Пекинг сега с по-малко МПС имат вече смог, какво ли ще бъде, ако всички китайци в Пекинг,каращи колело,ползват МПС.Трябва да е всеки ден гъста мъгла от отровни газове.
Споделени велосипеди не знам какво бъдеще имат, но повече велоалеи, пешеходни зони (с възможност колоездачи да преминават по тях върху превозното си средство, с темпо, което е съобразено със средата около тях) и още по-добре урегулиран обществен транспорт могат да направят София и другите ни големи, пък и по-малки градове страхотно приятни места да живеене. След като в големите икономики като Китай и Сингапур търсенето на бензин се забавя, то е логично в някакъв момент тази вълна да достигне и у нас (което няма да се хареса на някои приятели на сегашния премиер).
Според мен бъдещето е на хибридните автомобили - като преходен етап, и най-вече в електрическите и самоуправляващи се такива превозни средства. Видно е, че МПС-тата стават все по-умни с всяка изминала година. Всичко останало преспокойно може да се движи на два крака, с велосипед или градски транспорт в градовете, и дори с каручка на село, където все още има такива. По-хубаво от тишината и чистия въздух едва ли има като маркери за високо качество на живота.
Всичко това намалява използването на автомобилите и подкопава растежа на търсенето на бензин, което се очаква да стагнира до 2025 година. _____________ Брей каква новина!!!! Иначе четейки Дневник разбрах следното противоречие - Китай е най-растящия пазар на луксозни автомобили с по над 500к.с. двигатели и си мислех ,че към 2025 година там ще са продали поне 1,4 милиарда поршета,ролсройси , S-клас мерцедес и Нисан RX и т.н. И там само селяните ще карат колело както беше у нас през соца. колела караха селяните а в София само децата!
Велосипеда ми е любимият транспорт, но в София, все-още няма условия да се практикува що-годе безопасно. Може би по-тази причина, Амстердам ми е любимият град в Европа.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
"Простите" азиатци както винаги са си направили сметката - само ние още не можем да схванем, че автомобила е едно загробване, и всеки, видял се с някаква 4-цифрена сума в джоба търчи за таралясник, отделно че политиката на градовете е да спомагат използването на коли за радост на приятелите на премиера и на бюджета.
"Бумът на системите за споделяне на велосипеди, който продължава вече две години, " -- това може да се случи само в конфуцианска държава или в Скандинавия. Една от китайските фирми пробва тази услуга в Англия и бааам!--веднага масово краднене и вандализъм. http://www.ecns.cn/2017/07-19/265967.shtml Стандартния бял варвар он ниските класи, бате, това не го умее, да не крадне и да не вандализира, освен ако не е заобиколен от камери и полицаи. Но китайците не се отказват и правят поредни опити да работят в Англия. Най-вече Лондон. Може би се научиха че в лумпенските населени места няма как да стане. https://uk.news.yahoo.com/another-chinese-bike-sharing-startup-050000866.html
Щом казваш ... "Крупнейший машиностроительный концерн России будет объявлен банкротом" 😀😀😀 Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
Баси, след азиатците съм. Още оглеждам пазара за хубаво колело и вървя пеш от около месец. Оказа се, че мога да извървя без проблем около 10 км. на ден. Става въпрос фиксирано разстояние. При работа не знам колко навъртам.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
"Фирмата, която започна дейността си през април 2016 г., и китайският й конкурент Ofo, привлякоха общо финансиране от над 2 милиарда долара от частни инвестиционни компании и дружества за рискови инвестиции,"
от цялата тая работа, радостното е, че на путен корлеоне и шайката му, примката на безпаричието се затяга, а както знаеме, без кинити нищо не става и се свършва, обикнованно, при прокурора.
от цялата тая работа, радостното е, че на путен корлеоне и шайката му, примката на безпаричието се затяга, а както знаеме, без кинити нищо не става и се свършва, обикнованно, при прокурора
Баси, след азиатците съм.Още оглеждам пазара за хубаво колело и вървя пеш от около месец.Оказа се, че мога да извървя без проблем около 10 км. на ден. Става въпрос фиксирано разстояние. При работа не знам колко навъртам.
Аз съм от сектата че ходенето е по-добре от дългото каране, особено за мъже. Както и енергичното продължително ходене е по-добре от тичането, откъм колена и глезени.
То и тия споделени велосипеди не ги ползват по цял ден, а примерно от вкъщи до метрото/автобуса 10 минути, после го оставя, и после след метрото/автобуса--до там докъдето иска да стигне, и пак го оставя, друг човек да го ползва. Тези велосипеди са за ползване в симбиоза с градския транспорт, а не основен метод за предвижване.
Супер, мноооого ми е кеф да чета такива новини и аз като един виден представител на велотранспорта съм в еуфория. Всеки ден изминавам поне по 15 км из София, колата се ползва само семейно и определено съм доволен от избора си, да му мислят лукойлците...
А в София така и не тръгва концесията за споделеният велосипеден транспорт. Ще се радвам ако се намери човек, който да ми посочи един проект при това управление, който да не е бил опорочен заради корупция и вмештелство на рекетьори от някоя водеща политическа сила.
"Всичко това намалява използването на автомобилите и подкопава растежа на търсенето на бензин, което се очаква да стагнира до 2025 година." А какво ще правят чалмите? Ще трябва да се върнат при камилите, където им е мястото.
На мен ми се стори, че в Китай има повече хора, които ползват ползват скутери (повечето електрически) отколкото велосипеди. Сега може да се е променило положението.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Mobike и ofo наскоро навлязоха и в Милано, въпреки че тук от години си я има и старата стандартна услуга BikeMi. Китайските услуги са по-скъпи и по-лоши като колелета, но поне не са ограничени откъм станции. Надявам се скоро да стигнат и до София, но едва ли им е приоритет.
Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.net
Абе Хавай, закъснявам с отговорите, защото не съм свободен като преди. Просто няма как да вися във форума, имам работа. Ама това е пълен ТАШАК направо, хахахахаххаха, имаш ли нещо за мен - готово - най-големия завод фалирал, е ... какво повече.
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
442
Рейтинг: 1538 ВеселоАз ги чакам да пуснат някакви евтини хвърчикоптерчета те на колелета се връщат, алоооо, я да им съберете колелетата.
Путин също не харесва това.
EU defender
Рейтинг: 660 НеутралноВалят лошите новини за петролните сатрапии.
The best way to predict the future is to invent it.Fоtеdасоd
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#2] от "EU defender":
„Beлocипeдният бyм в Aзия зacтрaшaвa търceнeтo нa бeнзин“ – oт Зaглaвиeтo
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тaкaвa глyпocт мoжe дa кaжe
или Илиян Bacилeв или Aлeк. Йoрдaнoв.
sxn49533317
Рейтинг: 225 НеутралноПекинг сега с по-малко МПС имат вече смог, какво ли ще бъде, ако всички китайци в Пекинг,каращи колело,ползват МПС.Трябва да е всеки ден гъста мъгла от отровни газове.
Читател
Рейтинг: 1366 НеутралноСподелени велосипеди не знам какво бъдеще имат, но повече велоалеи, пешеходни зони (с възможност колоездачи да преминават по тях върху превозното си средство, с темпо, което е съобразено със средата около тях) и още по-добре урегулиран обществен транспорт могат да направят София и другите ни големи, пък и по-малки градове страхотно приятни места да живеене. След като в големите икономики като Китай и Сингапур търсенето на бензин се забавя, то е логично в някакъв момент тази вълна да достигне и у нас (което няма да се хареса на някои приятели на сегашния премиер).
Според мен бъдещето е на хибридните автомобили - като преходен етап, и най-вече в електрическите и самоуправляващи се такива превозни средства. Видно е, че МПС-тата стават все по-умни с всяка изминала година. Всичко останало преспокойно може да се движи на два крака, с велосипед или градски транспорт в градовете, и дори с каручка на село, където все още има такива. По-хубаво от тишината и чистия въздух едва ли има като маркери за високо качество на живота.
SS
Рейтинг: 2321 ВеселоЧакането на времето когато бензинът беше стотинки дали ще приключи ?
Че пенсионерите носталгици да се почувстват пак в социализма ...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3080 НеутралноВсичко това намалява използването на автомобилите и подкопава растежа на търсенето на бензин, което се очаква да стагнира до 2025 година.
Libertarianism is just anarchy for rich people_____________
Брей каква новина!!!!
Иначе четейки Дневник разбрах следното противоречие - Китай е най-растящия пазар на луксозни автомобили с по над 500к.с. двигатели и си мислех ,че към 2025 година там ще са продали поне 1,4 милиарда поршета,ролсройси , S-клас мерцедес и Нисан RX и т.н.
И там само селяните ще карат колело както беше у нас през соца. колела караха селяните а в София само децата!
Viva la Evolution
Рейтинг: 783 НеутралноВелосипеда ми е любимият транспорт, но в София, все-още няма условия да се практикува що-годе безопасно. Може би по-тази причина, Амстердам ми е любимият град в Европа.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Peni Nikol
Рейтинг: 3237 НеутралноДо коментар [#6] от "SS":
Peni NikolС първата ни кола сме карали за 18 ст. на литър :-), не вярвам да дочакам 1,80 лв/л.
deutschland
Рейтинг: 605 НеутралноНе са лоши колелетата, аз като малък не съм слизал от тях пък сега пустия мързел....
sxn49533317
Рейтинг: 225 НеутралноНай евтитиният въобще бензин на литър в света е имало във Венуцуела с един щатски цент/2,42 боливар заради субвенционирането.
Черноморец
Рейтинг: 279 НеутралноДедо Хавае,
... ти си тука пак :)
за русииката, крах, провал и т.н. ...
rainbou1
Рейтинг: 965 Любопитно"Простите" азиатци както винаги са си направили сметката - само ние още не можем да схванем, че автомобила е едно загробване, и всеки, видял се с някаква 4-цифрена сума в джоба търчи за таралясник, отделно че политиката на градовете е да спомагат използването на коли за радост на приятелите на премиера и на бюджета.
patilanskomeze
Рейтинг: 334 Неутрално"Бумът на системите за споделяне на велосипеди, който продължава вече две години, " -- това може да се случи само в конфуцианска държава или в Скандинавия. Една от китайските фирми пробва тази услуга в Англия и бааам!--веднага масово краднене и вандализъм.
http://www.ecns.cn/2017/07-19/265967.shtml
Стандартния бял варвар он ниските класи, бате, това не го умее, да не крадне и да не вандализира, освен ако не е заобиколен от камери и полицаи.
Но китайците не се отказват и правят поредни опити да работят в Англия. Най-вече Лондон. Може би се научиха че в лумпенските населени места няма как да стане.
https://uk.news.yahoo.com/another-chinese-bike-sharing-startup-050000866.html
captainFill
Рейтинг: 768 ВеселоЩом казваш ...
"Крупнейший машиностроительный концерн России будет объявлен банкротом"
😀😀😀
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
Фат Ким
Рейтинг: 522 ВеселоДо коментар [#14] от "patilanskomeze":
Ми те в Лондон, стандартните бели варвари са на изчезване сигурно за това ще са тези кражби и вандализъм.....
EU defender
Рейтинг: 660 НеутралноАз не съм конкретизирал кои, руснако. Самият факт как реагираш показва каква е матушката ти ;) The best way to predict the future is to invent it.
Hawaii
Рейтинг: 5248 ЛюбопитноЩо ?
Флашките от Руското Пасольство кво казват по въпроса ?!?!
EU defender
Рейтинг: 660 НеутралноКакто и втора банка от топ 10 застрашена от фалит. За три седмици.
The best way to predict the future is to invent it.
Hawaii
Рейтинг: 5248 Весело"Рамадан Кадыров попросил увеличить федеральные дотации из-за высокой рождаемости в Чечне"
МУЗЬІКА ДЛЯ УШЕЙ
Хем на "БРЪТУЖКИТЕ" им ВДИГАТ ДАНЪК "РАМАДАН",
Хем повече РАМАДАНЧЕТА ще има за хрантутене и за ОБЛАГОРОДЯВАНЕ
на руския етнос....ха-хаааааа
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1366 НеутралноБаси,
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoслед азиатците съм.
Още оглеждам пазара за хубаво колело и вървя пеш от около месец.
Оказа се, че мога да извървя без проблем около 10 км. на ден. Става въпрос фиксирано разстояние. При работа не знам колко навъртам.
VeLikoV
Рейтинг: 352 НеутралноКолелетата застрашават търсенето на гориво, респективно продажбата на автомобили.
Музика за ушите ми. :o)
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 714 Неутрално"Фирмата, която започна дейността си през април 2016 г., и китайският й конкурент Ofo, привлякоха общо финансиране от над 2 милиарда долара от частни инвестиционни компании и дружества за рискови инвестиции,"
За какви мащаби говорим само , а ?!!
Кремълски дребосък 💙💛
Рейтинг: 1627 ВеселоЧервеноруските таварищи нещо издишат - много им е слаба защитата тези дни, а матушката им получава удар след удар от всички посоки.
maane
Рейтинг: 279 Неутралноот цялата тая работа, радостното е, че на путен корлеоне и шайката му, примката на безпаричието се затяга, а както знаеме, без кинити нищо не става и се свършва, обикнованно, при прокурора.
maane
Рейтинг: 279 Неутралноот цялата тая работа, радостното е, че на путен корлеоне и шайката му, примката на безпаричието се затяга, а както знаеме, без кинити нищо не става и се свършва, обикнованно, при прокурора
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#26] от "maane":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoВ Москва не свършват при прокурор.
Контролен в главата накрая.
patilanskomeze
Рейтинг: 334 НеутралноАз съм от сектата че ходенето е по-добре от дългото каране, особено за мъже. Както и енергичното продължително ходене е по-добре от тичането, откъм колена и глезени.
То и тия споделени велосипеди не ги ползват по цял ден, а примерно от вкъщи до метрото/автобуса 10 минути, после го оставя, и после след метрото/автобуса--до там докъдето иска да стигне, и пак го оставя, друг човек да го ползва. Тези велосипеди са за ползване в симбиоза с градския транспорт, а не основен метод за предвижване.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#28] от "patilanskomeze":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoУчудих се, че на тия години мога да ходя толкова дълго.
Шумен е малък град и може с колело да стане всичко почти. Е,
без зимните месеци.
geordgeo
Рейтинг: 1073 ВеселоСупер, мноооого ми е кеф да чета такива новини и аз като един виден представител на велотранспорта съм в еуфория. Всеки ден изминавам поне по 15 км из София, колата се ползва само семейно и определено съм доволен от избора си, да му мислят лукойлците...
truly
Рейтинг: 410 НеутралноА в София така и не тръгва концесията за споделеният велосипеден транспорт. Ще се радвам ако се намери човек, който да ми посочи един проект при това управление, който да не е бил опорочен заради корупция и вмештелство на рекетьори от някоя водеща политическа сила.
Роси
Рейтинг: 7163 НеутралноА в България се страхуват да повървят или да се качат на колело. Всеки с кола.
proza
Рейтинг: 367 Неутрално"Всичко това намалява използването на автомобилите и подкопава растежа на търсенето на бензин, което се очаква да стагнира до 2025 година."
А какво ще правят чалмите? Ще трябва да се върнат при камилите, където им е мястото.
lz2
Рейтинг: 2401 НеутралноДържавите-бензиностанции и това не харесват!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Иво
Рейтинг: 3817 ЛюбопитноНа мен ми се стори, че в Китай има повече хора, които ползват ползват скутери (повечето електрически) отколкото велосипеди. Сега може да се е променило положението.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Владислав Алексиев
Рейтинг: 229 НеутралноДа подскажа и още едни недоволни - фармацевтите. Движението е и здраве.
mapto
Рейтинг: 1322 НеутралноMobike и ofo наскоро навлязоха и в Милано, въпреки че тук от години си я има и старата стандартна услуга BikeMi. Китайските услуги са по-скъпи и по-лоши като колелета, но поне не са ограничени откъм станции. Надявам се скоро да стигнат и до София, но едва ли им е приоритет.
Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.netcaptainFill
Рейтинг: 768 НеутралноДо коментар [#20] от "Hawaii":
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".Абе Хавай, закъснявам с отговорите, защото не съм свободен като преди. Просто няма как да вися във форума, имам работа. Ама това е пълен ТАШАК направо, хахахахаххаха, имаш ли нещо за мен - готово - най-големия завод фалирал, е ... какво повече.