България

Източник: Алфа Рисърч

Избирателна активност
Гласували
Негласували

Източник: ЕП

Кой печели в ЕС

Източник: ЕП

"Фолксваген" е заплашен от глоба в размер на 18 милиарда долара

"Фолксваген" е заплашен от глоба в размер на 18 милиарда долара

© Reuters



Регулаторните органи в САЩ наредиха на немския автомобилен гигант "Фолксваген" да изтегли от пазара половин милион коли заради устройство, което прикрива истинските нива на вредните емисии, предаде Би Би Си. Мярката засяга модели, произведени в периода 2009-2014 г.


Става въпрос за софтуер, който позволява на автомобилите да преминат лабораторните тестове, дори когато те отделят вредни емисии 40 пъти над допустимия стандарт.


Американската агенция за защита на околната среда (EPA) напоследък възприе по-остра позиция спрямо нарушенията на Закона за чистотата на атмосферния въздух в САЩ, коментира Би Би Си.




"Използването на софтуер, с помощта на който автомобилите заобикалят стандартите за чистота на въздуха, е незаконно и представлява заплаха за здравето на хората", обясни Синтия Джилс, помощник-администратор в звеното за прилагане на екологичните наредби в САЩ.


От EPA допълват, че "Фолксваген" може да бъде глобен за нарушаване на Закона за чистотата на въздуха. Максималното наказание е 37 500 долара на автомобил или общо рекордните 18 милиарда долара.


Механизмът, разработен от "Фолксваген", разпознава кога превозните средства са подложени на тестове и занижава показанията за вредни емисии. При ежедневна употреба контролът върху вредните емисии се изключва.


Рекордът за най-висока глоба бе поставен през 2014 г., когато ЕПА глоби с 100 милиона долара "Киа" и "Хюндай" заради това, че са преувеличили данните за икономичността на 1.2 милиона техни автомобила.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (144)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1122 Неутрално

    Браво, ето как когато държавните служители си вършат съвестно работата народа печели.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  2. 2 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2098 Неутрално

    Тъкмо се напънаха за да оглавят световното производство!!
    Срам!! Народната кола остава без пари в касичката.
    Сега траур в Перник!
    За корейците не ми се говори - оправиха дизайна и се дънят като малки деца - с лъжа!
    Не че и Фаувето не лъже!

  3. 3 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    Много ме кефи сериозността и строгостта, с която САЩ наказват закононарушителите. Ако беше в България, щеше да ги глобят 50 000 лв., а съда щеше да отмени акта.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  4. 4 Профил на Куха Лейка
    Куха Лейка
    Рейтинг: 407 Любопитно

    Ами ако бяха нарушителите се казваха Форд, дали щяха глобите да са такива?

  5. 5 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 983 Неутрално

    VW - мошеничество с немска акуратност.

  6. 6 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 892 Неутрално

    [quote#4:"Куха Лейка"]дали щяха глобите да са такива? [/quote]
    А какви СА глобите ?
    Дневник ли ги налага, и/или форумерите ?

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  7. 7 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Хе-хе, тея вярват ли си, че Volkswagen ще изтеглят 480 000 автомобила? Които не са вече в производство. И какво точно да им направят, като ги изтеглят?

    Разни тарикати се правят на интересни. За пари естествено.
    Сега ще се почна едни дела, едни съдилища, пък ще трябва да доказват как така точно устройството "разпознава" теста от нормалната употреба.

    Има няколко американски хедж фонда, дето пиха бая студена вода покрай закачните между Порше и VW. И не могат да простят на VAG.
    Затова сега се пускат тези гнусни инсинуацийки.
    Утре акциите на на VW ще се гътнат, след една седмица ще се върнат, едни хора ще направят едни пари, пък шараните лапат мухите.

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  8. 8 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 527 Любопитно

    [quote#3:"Георги"]Много ме кефи сериозността и строгостта, с която САЩ наказват закононарушителите.[/quote]

    Чудно, защо обаче, когато ЕК започне да налага справедливи глоби срещу, например "Майкрософт", "Амазон", "Гугъл" и прочие, никой от вас не сипе похвали.
    Вместо това, се надига "справедлив козяшки глас", как това били еврокомунисти, които "дерат честния частник".
    Дабъл аршин?


  9. 9 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 526 Неутрално

    ЕРА трябва да глоби държавата защото слага регистрационни номера отпред на автомобилите с което се повишава въздушното съпротивление различно от изпитанието в завода и увеличение на разхода на горива и води до замърсяване на околната среда

  10. 10 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    До коментар [#4] от "Куха Лейка":
    [quote#4:"Куха Лейка"]Ами ако бяха нарушителите се казваха Форд, дали щяха глобите да са такива?[/quote]

    Още няма глоби и съд за Фолксваген. За Форд са налице:

    http://www2.epa.gov/enforcement/ford-motor-company-clean-air-act-settlement

  11. 11 Профил на Ghost
    Ghost
    Рейтинг: 1046 Любопитно

    За това в Перник, въздухът бил толкова замърсен...

    Форумът е в будна кома...
  12. 12 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#5] от "Индиана":

    Абсолютно.С няколко думи се обяснява цялата прехвалена немска паплач и целия немски "премиум" сегмент.Черен джиб или големо комби с емблема на два кенефа отпреде.Чудя се къде е един заблуден фен на немския премиум.Още не е почнал да обяснява как немското е най доброто.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  13. 13 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 838 Весело

    Преди да ги глобят, маса адвокати ще станат още по богати! Дела ще се водят до второ пришествие!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  14. 14 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 503 Неутрално

    От кога на хАмериканците взе да им пука за екология?! Това си е чиста проба лобизъм в полза на някой конкурент.

    Too much цензура Баце.
  15. 15 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    [quote#7:"Ebeneezer Goode"]Хе-хе, тея вярват ли си, че Volkswagen ще изтеглят 480 000 автомобила? Които не са вече в производство. И какво точно да им направят, като ги изтеглят? [/quote]

    Става въпрос за 2009-2015 година, за съвсем нови автомобили. В статията горе е сгрешено. Съвсем нови автомобили с дизелов двигател, на които софтуерно са занижавали азотните емисии. Сега, като махнат софтуера, или трябва да им сложат подобаващ скъп катализатор (който се сменя на 15-20000 километра), или трябва да ги ограничат да ускоряват като конска карета.

    Това, освен глобата.

    Помислете какви дизелови автомобили карате, нищо не е така както изглежда. Разлика 40 пъти!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  16. 16 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    [quote#14:"townboy"]От кога на хАмериканците взе да им пука за екология?[/quote]

    На американците ушанка много им пука за екологията. Тези закони са приети първо в Калифорния заради големите нива на смога в Лос Анжелес и постепенно са станали федерални закони. Няма високоатмосферен дизел без специален филтър съдържащ урея, който да ги мине. Само един модел на Мазда и един на Шевролет с дизелови двигатели с ниска компресив минават американският стандарт за чистота на въздуха.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  17. 17 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1270 Любопитно

    Знаех, че немците са шмекери, когато никой не гледа, но не очаквах чак толкова труд да вложат в една измама.

    От кой ли се научиха...

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  18. 18 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    [quote#16:"Realist"]Само един модел на Мазда и един на Шевролет с дизелови двигатели с ниска компресив минават американският стандарт за чистота на въздуха. [/quote]

    Това без специалният катализатор, който на другите се сменя със смяната на маслото.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  19. 19 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#7] от "Ebeneezer Goode":

    Изтеглят, изтеглят, елате в Северна Америка, тук тънга мънга няма! Ина4е сопата играе и глобите са огромни! И така трябва, няма ФВ няма Мерк!

  20. 20 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 634 Неутрално

    баси аз си мислех че някой мери вредните емисии, а те разчитали на софтуера на проверявания автомобил???
    мда.... ми изпросили са си го дано пичовете от ФВ се измъкнат

    Birds of a feather flock together.
  21. 21 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 2177 Неутрално

    VW е много продаваема кола на американския пазар, така че сигурно ще гледат да угодят на американците и да не изпуснат пазара.

  22. 22 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#17] от "Алф":

    Винаги са си били шмекери.Те едни руснаци не можаха да победят,при положение че Русия беше страна разкъсвана маса време от гражданска война и армията им беше съставена предимно от конница и трактори.Закъсаха като новобранци пред Сталинград Москва и Ленинград.Тръгнали Русия да завземат с летни дрехи и с дизелови двигатели при минус 30 градуса.Германските коли вървят единствено на гладко при 20 градуса околна температура и точно определена влажност.Промени ли се климата и окапват като мухи.Прословутите им танкове от малко кал и спираха.А руските и американските си пердашеха.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  23. 23 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Внимателно с VW-ако го фалирате къде ще работят бежанците,дето Меркел ги събира?

  24. 24 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2281 Весело

    [quote#8:"manu_chao"]Чудно, защо обаче, когато ЕК започне да налага справедливи глоби срещу, например "Майкрософт", "Амазон", "Гугъл" и прочие, никой от вас не сипе похвали. [/quote]

    Щото въобще не си схванал разликата - явно не четеш какво пише. В случая ЕРА са хванали Фолксваген, че лъжат като дърти индо-европейци за да получат разрешение за продажби, при условие че колите им не отговарят на стандартите. Дали тези стандарти не са излишно завишени е друг въпрос, но фактът е, че немците лъжат и за това има емпирични данни. Ако си бяха покрили стандарта никой нямаше да им каже нищо, и щяха да си продават на воля, както и реално са правили преди да ги хванат. В случая със "справедливите" глоби на ЕК, става дума за директно цоцане на големи американски фирми без конкуренция не само в ЕС, но и в световен мащаб по някакви безумни "анти-монополни" наредби. ЕК чисто и просто наказва американските високотехнологични компании заради това, че са толкова по-добри от европейските, че никой не може да помисли дори да им влезе в сегмента и да се конкурира с тях - не защото са излъгали като Фолксваген, или защото продуктите им не отговарят на нормите за безопастност. Това си е чист цоциализъм от европейски тип, според който ако се справяш добре трябва да бъдеш наказан и мачкан, докато не те натикат обратно в блатото, щото всички трябва да са "равни". Добре че БМВ и още някои европейски фирми започнаха да правят електромобили, щото вероятно и на Тесла щяха да им зашият някое кроше дебилите в Брюксел...

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  25. 25 Профил на glaxo
    glaxo
    Рейтинг: 318 Неутрално

    Малко на пазарна война ми намирисва! Като гледам колко и какви джипове и пикапи карат в Америка с 5 литрови двигатели.

  26. 26 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    [quote#20:"rldkfl"]баси аз си мислех че някой мери вредните емисии, а те разчитали на софтуера на проверявания автомобил??? [/quote]

    Като мерят нивата на изгорелите газове, използват един диагностичен интерфейс, обикновено между кормилото и шофьорската врата на колата, който е стандартен за всички автомобили. Включват тяхната машина, която мери нивата към този интерфейс, за да могат да управляват двигатвеля. Отделно, слагат едни датчици в ауспуха, които измерват изгорелите газове. В САЩ тази процедура се прави във всеки сервиз, преди подновяване регистрацията на автомобила, резултатите се изпращат електронно в местното DMV. Процедурата е около 3-4 минути.

    Обикновенно те ти пращат кога искат еко тест при подновяване на регистрацията. На моят предишен автомобил бе след като изтече гаранцията от производителя на каталитичният конвертор, след 150000 мили. Дизеловите автомобили ги тестват всяка година, независимо от катализатора.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  27. 27 Профил на bookworm
    bookworm
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Това е гигантска издънка от страна на Фолксваген. Със сигурност няма да ги глобят 18 милиарда долара, но се обзалагам, че глобата им ще бъде най-голямата, плащана от автомобилен производител до този момент. Коментиращите, че на американците не им пука за екология, пропускат факта, че Калифорния като щат има най-строгото законодателство срещу вредни емисии в целия свят. Всички производители на коли правят модели специално за Калифорния, за да отговарят на техните изисквания.

  28. 28 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 644 Неутрално

    Накрая ще се споразумеят, ФВ ще си платят 4-5 милиарда и всичко ще утихне.

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  29. 29 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3946 Неутрално

    [quote#27:"bookworm"]Коментиращите, че на американците не им пука за екология, пропускат факта, че Калифорния като щат има най-строгото законодателство срещу вредни емисии в целия свят[/quote]
    Това го писах във форума многократно, но получавах само минуси, без някой да ме опровергае фактологически.

    Gunter glieben glauchen globen
  30. 30 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 577 Любопитно

    До коментар
    [quote#23:"rurade"]Внимателно с VW-ако го фалирате къде ще работят бежанците,дето Меркел ги събира?[/quote]

    Знаеш ли в колко страни се произвежда още ФВ!? Между другото и в САЩ, и в не много далечните от тах Мексико и Бразилия....

  31. 31 Профил на glaxo
    glaxo
    Рейтинг: 318 Неутрално

    [quote#24:"Тюфлекчия"]ЕК чисто и просто наказва американските високотехнологични компании заради това, че са толкова по-добри от европейските[/quote]

    Така ли? Само да смените "американските" с "евро-еврейските", защото ако прочетете кой-кой е в високотехнологичните им компании и научни лаборатории последните 70 г. ще се окаже, че 90% от водещите им специалисти са привлечени от Европа и Русия учени и мениджъри - евреи (казвам го с най- голямо уважение към креативния ум и дух на този етнос). И пак не са толкова напред, колкото си мислите.В Европа и по-специално в Германия, Великобритания и Скандинавия се генерират много по-перспективни и рационални приложни технологии и продукти и се приемат общи норми за един по-щадящ природата начин на живот. Примери много, но не ми се задълбава в спор!

  32. 32 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    Да живеят американските автомобили от Корея, мачкат Европейското

  33. 33 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1205 Неутрално

    Винаги е рисковано да си най-голям производител при автомобилите. Дори Тойота първата година когато стана не го афишираха точно заради подобни "проблеми".
    Най-добре на такъв голям пазар, да не дразниш американските производители.

  34. 34 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 532 Весело

    До коментар [#12] от "Петър Петров":

    ДжиП, идва от Jeep. A не джиб, от джибри. Разумеш?

  35. 35 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 532 Весело

    До коментар [#22] от "Петър Петров":

    Ти беше там, на Курската дъга, и го видя със собствените си учи, пардон, очи?

  36. 36 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2281 Весело

    [quote#31:"glaxo"]Примери много, но не ми се задълбава в спор! [/quote]

    Ами то какъв "спор" може да стане, като сте написал/а такава глупост, че за мен като работещ във високотехнологични компании през 9 от 12 години трудов стаж веднага става ясно, че нямате никаква идея за какво става дума в сектора и пишете нещо прочетено нейде из руското или българското интернет пространство (там битуват подобни простотии - пишат си хората разни неща дето им се иска да са верни, най-вече колко са прости американците, че и доказателства си измислят, че и на едро, без никаква статистика обясняват как всичко е от "имигранти" там). Всеки който се е завъртял поне за един ден в района на Пало Алто, Сънивейл, Милпитас и т.н. искрено ще се засмее на подобно твърдение.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  37. 37 Профил на Боян Цветков
    Боян Цветков
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Начинът, по който изчисляват вредните емисии в САЩ е много малоумен, нищо чудно, че Фолксваген са се опитали да го заобиколят тоя безумен тест.

    В Европа вредните емисии се измерват въз основа на това колко на брой вредни емисии са изхвърлени за 100 км пробег.
    В САЩ вредните емисии се измерват въз основа за това на изгорен 1 галон гориво колко вредни емисии изхвърля колата.

    Тоест, една кола, която може за 1 галон да изхвърля доста, но в същото време да харчи по-малко и следователно по Европейските изисквания ще е в екологична норма, докато в САЩ няма да е, независимо дали с този един галон колата изминава 5 или 50 километра.

    "You look into the sky and see His arms of love reaching out for you His arms of love and grace and you know you need Him" Kutless - Your Touch
  38. 38 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Не, не, аз искам някои от "разбирачите" тука да ми обясни как точно става тоя фокус, че софтуерЪ мами при измерване, но иначе като се кара на пътя бълва отрова.
    Вярно, че двигателите за американския и европейския пазар са различни, ама в Европа новите модели на ФВ покриват ЕУР 6 нормата.

    P.S.: А бе, верно, американците от кога станаха такива еколози? Спряха ли да си карат 6 литровите пикапи? Ся ще се окаже че са подписали и протокола от Киото, може би?

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  39. 39 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    Така се действа. Няма ала-бала.

  40. 40 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#34] от "peaspiring":

    Ушанка.Пише се Джибббб.Не джип.Jeep е марка автомобили.А не общо понятие за камиони с никаква полезна употреба.Любимите на маса българи.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  41. 41 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 724 Неутрално

    Американците напоследък освен да изнасят демокрация и да глобяват чужди компании, май с нищо друго не се занимават.

  42. 42 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#12] от "Петър Петров":

    [quote#12:"Петър Петров"]немска паплач и целия немски "премиум" сегмент.Черен джиб или големо комби[/quote]

    Да, черен джиБ.

    Кажи как е рендето. Как са продажбите в САЩ?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#11] от "Ghost":

    А как е въздухът в Германия? Или в обединеното кралство, където много ги карат?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  45. 45 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3528 Неутрално

    [quote#1:"today"]Браво, ето как когато държавните служители си вършат съвестно работата народа печели[/quote]
    сладък , а когато държавните служители унищожават храни без документ за произход , ти громиш путин ..

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  46. 46 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 412 Неутрално

    [quote#1:"today"]Браво, ето как когато държавните служители си вършат съвестно работата народа печели. [/quote]
    Мдаа... американския народ печели за сметка на немския народ... А тези модели Фолксваген не се ли продават в България, че да може и българския народ да спечели малко?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  47. 47 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 526 Весело

    До коментар [#43] от "deutschwagen":


    Братчед, ти уби всичко детско у мен, с този линк!

  48. 48 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 949 Неутрално

    [quote#3:"Георги"]Много ме кефи сериозността и строгостта, с която САЩ наказват закононарушителите. [/quote]
    Глобили са VW, KIA и HYUNDAI. Интересно - как малолитражните автомобили, които тези чужди компании предлагат, не покриват еко-нормите, а американските многолитрови ги покриват?

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 463 Весело

    До коментар [#24] от "Тюфлекчия":

    Хе , тъкмо щях да почвам да се моря да пиша същото , добре че прочетох коментарите докрай

    Германското си има фен-клуб в България и той е неизтребим , а социализма (на ЕСССР) има почва у нас.

    Karla , Майти Готическа Принцеса!
  52. 52 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#51] от "Карла":

    То е фен клуб това.Това са роби на немското.Ама истински роби.Един познат има Ситроен взет от българския представител и Ауди А3 пак взето от български представител.Тоест и двете коли са взети чисто нови.Той лично казва че ситроена - ксантия с газ,му струва 1000 лева з 3-4 години.А аудито - над 5 000 лева за ремонти.Ама жена му искала немско да е.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  53. 53 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#43] от "deutschwagen":


    "Рено" и "Ред бул" започнаха да работят заедно през 2007 г. Между 2010 и 2013 г. те спечелиха четири последователни титли при конструкторите и пилотите. От началото на 2014 г. обаче отношенията им се обтегнаха, тъй като от "Ред бул" започнаха постоянно да критикува френския производител и публично да го обвинява за спада в резултатите.

    "За съжаление, когато печелехме шампионатите, името на "Рено" не се споменаваше никога. Така че ние започнахме да чувстваме, че възвращаемостта на тази наша инвестиция е много слаба", коментира Гон.

    "Попаднахме в ситуация, в която, когато всичко върви добре, никога не те споменават, а когато има проблеми, ти си първият, когото посочват за виновник", допълни той.

    По думите му въпросът не е дали критиките са "справедливи или не". "Това е спорт и нещата трябва да опират до спортсменство. Очакваме, че когато сме в спорта и работим с други хора, ние печелим заедно и губим заедно", завърши Гон.



    Ето защо френската марка пуска Инфинити и вече облъчените ще са доволни че карат инфинити а не рено.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  54. 54 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#50] от "Петър Петров":

    Кажи, форумни идиоте, как са продажбите в САЩ? Викаш, не Ситроен са заплашени от глоби

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  55. 55 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#49] от "Петър Петров":

    Въпросът е, че ти вярваш, че се пише джиБ. Да, просташко е нивото, но това е нивото "черен джиБ".

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  56. 56 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#53] от "Петър Петров":

    Защо не пускат Рено, защото имат титли от Ф1 ли?

    А защо няма и Ситроен? Там коя японска марка ги "представлява"?

    И само за да ти доубия кефа, двигателите във Ф1 бяха замразени 2007-2013 и когато Ред Бул почна да печели всичките бяха общо взето еднакви. Ред Бул щяха да спечелят с който и да е деигателт на един от големите конструктори. Само дето Рено имаха големи проблеми и през 2009, когато започнаха ограниченията за брой двигатели. Кат си толко умен, виж кой колко двигателтя е сменял.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  57. 57 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3351 Неутрално

    [quote#8:"manu_chao"]Дабъл аршин? [/quote]

    Май наистина има нещо двойнствено в действията на американските власти.
    Защо досега не се е чуло да глобят някой
    руски производител?



  58. 58 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#56] от "deutschwagen":

    Леле мале.Те мерцедес сами са се били едва ли не ??? Оди на психиатър.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  59. 59 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#58] от "Петър Петров":

    Какво не разбираш бе, прости Петрофф?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  60. 60 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#59] от "deutschwagen":

    Как си оцелял до момента например ??? Как можеш да имаш такова малоумно мислене.Че победите на ред бул рено били защото конкуренцията спяла през това време.Аман от такива като тебе.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  61. 61 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#60] от "Петър Петров":

    Ти наистина си изключително тъп и слабоумен. Нкога не съм казвал, че "конкурнецията спи". Казвам, че двигателите бяха станали еднакви след 2009, което си е истина. Като си толкова отворен, да ти намеря линкче, което опсива регулациите? А да, забравих, че не си от тези, които четат на друга езици

    Нека да ти го повторя, белким ръбестата ти тиква поеме - двигателите на Рено не бяха решаващи за победите на Ред Бул. Пак повтарям, двигателите. Ред Бул не се прави от Рено. Само двигателите.
    Сега разбра ли бе, Петрофф?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  62. 62 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#53] от "Петър Петров":

    Ето ти и рисунчица, като за тебе, да видиш къде се намират Инфинити като продажби в САЩ

    http://2.bp.blogspot.com/-0A0ByW3sBmk/U2PIzCXSgAI/AAAAAAAAlZ8/Tm23xOt7y90/s1600/USA_luxury-auto-brand-market-share-chart-April-2014.jpg

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  63. 63 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    [quote#4:"Куха Лейка"]Ами ако бяха нарушителите се казваха Форд, дали щяха глобите да са такива?[/quote]

    До коментар [#4] от "Куха Лейка":

    Лейчице, глобиха Джнерат Мотърс $900 милиона за повредени ключове за запалване които са довели до няколко смъртни случай в последните няколко години. И разследването продължава. Най-вероятно някой ще отиде в затвора за това.
    А миналата година глобиха Тойота $1.2 милиарда! За това че са знаели че има дефект в педала на газта и не са казали. Президента на Тойота лично дойде в Конгреса на САЩ да се поклони и да се извини.
    Други глупави въпроси да имаш? Запомни една държава или е законова или е шуро-баджаншка като Русия и България. Няма среден вариант.

    California Über Alles
  64. 64 Профил на shumnalia
    shumnalia
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Точно тук искам да спомена глупостите, които се говорят от нашите съдии, които казват, че с присъдата на нарушител/престъпник се цели неговото превъзпитание?!? ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!!! Присъдата е за наказание и предупреждение за всички останали, какво ще им се случи, ако престъпят закона! Всички други тълкования са пълни глупости!
    Скоро хванаха клона на Дойчебанк в Москва да върти далавери с богатите руски олигарси, сега Фолксваген ще го отнесе. Остава само въпроса, след тази глоба дали някой друг автомобилен производител ще посмее дори и да си помисли, че може да лъже? Има ли все още някой да се чуди, защо американците са толкова напред!

  65. 65 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3807 Неутрално

    [quote#41:"abdulhazred"]и да глобяват чужди компании, май с нищо друго не се занимават. [/quote]
    дотам да я докараш!
    Само си мисля дали този тарикатлък в софтуера не е идея на някой български IT специалист?

  66. 66 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3807 Неутрално

    Между другото почти всички дизели пущат едно малко облаче като ускоряват рязко. Може би изключение правят новите Мазда с декомпресирани двигатели (дизели със степен на компресия едва 14) - с още по-ниски въглеродни емисии, и още по-тихи. Само че у нас на подобни неща не се обръща внимание и почти не ги забелязаха.
    А ФВ ще го отнесе сигурно яко - вероятно не максималната стойност на глобата, но и 2, 3 млрд хич не е малко.

  67. 67 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    До коментар [#38] от "Ebeneezer Goode":

    "Разбирачите" от Фолксваген си признаха само след 24 часа. НИщо че простаците Гоугаджии в БГто още не могат да повярват
    http://www.forbes.com/sites/billvisnic/2015/09/20/volkswagen-ceo-apologizes-for-emissions-cheating-cars-promises-internal-investigation/

    California Über Alles
  68. 68 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2694 Неутрално
  69. 69 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2694 Неутрално

    Фердинад Пиех и Волфганг Порше сега яко ще се озъбят и изцъклят...

  70. 70 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    До коментар [#68] от "Ф.Нинов":

    http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-09-21/volkswagen-drops-15-after-admitting-u-s-diesel-emissions-cheat
    Акъла не ми го побира - защо го направиха! Хем много добре знаят че в САЩ е последното място където този номер ще мине. И ако мине за известно време последиците само ще бъдат по-тежки.
    Точно направиха пробив, построиха заводи в САЩ, направиха модели за Америка които се купуват тука ...
    Мислиш ли че СЕОто ще оцелее? Разбрах че след 8 дена контракта му трябва да се гласува за подновяване.

    California Über Alles
  71. 71 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#61] от "deutschwagen":

    Оди се скрий нейде.Смешник.А победите с какви двигатели са бре.Рено ще си останата във формула 1 и без Ред бул.Ама ред бул без рено са гола вода.Панимаеш мурзилка.Явно говори с латерна която едно си знае едно си бае.Навсякъде пише - отбор спечелил формула 1 - ред бул.Двигател - Рено.не пише друга марка.оди си пий хапчетата че ми писна да ти повтарям едно и също нещо

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  72. 72 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2694 Неутрално

    До коментар [#70] от "Pontif А":

    На СЕОто ще му фръкне канчето!
    Пиех* си го беше нарочил преди месеци именно заради лошото представяне в САЩ, заради скучни модели, липса на визия, липса на читави електромобили, голяма зависимост от Китай и Бразилия... и профсъюзите бяха тези, които го спасиха.... но сега заминава директно... тез $20млрд. са цели двегодишни печалби.
    Смешното е как Фолксваген се опитаха да се наложат в САЩ като "зелена" компания с новите си модерни заводи.
    Защо са турили тоз софтуер? <- един бог знае. Може би липса на вътрешен контол.
    * в битката м/у двамата се наложи Пиех да напусне поста на шеф на надзорния съвет на акционерите.

  73. 73 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2694 Неутрално
  74. 74 Профил на _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    Рейтинг: 404 Неутрално

    От години е световноизвестно, че дизеловите автомобили са токсични за човешкото здраве. Колкото по-нов е двигателя, толкова на по-високо налягане гори нафтата и саждите са по-дребни и днес са неуловими за катализатор. А сравнението с форд и хюндай е смешно. Ако трябва европейските тестове за разход да се изравнят с щатските, то ще има огромни изненади. Факт е, че измамите в европа са от порядъка на над 30-60% реален разход в зависимост от марката. А в същото време говорим за хюндай и 10% зад океана. фв продават нафтови боклуци от години и беше въпрос на време да ги хванат и да се обясни на електората, че нафтовата измама е може би престъплението на 21-ви век.

  75. 75 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#74] от "_tsiki_":

    Правилно.Да не се окаже че накрая 6 литровите V12 двигатели на американците хабят по малко гориво и са по чисти от прехваления 1,9 турбо дизелов двигател.Че германците лъжат си е ясно.По точно те не лъжат.Те скриват фактите.Техните разходи са при перфектен път,перфектно загрял двигател.Сменени масла преди 30 километра.Че и часа и слънцето оказват влияние.

    Само един факт ще кажа.Шефа ми имаше BMV x5.По каталог го дават да харчи 8 на сто.Под 16 тази кола не пада.Дизелова с три литра двигател.А в същото време едно Peugeot 307 sw харчеше на дълго под 6 на сто нафта.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  76. 76 Профил на _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    Рейтинг: 404 Неутрално

    До коментар [#75] от "Петър Петров":

    Прав си. Между другото 6 литра 12 цилиндара е легенда. Карат нискооборотни 6 цилиндрови атмосферки 2-3-4 литра на бензин и са ок като цяло и за подръжка и от към вървене и от към разход. Подръжка и разход си е проблем на собственика, но мен ме касае когато ми тровят децата и лъжат най-нагло концерни ала фаг. А в бг циркът е пълен- електората се подиграва на бенц амг с газова - което е реална алтернатива за лукс и разход, а с гордост карат тоалетни на фв алуди с 4 литрови нафтови токсики. Жалко за децата...

  77. 77 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#71] от "Петър Петров":

    Ти си баси дебила. Тъпата ти тиква нищо не поема. Ходи се занимвай с черните джиБове

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  78. 78 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#76] от "_tsiki_":

    [quote#76:"_tsiki_"]но мен ме касае когато ми тровят децата [/quote]

    Айде пък ти, тровили ти децата. Децата ти под ауспуха ли си играят? Като в САЩ сте/сме толкова загрижени за здравето на хората, нека да си поговорим защо има ГМО храни, както и защо храните се тъпчат с антибиотици, хормони и разни други "съхраниели", защо се флуоридизира водата, защо се използват вредни за организма пластмаси като BPA, и много други неща.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  79. 79 Профил на _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    Рейтинг: 404 Неутрално

    До коментар [#78] от "deutschwagen":

    +
    Ясно е, че свинщината е голяма. Не съм се изразил правилно явно. Простотията с гмо, модификации и подобни и шистови добиви на нефт и газ и подобни гнусотии не ги коментирам. Ставаше въпрос за дизел.. германиците и едно от престъпленията им срещу бъдещето на европа е именно нафтата. В момента се забелязват и другите им простотии и тепърва ще стават ясни.

  80. 80 Профил на emil.boev
    emil.boev
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Тия щом лъжат в Америка, няма начин да не лъжат и в Европа

  81. 81 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#77] от "deutschwagen":

    http://www.dnevnik.bg/sport/2015/09/21/2613841_audi_shte_vleze_vuv_formula_1_prez_2018_g_sus_sponsor/?ref=yellow_fp


    Бегай се изсери под статията за audi.Да видиме кога народната кола ще направи болид за ф1

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  82. 82 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    [quote#72:"Ф.Нинов"]Смешното е как Фолксваген се опитаха да се наложат в САЩ като "зелена" компания с новите си модерни заводи. [/quote]

    Тези дизелови модели на Фолксваген вървяха сред еко движението защото според рекламата на Фолксваген в САЩ която върви от години били супер- дюпер чисти, ефективни, въобще еко отвсякъде. Имам познат американец който си купи Джета ТДИ само за да я кара с еко дизел (тук имаме местни производители на еко- дизел от растения и използвани мазнини, олио за пържене и т.н.). Това направо ще убие имиджа на Фолксваген и Ауди в САЩ, 1 от всеки 5 автомобила продадени от Фолксваген или Ауди е с такъв двигател.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  83. 83 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    [quote#63:"Pontif А"]Лейчице, глобиха Джнерат Мотърс $900 милиона[/quote]
    [quote#63:"Pontif А"]А миналата година глобиха Тойота $1.2 милиарда![/quote]

    Само да те допълня, Хонда заради гърмящите въздушни възглавници.

    И Форд заради грешните данни колко на 100 километра гори Си Макс Хайбрид. Форд не само си платиха глобата, но и изплатиха на всеки собственик по $150 за бензина който ще купят в повече.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  84. 84 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    До коментар [#72] от "Ф.Нинов":

    Гледайте ревюто, Clean Diesel:

    https://www.youtube.com/watch?v=skMLy36Ryfw

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  85. 85 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    [quote#72:"Ф.Нинов"] в битката м/у двамата се наложи Пиех[/quote]

    До коментар [#72] от "Ф.Нинов":

    В последните години в битката меду Пиех и който и да е се налага Пиех, май. Тук се разказват анекдоти за този "звяр". Но то не може да си шеф на такава империя и да си мекушав.
    За този трик със софтуера на всеки му е ясно че това е планирана измама. Това не е случайност. В САЩ колите се тестват на стенд, върху ролери. В различни режими. От празен ход до движение с 60 км .. Такива тестове не се правят в Европа. Тест стенда се връзва към компютъра на колата и от там управлява целия тест. Това е направено за да не пипа човек нищо и да не може да се лъже. Тестера си документира всичко и автоматично го изпраща в DMV в столицата на щата. Когато си регистрираш колата не е необходимо да се занимаваш с документи. Щатския компютър автоматично си изтегля всички данни за колата. Явно този софтуер следи за тези условия и за включването на тестера и променя режима на колата. Това не може да бъде случайно! Освен това е скрит в кода а не е деклариран като нормална програма. Тук има планиране с тел измама. Това не е направено от един софтуерен инженер. Имаш ли идея какво тестване пада преди да се пусне този софтуер? Ясно е че има конспирация.
    Аз мога да ти кажа защо е станало това. ФВ и Ауди нямаха хибриди или електрички. В Калифорния и още няколко щата не можеш да покриеш изискванията за среден разход на гориви на всичките си коли ако нямаш такива. Затова те решиха по лесния път и тънката лайсна да пробват с дизели. Само че в САЩ дизелов автомобил е почти невъзможно да мине контрола за изгорели газове. Мерцедес имат БлуТек но със специални катализатори + уреа. То нормална кола на бензин изисква специални катализатори за Калифорния та какво говорим за дизели. Аз мисля че този стандарт ги притисна да направят тази магария. Защото ако не можеш да продаваш в Калифорния .. то по-добре си ходи в къщи и си продавай в Дюселдорф.
    На мене не ми се вярва да им сложат такава голяма глоба. Най-високата глоба до момента е на Тойота $1.2 милиарда. Следват Хюндай защото лъжеха за разхода на гориво че е 5 на сто пък се оказа че е 6 или 7 - тях ги праснаха около милиард. Дженерал Мотърс платиха 900 милиона за дефектни ключове за запалване но тях още ще ги съдят и още ще плащат. Така че както виждаш няма прецедент за такава голяма сума. Веорятно ще е нещо в порядъка на 1 до 3. Лошото е че Американците ще почнат лично да съдят ФВ защото сега като им оправят колите те ще почнат да вървят като скопени. А тука мнението на консуматора е най-важно. Аз се чудя в Германия хората не се ли питат какви са им изгорелите газове? Там въздуха е много по-мръсен от САЩ. Аз често ходя до Хамбург и мога да ти кажа че веднага се усеща че въздуха е мръсен. Германците не се ли вълнуват от това?

    California Über Alles
  86. 86 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    [quote#78:"deutschwagen"] защо се флуоридизира водата, [/quote]

    До коментар [#78] от "deutschwagen":

    За да ти се запази емайла на зъбите. Не знам дали си бил в САЩ ама всички като ти се усмихнат имат бели и здрави зъби. В Европа първите неща които правят впечатление е че хората са с лоши зъби. Дори млади хора са с жълти и криви зъби.
    А за въздуха да не говорим. Вярно е че градовете са по на гъсто но разликата е огромна.

    California Über Alles
  87. 87 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    [quote#85:"Pontif А"]Когато си регистрираш колата не е необходимо да се занимаваш с документи. Щатския компютър автоматично си изтегля всички данни за колата.[/quote]

    Да ти кажа, как ми регистрираха Волта през 2012-та, купих го от Калифорния и живея в Невада, трябва да направя сам цялата регистрация защото съм от друг щат. Направо паднах тогава. Минавам Драйв тру, както например в някоя закусвалня, бутката е край DMV офиса. Спирам пред бутката, един служител се протяга през прозорчето с едно апаратче което ми сканира електронно номера на автомобила от предното стъкло, след това ми дава регистрациаонният талон и номера. Това беше цялата процедура по регистрация. Разбира се, платих с кредитна карта. Оттогава, всяко подновяване е по интернет!

    За Форда (Ескейп хайбрид) на жена ми дори не отидох до DMV, офиса, дадоха ми всичко в дилършипа.

    Преди това трябваше да влезна в сградата да кажем за 20 минути!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  88. 88 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#79] от "_tsiki_":

    Чакай сега, какви простотии се забелязват на германците? Не виждам и как дизелът е "престъпление". В Европа въздухът мръсен ли е? А и защо непременно дизелът да е "немско престъпление", дизели произвеждат всички.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  89. 89 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#86] от "Pontif А":

    Доказано е, че в страните без флуоридизирана вода подобрението в зъбите е на същото ниво. Флуорът и енамелът не ти правят зъбите по-бели и по-прави, Понтифе, това е несериозно. Това става с много честа поддръжка и ходене на ортодонтист. На мен пък първото нещо, кеето ми направи впечатление като отидох в САЩ (8-ми клас) беше, че всички са с шини.
    Колкото до флуора, има го в пастата за зъби. И забележи какво пише - do not swallow

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  90. 90 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#81] от "Петър Петров":

    Какво да ходя там бе, простако от квартала. Ауди правят болиди, и много по-яки - тези за WEC и Льо Ман. В момнета там доминират те и Порше. А и спортът в във възход, за разлика от ф1.
    Кажи сега, като моторчетата на Рено били толкова велики, защо заводксият отбор на Рено го нямаше никакъв след 2006, а 2011 го продадоха? Ред Бул доминира, Рено става посдредствен в същото време. Със същите агрегати. А сега Рено казаха, че няма повече да са доставчик за отбори от Ф1. Велики двигатели, ама никой не ги ще

    Само да допълня, че нямам нищо против Рено, и се надявам скоро да се оправят. Но ми е изключително забавно да ти натривам носа всеки път. Как е черния джиБ?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  91. 91 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    [quote#89:"deutschwagen"]Доказано е, че в страните без флуоридизирана вода подобрението в зъбите е на същото ниво. [/quote]

    До коментар [#89] от "deutschwagen":

    Някакъв линк, някакъв рисърч?
    Да децата ходят с шини за да имат прави зъби а не абстрактно изкуство в устата си. Шини не се носят от поне 10 години в САЩ. Сега се носят прозрачна серия от байт-гардове за подреждане на зъбите. нарича се ИнвизаЛайн.
    Аз всяка година получавам от водната компсания лист с над 200 контролирани елемента и праметра на водата. Описани са в таблива със средни стойности, пикови стойности, изискванията на ЕРА и още една графа със стойностите вредни за човешкото здраве според Медицинската Асоциация. Ти чувал ли са за токова нещо в Европа?

    California Über Alles
  92. 92 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#91] от "Pontif А":

    http://fluoridealert.org/wp-content/uploads/who_data01.jpg

    http://www.fluoridealert.org/wp-content/uploads/who_dmft02.jpg

    [quote#91:"Pontif А"]Да децата ходят с шини за да имат прави зъби а не абстрактно изкуство в устата си. Шини не се носят от поне 10 години в САЩ. Сега се носят прозрачна серия от байт-гардове за подреждане на зъбите. нарича се ИнвизаЛайн[/quote]

    Именно това изправя зъбите, а не водата. Не съм твърдял, че е лошо да носят шини (през 90-те), а само че ми направи впечатление. Даже си е хубаво.



    [quote#91:"Pontif А"]Аз всяка година получавам от водната компсания лист с над 200 контролирани елемента и праметра на водата. Описани са в таблива със средни стойности, пикови стойности, изискванията на ЕРА и още една графа със стойностите вредни за човешкото здраве според Медицинската Асоциация. Ти чувал ли са за токова нещо в Европа[/quote]


    Не си спомням такова нещо в Мериленд. Сигурно ако поискам, ще ми дадат. Но въпросът е, че флуорът е токсичен елемент и него искам във водата. Друг е въпросът, че използвам тап уотър само за кафе машината.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  93. 93 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    Ето сравнение между дизелов Шевролет Круз (с двигател от Опел) и дизеловата Джета. И двата автомобила се продават на американският пазар. Джетата е по- ефтина на Круз-а с няколко хиляди долара. Шевролета има катализатор с урея за да покрие американският еко стандарт, този който обяснява възможностите на колата го показва, заради това багажника му е по- малък.

    https://www.youtube.com/watch?v=dH-FZyKTY3s

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  94. 94 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 630 Неутрално

    До коментар [#90] от "deutschwagen":

    Оти си прост и не четеш затова рено се махат от Ред бул.Ама си много прост и много много не четеш.Шефа на рено го казва - когато ред бул побеждаваше,победите бяха за ред бул.Рено се казваше между другото.Когато ред бул не побеждава - проблемите са за рено.Тоест рено инвестират в двигателя,правят го конкурентно способен и накрая - ред бул обират лаврите.
    Второто което е.Инфинити е луксозната марка на рено и нисан.Пак същите рена,само че няма да е примерно рено 25,а инфинити.И хората като не знаят че е рено,ще си мислят че е премиум и ще го купуват.Най вече такива заблудени овчици като твоя милост.Затова ако си забелязал в последно време не пише рено на болидите,а Infinity.Новата марка на рено която гони място всред ауди а6 е-класа на мерцедес и други такива.Живи здрави след година инфинити ( рено ) купуват лотус изцяло и почват сами те да си го развиват.Заводски отбор на Инфинити ( рено ) . И вече рено си взимат полагаемата част от славата.

    Ако не знаеш - ферари е заводски тим не на ферари а на ФИАТ.Нали разбираш.Не Ферари е собственик на отбора.А фиат.Ама балъците не могат да си представят че фиат типо може да прави и болиди и да побеждава.

    Аре стига съм те учил.Ти и без това не разбираш от приказки.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  95. 95 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#85] от "Pontif А":

    [quote#85:"Pontif А"]Аз мога да ти кажа защо е станало това. ФВ и Ауди нямаха хибриди или електрички. В Калифорния и още няколко щата не можеш да покриеш изискванията за среден разход на гориви на всичките си коли ако нямаш такива. Затова те решиха по лесния път и тънката лайсна да пробват с дизели[/quote]

    Искаш да кажеш, че бензиновите им модели не минават изискванията за икономичност и не се продават ли? Не мисля. Дизелът просто добавя спортен характер с още повече икономичност. Не може да се каже и, че дизелът е "тънка лайсна", това си е голяма инвестиция за разработки. Всъщност днес ФВ имат и хирбиди, а от доста време имат Блу Моушън. Според мен ще им сложат някакви филтри за да оправят работата.
    А за сега не мога да намеря информация как са направили въпросния тест - частици на галон, или частици на миля?



    [quote#85:"Pontif А"]Аз се чудя в Германия хората не се ли питат какви са им изгорелите газове? Там въздуха е много по-мръсен от САЩ. Аз често ходя до Хамбург и мога да ти кажа че веднага се усеща че въздуха е мръсен. Германците не се ли вълнуват от това?[/quote]

    Най-чистите държави са Швейцария, Швеция, Норвегия. Повечето в топ 10 са европейски:
    http://thumbnails.visually.netdna-cdn.com/the-10-cleanest-countries-in-2013_52a7806244cc4_w540.jpg

    Там навсякъде се карат дизели, знаеш го. Дизелът не е нещо, което се среща само в Германия. Та дори това да е вярно за Хамбург, не знам защо го свързваш с дизеловите двигатели.

    А ето малко за Германия и други европейски страни:

    http://www.eea.europa.eu/soer/countries/nl/country-introduction-netherlands/fig1.jpg/image_large

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  96. 96 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    До коментар [#94] от "Петър Петров":

    [quote#94:"Петър Петров"]Шефа на рено го казва - когато ред бул побеждаваше,победите бяха за ред бул.Рено се казваше между другото.Когато ред бул не побеждава - проблемите са за рено[/quote]

    Първо, Петрофф, пише се "шефЪТ каза", не "шефА". Второ, Ред Бул са абсолютно прави. Дали са били с двигатели Мерцедес или Ферари, или Рено няма значение. Болидите на Рено, с двигатели Рено бяха някъде по средата на стартовата решетка. Петроффф, Ред Бул си ПЛАЩАТ за двигателите, не им ги дават като подарък, че да ги хвалят. А последните две години проблемът в двигателите им са си налице, и виновни са само те.



    [quote#94:"Петър Петров"]Пак същите рена,само че няма да е примерно рено 25,а инфинити.И хората като не знаят че е рено,ще си мислят че е премиум и ще го купуват.Най вече такива заблудени овчици като твоя милост.Затова ако си забелязал в последно време не пише рено на болидите,а Infinity[/quote]

    Е, и? Много ме интересува какво ще купуват хората.


    [quote#94:"Петър Петров"]Новата марка на рено която гони място всред ауди а6 е-класа на мерцедес и други такива[/quote]

    Все са ги догонили....ама те защо гонят, нали бяха много по-напред


    [quote#94:"Петър Петров"]Живи здрави след година инфинити ( рено ) купуват лотус изцяло и почват сами те да си го развиват.Заводски отбор на Инфинити ( рено ) . И вече рено си взимат полагаемата част от славата[/quote]

    А дано, ама много зависи какво разбираш под "слава". Или според теб Рено се махат от Ред Бул, защото нямали "слава"? Това е много тъпо дори за твоите стандарти. Видяхме "славата" на Рено 2007,08,09,10.


    [quote#94:"Петър Петров"]Ако не знаеш - ферари е заводски тим не на ферари а на ФИАТ.Нали разбираш.Не Ферари е собственик на отбора.А фиат.Ама балъците не могат да си представят че фиат типо може да прави и болиди и да побеждава[/quote]

    Фиат са собственици на Ферари, за това. Може според теб Фиат и Ферари са едно и също, само едното е "премиум", за да лъже хората да плащат повече. Петрофф, Петрофф....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  97. 97 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    [quote#95:"deutschwagen"]Искаш да кажеш, че бензиновите им модели не минават изискванията за икономичност и не се продават ли?[/quote]

    Проблемът е, че не могат да покрият средният разход на всички модели които продават. Примерно и Форд, и Тойота, и Хонда, и ГМ предлагат и хибриди за да могат да продават тръковете и SUV-тата си. Фолкваген за да продава Тоарег, Тигуан, Пасат, бъдещият трък трябва да има достатъчно на брой малки и икономични модели във флотилията. Иначе първо няма да може да продава в Калифорния, където е, или спазваш стандарта, или не продаваш въобще. И след това няма да може да продава в останалите щати, където е същото като в Калифорния, или спазваш стандарта, или не продаваш въобще.

    Средната икономичност расте доста бавно до 2017-та, след това расте много стръмно до 2025-та. На практика всички тръкове ще се нуждаят от хибрид за да минат стандарта през 2020-та и от плъг-ин хибрид технология за да минат стандарта за 2025-та.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  98. 98 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    [quote#97:"Realist"]На практика всички тръкове ще се нуждаят от хибрид за да минат стандарта през 2020-та и от плъг-ин хибрид технология за да минат стандарта за 2025-та. [/quote]

    Заради това Марчионе, CEO-то на Фиат Крайслер иска да се обединява с GM, защото разходите за разработка на новите технологии които се изискват за да се покрие стандарта стават непоносимо високи за по- малките производители. И големите са готови ли работят за да покрият стандарите в близко бъдеще- алуминиевият Форд Ф150, Шевролет Малибу с двигател на Волт, Новият 8 цилиндров двигател на GM, който може да изключи цели 6 цилиндъра, когато не са нужни, 11 степенната автоматична скоростна кутия на ГМ и Форд, и т.н.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  99. 99 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3557 Неутрално

    Немците си разиграват коня из Европа както си искат, но в други континенти явно не им се получава.
    Ще изчакаме съда, да видим все пак излъгали ли са?

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  100. 100 Профил на Птеродактиль Северномонгольский
    Птеродактиль Северномонгольский
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    [quote#99:"hope"]Ще изчакаме съда, да видим все пак излъгали ли са?[/quote]
    Съдът ще решава други въпроси, най-вече този за размера на глобата. СЕО-то на Фолксваген вече си призна официално, че са излъгали. Затова и акциите на концерна се сринаха.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK