Земеделското министерство ще рекламира повече българската продукция

Земеделското министерство ще рекламира повече българската продукция

© Анелия Николова



Мерки за повече реклама на българската продукция ще предприеме Министерство на земеделието и храните. Това съобщи министърът на земеделието и храните Димитър Греков по повод българското представяне на Международния салон по земеделие SIA 2014 в Париж пред агенция Фокус.


Ката аргумент за тези мерки Греков обяснява, че рекламата не е по възможностите на отделната фирма, а от друга страна фирмите, които могат да се представят достойно, са много.


По думите му, българските продукти се отличават от останалите, представени на Международния салон по земеделие с това, че притежават много добри вкусови качества, с истинския им неподправен вкус, с който се характеризират. "Голяма част от нашите хранителни продукти са произведени така, че натуралното в тях си личи и смятам, че европейския консуматор оценява това. Затова смятам, че те ще продължат да бъдат търсени не само на европейския пазар", каза още Димитър Греков. В същото време те все още не са достатъчно разпознаваеми и затова трябва да се работи за по-активното популяризиране на наши емблематични стоки.




България се представя за четвърти път на международното изложение. Тази година на щанда на страната ни се представят 11 фирми с месни и млечни продукти, вина и козметични продукти от розово масло. За първи път в изложението се представят производители на биологичен сок от арония и вино от арония. Сред българските продукти присъстват и традиционната българска лютеница и чубрица.


"Отчита се напредък в търсенето на български храни и вина от френските  потребители", посочва и Ангел Чолаков посланик на България във Франция, който участваше в официалното откриване на българския щанд.

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8837 Неутрално

    от рекламата много зависи как ще се харчи една стока .

  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3099 Весело

    Ами прехвърлете още малко българска земя в ръцете на турски фондове и офшорки ...па вече ще си му дойде времето за реклама и субсидии като европейците!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3099 Неутрално

    [quote#1:"peni_nikol.53."]от рекламата много зависи как ще се харчи една стока . [/quote]
    И каква ще е рекламата ? Имахме много хубаво мляко до преди 20 години от както дойде ***** ли ?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 763 Неутрално

    Щом една отделна фирма няма пари за реклама, значи няма и капацитет да задоволи някакво по-сериозно търсене.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  5. 5 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 662 Неутрално

    @////Затова смятам, че те ще продължат да бъдат търсени"....

    Уж от университет пловдивски идва ама ги ръси едни тъпизми които и на женския пазар може да чуеш

  6. 6 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    И този тръгва с номерата на Найденов. Рекламата и ПР-а са най-лесните начини за "усвояване" на едни пари понеже никога не става ясно имало ли е конкретен ефект или не.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  7. 7 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1107 Любопитно

    А защо ние ядем вносни боклуци?

  8. 8 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 763 Неутрално

    До коментар [#6] от "Николай Николов":

    така е, все пак всеки знае че 50% от парите за реклама отиват на вятъра, но никой не знае какво става с другите 50%...

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  9. 9 Профил на rembrandt
    rembrandt
    Рейтинг: 479 Весело

    А питаха ли Миро Найденов и приятелката му, те много добре знаят как се "рекламира" българското земеделие.

    ПС. Да припомня, че те го рекламираха с Facebook страница... хаха!

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  10. 10 Профил на Пакоджет
    Пакоджет
    Рейтинг: 287 Весело

    Днвеник, изложението е SIAL, оправете си текста. Наистина е може би най-реномираното в световен мащаб за храни и хранителни продукти, и участието там си е доста скъпичко!
    Ето и линк: www.sialparis.com

    Пакистанец кара джет ;)
  11. 11 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Рекламата в повечето случаи ще е подвеждаща, защото сортовете вече не са български.
    Например типичният по вкус и аромат български домат вече не съществува, а е заменен с холандски сортове, които търговците предпочитат за "качеството" му, че можеш да го разнасяш по сергиите един месец и все си е "здрав и годен", а това че е без мирис и вкус на домат в случая за производителя е без значение.
    Надявам се, че поне за себе си някои са оставили семки от тези домати!
    Подобно е положението в цялото зеленчукопроизводство и овощарство.
    За голямо съжаление на потребителите!!!

  12. 12 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#7] от "xmm":

    заради рекламата

  13. 13 Профил на mathilda
    mathilda
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Много хубаво, но това е на гол г*з чифте реклама. При положение, че няма ясно регламентирани правила, че няма работещи браншови организации, че няма държавна подкрепа за земеделието... какво точно ще рекламираме?

  14. 14 Профил на wlad73
    wlad73
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Личи му, че е или много тъп, или нас смята за такива.

  15. 15 Профил на херувим
    херувим
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Чета, чета, па се чудя този министър дали наистина знае истинското положение за българската селскостопанска продукция. Дали плодовете ни са плодове, дали зеленчуците, дали месото и млечните произведения. Къде е българското производство? Малкото продавани на пазара наистина български, качествени и конкурентни продукти недостигат дори за задоволяване на местния пазар, да не говорим за покоряване на чужди пазари. Тия дни пишеше в “Дневник“ за липсата на чужди и български инвеститори при закупуването на обработваема земя, която направо си пустее повсеместно. Е, откъде тогава производство? Ако някой преди 40-50 години беше казал на гръцките фермери, че България ще бъде голям пазар за тяхната стока (с изключение на маслини и цитрусови плодове), те щяха да го смятат за луд. Сега обаче е така.
    Знае ли този министър колко години и съответни планирани инвестиции трябват за да се възстановят овощни масиви и лозя? Знае ли колко безнадеждно е разпокъсана собствеността на земи, градини и добитък? И с такова селско стопанство ще се покоряват чужди пазари, на които от години са се настанили другите. Те също имат качествени продукти или имат предостатъчно средства за точно такива промоционни инициативи, за които мечтае на глас нашия.

    heruvim




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK