще си плащате скъпо , гарантирано и без съмнение...
rapidfire
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#76] от "edin drug":
It is nice to be important, but it's more important to be nice!През 2010 нямах засегнато нищо. Активен идиот спортист.
Сега вече имам.
Авелокс ми се е случвало да пия многократно. Левофлоксацин - доста по-често. И преди и след това. И то при indicatio sine qua non. Освен писъци в ушите и малко главоболие, през 2011 и 2012 и усилване на стрелканията в краката - нищо друго.
БТВ, те не са антибиотици - хинолони са. Мааалце по-различно.
А ние лекарите трябва и да четем, по възможност и на повече от един език.
Въпросът е, че тези статистики излизат по търсачките чак тази година.
rapidfire
Рейтинг: 1366 НеутралноИзвинявам се:
olio-like-guillain-barre-syndrome-are-rates-higher -than-the-government-admits/
It is nice to be important, but it's more important to be nice!http://healthimpactnews.com/2013/flu-shot-causes-p
Dr_Doolittle
Рейтинг: 1555 НеутралноДо коментар [#46] от "tqh42306221":
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/Глупако, Хипократовата Клетва не е обет за бедност, нито обещание пред Комсомола за безплатен труд. След като не си спосбен да научиш езика и да работиш в полето на медицината значи си доста жалкичък нереализиран психопатолог ама за своите отклонения и не учи другите. На другите определено не можеш да даваш препоръки преди да си излекуваш собствената дереализация. Хубав ,че не си отпаднали лекарски права при желанията ти да 'пускаш олово' на лекари, мда тъпо lнагло и лицемерно комунистическо копeленце
rapidfire
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#46] от "tqh42306221":
It is nice to be important, but it's more important to be nice!"Ще те разкарва щот си дал Хипократова клетва.На такива кат тебе с удоволствие бих им вкарал малко олово в слепоочието.
Много си бърз, бре. Я си тури ръка на сърцето и кажи ТИ какво си склонен да направиш pro bono?
А Хипократовата клетва чел ли си я барем?
Никъде в нея не се дава обет за сиромахомилство.
Я сега да видим какво друго е писал Хипократ:
„Ако започнеш да говориш за възнаграждение, болният ще се убеди, че няма да го изоставиш. Ако не говориш по този въпрос, той може да си помисли, че го подценяваш. Трябва впрочем да знаеш, че болните по правило не познават благодарността. Болните в началото са почтителни и скромни, но по-късно хитри и неблагодарни. Колкото до богатите, когато са болни, се разтапят от обещания, а после се извиняват под претекст, че още не са придобили своите доходи.” Хипократ (писано около 420 г. преди н.е.)
wanderer
Рейтинг: 2242 Любопитно[quote#31:"edin drug"]както знаеш най много са умрели от Простотия [/quote]
А дали има барем един безсмъртен от Умнотия!?