Има само едно нещо, което общината може бързо и без противодействие от нас да направи - миенето на улиците, ако трябва да преразпредели бюджета, но това е само мярката. Може разбира се да дигне до тавана цената на паркиране и да разшири контролираните зони, но тогава ще стане супер скандал. За цената на парното има-няма 100-на човека се събират, но за най-милото, да можеш да паркираш където и както си поискаш, желателно безплатно...тука прошка няма от будното гражданство:).
Факта е, че замърсяването е основно зимния период. Минаваш покрай факултета и мирише на сяра. И не е проблема в шведите, във всеки квартал със къщи е така. Как общината ще забрани отоплението на твърдо гориво не ми е ясно. Но докато се топлим на въглища няма да стане номера.
Започна наказателна процедура от ЕС срещу България, затова обещават.А мисля първо да се бръкнат да платят глобата ТЕ ,а не ние, второ - да измият поне веднъж улиците и трето- евтин градски транспорт с предимство пред джигитите.
Започна наказателна процедура от ЕС срещу България, затова обещават.А мисля първо да се бръкнат да платят глобата ТЕ ,а не ние, второ - да измият поне веднъж улиците и трето- евтин градски транспорт с предимство пред джигитите.
Нали занеш, че фините прахови частици (ФПЧ, или PM 2.5-10) не са като прахоляка по улицата. За друго става въпрос - за емисиите на превозните средства с дизелови двигатели, каквито преобладават през последните години.
Но от общината не им стиска да нарекат нещата с истинските им имена и да кажат - който кара дизел, да си оди на село, там да си чади с трактора.
Спешно трябва да се ограничи достъпа на дизелови автомобили до урбанизираните територии.
Проблемът са колите. Отчайващите статистики за автомобилния парк в България! България е гробище, гробница за коли! Освен да се мият настилките - защо не се глобяват колите, които са неизмити, ами си разнасят мръсотията и прахоляка из града? Нали като ги измият и тия са с мръсните и прашни коли - все едно нищо не е направено, а само похарчени пари без интегриран резултат, кактое модерно да се казва. И неясно защо, или пък може би ясно?Анти-социалнота психология на водачите/шофьорите. Към цалата анти-социална комуникация. Или тя не прави впечатление, общата анти-социална комуникация? По памет по данни на МВР от лятото на миналата година: 3% от колите са до 5 г. възраст; 5% до 7-8 г. възраст. Това е допустимата възраст за амортизация на МПС. С неясни материали и качество на материали на МПС-тата! Некачествени горива.... Много тъжно. В много страни, САЩ, Австралия, Израел, Зап. Европа от много години се слагат стикери на МПС, управлявани от младежи шофьори - "младеж зад волана". И превантивно за другите водачи. Заради анти-социалнота психология. ... И това отдавна е известно на МВР.... Разбира се никой не иска да живее в селища - гробища за коли. ??? Но къде освен в Дневник, тук-там май и Монитор - се дават дори и тези данни? За екологични мерки? И за това съдът в люксембург трябва да съди. Къде са комуникационните планове по тези въпроси, толкова известни от самато начало на прехода? По всички канали/видове на мас-медийте?
Най важното е да се махнат колите от калта и от тревата. Лелите и всеки ден да метат и да мият, ако не се махне причината, няма да става по чисто. Всеки ден гледам облаци от прах, там където колите излизат от калта на пътя. Не може след всеки един олигофрен да се мие, по лесно е да се ограничи влизането в калта. И не е като да няма нормативна база, има, но не се преследва и наказва, затова сме на това положение.
Аз съм за драконовски мерки срещу разнасянето на кал и паркирането в тревата.
Прекалено оптимистично ми звучат тези приказки от страна на СОб.!Прекалено сложен и комплексен е този екологичен проблем,за да бъде намерено лесно работещо решение!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
noshtnik
Рейтинг: 254 Весело"Столичната община обещава да се бори със запрашаването през следващите четири години"...
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubtГолямо борене ще настане...
Като прасе с тиква...
tsvetko_51
Рейтинг: 1429 НеутралноИма само едно нещо, което общината може бързо и без противодействие от нас да направи - миенето на улиците, ако трябва да преразпредели бюджета, но това е само мярката.
Може разбира се да дигне до тавана цената на паркиране и да разшири контролираните зони, но тогава ще стане супер скандал.
За цената на парното има-няма 100-на човека се събират, но за най-милото, да можеш да паркираш където и както си поискаш, желателно безплатно...тука прошка няма от будното гражданство:).
442
Рейтинг: 1496 ВеселоКак беше оня готин виц - Кой ще се бие с мен ??? Аз, изръмжава огромен боец. А сега да видим, кой ще се бие срещу двамата ???
pet fire
Рейтинг: 3237 НеутралноМного тежко обещание. За да се изпълни трябва силно съдействие и от столичани.
George Svinarov
Рейтинг: 316 НеутралноФакта е, че замърсяването е основно зимния период. Минаваш покрай факултета и мирише на сяра.
И не е проблема в шведите, във всеки квартал със къщи е така. Как общината ще забрани отоплението на твърдо гориво не ми е ясно. Но докато се топлим на въглища няма да стане номера.
hodounski
Рейтинг: 2990 НеутралноЗапочна наказателна процедура от ЕС срещу България, затова обещават.А мисля първо да се бръкнат да платят глобата ТЕ ,а не ние, второ - да измият поне веднъж улиците и трето- евтин градски транспорт с предимство пред джигитите.
hodounski
Рейтинг: 2990 НеутралноЗапочна наказателна процедура от ЕС срещу България, затова обещават.А мисля първо да се бръкнат да платят глобата ТЕ ,а не ние, второ - да измият поне веднъж улиците и трето- евтин градски транспорт с предимство пред джигитите.
subsonic
Рейтинг: 483 НеутралноДо коментар [#2] от "tsvetko_51":
Нали занеш, че фините прахови частици (ФПЧ, или PM 2.5-10) не са като прахоляка по улицата. За друго става въпрос - за емисиите на превозните средства с дизелови двигатели, каквито преобладават през последните години.
Но от общината не им стиска да нарекат нещата с истинските им имена и да кажат - който кара дизел, да си оди на село, там да си чади с трактора.
Спешно трябва да се ограничи достъпа на дизелови автомобили до урбанизираните територии.
xwj30520971
Рейтинг: 213 НеутралноПроблемът са колите. Отчайващите статистики за автомобилния парк в България! България е гробище, гробница за коли! Освен да се мият настилките - защо не се глобяват колите, които са неизмити, ами си разнасят мръсотията и прахоляка из града? Нали като ги измият и тия са с мръсните и прашни коли - все едно нищо не е направено, а само похарчени пари без интегриран резултат, кактое модерно да се казва. И неясно защо, или пък може би ясно?Анти-социалнота психология на водачите/шофьорите. Към цалата анти-социална комуникация. Или тя не прави впечатление, общата анти-социална комуникация? По памет по данни на МВР от лятото на миналата година: 3% от колите са до 5 г. възраст; 5% до 7-8 г. възраст. Това е допустимата възраст за амортизация на МПС. С неясни материали и качество на материали на МПС-тата! Некачествени горива.... Много тъжно. В много страни, САЩ, Австралия, Израел, Зап. Европа от много години се слагат стикери на МПС, управлявани от младежи шофьори - "младеж зад волана". И превантивно за другите водачи. Заради анти-социалнота психология. ... И това отдавна е известно на МВР.... Разбира се никой не иска да живее в селища - гробища за коли. ??? Но къде освен в Дневник, тук-там май и Монитор - се дават дори и тези данни? За екологични мерки? И за това съдът в люксембург трябва да съди. Къде са комуникационните планове по тези въпроси, толкова известни от самато начало на прехода? По всички канали/видове на мас-медийте?
dobrev1
Рейтинг: 213 НеутралноНай важното е да се махнат колите от калта и от тревата. Лелите и всеки ден да метат и да мият, ако не се махне причината, няма да става по чисто.
Всеки ден гледам облаци от прах, там където колите излизат от калта на пътя. Не може след всеки един олигофрен да се мие, по лесно е да се ограничи влизането в калта.
И не е като да няма нормативна база, има, но не се преследва и наказва, затова сме на това положение.
Аз съм за драконовски мерки срещу разнасянето на кал и паркирането в тревата.
bat_plamen
Рейтинг: 4583 НеутралноПрекалено оптимистично ми звучат тези приказки от страна на СОб.!Прекалено сложен и комплексен е този екологичен проблем,за да бъде намерено лесно работещо решение!
Jessika
Рейтинг: 1350 НеутралноДа видим.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”