"Движение Да, България" иска отмяна на решението за Пирин и уволнения в екоминистерството

"Движение Да, България" иска отмяна на решението за Пирин и уволнения в екоминистерството

© Надежда Чипева, Капитал



Oт коалиция "Движение Да, България" настояват за незабавна отмяна на решението на служебния екоминистър Ирина Костова, с което бе разрешен спорния проект за плана за управление на националния парк Пирин, без да му се прави екооценка. От коалицията искат още връщане на плана за пълна преработка и гаранции за устойчиво развитие на парка. Те се обявяват и за смяна на ръкодството на Министерството на околната среда и водите (МОСВ).


Това се разбрира от позицията на коалицията, озаглавена "Коалиция "Движение Да, България" не е срещу развитието на зимните спортове, а срещу мафията" и качена на сайта й. В нея се казва, че членовете й са установили с безпокойство, че


"служебното правителство за пореден път предприема действия в ущърб на стратегическите политики на държавата".




Според тях фактът, че едно служебно правителство, което има за цел да подготви изборите, взима решения от такъв характер може да наведе и на мисълта, че подобни актове биха могли да бъдат използвани за разменна монета и опорочаване на изборния процес.


"В навечерието на националния празник 3 март – и с тридневно предизвестие, министърът допуска предварително изпълнение на взето от предния ден решение. Коалиция "Движение Да, България" смята, че подобни действия


поставят Национален парк "Пирин" пред сериозната заплаха от застрояване, сеч и завладяване, без възможност за предварителен съдебен контрол",


се казва още в позицията.


От коалицията подчертават, че задължителното провеждане на екологична оценка на всички планове, предвиждащи устройствени промени и възможно строителство в природни територии, е предвидено от българския законодател в Закона за опазване на околната среда и Закона за биологичното разнообразие. Което еднолично е пренебрегнато от екоминистъра.


"Така въведен, планът за управление на Пирин определя нови зони – "бели петна", в които на парче чрез отделни подробни устройствени планове се отваря непосредствена възможност за застрояване. Досегашната практика ни дава основания да смятаме, че това ще създаде


предпоставки за занижен контрол и висока степен на корупция",


аргументират се още от "Движение Да, България".


Коалицията изразява и тревогата си, че липсата на екологична оценка, наложена с предварително изпълнение, е в нарушение на Орхуската конвенция, която дава възможност на всеки български гражданин да бъде страна в правните въпроси, отнасящи се до опазването на природата. С този акт


служебният министър поставя юридически капан пред всеки, дръзнал да оспори решението,


тъй като, дори обжалвано, то отваря пътя към приемането на плана за управление на Пирин – и предстоящо строителство.


"Загрижеността ни към всеки акт на беззаконие няма да спре до тук. Коалиция "Движение Да България" ще се противопоставя на всяко нарушаване на интересите на българското общество. Защото днес е Пирин, утре са Витоша и Рила, накрая България", завършва позицията си коалицията.

Ключови думи към статията:

Коментари (67)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bkstoja
    bkstoja
    Рейтинг: 577 Неутрално

    без баланс между интересите на туризма и опазване на околната среда ще сме си в същото блато. За съжаление ХИ го набутаха в тъпата коалиция със зелените и сега ще си плаща. отлично изпълнено активно мероприятие на ДС!

  2. 2 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2595 Неутрално

    "Защото днес е Пирин, утре са Витоша и Рила, накрая България"
    Първо беше България!!!

  3. 3 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2809 Неутрално

    Да ви пита човек- Защо не сте заедно с "Нова република"!?Какви са тез душевни терзания и политически прегрешения които не можете да ги решите!!!

  4. 4 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1363 Неутрално

    Не само министърът, но и премиерът да си ходи

  5. 5 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    Служебният министър да си ходи.
    Може да се мисли по въпроса,но не на тъмно,в празник и подмолно.

  6. 6 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2595 Неутрално

    До коментар [#4] от "daam":

    А този, който ги назначи невинен ли е???

  7. 7 Профил на sow29372525
    sow29372525
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#3] от "chicago514":

    За тези избори е безсмислено. След 6 месеца ще има нови, а сегашните просто ще дадат представа кой къде се намира. А и на следващите избори "Да, България" няма да има нужда от тези боклуци, които се наричат "зелени".

  8. 8 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2040 Весело

    До коментар [#3] от "chicago514":

    защо всички дето се титулуват десни имат мания за величие т.е. ,мерак има, величие няма

    гошо
  9. 9 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    Браво на Да, България!
    Набира сили антикорупционната вълна в България. Изборите са възможност глупавите и безсмислени партии на статуквото да са в невъзможност да съставят правителство без истинските български патриоти от Нова Република и Да, България.


    [quote#1000:"Schopenberg"]Гласуването за БСП е престъпление![/quote]

    Navigare Necesse Est
  10. 10 Профил на Nina Kercheva
    Nina Kercheva
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Дано Христо Иванов поне пред себе си признае огромната грешка , която направи отхвърляйки неясно защо протегнатата ръка на единствените читави хора , а после - политици !!!

  11. 11 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7584 Неутрално

    Аргументирани справедливи искания, но кой ще ви чуе! Нова република е със същите аргументи - защо не сте заедно?

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  12. 12 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2040 Весело

    До коментар [#4] от "daam":

    еми ще си ходи след изборите си отива но идва кой ............

    гошо
  13. 13 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    [quote#3:"chicago514"]Да ви пита човек- Защо не сте заедно с "Нова република"!?[/quote] Защото са различни демократи, Чикаго. Това е добре. Ще бъдат важен коректив в Парламента.

    Navigare Necesse Est
  14. 14 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2595 Неутрално

    До коментар [#8] от "гошо":


    [quote#8:"гошо"]защо всички дето се титулуват десни имат мания за величие [/quote]
    Путин, десен ли се титулува???

  15. 15 Профил на m_hakkinen
    m_hakkinen
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#3] от "chicago514":

    и аз това се чудя, прилича на режисиран провал цялата тая работа и така вече 15 години

    Never hold discussions with the monkey when the organ grinder is in the room.
  16. 16 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    До коментар [#11] от "neut":

    Престанете с това "Защо не сте заедно". Не са защото са различни. Нормално е. Важното е българите да изберат тях и докажат интереса си от демократично развитие.
    Егати, ако българските демократи не могат да подкрепят две демократични партии да влязат в Парламента.


    [quote#1000:"Schopenberg"]Гласуването за БСП е престъпление![/quote]

    Navigare Necesse Est
  17. 17 Профил на Кърти Вонегът
    Кърти Вонегът
    Рейтинг: 294 Любопитно

    Oт коалиция "Движение Да, България" настояват за незабавна отмяна на решението на служебния екоминистър Ирина Костова ...
    --------------------------------------------

    Браво, а какво мисли 4овекът-партия Христо Иванов?

    Левичарството е детска болест на дементни бивши комунета, сега се пишат за "десни"!
  18. 18 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2040 Неутрално

    До коментар [#14] от "4ort":

    При Путин има величае ,а това значи че мания няма и да ти кажа според класическите разбирания Путин е десен политик какъвто е бил Бисмарк друг е въпроса на теб дали ти отърва

    гошо
  19. 19 Профил на Кърти Вонегът
    Кърти Вонегът
    Рейтинг: 294 Весело

    [quote#11:"neut"]Аргументирани справедливи искания, но кой ще ви чуе! Нова република е със същите аргументи - защо не сте заедно? [/quote]

    Двама вождове, но индианците са малко!

    Т.е. никой вожд не си дава симпатизантите на другия вожд, по4ти се изпокараха, дори се ритат по кокал4етата!

    Левичарството е детска болест на дементни бивши комунета, сега се пишат за "десни"!
  20. 20 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    До коментар [#15] от "m_hakkinen":

    Вече писах по въпроса. Но съмнението в значението на тези две демократични партии е израз на демократично малодушие.

    Ако пък обществото ни не е в състояние да подкрепи толкова ясно полезни за развитието на страната партии, то само ще станне ясно, че не сме за клуба на щастливите - ЕС.

    Navigare Necesse Est
  21. 21 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Не разбрахте ли че колкото и "новини" да въртите за тия, няма да влязат в парламента.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  22. 22 Профил на m_hakkinen
    m_hakkinen
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#20] от "Schopenberg":

    Аз все по-често си мисля, че сме по-скоро достойни за руска губерния с всичкия тоя матрЯл у нас

    Never hold discussions with the monkey when the organ grinder is in the room.
  23. 23 Профил на RingRoad
    RingRoad
    Рейтинг: 776 Любопитно

    Работата на Служебното Правителство е да организира изборите, а не да раздава държавата!

    "I try to get it across to my players that working hard is a quality." Sir Alex Ferguson
  24. 24 Профил на Иво Прокопиев
    Иво Прокопиев
    Рейтинг: 294 Любопитно

    Без "Да България",държавата ще загине!Злите езици я наричат "Ла-ла-ла България",но всички прогресивни българи ще подкрепим Христо Иванов!
    Ще победим!

    Когато заменяш Христос с Бог Дебело черво,подписваш собственото си самоунищожение!
  25. 25 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2595 Неутрално

    До коментар [#18] от "гошо":

    Затова ли червенотиквеничковчетата го харесвате???
    Че е десен политик??? Кутев, бадява харчи пари за вас!

  26. 26 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    До коментар [#22] от "m_hakkinen":

    Не можем да отречем, че не се стараем особено към бързо развитие. [quote#22:"m_hakkinen"]достойни за руска губерния[/quote] , но да твърдим подобно нещо е само защото днес дори не можем да си представим колко далеч сме от изостаналата азиатска сатрапия днес.

    Navigare Necesse Est
  27. 27 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    [quote#7:"sow29372525"]За тези избори е безсмислено. След 6 месеца ще има нови, а сегашните просто ще дадат представа кой къде се намира. А и на следващите избори "Да, България" няма да има нужда от тези боклуци, които се наричат "зелени". [/quote]

    Позицията на Да, България не е защото са в коалиция със Зелените. Това е позиция на всеки нормален човек, българин. И то не защото туризма в Пирин не може да бъде развит още, а заради това че се прави от нечестиви. ( По документи там шета някакъв кипърец Георгиус, а задкулисно Цеко или Цветан Василев II)

  28. 28 Профил на sow29372525
    sow29372525
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#27] от "Uprsport":

    Нямаме различия, не е нужно да правите преразказ по картинка специално за мен.

  29. 29 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#3:"chicago514"]
    Да ви пита човек- Защо не сте заедно с "Нова република"!?[/quote]
    Веднага обяснявам - Защото имат комунистически манталитет - на бялото казват черно и обратно. Правят се на гламави, а това дразни хората

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  30. 30 Профил на kalmuk
    kalmuk
    Рейтинг: 279 Неутрално

    [quote#16:"Schopenberg"]Престанете с това "Защо не сте заедно". Не са защото са различни. Нормално е. [/quote]
    Което означава, че сте еднакви с Кунева и ДПС-3 на приятелчето на Ердоган - Касим Дал? Понеже с тях бяхте заедно. Що тогава ги плюете сега?

  31. 31 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    До коментар [#30] от "kalmuk":

    Освен глупости, нещо различно?
    Или ще кажеш - от замъглен гербер кво да очакваш.
    Айде скрий се с фантазиите си. Да ти припомня 124-97-84-60.

    Navigare Necesse Est
  32. 32 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#3] от "chicago514":

    Защото "Да, БГ" търсят подкрепа от всички / без значение дали имат леви, десни, и т.н. убеждения/, които искат на тая Територия да се установят Справедливост и Върховенство на Закона. Ако бяха влезли в колаборация с НР, където основна роля играе ДСБ, шансовете им да получат широка обществена подкрепа щяха да се сведат до нула. Може и да не успеят да влязат на тези избори в парламента, но съвсем скоро ще има нови предсрочни и ако продължават така, ще им се получат нещата. За ужас на мутро-милиционерско-путиновската паплач.

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  33. 33 Профил на evpetra
    evpetra
    Рейтинг: 1119 Неутрално

    Е-ей, Цеко Минев няма да се откаже от мераците си да заграби още гори на Пирин! Сега иска да се възползва от междуцарствието, мислейки си, че всички са улисани в предизборни грижи и номерът му ще мине, но не, зелените винаги са реагирали навреме.

  34. 34 Профил на kalmuk
    kalmuk
    Рейтинг: 279 Неутрално

    [quote#31:"Schopenberg"]Освен глупости, нещо различно? [/quote]
    Никакви глупости няма, следвам стриктно логиката ти на "умен и красив"! Та, след като сте едно и също с ДБГ на Кунева, НПСД на Касим Дал, БЗНС на Николай Ненчев, СДС на Лукарски и след като три години им смукахте от субсидията, докато лъжехте безсрамно, че сте напуснали блока - защо сега не сте с тях? Кога станахте различни, преди да им опукате парите или след това?

  35. 35 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1156 Неутрално

    Лала България, тея пък кои бяха?

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на kalmuk
    kalmuk
    Рейтинг: 279 Неутрално

    [quote#32:"Сотир Методиев Пеевски"] ако продължават така, ще им се получат нещата[/quote]
    Как "така"? Какво са направили до сега, че да "продължат"?

  38. 38 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2040 Неутрално

    До коментар [#25] от "4ort":

    харесваме го не защото е ляв или десен а защото е ефективен ръководител

    гошо
  39. 39 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2595 Неутрално

    До коментар [#38] от "гошо":

    Дрогарьо, та вие го заобичахте от първия ден на царуването Му.
    На боб ли гледАхте, че ще бъде ефективен, или по презумпция, че КГБист?

  40. 40 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2040 Неутрално

    не ,разбрахме че ще добър ръководител по киселите физиономии на тези с подобна на твоята ориентация

    гошо
  41. 41 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 542 Весело

    До коментар [#37] от "kalmuk":

    Бръкнаха в гъз@ на #КОЙ....засега само болезнено Надявам се да продължат в същия дух - да му разширяват отверстието и да предизвикат обилен кръвоизлив с летален изход

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  42. 42 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3669 Неутрално

    на да България най голямата грешка е , че имат точно тази трибуна .....

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  43. 43 Профил на kalmuk
    kalmuk
    Рейтинг: 279 Неутрално

    [quote#41:"Сотир Методиев Пеевски"] #КОЙ[/quote]
    А кой е
    [quote#41:"Сотир Методиев Пеевски"]#КОЙ[/quote]
    ???

    Да проверим това с бъркането, де. Щото ми се види доста съмнително, особено като ви гледам как ходите поразкраченки...

  44. 44 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    браво! малко закъсняха, но все пак имат правилното становище. тъкмо бях почнал да се питам колко зелени са зелените.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  45. 45 Профил на ekolog
    ekolog
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Липсата на адекватни условия за зимен спорт и отдих в България води до транспортирането на маси хора с коли и самолети отделящи СО2 до далечни дестинации. Това нанася огромни вреди на природата. Един истински еколог би трябвало да знае какво значи "въглеродна стъпка" и как се изчислява. Би трябвало да знае, че всеки съвременен човек в момента (волю или неволю) краде от екобъдещето, от децата и внуците си. Ангажирането с погрешни действия във вреда на природата и човешкия стремеж към здравословен живот е престъпление.

  46. 46 Профил на blago3
    blago3
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Дневничета, дайте и изявлението на Нова република или си играем на платени съобщения
    http://novarepublika.bg/predsedatelyat-na-nova-republika-radan-kanev-napravi-izvanredno-video-izyavlenie-po-povod-skandala-s-natsionalen-park-pirin/
    "Снощното решение на МОСВ за одобряване на плана за управление на НП #ПИРИН е скандал, престъпление срещу българската природа и удар по интереса на местните общности.

    Одобряването на план за управление на Национален парк без екологична оценка ще доведе неизбежно до жалби, ще падне в съда, ще забави плана с нови две-три години. Това са години, в които хората в Разлог, Кресна, Добринище няма да могат да развиват устойчив бизнес. Години, в които туризмът в Пирин ще остане монопол на една фирма.

    Пускането на „контролирана“ сеч в огромна част от парка е предаване на най-ценната българска гора в ръцете на дървената мафия.

    Решението на толкова болезнен и деликатен въпрос на тъмно, в навечерието на празници, е пример за корупция и безотговорност.

    За нас от Нова Република, опазването на българската природа е неделима част от родолюбието. Българската планина и гора са не само част от националния ни химн – те са в основата на националния ни идеал. Затова и една от точките на нашия Пакт за растеж без корупция е забрана за сеч на вековни гори в национални паркове.

    Надявам се МОСВ незабавно да отмени незаконното си решение и да премине към екологична оценка, в диалог с местните общности."

  47. 47 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3669 Неутрално

    До коментар [#46] от "blago3":
    грешиш , чисто пазарно си е . конкуренция , кой ще спечели дългата ръка на пазара/спонсора ..

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  48. 48 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 824 Неутрално

    Тези си мълчаха до момента в който Р.Кънев постави остро въпроса.
    И сега станаха активни.
    Не им вярвам на тези,а самия факт,че племенника на Пеко Таков е при тях е достатъчен за да им нямаш никакво доверие.
    И тези уж "зелени" са доста червени.
    Изобщо гнила работа.
    Всъщност първо въпроса е поставен от Нова Република,а другите послушно си мълчаха.

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2017/03/03/2928583_kunev_reshenieto_na_ekoministerstvoto_za_pirin_e/

    И след това станаха активни,а уж били "зелени" и уж щели да борят корупцията.

  49. 49 Профил на toni99
    toni99
    Рейтинг: 44 Неутрално

    До коментар [#3] от "chicago514":

    Ще ти кажа - Защото на Прокопиев не му изнася този сценарйи! Само виж хронологията на публикациите на тази статия във ФБ и тук.

  50. 50 Профил на blago3
    blago3
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#47] от "дерибеев":

    този спонсор изяжда главата на много добри намерения - за пореден път.

  51. 51 Профил на roum
    roum
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Не съм допускал, че едно служебно правителство, чиято основна работа е да подготви изборите, може да извършва толкова безобразия!
    Разследване за министърката за корупция!
    Оставка, Герджиков!
    Оставка, Радев!

  52. 52 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5425 Неутрално

    Не може да има баланс в решение, което е взето под натиск и на тъмно

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  53. 53 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8877 Неутрално

    Защо решението беше обявено на втори, точно преди празниците , с три дни срок на обжалване. Пак ще отнесем някоя солидна глоба от Брюксел. Ама тя, мафията ,не се интересува, защото не плаща глобите.

  54. 54 Профил на stef_vt
    stef_vt
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "bkstoja":

    ДС е в Първа Инвестиционна, и децата го знаят вече.

  55. 55 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 614 Неутрално

    За кратко време са готови с такъв голям проект, отдавна са чакали удобен момент.
    Имаме достатъчно зимни курорти и ски писти. Пирин не трябва да бъде унищожен, заради някой си.

  56. 56 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#3] от "chicago514":


    [quote#3:"chicago514"]

    Да ви пита човек- Защо не сте заедно с "Нова република"!?[/quote]
    Тези са левите явтентични нелиберали. Нова Република са десните. В случая и аз много не съм съгласен с изсичането на Пирин, но съм за нов лифт в Банско и модернизация на лифта в Добринище. Спъването на туризма с еко цели си е лява мярка, та дрънка.

  57. 57 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    Явно Христо се усети, че ще загуби електорат и реши да реагира. А уж зелените са в неговата чета. Лесно е да си един от всички дето подкрепят или осъждат. Трудно е да имаш своя позиция продиктувана от твоя морал и твоите граници, независимо от това кого ще засегнеш, накъде духа вятъра или върви течението. Днес от реакцията на хората е ясно, че Нинова, Герджиков и Радев направиха огромен гаф и е лесно и ти да осъдиш качения на бесилото.
    БРАВО на РАДАН !

  58. 58 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    Дани Каназирева - борец срещу мафията!? Тази уродлива коалиция е сред най- големите смешки на тези избори.

  59. 59 Профил на fallada
    fallada
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Позитано-НДСВ бандата в действие. Имат опит - царо ще сече, Велчевите ще строят, позитанци ще обсебят Пирин чрез заменки и готово...........

  60. 60 Профил на fallada
    fallada
    Рейтинг: 352 Неутрално

    И да не забравя, Банско наистина има нужда от още поне един лифт, което съвсем не значи масово изсичане на гори. В противен случай, губи значението си на зимен курорт, а България свежи пари и поминък.

  61. 61 Профил на Petko Popov
    Petko Popov
    Рейтинг: 300 Неутрално

    Той с право се намесва, та нали това правителство има за задача да организира и проведе изборите, а то се занимава с организирането и прокарва път за осигуряване на победата на комунистите да спечелят изборите и ако не успеят, то поне сега да се по нагушат. Защо трябваше да подменят областни управители и полицейски началници и други чистки. Явно Герджиков е поставено лице за мен.Той не се постара да организира машинното гласуване за което му плащат, а тръгнал горите да оправя,да а ма там са печалбите на червените

  62. 62 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3997 Неутрално

    Да не се окаже, че служебното правителство работи за Нова Република и Да, България. Защото както го е подкарало, хората ще излязат на улицата. Започва се в понеделник за Пирин, но ако продължат с вземане на угодни за олигархо-мафията решения, ще им писне на хората и ще ги пометат – всички партии, правещи се на загрижени за България и народа, ще бъдат отнесени от народния гняв накрая.

  63. 63 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#10] от "florencia":
    И до момента няма официално предложение от НР към Да, България освен -протегната ръка в медиите, което не прави чест на Радан, за съжаление.

    Решението не беше еднолично на Христо, за да се твърди че е направил грешка а на колективен орган с 102 члена, и беше прието с офромно мнозинство.

    Това са фактите.

  64. 64 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#48] от "anty":

    "самия факт,че племенника на Пеко Таков е при тях е достатъчен"...ако вземате решения единстшено на база такава информация...Поразширете мирогледа. Полезно е.

  65. 65 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#21] от "dragozow":

    Няма лошо, продължаваме напред с БКП1 (БСП) и БКП2 (Герб) тогава...

  66. 66 Профил на mammita
    mammita
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Тия тотално минаха в предизборен режим. Уж щяха да борят корупцията по високите етажи, а сега скочиха на еко вълна. БСП ни обещават високи пенсии, ГЕРБ високи заплати, Марешки ниски цени на горивата, а тук ни обещават всичко каквото може да бъде обещано пък, който клъвне на нещо. Ей, пак ни чака един побъркан месец с политическо слагачество и досадно облъчване с глупости.

  67. 67 Профил на intergalactic
    intergalactic
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Тази позиция потвърждава мнението, че Да България са произведение на зелената мафия, която единствено рекетира наред.
    Защо тази псевдо коалиция не се бори с поголовната сеч в Странджа?

    Коментарите ми са мои собствени и не отразяват непременно възгледите на Фондация Америка за България.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK