А матряла в България очаква нов внос и, докато го дочака, се топли с всичко което може да гори. После ни били осъдили щото в сместа която дишаме вече почти не останало въздух. Матрял както казва Бойко, от кофтия.
Ние от години ви изкупихме на Европа старите "чайници" без катализатори, те също оказват влияние на въздуха. Да не говорим за "майстори", които преправят двигателите да горят употребявано олио от заведенията.
Проблемът са колите. Отчайващите статистики за автомобилния парк в България! България е гробище, гробница за коли! Освен да се мият настилките - защо не се глобяват колите, които са неизмити, ами си разнасят мръсотията и прахоляка из града? Нали като ги измият и тия са с мръсните и прашни коли - все едно нищо не е направено, а само похарчени пари без интегриран резултат, кактое модерно да се казва. И неясно защо, или пък може би ясно?Анти-социалнота психология на водачите/шофьорите. Към цалата анти-социална комуникация. Или тя не прави впечатление, общата анти-социална комуникация? По памет по данни на МВР от лятото на миналата година: 3% от колите са до 5 г. възраст; 5% до 7-8 г. възраст. Това е допустимата възраст за амортизация на МПС. С неясни материали и качество на материали на МПС-тата! Некачествени горива.... Много тъжно. В много страни, САЩ, Австралия, Израел, Зап. Европа от много години се слагат стикери на МПС, управлявани от младежи шофьори - "младеж зад волана". И превантивно за другите водачи. Заради анти-социалнота психология. ... И това отдавна е известно на МВР.... Разбира се никой не иска да живее в селища - гробища за коли. ??? Но къде освен в Дневник, тук-там май и Монитор - се дават дори и тези данни? За екологични мерки? И за това съдът в люксембург трябва да съди. Къде са комуникационните планове по тези въпроси, толкова известни от самато начало на прехода? По всички канали/видове на мас-медийте?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
442
Рейтинг: 1655 НеутралноА матряла в България очаква нов внос и, докато го дочака, се топли с всичко което може да гори. После ни били осъдили щото в сместа която дишаме вече почти не останало въздух. Матрял както казва Бойко, от кофтия.
lustmord
Рейтинг: 294 Весело"Производителите на автомобили, които подправят резултатите от изпитанията, трябва да бъдат наказвани с до 30 000 евро за превозно средство..."
Малеййй - е тука се намериха пари и за безплатно здравопазване, образование, жилища за младите, че и за полети до Марс...
Peni Nikol
Рейтинг: 3375 НеутралноНие от години ви изкупихме на Европа старите "чайници" без катализатори, те също оказват влияние на въздуха. Да не говорим за "майстори", които преправят двигателите да горят употребявано олио от заведенията.
Peni Nikolxwj30520971
Рейтинг: 237 НеутралноПроблемът са колите. Отчайващите статистики за автомобилния парк в България! България е гробище, гробница за коли! Освен да се мият настилките - защо не се глобяват колите, които са неизмити, ами си разнасят мръсотията и прахоляка из града? Нали като ги измият и тия са с мръсните и прашни коли - все едно нищо не е направено, а само похарчени пари без интегриран резултат, кактое модерно да се казва. И неясно защо, или пък може би ясно?Анти-социалнота психология на водачите/шофьорите. Към цалата анти-социална комуникация. Или тя не прави впечатление, общата анти-социална комуникация? По памет по данни на МВР от лятото на миналата година: 3% от колите са до 5 г. възраст; 5% до 7-8 г. възраст. Това е допустимата възраст за амортизация на МПС. С неясни материали и качество на материали на МПС-тата! Некачествени горива.... Много тъжно. В много страни, САЩ, Австралия, Израел, Зап. Европа от много години се слагат стикери на МПС, управлявани от младежи шофьори - "младеж зад волана". И превантивно за другите водачи. Заради анти-социалнота психология. ... И това отдавна е известно на МВР.... Разбира се никой не иска да живее в селища - гробища за коли. ??? Но къде освен в Дневник, тук-там май и Монитор - се дават дори и тези данни? За екологични мерки? И за това съдът в люксембург трябва да съди. Къде са комуникационните планове по тези въпроси, толкова известни от самато начало на прехода? По всички канали/видове на мас-медийте?