Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Гърците за няколко години направиха пътища слънце (а са в криза). Да направят необходимите заграждения и прелези за животни и да се свършва тази мъка. Магистрала трябва да има!
"Жалбоподатели са "Приятели на Земята - Европа (Friends of the Earth Europe)"
"Приятели" на земята и неприятели на България и пътуващите частност. Винаги се чудя чии интереси защитават и кой толкова не иска да има сносен път към Гърция.
Тези еколози са убийци.Съвсем съзнателно блокират строежа на Струма,защото получават външно финансирсне за това. Заради тях вече години се зсбавя завършването и всяка година десетки загиват и са ранени.Дори един от еколозите беше блъснат,но акъла му не дойде.Господ му е дал знак.Да се сеща-всяко забавяне означава повече жертви в този участък.Нека знаят,че са убийци.
Цялата работа е в това,че при завършването на магистралата,трафикът от Солун ще се измести до голяма степен от стария път през МК и Сърбия.Това значи загуби за Сърбия,както в пари,така и във влияние.Да не говорим,че еколози има навсякъде,където има големи проекти-зелен десятък искат.
Лаладжии, в България, винаги ще се намурят!! Не им обръщайте внимание..... А магистралка Струма трябваше да е готова за Олимпиадата в Атина!!! Кво се мотаем още???? Чакаме сама да се построи!!???
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
усещам как ще си я плащаме цялата магистрала сами, след като заради безкрайните жалби срещу абсолютно всяко решение, не може да започне строежа и цялата магистрала да бъде завършена в срок до 2022г. А междувременно се газят и хора редовно. Егати малоумната история.
Строителството на магистрали се оказва непосилна задача за България. Столетия са необходими да се направи това, което в нормалните държави са прави за няколко години.
Прекарването на една магистрала през планината не е само разходи за построяването и. А разходите по увеличените разходи за бензин? А разходите за отработените газове. Да не се окаже че прекарвайки я през планината за да се спасят 2 гущера ще замърсим 100 пъти повече планетата. Излиза че еко-.... не са хич еко лобирайки за увеличаване на потребленито на нефтопродукти и парникови газове
Не са им дали процент явно. Има и един, който се прави на алпинист и в свободното време "брои" умрели животни по пътищата срещу заплащане естествено. Просто е отвратителен начина по който тези индивиди поставят на риск ежедневно живота на десетки хиляди хора, които минават по този път. Тази отсечка трябва да се строи денонощно на три смени за да стане бързо и да се спасят човешки животи и съдби. Всичко друго е долнопробна алчност и смърди на корупция.
Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.
Една от причините поради, които аз лично предпочитам трасето да минава отгоре е, че всеки път минавайки през Витиня нагледно виждам как се строят и поддържат тунели в България.
Като цяло борбата е в това, че българските строители не могат да строят толкова дълги тунели. Известно време аргументът беше, че ще спестим пари, ако не е с тунели и ще ги използваме за Хемус. Само че европейската комисия каза, че пари за Хемус няма да дава. Така че спестеното ще го спестим на европейския съюз. Само западняци и гърците биха могли да строят дълги тунели. В Гърция А2 е масово в тунели и проблеми няма. Швейцарците построиха 50км тунел на Готард. Още в 19-ти век правят ЖП тунел там, който е километри дълъг. В София метрото в крайна сметка се движи в тунели, нали? Не ги ли поддържат?
И имайте предвид, че долу в дефилето магистрала няма да е. Ще е двулентов път с някаква минимална аварийна лентичка, но завоите ще си останат, а те убиват скоростта. Който е влизал в Гърция от Кулата знае, че нагоре в планината е магистрала, но завоите са бесни и ограничението е 80. Т.е. желаните по-високи скорости са невъзможни или просто отново ще има жертви. Вярно, няма да са нацепени коли в насрещното, но пък ще са в мантинелите. А долу в дефилето и в момента могат да сложат бетонни разделители по среданата на шосето така, че да се избегнат неправилните изпреварвания. Който не внимава ще плаща за ремонт на автомобила си. Как в тунела на Люлин сложиха бетонни разделители за да не се кара по трамвайните линии? И не само там направиха така в София.
По-скоро управленска некадърност. Тази отсечка трябваше да се почне още в началото на строежа на магисралата, а политиците захапаха кокала откъм мръвката. Още в началото от Европа им казаха, че там ще е най-големият проблем, и че няма да ни дадат пари да разрушаваме дефилето, защото за разлика от нас знаят какво богатство е. Имаше общо 6 варианта на трасето от който избраха варианта с 13 км. тунел, и от Европа плеснаха с ръце. След това се разбра, че обръчите от фирми такива тунели не могат да строят, и че парите не могат да се откраднат. Така, че да виновни сме ние хората, а не природата... А бойко като го избраха в началото, на втория ден по телевизията отиде там и заяви, че ще взривява дефилето с екплозиви по готови бойни планове на военните...
В една статия отпреди 5 месеца сравняват двата варианта, които са изцяло в дефилето - с 15-километров тунел (800 милиона евро) и вариант като се следва сегашното трасе, със 7 тунела, 11 моста и виадукта и 3 км естакади (при естакадите трасето в едната посока е над трасето в другата посока). За този втория вариант разходите са оценени на 600-700 млн. лв.
Вариантът с 15-километровия тунел е отпаднал заради радиоактивността под северната част от дефилето.
"За сравнение, на един квадратен километър от Кресненското дефиле живеят повече видове пеперуди, отколкото в цяла Великобритания."
Убеден съм, че по тежка травма по самочувствието на Британия не е нанасяна. Всякакви тъпизми и простотии бях чул и прочел от тез "радетели на природата", но такава идиотщина, наистина ме разби. Абе, да ги попитам тези престъпници да сметнат колко хора ще загинат в дефилето докато те по всякакъв начин пречат на строителството на нормален път и какво точно ще се случи с така драгоценните пеперуди?!
"За сравнение, на един квадратен километър от Кресненското дефиле живеят повече видове пеперуди, отколкото в цяла Великобритания." Убеден съм, че по тежка травма по самочувствието на Британия не е нанасяна. Всякакви тъпизми и простотии бях чул и прочел от тез "радетели на природата", но такава идиотщина, наистина ме разби. Абе, да ги попитам тези престъпници да сметнат колко хора ще загинат в дефилето докато те по всякакъв начин пречат на строителството на нормален път и какво точно ще се случи с така драгоценните пеперуди?!
в дефилето умират хора, защото хора убиват други хора, не заради друго. В дефилето много лесно може да се спре с неправилните изпреварвания като се сложат бетонни разделители. Така няма да има невъзможни изпреварвания и трафикът ще се нормализира. Само че в АПИ са май кухи лейки. Те едни преходи от едно платно на магистралата в другото не могат да направят безопасно, да не говорим за превръщането на трилентово платно в двулентово със слагане на колчета в средата на третата лента. Хора в дефилето ще умират и дори да има магистрала, поради завоите.
Австрия могат да строят дълги тунели, ние не можем. За справка, техния най-дълъг тунел е 14 км, ако не греша. Аз съм за сложното и скъпо съоражение, минаващо изцяло отгоре. Било то тунел, мост или комбинация. За да продължим пак сравнението с Австрия, да направят отсечката с тол такса, за всички преминаващи.
Вземи мини отдолу, да видиш в какво състояние са естакадите. Ще спреш да ползваш магистрала. А по-високото не стига че ще се качва 600 м денивилация, ами ще има 3-4 тунела и 7-8 естакади.
Така че най-добре е да е в ниското. Както искат така да го правят.
Европа даде пари и на гърците за магистралата от границата до Солун. Без излишна пушилка, като от раз хората я направиха. Тук не е така. Манталитетът е друг. Философстване до безкрай, съвети, екологични терзания... Я еколозите да кажат как се отразява на животинските видове непрекъснатият поток бумтящи автомобили и тирове в две посоки, с 40 кмІч, бълващи отровни газове. И как би се отразило на въпросните животински видове движение само в една посока с двойно по-висока скорост?
,, ,, Гърците за няколко години направиха пътища слънце (а са в криза). Да направят необходимите заграждения и прелези за животни и да се свършва тази мъка. Магистрала трябва да има!,,
Ъъъ остави ти Гърцити, глей си нази. Добре ди бехме с волскити пътища, изгазвани саму от нашти волски коля, кой додиши с ахтомбилъ затъвъши до шиятъ в калтъ и съ отказваши. Сакати магистрали, ся кой доди с ахомбил за полин час е до Софиятъ и България пада
Австрия могат да строят дълги тунели, ние не можем. За справка, техния най-дълъг тунел е 14 км, ако не греша.Аз съм за сложното и скъпо съоражение, минаващо изцяло отгоре. Било то тунел, мост или комбинация. За да продължим пак сравнението с Австрия, да направят отсечката с тол такса, за всички преминаващи.
Най- удачното решение, но я си представи какъв вой ще се вдигне за тол таксата, без която няма как да се поддържа подобно скъпо съоръжение. Австрийците и швейцарците имат, но не мрънкат постоянно, когато трябва да си платят за нещо необходимо, за разлика от един малък балкански народ.
Да си го кажем просто - българска фирма не може да построи два дълги тунела. Чужда фирма може - ама не иска да даде отнапред 30% от сумата в черните партийни каси. Затова търсим такива (различни) варианти, при които да може да откраднем повече пари. Качеството на магистралата и природата - кучета ги яли. За тези, които желаят да ми опонират и да ми дават за пример лошите природозащитници - да ми дадат определение за ТУНЕЛ. След това да тръгнат по магистрала Люлин от Перник за София и да ми кажат дали първият "тунел4 попада в това определение (и дали първо не са просекли земната маса, а след това не са поставили отгоре стоманобетонните обръчи и да са ги засипали с малко пясък). Минете, проверете, споделете. За другите два "тунела" може да се поспори, но за този първият - ситуацията е фрапираща. Такава ни е цялата работа, включително и за двете трасета в Кресненското дефиле. Накрая ще загубим финансирането и на крадлив Баце природозащитниците ще са му виновни.
Пуснах ти плюс. Но, по принцип в заданието се знаеше че и трите "тунела" ще се строят по този метод (с изкопаване и последващо зараване на конструкцията). Но парите на "Люлин" са окраднати ("нали не били наши") от това, че я вдигнаха с излишни виадукти. В последвие, всички мизерии ще се проявят там...
т.нар природозащитни организации са организирани по старата и изпитана схема на сектите (религиозните движения, политическите партии и тн) - един или група на върха си трупкат активи а маса от вярващи-в-нещото балъци надолу са готови на всичко "за каузата". Имам немалко принципно интелигентни приятели, които прегръщат всички еко каузи доста безрезервно и безкритично, често без да осъзнават, че са обект на манипулация, че ги използват и че ги правят на глупаци.
Природата, може без хората, но хората не могат без Природата! Кога автоталибаните и другите, мечтаещи за волно "препускане" с всичките "коне" под капака" на гоуфа, ще разберат това?! Неглежирането на проблемите, се заплаща скъпо, и това винаги е по вина на хората, зад волана на автомобила и на държавата! А алчността на тези, от които зависят правилните решения, е огромна и ненаказуема, поне за сега! "Загрижеността" им за хората, скрива алчните пламъчета в очите им, а полезните "умници", доброволно им съдействат във войната срещу Природата, и тези които осъзнават извършваните престъпления!
Хората на пътя не умират заради пеперудите или еколозите - умират заради лошо каране и липса на контрол! Умират не само по струма, но и на тракия и хемус - има подробна статистика на сайта на мвр - за да няма жертви там стига една полицейска кола, не са нужни няколкостотин милиона, нали?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
гошо
Рейтинг: 524 Любопитнои през къде предлагат да мине финалната отсечка
гошо****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
СърПичук
Рейтинг: 753 НеутралноГърците за няколко години направиха пътища слънце (а са в криза).
Подпис - електронен ;)Да направят необходимите заграждения и прелези за животни и да се свършва тази мъка.
Магистрала трябва да има!
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 332 Неутрално"Жалбоподатели са "Приятели на Земята - Европа (Friends of the Earth Europe)"
"Приятели" на земята и неприятели на България и пътуващите частност. Винаги се чудя чии интереси защитават и кой толкова не иска да има сносен път към Гърция.
wre501051215
Рейтинг: 3318 НеутралноТези еколози са убийци.Съвсем съзнателно блокират строежа на Струма,защото получават външно финансирсне за това. Заради тях вече години се зсбавя завършването и всяка година десетки загиват и са ранени.Дори един от еколозите беше блъснат,но акъла му не дойде.Господ му е дал знак.Да се сеща-всяко забавяне означава повече жертви в този участък.Нека знаят,че са убийци.
wre501051215
Рейтинг: 3318 НеутралноДо коментар [#3] от "СърПичук":
Цялата работа е в това,че при завършването на магистралата,трафикът от Солун ще се измести до голяма степен от стария път през МК и Сърбия.Това значи загуби за Сърбия,както в пари,така и във влияние.Да не говорим,че еколози има навсякъде,където има големи проекти-зелен десятък искат.
boby1945
Рейтинг: 914 ВеселоЛаладжии, в България, винаги ще се намурят!! Не им обръщайте внимание.....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....А магистралка Струма трябваше да е готова за Олимпиадата в Атина!!! Кво се мотаем още???? Чакаме сама да се построи!!???
adventure
Рейтинг: 237 Неутралноусещам как ще си я плащаме цялата магистрала сами, след като заради безкрайните жалби срещу абсолютно всяко решение, не може да започне строежа и цялата магистрала да бъде завършена в срок до 2022г.
А междувременно се газят и хора редовно. Егати малоумната история.
lol
Рейтинг: 1441 Веселосъвесем ли се отказаха от тунела българските неможачи? некадърни ама не пускат кокъла...
boby1945
Рейтинг: 914 ВеселоДо коментар [#9] от "lol":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Съвсем на съвсем!!
А и ти си помисли как ще караш 15 км нон стоп в тунел с таралясницата!!!!
lustmord
Рейтинг: 309 ЛюбопитноНякъде написа ли се ценоразписа на трите варианта:
1)Изцяло в дефилето: Х пари
2)1 лента в дефилето + 1 на баира: Y пари
3)Цялата на баира: Z пари
Пък и времето необходимо за реализацията им и последваща поддръжка.
zegi
Рейтинг: 647 НеутралноНе се бойте. Така е било и навремето в Англия. Е, сега е малко променено.
Сърните /и зайците вероятно/ изядоха хората.
Индиана
Рейтинг: 524 НеутралноСтроителството на магистрали се оказва непосилна задача за България. Столетия са необходими да се направи това, което в нормалните държави са прави за няколко години.
АзКлавдия
Рейтинг: 982 НеутралноПродажни измекяри. За нещо полезно и добро никога не се обаждат, само за рекет стават.
Доброто е заразноВатник
Рейтинг: 503 НеутралноЗаланите терористи и триихъгарите пак са се активизирали - явно са потекли нови грантове за нищоправене.
Every cradle is a grave.Ватник
Рейтинг: 503 НеутралноЗелените*
Every cradle is a grave.ЙЕИ
Рейтинг: 510 НеутралноДо коментар [#11] от "lustmord":
Прекарването на една магистрала през планината не е само разходи за построяването и.
А разходите по увеличените разходи за бензин?
А разходите за отработените газове.
Да не се окаже че прекарвайки я през планината за да се спасят 2 гущера ще замърсим 100 пъти повече планетата.
Излиза че еко-.... не са хич еко лобирайки за увеличаване на потребленито на нефтопродукти и парникови газове
parallelepiped
Рейтинг: 541 НеутралноРекет
The.Teacher
Рейтинг: 638 НеутралноНе са им дали процент явно. Има и един, който се прави на алпинист и в свободното време "брои" умрели животни по пътищата срещу заплащане естествено. Просто е отвратителен начина по който тези индивиди поставят на риск ежедневно живота на десетки хиляди хора, които минават по този път. Тази отсечка трябва да се строи денонощно на три смени за да стане бързо и да се спасят човешки животи и съдби. Всичко друго е долнопробна алчност и смърди на корупция.
Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.lustmord
Рейтинг: 309 НеутралноДо коментар [#17] от "ЙЕИ":
Една от причините поради, които аз лично предпочитам трасето да минава отгоре е, че всеки път минавайки през Витиня нагледно виждам как се строят и поддържат тунели в България.
alabalko
Рейтинг: 466 НеутралноКато цяло борбата е в това, че българските строители не могат да строят толкова дълги тунели. Известно време аргументът беше, че ще спестим пари, ако не е с тунели и ще ги използваме за Хемус. Само че европейската комисия каза, че пари за Хемус няма да дава. Така че спестеното ще го спестим на европейския съюз. Само западняци и гърците биха могли да строят дълги тунели. В Гърция А2 е масово в тунели и проблеми няма.
Швейцарците построиха 50км тунел на Готард. Още в 19-ти век правят ЖП тунел там, който е километри дълъг. В София метрото в крайна сметка се движи в тунели, нали? Не ги ли поддържат?
alabalko
Рейтинг: 466 НеутралноИ имайте предвид, че долу в дефилето магистрала няма да е. Ще е двулентов път с някаква минимална аварийна лентичка, но завоите ще си останат, а те убиват скоростта. Който е влизал в Гърция от Кулата знае, че нагоре в планината е магистрала, но завоите са бесни и ограничението е 80. Т.е. желаните по-високи скорости са невъзможни или просто отново ще има жертви. Вярно, няма да са нацепени коли в насрещното, но пък ще са в мантинелите.
А долу в дефилето и в момента могат да сложат бетонни разделители по среданата на шосето така, че да се избегнат неправилните изпреварвания. Който не внимава ще плаща за ремонт на автомобила си.
Как в тунела на Люлин сложиха бетонни разделители за да не се кара по трамвайните линии? И не само там направиха така в София.
milenmihailov
Рейтинг: 445 НеутралноПо-скоро управленска некадърност. Тази отсечка трябваше да се почне още в началото на строежа на магисралата, а политиците захапаха кокала откъм мръвката. Още в началото от Европа им казаха, че там ще е най-големият проблем, и че няма да ни дадат пари да разрушаваме дефилето, защото за разлика от нас знаят какво богатство е. Имаше общо 6 варианта на трасето от който избраха варианта с 13 км. тунел, и от Европа плеснаха с ръце. След това се разбра, че обръчите от фирми такива тунели не могат да строят, и че парите не могат да се откраднат. Така, че да виновни сме ние хората, а не природата...
А бойко като го избраха в началото, на втория ден по телевизията отиде там и заяви, че ще взривява дефилето с екплозиви по готови бойни планове на военните...
ijj
Рейтинг: 1097 НеутралноДо коментар [#11] от "lustmord":
В една статия отпреди 5 месеца сравняват двата варианта, които са изцяло в дефилето - с 15-километров тунел (800 милиона евро) и вариант като се следва сегашното трасе, със 7 тунела, 11 моста и виадукта и 3 км естакади (при естакадите трасето в едната посока е над трасето в другата посока). За този втория вариант разходите са оценени на 600-700 млн. лв.
Вариантът с 15-километровия тунел е отпаднал заради радиоактивността под северната част от дефилето.
Статията е на следния линк:
https://www.24chasa.bg/Article/5285050
milenmihailov
Рейтинг: 445 НеутралноДо коментар [#24] от "ijj":
Още по темата:
http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2015/01/09/2450887_zaduneniiat_tunel_na_struma/
shule
Рейтинг: 294 Неутрално"За сравнение, на един квадратен километър от Кресненското дефиле живеят повече видове пеперуди, отколкото в цяла Великобритания."
Убеден съм, че по тежка травма по самочувствието на Британия не е нанасяна. Всякакви тъпизми и простотии бях чул и прочел от тез "радетели на природата", но такава идиотщина, наистина ме разби.
Абе, да ги попитам тези престъпници да сметнат колко хора ще загинат в дефилето докато те по всякакъв начин пречат на строителството на нормален път и какво точно ще се случи с така драгоценните пеперуди?!
alabalko
Рейтинг: 466 Неутралнов дефилето умират хора, защото хора убиват други хора, не заради друго. В дефилето много лесно може да се спре с неправилните изпреварвания като се сложат бетонни разделители. Така няма да има невъзможни изпреварвания и трафикът ще се нормализира. Само че в АПИ са май кухи лейки. Те едни преходи от едно платно на магистралата в другото не могат да направят безопасно, да не говорим за превръщането на трилентово платно в двулентово със слагане на колчета в средата на третата лента.
Хора в дефилето ще умират и дори да има магистрала, поради завоите.
deymus
Рейтинг: 1108 НеутралноАвстрия могат да строят дълги тунели, ние не можем. За справка, техния най-дълъг тунел е 14 км, ако не греша.
Аз съм за сложното и скъпо съоражение, минаващо изцяло отгоре. Било то тунел, мост или комбинация. За да продължим пак сравнението с Австрия, да направят отсечката с тол такса, за всички преминаващи.
Костадин Иванов
Рейтинг: 4386 НеутралноАко се сложат бетонни разделители на един тесен път, това ще означава, че всяка прегряла или изгаснала трошка ще направи километрична колона.
ЕретикЙЕИ
Рейтинг: 510 НеутралноДо коментар [#20] от "lustmord":
Вземи мини отдолу, да видиш в какво състояние са естакадите. Ще спреш да ползваш магистрала.
А по-високото не стига че ще се качва 600 м денивилация, ами ще има 3-4 тунела и 7-8 естакади.
Така че най-добре е да е в ниското. Както искат така да го правят.
nik_77.
Рейтинг: 1296 НеутралноЕвропа даде пари и на гърците за магистралата от границата до Солун. Без излишна пушилка, като от раз хората я направиха. Тук не е така. Манталитетът е друг. Философстване до безкрай, съвети, екологични терзания... Я еколозите да кажат как се отразява на животинските видове непрекъснатият поток бумтящи автомобили и тирове в две посоки, с 40 кмІч, бълващи отровни газове. И как би се отразило на въпросните животински видове движение само в една посока с двойно по-висока скорост?
ahasver
Рейтинг: 810 НеутралноТози участък трябва да бъде преминат с един тунел от класата на Сен Готар, Симплон и др. Скъпо е, но решава проблема .
tribiri
Рейтинг: 982 НеутралноЗа сравнение, на един квадратен километър от Кресненското дефиле живеят повече видове пеперуди, отколкото в цяла Великобритания.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!За сметка на това в Англия на 1 квадратен километър живеят 6 пъти повече човека отколкто в България. Явно обаче трябва да ни разредят още малко.
Slick
Рейтинг: 466 ГневноРазбира се, животът на хората е измерим с този на животните. Същото е!
сидер
Рейтинг: 646 ВеселоДо коментар [#3] от "СърПичук":
,,
,, Гърците за няколко години направиха пътища слънце (а са в криза).
Да направят необходимите заграждения и прелези за животни и да се свършва тази мъка.
Магистрала трябва да има!,,
Ъъъ остави ти Гърцити, глей си нази. Добре ди бехме с волскити пътища, изгазвани саму от нашти волски коля, кой додиши с ахтомбилъ затъвъши до шиятъ в калтъ и съ отказваши. Сакати магистрали, ся кой доди с ахомбил за полин час е до Софиятъ и България пада
nibelungs
Рейтинг: 283 НеутралноДА СА ЖИВИ И ЗДРАВИ ПЕПЕРУДИТЕ!!! ХОРАТА ДА МРАТ!!!
zle_platen_trol
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#28] от "deymus":
Най- удачното решение, но я си представи какъв вой ще се вдигне за тол таксата, без която няма как да се поддържа подобно скъпо съоръжение. Австрийците и швейцарците имат, но не мрънкат постоянно, когато трябва да си платят за нещо необходимо, за разлика от един малък балкански народ.
Роси
Рейтинг: 8319 НеутралноПочнах да се чудя, в други страни по света, как са си построили магистралите.
shileto
Рейтинг: 1154 НеутралноЕдно време са ни пращали диверсанти, сега ни финансират разни антибългарски екоталибански организации, по ефикасно саботират държавата и от терористи
miho45
Рейтинг: 631 ВеселоВ името на пеперудите да затворим и съществуващия път.Връзки с Гърция през другите КПП-та.
hammurabi
Рейтинг: 352 НеутралноДа си го кажем просто - българска фирма не може да построи два дълги тунела. Чужда фирма може - ама не иска да даде отнапред 30% от сумата в черните партийни каси. Затова търсим такива (различни) варианти, при които да може да откраднем повече пари. Качеството на магистралата и природата - кучета ги яли. За тези, които желаят да ми опонират и да ми дават за пример лошите природозащитници - да ми дадат определение за ТУНЕЛ. След това да тръгнат по магистрала Люлин от Перник за София и да ми кажат дали първият "тунел4 попада в това определение (и дали първо не са просекли земната маса, а след това не са поставили отгоре стоманобетонните обръчи и да са ги засипали с малко пясък). Минете, проверете, споделете. За другите два "тунела" може да се поспори, но за този първият - ситуацията е фрапираща. Такава ни е цялата работа, включително и за двете трасета в Кресненското дефиле. Накрая ще загубим финансирането и на крадлив Баце природозащитниците ще са му виновни.
milenmihailov
Рейтинг: 445 НеутралноДо коментар [#41] от "hammurabi":
Пуснах ти плюс. Но, по принцип в заданието се знаеше че и трите "тунела" ще се строят по този метод (с изкопаване и последващо зараване на конструкцията). Но парите на "Люлин" са окраднати ("нали не били наши") от това, че я вдигнаха с излишни виадукти. В последвие, всички мизерии ще се проявят там...
WALL-E
Рейтинг: 532 Неутралнот.нар природозащитни организации са организирани по старата и изпитана схема на сектите (религиозните движения, политическите партии и тн) - един или група на върха си трупкат активи а маса от вярващи-в-нещото балъци надолу са готови на всичко "за каузата".
Умен и красив жълтопаветник.Имам немалко принципно интелигентни приятели, които прегръщат всички еко каузи доста безрезервно и безкритично, често без да осъзнават, че са обект на манипулация, че ги използват и че ги правят на глупаци.
penetrating
Рейтинг: 9148 НеутралноЗатова Борисов ще забрани в България да протестира. Ама, че ограничен политик ни управлява...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertПри него границите са границите на мозъка му...
batzdravo
Рейтинг: 3100 НеутралноПриродата, може без хората, но хората не могат без Природата!
Кога автоталибаните и другите, мечтаещи за волно "препускане" с всичките "коне" под капака" на гоуфа, ще разберат това?! Неглежирането на проблемите, се заплаща скъпо, и това винаги е по вина на хората, зад волана на автомобила и на държавата!
А алчността на тези, от които зависят правилните решения, е огромна и ненаказуема, поне за сега! "Загрижеността" им за хората, скрива алчните пламъчета в очите им, а полезните "умници", доброволно им съдействат във войната срещу Природата, и тези които осъзнават извършваните престъпления!
dun
Рейтинг: 681 НеутралноДо коментар [#27] от "alabalko":
Хората на пътя не умират заради пеперудите или еколозите - умират заради лошо каране и липса на контрол! Умират не само по струма, но и на тракия и хемус - има подробна статистика на сайта на мвр - за да няма жертви там стига една полицейска кола, не са нужни няколкостотин милиона, нали?