WWF: Протестите в Банско са дирижирани

WWF: Протестите в Банско са дирижирани

© Цветелина Белутова, Капитал



Протестите в Банско са дирижирани и са само повод, който да се използва като мотив за приемане на нов концесионен договор за ски зоната над Банско от същия концесионер. Целта е с него да се покрият нарушенията по стария, които не са малко и до момента не са санкционирани от държавата. Това мнение изрази пред "Дневник" Александър Дунчев от Световен фонд за дивата природа в четвъртък.


Според него "за тези нарушения отговорност носи и концесионерът, и сегашното управление на МОСВ, вероятно и други лица от правителството, които в момента са опитват "да замажат" нещата". С нов концесионен договор, сегашният концесионер – компанията "Юлен", свързвана с мажоритарния акционер на Първа инвестиционна банка Цеко Минев, ще може също така да ползва незаконно разширената вече част от ски зоната.


"Тезата за нуждата от нов лифт, подкрепена от няколко ключови представители на властта, говори за абсолютна липса на държавност. Това означава, че с нея се защитават съвсем други интереси и се гони друга политическа цел", смята Дунчев, който коментира като странно как вицепремиерът Цветан Цветанов застава открито зад искания на протестиращи при положение, че не е виждал разработен проект за втора кабинка, а тя не е и предвидена в устройствения план за ски зоната над града.




Пред "Дневник" Дунчев съобщи, че в скоро време се очаква и произнасяне на Върховния администртивен съд по две дела, заведени от Асоциацията на парковете в България. Този път жалбите им са срещу разрешението от страна на министър Нона Караджова за строеж на лифтовете на Бъндеришка поляна и на Платото. Според еколозите, заради тези разрешения Караджова също носи отговорност за нарушаването на концесионния договор и плана за управление на Пирин.


Природозащитниците имат основания да се надяват, че в тези два случая съдът ще се произнесе в тяхна полза, каза Дунчев. Съдия Георги Ангелов (който стана конституционен съдия) се е произнесъл, че предварителното изпълнение на лифт, който може да унищожи нещо, е незаконно и спира едното предварително изпълнение. Друга петчленка връща делото за лифта на Платото като се съобразява с доводите на жалбоподателя, че не е обосновано решението на съда дали този лифт наистина нарушава концесионния договор и плана за управление.


"Имаме шанс съдът да отсъди в две дела в наша полза," коментира юристът от WWF. "Преди един месец експертизата, макар и да е на човек на Цеко Минев, излиза със становище, че лифтът наистина излиза от концесионната площ и навлиза в трета зона за туризъм, където няма право на строителство. Според тезата на експерта и на концесионера, границата на концесия трябва да съвпада с границата на Териториално-устройствения план. Това не е вярно, защото в един ТУП може да има много концесии", контрира обаче Дунчев.


WWF: Протестите в Банско са дирижирани

Това дело ще е показателно – ако съдът се произнесе, че лифтът е незаконен, ще покаже, че и сегашното МОСВ е взело участие в презастрояването на ски зоната в нарушение на законите и то ще има частична вина за онази надхвърлена концесионна площ. Сега министерството се чуди как да излезе от това положение, смята Дунчев.

Коментари (177)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sisiliya6
    sisiliya6
    Рейтинг: 688 Неутрално

    ,,Тезата за нуждата от нов лифт, подкрепена от няколко ключови представители на властта, говори за абсолютна липса на държавност. Това означава, че с нея се защитават съвсем други интереси и се гони друга политическа цел.,,


    Имах си хас.....да не е,, СЕВТЕ,, за пръв път ?

  2. 2 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 531 Неутрално

    А Добро утро...То беше ясно... В България всичко е дирижирано от някой и неговите интереси.

    911,959,964,993
  3. 3 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Весело

    Мхм, да )) Псулютно съм съгласен )))) А пък "Окупирай Орлов мост" беше спонтанна проява на гражданското общество ))

  4. 4 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 619 Любопитно

    [quote#1:"sisiliya6"],,Тезата за нуждата от нов лифт, подкрепена от няколко ключови представители на властта, говори за абсолютна липса на държавност. Това означава, че с нея се защитават съвсем други интереси и се гони друга политическа цел.,, [/quote]

    Съгласен съм със всичко, само целите не са политически, а икономически.

  5. 5 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Неутрално

    То тва е повече от ясно..малък им бил лифта.Ами как няма да е малък,като настроиха сто хотела.И ако сега се направи втори лифт,дали няма да се построят още 100 хотела и след 3 години пак да я гледаме таз картинка?Погледнете на картата Пирин-това е малка планина дълга е 50-тина километра и е широка 20-тина.Не трябва да се позволява цялата да се опаше с лифтове и ски писти...

  6. 6 Профил на DrAvalanche
    DrAvalanche
    Рейтинг: 1067 Любопитно

    [quote#0:"Статията"]Според него, за тези нарушения отговорност носи и концесионерът, и сегашното управление на МОСВ, вероятно и други лица от правителството, които в момента са опитват "да замажат" нещата.[/quote] Да не се окаже същият Дрийм Тийм който е замесен при случая с дюните в Несебър?

    Just get on stage AND FOOKING AVE IT
  7. 7 Профил на puss_in_boots
    puss_in_boots
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Гледам Цеко Минев е изтрезнял след купона в стриптийз клуба в Банско и цъка минуси...

  8. 8 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Разстроено

    Брей? Три минусчета? Какво означават те? Че "Окупирай Орлов мост" не е спонтанна проява на гражданското общество? Ще ми убиете детските илюзии, колеги.... Когато минах от там, не видях да има организация...

  9. 9 Профил на Blackradio
    Blackradio
    Рейтинг: 531 Весело

    Брей...топлата вода и кололото открити изеднъжка...
    Аз се чудя на друго...
    Значи ревът "бизнесмените" бански, че хиляди чакали на един лифт и искат втори поради тази причина...
    Ми бански селяни...ако хиляди чакат на един, то наполовина по хиляди ше чакат на два
    И ко ш прайм с глупавите лъжи ?
    Лифт до лифта мила моя майно льо...
    Банскалии...тръгвайте обратно с офцете... Туй не е за вас работа туризъмъ.

    Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.
  10. 10 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1913 Любопитно

    Е, вие иначе предсавятели си как едни хора излизат да протестират, без организация ли ...

    Предразсъдъците са за ограничените.
  11. 11 Профил на puss_in_boots
    puss_in_boots
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Фьодоре, гледай в Сочи какво става, батка... 20 и нагоре милиарда къде отиват... а местните още в кошари живеят.

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  13. 13 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 531 Неутрално

    ... И колко отчетливи бяха пискливите критики срещу т.н. "псевдоеколози", дето нищо не разбирали... и оставяли без поминък местните хорица... А на тях едни олигарси им разказват как те ще помогнат, ще инвестират и ще им осигурят работа, ма едни "лоши хора" им пречат... И пасквилите за над 1000 км писти на курорт по западните ширини на Европа, и това дойде от корифея на зимните спортове Цв. Цв. Уникална антидържава сме... Даже леля Цецка се изказа вещо по въпроса.

    911,959,964,993
  14. 14 Профил на marquis
    marquis
    Рейтинг: 583 Неутрално

    "Природата" губи във войната с парите и интересите на желаещите да я превърнат в банкови сметки, а тези които я защитават също са обречени в тази война в която от една страна стоят като войници на крадците купените и овластени политици, а от другата са т.н. гласоподаватели. Обикновено, както е в случая с "дюните" са намесени и престъпници като подизпълнители - човек на Митьо Очите е в основата на сделката, но никой от т.н. "свободни медии" не стигна до него.

    "Vernunft wird unsinn, wohltat plage."
  15. 15 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Хубаво говорят понякога екозащитниците, но като ги попитат за решения се излиза с "да национализираме всичко, дайте държавни пари и ни направете директори". Аз, ако бях на власт, бих сложил един еколог от зелените за министър на околната среда и бих му поверил контрола. Нека той да контролира да няма издънки, а не просто да бъде "контра" на всичко с редовното предложение "дайте ни на нас държавни пари и национализирайте всичко, ние ще оправим нещата". Това оправяне го гледахме до 89-та. Ама неслучайно България е една от малкото държави, в които има поговорка "Пари ми дай, акъл си имам"

    Governments never learn. Only people learn.
  16. 16 Профил на Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Рейтинг: 736 Весело

    До коментар [#12] от "Федор Венедиктович Езерский":

    Малийй Фьодоре туй нещо на снимката в строеж ли е !!! Тия в Сочи ша тупнат Дубай в земята . А иначе батюшата яко се старае да излъска имиджа си , в това си мяза с едно тукашно батенце ама нали знаеш "размера има значение" там е голяма страна и има много и за крадене и за даване , тука има много за крадене ама остава малко за даване .
    Пък и там е един началникот от много години и вече е напълнил гушата а ние наште на 3-4 години ги сменяме и все не сме улучили на честен - тоя сегашния поне е честолюбив и се засяга като го настъпиш по калците.

    АМАН ОТ НЕКАДЪРНИ ОБНОВЛЕНИЯ
  17. 17 Профил на Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Рейтинг: 736 Неутрално

    До коментар [#15] от "vladimirkarolev":

    Хубава е тезата ама да не стане като с правосъдния министър щото то и "русото" Диянче дойде от неправителствения сектор и за правозащитничка се водеше ама я видяхме какви чудеса натвори с избора за главен прокурор.




    АМАН ОТ НЕКАДЪРНИ ОБНОВЛЕНИЯ
  18. 18 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Неутрално

    [quote#16:"Цъкльо"]Малийй Фьодоре туй нещо на снимката в строеж ли е !!![/quote]

    Ахам, някакви жабари го правят... Ето нещо старичко. Докъде са стигнали, идея си нямам, но такова изливане на пари пада там, както и във Владивосток, че Дубайците наистина ще заприличат на някакви циганета....
    http://www.infotourism.net/index.php?t=4633&m=2

  19. 19 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1365 Весело

    ВВФ са идиоти. Спомням си една дискусия от преди около 8-9 месеца във френския периодичен печат. Тогава с разни статии , основно , в Ле Монд , но и другаде започна една дандания - за и против ядрената енергетика. И тогава питаха зелените
    - добре де, затваряме АЕЦ и после ?
    - Е после ВЕИ. Те са екологични , природни ..........
    - Е ок ама мощностите , които трябва да открием след затварянето на АЕЦ са твърде много. Цяла Франция да осер*м с перки няма да стигнат.
    - Абе затваряйте , после ще видим , ще намерим решение ( това е почти 1 към 1 цитат на някой от тамошните зелени тиквеници). Ще вдигнем цената на тока , ще кажем на хората да харчат по-малко ще затворим няколко големи завода и т.н.

    Та и тук същото......... Закривай , па после ще видим

    15.02.1989 - 07.02.2018
  20. 20 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Весело

    [quote#15:"vladimirkarolev"]Аз, ако бях на власт, бих сложил един еколог от зелените за министър на околната среда и бих му поверил контрола. [/quote]

    Е, министър.... да не сме толкова нахални ))) Може и директор на "Парк Витоша" )))
    Пък да цитирам уважаваният бивш кмет - седесар Румен Рашев, когато беше областен управител - когато го питаха
    - Д-р Рашев, защо не искате да сте губернатор, а искате да сте кмет?
    - Защото общината има бюджет!

    Прав си беше, човека, три мандата изкара

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 534 Неутрално

    До коментар [#7] от "puss_in_boots":

    +++++++++++++++

  23. 23 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#17:"Цъкльо"]я видяхме какви чудеса натвори с избора за главен прокурор. [/quote]

    Мислиш, че тя ги е сътворила?

    Governments never learn. Only people learn.
  24. 24 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#20:"Федор Венедиктович Езерский"]Е, министър.... да не сме толкова нахални ))) Може и директор на "Парк Витоша"[/quote]

    Мани Да се знае кой носи отговорността ясно

    Или бих им казал на еколозите - имате на година мандат да ви приемам на разговори, протестирайки срещу проекти с работни места общо до 5 000. След това, ако нещо не ви изнася, идвате само с контра предложение. Че половин милион безработни не ядат шишарки.

    Governments never learn. Only people learn.
  25. 25 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#21] от "Karelson":
    Френд,не е нормално да се чака 2 часа за лифт,ама мен ме притеснява,както писах по горе,че като построим втори лифт,ще се построят още 100 хотела и след някоя година пак ще реват.Няма да мирясат докато не опашат цялата планина с лифтове и ски писти,и не застроят цялото поле долу с хотели вилни селища..

  26. 26 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    [quote#15:"vladimirkarolev"]Хубаво говорят понякога екозащитниците, но като ги попитат за решения се излиза с "да национализираме всичко, дайте държавни пари и ни направете директори".[/quote]
    Лъжеш. Извинявай, но няма по-мека дума.
    Ако не лъжеш, дай един пример в потвърждение на думите си.

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  27. 27 Профил на Dragoslava
    Dragoslava
    Рейтинг: 942 Любопитно

    При всички протести си има организатори, но откликват заинтересованите. Само да не са платени, да няма изнудване и заплахи.

  28. 28 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#26:"Вени Г."]Ако не лъжеш, дай един пример в потвърждение на думите си.[/quote]

    Вкараха ги при Найденов за обсъждане на закона за горите и след като разбраха, че държавната помощ в ЕС не е абсолютно забранена, веднага почнаха да искат държавни пари за някакви зелени хотели не знам си къде. Дайте да не се правим на луди, всички гледаме телевизия, а половината се познаваме

    Governments never learn. Only people learn.
  29. 29 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Весело

    [quote#21:"Karelson"]При това всички сме наясно ,че един лифт не е нова ски писта и ще се отсекат много малко дървета. [/quote]

    Еми писах го тука, става дума за 5 декара - половин стълбище на стандартен МОЛ....
    http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2013/01/04/1978610_liftingut_na_bansko/?p=0#addcomment
    Дори давам и идея, как да стане ЕКО-проекта, и пак ми се сърдят... странни хора
    Баси... И като десен да им разправям, пак не ме разбират. А уж капиталисти, дясно ориентирани младежи към пазарната икономика... Да взема да обърна лявата сопа и им предложа 75% Данък общ доход за Цеко Минев, дали ще им хареса?

  30. 30 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 812 Гневно

    [quote#15:"vladimirkarolev"]Хубаво говорят понякога екозащитниците, но като ги попитат за решения се излиза с "да национализираме всичко, дайте държавни пари и ни направете директори". [/quote]
    Откровена лъжа(може би има причина)!? Не е работа на екозащитниците да ДАВАТ решения, а да защитават природата от решенията на власта за които НИЕ ИМ плащаме прескъпо!?

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  31. 31 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#26:"Вени Г."]Лъжеш. Извинявай, но няма по-мека дума. [/quote]

    Иначе ми е ясно, че само Костов никога не лъже

    Governments never learn. Only people learn.
  32. 32 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Разстроено

    [quote#27:"Dragoslava"] Само да не са платени, да няма изнудване и заплахи.[/quote]

    Ама разбира се! В Банско се е изтъпанил Цеко Минев с 500 тежковъоръжени сикаджии. Заели всичките свободни стаи на курортното селище, напиват се по стаите, трошат, пият, вместо да се пързалят по баирите. Нетърпимо е това....

  33. 33 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Любопитно

    [quote#30:"geoimg*"]а да защитават природата от решенията на власта за които НИЕ ИМ плащаме прескъпо!?[/quote]

    Ти плащаш на властта? Как да ги разбирам тези приказки? Нещо като рушветче на катаджия?

  34. 34 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#30:"geoimg*"]Не е работа на екозащитниците да ДАВАТ решения[/quote]

    Че защо ходят на избори? Даже в Германия ще управляват. Между другото, в живота да има нещо черно бяло? Някой си мисли, че аз не мога да изтъкна недостатъци на капитализма, ски спорта или дори либералната идея? По-лесно от това да седиш на тъч линията и да плюеш няма. Ако си мислите, че аз или който и да било друг, не го може, много се лъжете

    Governments never learn. Only people learn.
  35. 35 Профил на Blackradio
    Blackradio
    Рейтинг: 531 Весело

    До коментар [#29] от "Федор Венедиктович Езерский":

    Ако лифта се прави както трябва не е нужно да се секат почти никакви дървета Високо горе над тях. Обаче не е там работата. По нашенски трябва да е. Първо една хубава просека за хубав дървен материал. После едно жалко евтино лифтче за много пари. След това съответно лифт без писти е нищо. Така и така сме почнале - да поразширим просеката до състояние на ски-писта.

    Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.
  36. 36 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2426 Неутрално

    Нещо тази история с "екоконфликтите" започва да ме дразни доста сериозно. Имам чувството, че едни батковци с едни пари имат сметки за разчистване с други батковци с други пари, а "протестиращите" са просто пълнеж - водени от най-чисти убеждения, с които пак някой върти търговия. Намирисва ми на познат филм.

    Доброто е заразно
  37. 37 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#35:"Blackradio"]Първо една хубава просека за хубав дървен материал. [/quote]

    Не, че защитавам Цеко, ама ми е много забавно как си мислите, че една от най-големите банки в България ще прави незаконни далавери, за да продаде 100 кубика дърва Голдман Сакс сигурно организират контрабанда на риба цаца?

    Governments never learn. Only people learn.
  38. 38 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    Това са приказки тип "една жена каза". Защото аз помня, че зелените даваха предложения, изказваха становища докато Законът за горите бе в парламентарната комисия, но никой не им обърна внимание. Като възраженията не бяха само по разпоредбата, облагодетелстваща Цеко.
    [quote#28:"vladimirkarolev"]Дайте да не се правим на луди, всички гледаме телевизия, а половината се познаваме[/quote]
    Ако българската телевизия ти е източникът на информация, жална им майка на клиентите, дето ги консултираш.

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  39. 39 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#38:"Вени Г."]Това са приказки тип "една жена каза".[/quote]

    Намери си видеото и го гледай. Ако не си го гледала, твой проблем. Аз го гледах Найденов им обясни как за държавна помощ се преговаря с ЕС и веднага Зелените почнаха да обясняват как трябва да се дадат държавни пари за някакви хотели Знаем, знаем, вие дайте държавните пари, ние ще оправим икономиката Излизам, да работя, че на мен никой не ми дава държавни пари, а и не искам

    Governments never learn. Only people learn.
  40. 40 Профил на Blackradio
    Blackradio
    Рейтинг: 531 Любопитно

    До коментар [#37] от "vladimirkarolev":

    Интересно ми е как си мислиш, че няма да се намери цяла тумба хиени, които да се налапат покрай тая работа. На коя планета живееш ?

    Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.
  41. 41 Профил на Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Рейтинг: 736 Неутрално

    До коментар [#25] от "eurogi":

    Има и едно решенийце на тоз проблем - издава се разрешително за строеж на лифта но в срок от 5 години /прим./ се забранява издаване на нови разрешителни за строеж в Банско и региона.
    Хем вълка сит хем агнето цяло - ако наистина има нужда от нови хотели след пет годинки ще ги пуснат но ако Банско е балон - за този период ще се охлади ентусиазма в строителството.
    Редно е в новия закон да се уточни че в случай на узаконявания на нарушения по стария закон следва да се плати една "красива" глобичка която да охлади апетитите на г-дата Цеко Минев и Ко.
    Глоба примерно в размер на 150% от предполагаемата стойност на незаконния обек а приходите от това ще бъдат изразходвани за залесяване .

    АМАН ОТ НЕКАДЪРНИ ОБНОВЛЕНИЯ
  42. 42 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Протестите СА дирижирани, а подписката беше пълно менте.
    Когато мина през мен за подпис, стоеше следният въпрос:

    "Съгласни ли сте да се развива туризма в района?"

    Нещо подобно като с референдума, само че минимодел.

    ГЕРБерията има много интереси около триъгълника Баня-Разлог-Банско, но не мога да им се начудя, как очакват Банско да стане световноизвестен курорт без летище, хубав път, добра градска инфраструктура, без персонал и мениджмънт на ниво... и най сетне... с мутри управители

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  43. 43 Профил на Blackradio
    Blackradio
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#41] от "Цъкльо":

    Всичко хубаво обаче практиката показва, че законите не важат за всички. Даже в някои случаи цялото депутатско войнство се събира да приеме закон поради интересите на конкретна личност.

    Всичко е преходно, освен простотията. Тя е вечна.
  44. 44 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#41:"Цъкльо"]но ако Банско е балон - за този период ще се охлади ентусиазма в строителството. [/quote]

    Държавният чиновник трябва да решава дали хората да правят бизнес? Малко в стил Северна Корея. Все още ви е трудно да разберете, че държавният чиновник от бизнес не разбира, а дадете ли му пари, първо ги краде, после мисли как да ви "помогне" (малко фантастика е последното). Ама нищо де, искайте още държавни чиновници на клона, от 25% да станат поне 50% на бюджетната софра. Ще прокопсаме, от мен да знаете

    Governments never learn. Only people learn.
  45. 45 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2426 Весело

    [quote#42:"Dorian Gray"]"Съгласни ли сте да се развива туризма в района?" [/quote] Е, и ти как отговори? "Не, туризмът в района да се закрие?"

    Доброто е заразно
  46. 46 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#28] от "vladimirkarolev":

    Г-н Каролев, икономическите Ви изказвания ми харесваха, но в момента или лъжете или не знаете какво говорите и това не ми харесва!!!
    Вие откъде разбрахте за това тяхно предложение и можете ли да посочите някакво проверимо доказателство за него?

  47. 47 Профил на Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Рейтинг: 736 Весело

    До коментар [#44] от "vladimirkarolev":

    Те и "Мерил Линч" много разбираха от бизнес и видяхме до къде я докараха .
    В случая става въпрос за регулация, която да попречи на безвъзвратното унищожаване на Пирин.Плюс това не говоря за неограничена във времето забрана а временна.Че държавния чиновник не разбира от бизнес е факт, но също така е факт, че и бизнеса заради своите интереси е в състояние да навреди .Така че трябва да се намери някакво решение ,което да е най малко болезнено за двете страни.
    Ясно е че панацея няма а и няма да се намери но поне лекарство което е най малко горчиво.

    АМАН ОТ НЕКАДЪРНИ ОБНОВЛЕНИЯ
  48. 48 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Любопитно

    [quote#35:"Blackradio"]Първо една хубава просека за хубав дървен материал. После едно жалко евтино лифтче за много пари.[/quote]

    Брей ))) А не може ли тази просека да не е за дървен материал, ами да е противопожарна, за да не се налага да ходят децата от "Орлов мост" да гасят на Цеко фасовете? Тц тц тц тц тц тц тц.... Ти подценяваш Баце, дееба, а сякаш не знаеш, че е дипломиран пожарникар )))

  49. 49 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#46:"гражданин"]Вие откъде разбрахте за това тяхно предложение и можете ли да посочите някакво проверимо доказателство за него? [/quote]

    Гледах го по телевизията. Намери си запис от срещата с Найденов

    Governments never learn. Only people learn.
  50. 50 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 692 Неутрално


    "Това не е вярно, защото в един ТУП може да има много концесии, контрира обаче Дунчев."-при феодализма от посткомунистически тип в един ТУП може да има само една концесия.

  51. 51 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#47:"Цъкльо"]Те и "Мерил Линч" много разбираха от бизнес и видяхме до къде я докараха [/quote]

    Стига ти да не им плащаш сметката, мисля, че си е тяхна работа докъде са го докарали? Да не ревем за милиардерите, предлагам, че в нашия китен край имаме половин милион безработни.

    Governments never learn. Only people learn.
  52. 52 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Г-н Каролев,
    не смятате ли, че бизнеса с недвижима собственост е рисков бизнес. Първите печелят, но последните обикновено губят.
    Какво би трябвало да стане ако са построени пет пъти повече хотели, отколкото туристи има?
    Възможно ли е те да са на печалба само от тримесечния ски сезон?
    Също така ако някоя банка им е давала кредити без да мисли за обезпечаване, то какво би трябвало да стане с нея?

  53. 53 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    [quote#39:"vladimirkarolev"]Намери си видеото и го гледай. Ако не си го гледала, твой проблем. Аз го гледах[/quote]
    Гледал си телевизионния репортаж, в който бяха избирателно вадени от контекста реплики. Повтарям - ако си правиш изводите на базата на репортажите на български телевизии, консултантската ти компания отдавна трябваше да фалира.
    Българските телевизии лъжат и манипулират в интерес на властта.

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  54. 54 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#38:"Вени Г."]Ако българската телевизия ти е източникът на информация, жална им майка на клиентите, дето ги консултираш. [/quote]

    Тоест, телевизията е направила постановка с хора преоблечени като Найденов, екозащитници и Цеко Минев? Много Мисията Невъзможна си гледала

    Governments never learn. Only people learn.
  55. 55 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#53:"Вени Г."]Гледал си телевизионния репортаж, в който бяха избирателно вадени от контекста реплики. [/quote]

    Ти знаеш аз какво съм гледал? Това Костовистите през последните три години непрекъснато смятате, че имате някаква телепатия и знаете какво другите хора мислят? Почна се с Костов, който обясняваше, че чуждите инвеститори обичали големите данъци

    Governments never learn. Only people learn.
  56. 56 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#49] от "vladimirkarolev":

    Много съжалявам, но аз съм участвал в тези преговори и никога не сме искали такива неща.
    Не е достатъчно да сте умен, би трябвало да сте и честен!

  57. 57 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#52:"гражданин"]Какв би трябвало да стане ако са построени пет пъти повече хотели, отколкото туристи има?
    Възможно ли е те да са на печалба само от тримесечния ски сезон?
    Също така ако някоя банка им е давала кредити без да мисли за обезпечаване, то какво би трябвало да стане с нея?[/quote]

    Би трябвало да фалират и да си научат урока.
    Не знам дали е възможно, не е моя работа или на държавен чиновник да определя дали е възможно или не предприемач в конкурентна среда ад е на печалба.
    Банката би трябвало да си понесе загубите и да си научи урока, като държавата не трябва да я спасява или да й помага по никакъв начин.

    Governments never learn. Only people learn.
  58. 58 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#56:"гражданин"]Не е достатъчно да сте умен, би трябвало да сте и честен![/quote]

    Гледах го по телевизията. Имаш ли запис?

    Governments never learn. Only people learn.
  59. 59 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#54] от "vladimirkarolev":

    Та кажете какви хотели сме искали

  60. 60 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#58] от "vladimirkarolev":

    А имам записи всякакви. Редовно записвам всички телевизии
    И най- вече БТВ

  61. 61 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#59:"гражданин"]Та кажете какви хотели сме искали[/quote]

    Искахте държавна помощ за еко туризъм Колега, може да не съм най-популярният човек в БГ, ама за толкова години, надали е имало случай, в който да съм лъгал

    Governments never learn. Only people learn.
  62. 62 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Неутрално

    [quote#59:"гражданин"]Та кажете какви хотели сме искали[/quote]

    От някои хотели, покрай язовирчета, в момента стават хубави старчески домове, доколкото съм запознат с последната тенденция на този тип бизнес Съвсем сериозно го казвам

  63. 63 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1316 Весело

    Пропуснали сте : след като завали и водата тръгне по склона и залее хотелчетата и къщите които естествено не са застраховани що нашенски ще почнат да викат, че общината и Държавата са виновни за наводнението.

    [quote#35:"Blackradio"]Ако лифта се прави както трябва не е нужно да се секат почти никакви дървета Високо горе над тях. Обаче не е там работата. По нашенски трябва да е. Първо една хубава просека за хубав дървен материал. После едно жалко евтино лифтче за много пари. След това съответно лифт без писти е нищо. Така и така сме почнале - да поразширим просеката до състояние на ски-писта.[/quote]

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  64. 64 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#45] от "dogwoman":

    Е, като разбрах, че Насето Крънчев събира подписите, веднага ми стана ясно за какво става дума. Не ми отне много време да реша дали да подпиша. Той така събираше и гласове за ГЕРБ 2009 година. Та цялата върволица герберя дето се изреди да "протестира" (срещу кого?!?!?!) не беше никаква изненада.

    п.с. Атанас Крънчев е председател на ГЕРБ - Разлог

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  65. 65 Профил на bosworld
    bosworld
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Good morning, WWF, and welcome to Bulgaristan.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    чичковите червенотиквеничковчета
  66. 66 Профил на Milton Banana
    Milton Banana
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#3] от "Федор Венедиктович Езерский":

    Беше разбира се, просто на тебе не ти харесва !
    Ако си много умен ще проучиш и разбереш, че екологията събира най-бързо народна подкрепа. Особено във време на масово обедняване и в условия на хиперкорумпирана безсрамна власт

    Amizade
  67. 67 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    [quote#44:"vladimirkarolev"]Държавният чиновник трябва да решава дали хората да правят бизнес? [/quote]
    [quote#44:"vladimirkarolev"]искайте още държавни чиновници на клона, от 25% да станат поне 50% на бюджетната софра.[/quote]
    Приписваш на зелените неща, които не са искали. Искат 1) законите (за горите, за защитените територии и т.н.) и подзаконовите актове (като устройствения план на Нп "Пирин" например) да не се пишат в изгода на конкретен бизнесмен, а да осигуряват конкуренция и равнопоставеност за всички бизнеси; 2) Държавата да бди за спазването на тези закони и подзаконови, съответно да санкционира нарушителите
    Това не са ли напълно либерални искания - равнопоставеност на всички бизнесмени и спазване на законите?

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  68. 68 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Весело

    [quote#61:"vladimirkarolev"]Искахте държавна помощ за еко туризъм[/quote]

    Ама сигурно колегата под еко-туризъм разбира селски туризъм - това оня странният бизнес - да се докарат румънци и македонци на село, да хранят кокошките, прасето и да прекопаят доматито.
    Западняците се били избивали на такъв тип агрофитнес

  69. 69 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#57] от "vladimirkarolev":

    Това е много добро предложение, но защо всички държавни чиновници и политици ще си скъсат гъза за да правят точно обратното...

    Само за ваша информация бих споделил, че само дясна политика би могла да осигури опазване на природата.
    Просто защото всичко, което взимаме от нея би могло да се остойности и това да накара хората да я уважават и ползват разумно!

  70. 70 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#67:"Вени Г."]Това не са ли напълно либерални искания - равнопоставеност на всички бизнесмени и спазване на законите? [/quote]

    За това ги подкрепям с две ръце Говорих по принцип, не за конкретния случай

    Governments never learn. Only people learn.
  71. 71 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#69:"гражданин"]Само за ваша информация бих споделил, че само дясна политика би могла да осигури опазване на природата. [/quote]

    Това в икономиката е ясно от векове - че свободната търговия и липсата на протекционизъм (включително избирателно облажване на конкретни бизнесмени) е най-ефективният начин за използване на природните ресурси. Е, политиците се правят на неразбрали вече доста време

    Governments never learn. Only people learn.
  72. 72 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3153 Неутрално

    Абе щом и Цачева ходи да протестира заедно със служителите на Цеко и бабите докарани с автобуси чак от Якоруда ... до изборите ще има зелена светлина за Пирин и Витоша.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  73. 73 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    [quote#54:"vladimirkarolev"]Тоест, телевизията е направила постановка с хора преоблечени като Найденов, екозащитници и Цеко Минев? [/quote]
    Правиш се на наимен, какъвто не си. Репортажите се манипулират като от заснетия материал се вадят определени кадри, които след това се монтират. Това е нормална телевизионна работа. Проблемът с бг телевизиите е, че се прави манипулативно, изкривявайки дори на 180 градуса истината за случилото се.

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  74. 74 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#57] от "vladimirkarolev":

    Каролев, в днешно време фалират будалите, непокорните и честните.

    За слугите на властта е запазено мазното от пицата. При това полжение, любимият ти неолиберален модел няма място. То това даже не е и капитализъм...

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  75. 75 Профил на Milton Banana
    Milton Banana
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#15] от "vladimirkarolev":

    Що ваште какво викаха? Ти от колко мандата си общинар, закво седиш там? Нямаш ли бизнес, що ли, или не ти върви?
    Между другото, много силно се чуда кой нормален българин ще тръгне точно със Сърбия да прави бизнес...

    Amizade
  76. 76 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#73:"Вени Г."]Репортажите се манипулират като от заснетия материал се вадят определени кадри, които след това се монтират.[/quote]

    Гледах го пряко по Канал 3, ако не се лъжа (тук може и да бъркам, помня думите и кой човек ги изказа, за тв не съм на 100% сигурен).

    Governments never learn. Only people learn.
  77. 77 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#74:"Dorian Gray"]При това полжение, любимият ти неолиберален модел няма място. То това даже не е и капитализъм.[/quote]

    Ами... това си искат хората - политици с много власт, които да дават блажна пица на приближените им бизнесмени Каквото си изберат хората, това ще получат. Аз избори не оспорвам - народът е мъдър и винаги прави най-добрият избор

    Governments never learn. Only people learn.
  78. 78 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Весело

    [quote#66:"Кодкод"]Ако си много умен ще проучиш и разбереш, че екологията събира най-бързо народна подкрепа. [/quote]

    И пушенето в кръчмите събира народната подкрепа, ама пустата му власт, инати се!
    Какво да направя, като съм представител на гражданското общество и искам да пия кафе и да пуша цигарка в кафене?
    Сега, някои тука казват, че било вредно за барманите и за сервитьорите, по 8 часа да работят на тютюнев дим. И имам много конструктивно предложение - да им увеличим осигуровките - да ги приемем за първа категория труд, и да ги пенсионираме като полицаи - на 45 години. Все пак във вредна среда работят хората... Но не! Тука разни тоталитаристи, умират да прилагат забрани и да разделят гражданското общество!

  79. 79 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#75:"Кодкод"]Ти от колко мандата си общинар, закво седиш там? Нямаш ли бизнес, що ли, или не ти върви? [/quote]

    Объркал си се, колега, не съм общинар Имам си бизнес, по-трудно е сега, отколкото преди 4 години, но се справям И не искам държавата да ме спасява

    Governments never learn. Only people learn.
  80. 80 Профил на Вени Г.
    Вени Г.
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    [quote#55:"vladimirkarolev"]Ти знаеш аз какво съм гледал? [/quote]
    Ти самият каза, че знаеш какво са искали зелените на срещата с Найденов от репортаж по телевизията. Каза да си намеря видеото и да видя. "По случайност" репортажите от оная среща съм ги гледала и ги има записани. Но с въпроса си пак изместваш темата - любим твой похват. Темата беше, че зелените искали национализации и държавни пари за зелени хотели - на което ти казах, че не е вярно. Ти каза, че е вярно, защото си го видял по телевизията. Хайде да повторя ясно, за да се види, че не отговаряш по същество като ти посочат, че говориш неистини - откъде знаеш, че зелените искат национализация и държавни пари?

    Най-добрият аргумент против демокрацията е 5-минутен разговор с избирател - Уинстън Чърчил
  81. 81 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#61] от "vladimirkarolev":

    Аз лично не си спомням такова нещо и никой не е искал държавна помощ по смисъла на определението на ЕК. Найденов, че така си говори си е за негова сметка...

    Екотуризъм не означава хотели. Хотелите са последното, което трябва за екотуризъма. Първото е социализиран продукт.

    И държавата наистина трябва да помогне, но това помагане не е толкова с пари, колкото със създаването на нормална среда, в която екотуризма да може да се развива!

  82. 82 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1890 Неутрално

    [quote#51:"vladimirkarolev"]Да не ревем за милиардерите, предлагам, че в нашия китен край имаме половин милион безработни. [/quote]+ ... освен това милион незаети (вече прогонени и от бюрата по труда)"Кахъри гранди" за ГЕРБ във фаталната 13-та изборна година на този век

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  83. 83 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#76] от "vladimirkarolev":

    А вярваш ли на думите на Мирослав Найденов?

  84. 84 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#81:"гражданин"]Найднов, че така си говори си е за негова сметка... [/quote]

    Не го каза Найденов. Каза го един от Зелените После Дунчев по БТВ обясни как на Витоша не трябва да се забие пирон во век и веков, а лифтът от Бай Тошо да се ремонтира в следващите 100 години
    Излизам вече, наистина. Намерете си запис от цялата среща и ще видите за кого говоря и какво е казал

    Governments never learn. Only people learn.
  85. 85 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#81:"гражданин"]И държавата наистина трябва да помогне, но това помагане не е толкова с пари, колкото със създаването на нормална среда, в която екотуризма да може да се развива![/quote]

    Съгласен. Но не виждам някакъв проблем пред екотуризма, който да не е проблем и за всички други - корупция, тежки административни процедури и т.н.

    Governments never learn. Only people learn.
  86. 86 Профил на Milton Banana
    Milton Banana
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#74] от "Dorian Gray":

    Дори и много умни хора си формират възгледите до определен период, след това закостеняват. И ние ще стигнем до този момент, дано поне да внимаваме повече

    Amizade
  87. 87 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#85] от "vladimirkarolev":

    Проблемът е, че понеже екотуризма се изпълнява от малки фирми, то корупционната среда в България на практика под най- различна форма играе непрекъснато срещу него!
    Предполагам, че ще се съгласите, че последните няколко правителства не правят нищо за да подобрят положението на малкия бизнес?

  88. 88 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2426 Неутрално

    До коментар [#64] от "Dorian Gray": Мен ме впечатли тъпотата на самия въпрос, който се задава. Малко като "трябва ли да се храним всеки ден" От всичките природозащитни ситуации в последните дни ми прави впечатление неучастието на местните хора. Онова с дюните в Несебър например. Информацията изобщо не дойде от самия Несебър, а пак от "софийски" НПО-та.

    Доброто е заразно
  89. 89 Профил на marquis
    marquis
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#79:"vladimirkarolev"]Объркал си се, колега, не съм общинар Имам си бизнес, по-трудно е сега, отколкото преди 4 години, но се справям И не искам държавата да ме спасява [/quote]
    Ти, остави тези лакърдии, повечето сме паметливи и знаем, че се отказа от мястото си в общинския съвет за сметка на ... г-ца незнам си коя, кандидатка за лидер на партията ти ... Любка Качакова. По ще е интересно да ни разкажеш за НДСВ с Христова и такива, за останалото сме чували и можем да си представим за какво става дума.

    "Vernunft wird unsinn, wohltat plage."
  90. 90 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#87:"гражданин"]Предолагам, че ще се съгласите, че последните няколко правителства не правят нищо за да подобрят положението на малкия бизнес?[/quote]

    да

    Governments never learn. Only people learn.
  91. 91 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#89:"marquis"]Ти, остави тези лакърдии, повечето сме паметливи и знаем, че се отказа от мястото си в общинския съвет[/quote]

    Отказах се, защото на изборите не изкарах резултата, който заявих, че целя Защо не е релевантен въпрос, важното е, че не го изкарах. И мисля, че всеки политик би трябвало да прави така. А не да виси по четвърт век в парламента.

    Governments never learn. Only people learn.
  92. 92 Профил на Milton Banana
    Milton Banana
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#79] от "vladimirkarolev":

    Е, не си от 2011, а преди да се чу нещо за корупцията, дето съсипа София, от тебе? Не се чу, щото политически и ти беше от тях (не те знам лично от кои си).
    Един случай - някаква българка наследила имот в в Източна Сърбия и поискала да вземе српско гражданство, за да си го владее. Получила трибуквие. И понеже тъпо не разбирала защо и все дълбаела, някой по-прям в полицията й казал "на бугари не даваме гражданство".

    Amizade
  93. 93 Профил на marquis
    marquis
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#91] от "vladimirkarolev":

    съгласен съм, това никак не е лошо при условие, че хората са гласували лично за теб, а не за НДСВ, май не беше много добре да се отказваш, доколкото следях кампанията на партията ти, ти изкара на гърба си изборите в София, а накрая се остави разни селянчета от Карнобат и ниската маймуна от село Драка да манипулират избора на конгреса ви.

    "Vernunft wird unsinn, wohltat plage."
  94. 94 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#92:"Кодкод"]Е, не си от 2011, а преди да се чу нещо за корупцията, дето съсипа София, от тебе? [/quote]

    Брей, не се чуло? А за заменките? А за Стоичков? А за Топлофикация? А за обществения транспорт? Късата памет на българина е пословична. После все реве, че бил излъган.

    Governments never learn. Only people learn.
  95. 95 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#93:"marquis"]май не беше много добре да се отказваш, [/quote]

    Бях го обещал в началото. Въпреки че костовистите пробват да ме изкарат маймуна, аз не лъжа и си държа на обещанията Както и говоря истината, затова съм непопулярен. От 10 години ви казвам какво ще стане с топлофикация и че накрая ще се приватизира. Не ме чува никой, Фандъкова, Кадиев и Пехливанов говорят за социалниф ункции, колегата Прошков за технологии от 22-ри век. Ето, Топлофикация сега всички ние ще й платим сметките. И следващия път като фалира отново, ще я приватизират за 1 лев

    Governments never learn. Only people learn.
  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  97. 97 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 885 Весело

    [quote#81:"гражданин"]Екотризъм не означава хотели. Хотелите са последното, което трябва за екотуризъма. Първото е социализиран продукт. [/quote]

    Демек правилно се ориентирах към селският туризъм? Чичо англичанин бере домани и прави прясна салата, докато опитва домашната ракия, лелята англичанка дои козата, а малките англичанчета гонят кокошките и умират от страх от патките, че много страшно съскат? Ми страшно екологично си е! Къде в Лондон могат да видят такова нещо?

  98. 98 Профил на qwertasdf
    qwertasdf
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    .."лица от правителството, които в момента са опитват "да замажат" нещата". С нов концесионен договор, сегашният концесионер – компанията "Юлен", свързвана с мажоритарния акционер на Първа инвестиционна банка Цеко Минев, ще може също така да ползва незаконно разширената вече част от ски зоната".
    ..
    Ейй, това мутрите са нещо уникално, наистина! Цял свят разбра, че правителството защищава интереси на частно лице, свъзано с корупционни практики, само Наш Цецо и стругарката Цецка все още са в "неведение"

  99. 99 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#85] от "vladimirkarolev":

    За съжаление корупционната българска среда е прекрасно нещо за т.н. "национално отговорен български голям бизнес"...
    Без корупция и корумпирана политическа класа Цеко, Батков, Ганчев и подобните им са обречени на фалит!

  100. 100 Профил на marquis
    marquis
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#95] от "vladimirkarolev":

    остави ги костовистите и останалите, остави ги далаверите, нали казахме - те са ни ясни, нима ти работиш без далавера - всеки работи с печалба или далавера - морална или не. Банско беше едно прекрасно място някога. НДСВ беше една хубава партия, някога, малко преди да бъде избран Симеон за премиер и да ви остави теб и останалите да работите.., не че ти си работил гадно или по-малко гадно от повечето ти съпартийци с прекомерна власт, самият ти почти нямаше такава, савмо лично магаре беше и общински съветник. Пълнежът след това е проблемът.
    Примерно в Банско протестира кметът, агитката му и Цветанов и Цачева...
    Разсъждавай в тази посока, нищо, че сме те заяли като кисела краставица.

    "Vernunft wird unsinn, wohltat plage."




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK