Държавата ще опита да отчуждава имоти до плажовете, на които може да се строи

Петя Аврамова

© Надежда Чипева, Капитал

Петя Аврамова



Правителството и Министерството на регионалното развитие (МРРБ) ще търси всички възможни законови начини да спре строителството в зоните около морските плажове, заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова, цитирана от пресцентъра си.


Ще се търсят и законосъобразни възможности и начини за отчуждаване на части от имоти, които са в "чувствителната" зона до морските плажове. По думите й това се отнася за имотите, за които няма забрана за строителство.


"Това ще струва много средства и трябва да се намери правилния баланс, тъй като това са скъпи терени, които ще бъдат оценени за много пари", подчерта Аврамова.




По-рано днес подобна идея даде и един от инвеститорите край плажа "Корал": ако държавата иска да запази дюните в частни имоти, трябва да ги отчужди и заплати.


Регионалният министър добави, че за изграждащия се нов обект на къмпинг "Корал" има забрана за строителството със заповед на Министерството на околната среда от 2014 г., която е потвърдена с решение на ВАС от февруари 2018 г.


Дирекцията за национален строителен контрол проверява всички обекти, както по Северното, така и по Южното Черноморие, за които има сигнали или информация от медиите за строителство, увери Аврамова. Проверка по сигнал за незаконно строителство в курорта "Константин и Елена" е показала, че няма нарушения.

Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 730 Неутрално

    Това добре, ама първо почнете с това как са придобити тези земи? Защо ли имам усещането, че това са общински и държавни земи, продадени (дадени) на безценица?

  2. 2 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 2391 Неутрално

    "По думите й това се отнася за имотите, за които няма забрана за строителство."

    Ама то проблема е,че се строи основно в забранени зони за строителство. Защо трябва всички да плащаме на Сульо енд Пульо, затова, че държавата не иска да си изпълни задълженията? Какви са тези простотии пак?

  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5610 Неутрално

    Малко късничко...

    скоростен индекс "Y"
  4. 4 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 796 Неутрално

    ако "опитат" толкова успешно колкото и направиха заменките които позволиха това строителство ще си запазим част от природното богатство - ако не следващите поколения ще гледат на тези правителства като на хуни които опустошиха всичко след себе си!

  5. 5 Профил на recurvirostra
    recurvirostra
    Рейтинг: 261 Неутрално

    Не случайно тези имоти през годините попаднаха в частни ръце. И децата знаят, че това е конституционен нонсенс и държавата рано или късно трябва да ги придобие. И това е императив, не е по желание. Както по магистралки и тангенти държавата е длъжна да изкупи земите, така и по морския бряг. Исторически те никога не са били частна собственост. Това се отнася най-вече за тези южно от Ропотамо. И не случайно толкова време се бави картата за дюните, за да се напазарува колкото може повече от който трябва. За да може после, подобно на герговата дупка държавата да налее едни пари точно на който трябва и точно колкото той си поиска от нея...

  6. 6 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3999 Неутрално

    Това добре, ама първо почнете с това как са придобити тези земи? Защо ли имам усещането, че това са общински и държавни земи, продадени (дадени) на безценица?
    —цитат от коментар 1 на 2029


    Повечето земи са реституирани, бивши земеделски земи. Погледни снимки от 20-те години и виж какво има около плажовете - абсолютно нищо освен рибари и селяни, които си гледат нивите.
    Малко като в арабските емирства преди откриването на петрола.

    Доброто е заразно
  7. 7 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    Сега ще изникнат десетки Герговци, на които герберската шайка ще раздаде милиони левове, за да вземе нещо, което е публична държавна собственост. Баси и цирка.
    Остави, че някак ми е трудно да им повярвам, че изобщо ще направят това, което казват. Това са патологични лъжци и измамници...

  8. 8 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1151 Любопитно

    ЗАМЕНКИТЕ ОТ ВРЕМЕНАТА НА МРЪСНАТА КОАЛИЦИЯ ЩЯХТЕ ДА ОБЕЗСИЛВАТЕ !!! ПОМНИТЕ ЛИ ???

  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5610 Неутрално

    До коментар [#6] от "АзКлавдия":

    И през 60-те и 70-те е било същото...

    скоростен индекс "Y"
  10. 10 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1582 Любопитно

    Дай сега да купим имотите на неуспелите да се сдобият със Разрешение за строеж?
    Откъде я извадиха тази Калинка - бие оригиналната по тъпота на идеите.

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  11. 11 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2702 Неутрално

    "Това ще струва много средства и трябва да се намери правилния баланс, тъй като това са скъпи терени, които ще бъдат оценени за много пари", подчерта Аврамова."

    ъх... другарите от Гроб са гоуеми сладури... и колко много пари ще струват тези ми ти ниви двайсейента категория... що не ги отчуждават по тарифата, по която ги изпокрадоха гробаря Николов, Рейзи и прочие там лапачи... или пък по онази, по която т.нар. "държава" краде параграфските места... колко пъти мое се открадне едно и също нещо бе, бок*ци скапани червено*зи

  12. 12 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4528 Неутрално

    Идиоти. Не, не се прави така, и собствеността никога не е била проблем.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  13. 13 Профил на recurvirostra
    recurvirostra
    Рейтинг: 261 Неутрално

    До коментар [#6] от "АзКлавдия":

    Повечето земи там никога не са били земеделски. Реституираха се на принципа - ето водя една баба, на която са и казвали че някой е виждал, че на това място е имало нива и тази нива е била на моя прадядо. Крайбрежните ливади, пясъците и дюните са с такова съдържание на соли в почвите, че само специфични видове могат да оцелеят там. Апропо, има едно изследване на акад. Даки Йорданов - един от първите ни ботаници и еколози (доколкото тогава е имало само наченки от тази наука) от 20-те и 30-те години на ХХ век. на дюните по крайбрежието. Пише за такива чудесии, каквито днес не може да видим никъде. Никъде няма запазена дюна, каквато е била в миналото, дори в "резерват" Ропотамо... На всичко сме разказали играта...

  14. 14 Профил на Пандурко Въртикопчев
    Пандурко Въртикопчев
    Рейтинг: 16 Неутрално

    Сетила се Барбара ...
    А га ядоха кифтетата инвъеститурити по формулата заменям бръмбар за кокошка ?
    Сега били вече скъпи - да не е бликнал нефт нещо ?
    Още дупки за позлатяване.
    Да изкупуват по оценката при придобиване - тогава като е можело, може и сега.

    ... Il padrone e vivo !!
  15. 15 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2702 Весело

    Повечето земи са реституирани, бивши земеделски земи. Погледни снимки от 20-те години и виж какво има около плажовете - абсолютно нищо освен рибари и селяни, които си гледат нивите.
    —цитат от коментар 6 на АзКлавдия


    хъхъхъ... гробарската чанта пак лъже като разпрана

    "...Историята започва през 2002 г., когато за кмет е избран Петко Арнаудов от БСП. Времената са трудни за общината, хазната е празна. Кметът се опитва да убеди общинарите, че трябва да се привлекат инвеститори, като им се продадат атрактивни земи.

    Първият голям инвеститор е "Витатур инвест" АД, който пуска оферта да купи 130 декара земя на първа линия край "Корал" за... 3.5 долара на кв. м. Компанията е създадена само няколко месеца преди това, а съдружници в нея са три фирми, чиито собственици са свързани с известното предприятие за производство на захарни изделия "Победа" АД. Изпълнителен директор на предприятието тогава е сегашния кмет на Бургас от ГЕРБ Димитър Николов. Тогава той е и областен секретар на СДС-Бургас с пряка отговорност да надзирава хората си в Царево..."


    https://www.mediapool.bg/sdelkata-koral---politicheski-tsinizam-i-koruptsiya-news166339.html
    [quote#6:"АзКлавдия"][/quote]

  16. 16 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 730 Весело

    Повечето земи са реституирани, бивши земеделски земи. Погледни снимки от 20-те години и виж какво има около плажовете - абсолютно нищо освен рибари и селяни, които си гледат нивите.
    [quote#6:"АзКлавдия"][/quote]

    Така е, селяните през 20-те са отглеждали зеленчуци върху дюните. Или върху чукарите например, около Созопол, върху камънака.

  17. 17 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2702 Неутрално

    Реституираха се на принципа - ето водя една баба, на която са и казвали че някой е виждал, че на това място е имало нива и тази нива е била на моя прадядо.
    —цитат от коментар 13 на recurvirostra


    тъй де, тъй... само че тези, които подправяха и унищожаваха емлячни регистри си имат именца и са от ясни по-ясни

  18. 18 Профил на recurvirostra
    recurvirostra
    Рейтинг: 261 Неутрално

    А в ОПОС имаше позиция за закупуване на ценни местообитания, вкл. дюни, мисля някъде 30-40 млн. евро бяха. Тези пари не бяха заявени от Ненку. Не е случайност във всеки случай...

  19. 19 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3999 Весело

    До коментар [#15] от "extraCACA":

    Скоро не съм ти казвала, че си рядко просто и невъзпитано парче. И функционално неграмотно при това.
    Айде у лево!

    Доброто е заразно
  20. 20 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1582 Весело

    До коментар [#15] от "extraCACA":Скоро не съм ти казвала, че си рядко просто и невъзпитано парче. И функционално неграмотно при това.Айде у лево!
    —цитат от коментар 19 на АзКлавдия


    Елисаветке, препоръчвам да замълчиш.

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  21. 21 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2702 Весело

    До коментар [#19] от "АзКлавдия":

    ахахах, тъй-тъй си захванала, да ни обясниш това как променя инвестицията на г-н Чоролеев в гробарския кмет Николов, м?

  22. 22 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2134 Любопитно

    До коментар [#21] от "extraCACA":

    Той към момента на придобиването кмет ли е бил бе, философ дървен?

  23. 23 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2375 Неутрално

    Що ще ги отчуждавате ве? Прокарвате закон с който обезсилвате всички разрешения за строеж, може най-много да им платите разходите. Иначе след некоя година, като отчуждени, пак ще привличат влажните погледи на алчните диваци и пак ще излязат схемите - чичо, вуйчо, стринка, батко, братко и т.н....

  24. 24 Профил на marian_jack_assa
    marian_jack_assa
    Рейтинг: 272 Разстроено

    Супер, първо ги продават на безценица, после ги купуват по пазарни цени, после пак ги подаряват.

  25. 25 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4528 Неутрално

    До коментар [#23] от "Хи-хи":

    Просто се съобразяват с устройствените планове, и толкова.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  26. 26 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1956 Неутрално

    И защо в София да може да се строи, а в Царево не!? Освен ако тези в Царово не трябва да стоят като аборигени в пущинака за забавление на софиянци...

  27. 27 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3617 Неутрално

    " Това добре, ама първо почнете с това как са придобити тези земи? Защо ли имам усещането, че това са общински и държавни земи, продадени (дадени) на безценица?"

    Тръгнат ли да проследят как точно са придобитии ще стигнат до бедните магистрати, малоимотните министри, областни управители, дето със заменки " кон за кокошка" са ги придобили за жълти стотинки, а ще искат баснословни суми !
    Но държавата е заета да обвинява Прокопиев, Трайчо и други " престъпници" ! Мутрите си шетат наволя у нас !

  28. 28 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4897 Любопитно

    До коментар [#6] от "АзКлавдия":

    Земеделски земи върху пясъчни дюни? Или върху плажа? Каква култура се сади на пясък?

  29. 29 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4897 Любопитно

    До коментар [#19] от "АзКлавдия":

    Страхотни аргументи! Бравос!

  30. 30 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4897 Любопитно

    До коментар [#26] от "svoboden":

    Няма как да разберете защо да не се застрояват плаж и дюни! Трябва да имате поне една, едничка мозъчна гънка за да разберете!

  31. 31 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1818 Неутрално

    "Това ще струва много средства и трябва да се намери правилния баланс, тъй като това са скъпи терени, които ще бъдат оценени за много пари", подчерта Аврамова.

    Или за да е по-ясно - пак ще се краде!

  32. 32 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9189 Неутрално

    Че то остана ли нещо незастроено, че да отчуждават.

  33. 33 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4528 Неутрално

    До коментар [#26] от "svoboden":

    Че кой казал, че не може да се строи в Царево?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  34. 34 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4528 Неутрално

    До коментар [#28] от "vassilun":
    Герберчета. Виреят чудесно.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  35. 35 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 4046 Неутрално

    До коментар [#6] от "АзКлавдия":

    Ами... Я ни покажи някакви снимки от 20-те години... Да видим бостаните и лозята, върху пясъка... :)))

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  36. 36 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 618 Неутрално

    Ситуацията е следната:
    Когато се строеше масово в мътните години нямаше никаква реакция.
    Сега,когато инвеститор е минал през всички инстанции и през съд и всичко му е законно е mafiata.
    Като човек живеещ на морето подобна избирателност за това кой може и кой не в близост до плажната ивица е достатъчно показателна за така наречените природозащитници.

  37. 37 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2702 Неутрално

    Той към момента на придобиването кмет ли е бил бе, философ дървен?
    —цитат от коментар 22 на zle_platen_trol


    не тиквичке, бил е изпълнителен директор при другаря "реститут" Чоролеев и областен секретар на СДС, а съвсем случайно и съдружник във фирмата-купувач, пардон - реститут :)

    "...Бившият председател на общинския съвет Димо Иванов свидетелства, че зад одобрението на продажбата стои политическа сделка.

    Преговорите с общинарите се водят от Димитър Николов в Царево и в неговия кабинет във фабриката в Бургас, спомня си той. Николов е пряк съдружник във "Витатур Инвест" чрез "Европа 5".

    "Конфигурацията на общинския съвет предполагаше, че за сделката трябва да гласува и СДС (заедно с БСП - бел.ред.). Такива гаранции бяха дадени от страна на г-н Димитър Николов, че СДС ще подкрепи сделката, като с това всъщност се осигуряваше подкрепа за Петко Арнаудов за един следващ мандат като кмет на общината", разказва Иванов. На заседанието на общинския съвет от страна на "Витатур Инвест" присъстват Милко Милков и Димитър Николов, спомня си Димо Иванов..."

    ако имаш други въпроси, не се срамувай да попиташ

    “ДВЕ И ДВЕ Е ДВЕ” ИЛИ КАК МРРБ МАНИПУЛИРА ТЪРГА ЗА “КОРАЛ”
    by Биволъ януари 13, 2016
    https://bivol.bg/koral-222.html

  38. 38 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2134 Разстроено

    До коментар [#35] от "tww09306483":

    Ти бостани и ниви няма да видиш, но главата ще те заболи, ако ти разкажа реални случаи, как се реституираха апетитни парцели по Черноморието. Без документи, без нищо. Аз свидетелствам за теб, ти за мен. Чудо. После всичко се разпродаде и почти всичко разпродадено се застрои. За съсипването на крайбрежието невинен политик НЯМА! Всички до един си затваряха очите и резултата е видим. За вас не знам, вие поне не живеете тук, но на мен ми е много болно, аз съм от Бургас, морето си е част от мен. Красиво е, но почти не остана място да му се зарадваш.

  39. 39 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 795 Неутрално

    Само ,като я видя г-жата Аврамова и всякаква надежда се изпарява.
    Ще се "търсят", "ще се обмислят"... а бе, имат си план канцеларките, отвреме на време да напомнят за съществуването си и до там.

    "Счастье для всех, даром, и пусть никто не уйдет обиженным!"
  40. 40 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 795 Неутрално

    И защо в София да може да се строи, а в Царево не!? Освен ако тези в Царово не трябва да стоят като аборигени в пущинака за забавление на софиянци...
    —цитат от коментар 26 на svoboden


    В София е същото безобразие .
    Царево няма да са "аборигени", ако подкарат различно. Скъп курорт с достатъчна инфраструктура, ограничен брой легла запазен ландшафт, флора...
    Нанана най си - "дай да продадем на дедата нивата, на баровеца. После апартамент под Витоша, жип и у мола".
    Аборигените, може да са голи и боси, ама надали ще продават земите на дедовците си за ахуиху. Да не се окаже ,че ние сме унтерменшите ,не те?!

    "Счастье для всех, даром, и пусть никто не уйдет обиженным!"
  41. 41 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4528 Неутрално

    До коментар [#36] от "tosho_toto":

    Всичко му е законно, строейки върху дюната? Уау...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  42. 42 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 795 Неутрално

    До коментар [#35] от "tww09306483":Ти бостани и ниви няма да видиш, но главата ще те заболи, ако ти разкажа реални случаи, как се реституираха апетитни парцели по Черноморието. Без документи, без нищо. Аз свидетелствам за теб, ти за мен. Чудо. После всичко се разпродаде и почти всичко разпродадено се застрои. За съсипването на крайбрежието невинен политик НЯМА! Всички до един си затваряха очите и резултата е видим. За вас не знам, вие поне не живеете тук, но на мен ми е много болно, аз съм от Бургас, морето си е част от мен. Красиво е, но почти не остана място да му се зарадваш.
    —цитат от коментар 38 на zle_platen_trol


    Южното е съсипано на 95 проц. Аз към вас избягвам да ходя, щото гледката ме изнервя и постоянно се дразня. Пребиваването не е отпускащо - на против.

    "Счастье для всех, даром, и пусть никто не уйдет обиженным!"
  43. 43 Профил на canuck99
    canuck99
    Рейтинг: 694 Неутрално

    До коментар [#35] от "tww09306483":Ти бостани и ниви няма да видиш, но главата ще те заболи, ако ти разкажа реални случаи, как се реституираха апетитни парцели по Черноморието. Без документи, без нищо. Аз свидетелствам за теб, ти за мен. Чудо. После всичко се разпродаде и почти всичко разпродадено се застрои. За съсипването на крайбрежието невинен политик НЯМА! Всички до един си затваряха очите и резултата е видим. За вас не знам, вие поне не живеете тук, но на мен ми е много болно, аз съм от Бургас, морето си е част от мен. Красиво е, но почти не остана място да му се зарадваш.
    —цитат от коментар 38 на zle_platen_trol


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Прав си, всички до един, от всички цветове се облагодетелстваха със земи край морето. Помните ли върховните съдии дето взеха места за децата си като нуждаещи се а после построиха там хотели? И сегашния кмет на Бургас Димитър Николов, и кметовете на Царево Петко Арнаудов (БСП) и Георги Лапчев (ГЕРБ) са отговорни за съсипването. И мен ме боли като тръгна на юг, то няма вече свободно от сгради местенце да спреш за малко да се порадваш на морето, да не говорим за дивите къмпинги дето летувахме на времето. Всички политици от времето на прехода насам мислеха само как да облагодетелстват себе си, близките и приятелите си. Не вярвам че някой ще се заеме сега сриозно да разчиства тези Авгиеви обори, само хвърлят прах в очите на матряла когато се разсмърди много.

  44. 44 Профил на canuck99
    canuck99
    Рейтинг: 694 Неутрално

    До коментар [#35] от "tww09306483":Ти бостани и ниви няма да видиш, но главата ще те заболи, ако ти разкажа реални случаи, как се реституираха апетитни парцели по Черноморието. Без документи, без нищо. Аз свидетелствам за теб, ти за мен. Чудо. После всичко се разпродаде и почти всичко разпродадено се застрои. За съсипването на крайбрежието невинен политик НЯМА! Всички до един си затваряха очите и резултата е видим. За вас не знам, вие поне не живеете тук, но на мен ми е много болно, аз съм от Бургас, морето си е част от мен. Красиво е, но почти не остана място да му се зарадваш.
    —цитат от коментар 38 на zle_platen_trol


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Прав си, всички до един, от всички цветове се облагодетелстваха със земи край морето. Помните ли върховните съдии дето взеха места за децата си като нуждаещи се а после построиха там хотели? И сегашния кмет на Бургас Димитър Николов, и кметовете на Царево Петко Арнаудов (БСП) и Георги Лапчев (ГЕРБ) са отговорни за съсипването. И мен ме боли като тръгна на юг, то няма вече свободно от сгради местенце да спреш за малко да се порадваш на морето, да не говорим за дивите къмпинги дето летувахме на времето. Всички политици от времето на прехода насам мислеха само как да облагодетелстват себе си, близките и приятелите си. Не вярвам че някой ще се заеме сега сриозно да разчиства тези Авгиеви обори, само хвърлят прах в очите на матряла когато се разсмърди много.

  45. 45 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1506 Неутрално

    Пак се уреди алъш-вериша с държавата. Пак пари-имоти-пари'.
    А може просто един закон- не се строи и толкоз. Имате си имота, разхождате се из него, снимате се и тва е. Какви обезщетения, какви 5 лева.

  46. 46 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Ситуацията е следната:Когато се строеше масово в мътните години нямаше никаква реакция.Сега,когато инвеститор е минал през всички инстанции и през съд и всичко му е законно е mafiata.Като човек живеещ на морето подобна избирателност за това кой може и кой не в близост до плажната ивица е достатъчно показателна за така наречените природозащитници.
    —цитат от коментар 36 на tosho_toto

    Всичко му е законно? Не се ли замисляш, ей така, за разнообразие, как може да е законно нещо, което нарушава няколко закона?

  47. 47 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 906 Неутрално

    Нека да се строи, но на поне 100 метра от водата.

  48. 48 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1800 Неутрално

    Това добре, ама първо почнете с това как са придобити тези земи? Защо ли имам усещането, че това са общински и държавни земи, продадени (дадени) на безценица?
    —цитат от коментар 1 на 2029


    Може и да са заменки от рода ... 50 дка. пустеещи земи на майната си, с/щу "мизерните" 5 дка. дюни край морето :) Да се обявят за нищожни всички земи край морето, реституирани на база ... свидетелски показания а не на база нотариални актове.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  49. 49 Профил на pon01565019
    pon01565019
    Рейтинг: 27 Неутрално

    До коментар [#28] от "vassilun":

    Лозя.

  50. 50 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3299 Неутрално

    Добро утро! Трябваше ли да минат 30 г., за да се усетят, че такава дива реституция никъде по света няма! Не реституират паркове, градинки, плажове и зелени площи. Бившите собственици се компенсират. Не се приватизират къмпинги, които се остават да пустеят и да се рушат, или се превръщат в нещо друго. Не се приватизира къпалня като Мария Луиза, която десетилетия не действа като такава и държавата стои и гледа безучастно това безобразие! Това са обекти наразследваща журналистика, госпожо Йончева, а не доносите на някакъв си уволнен чиновник и нееднозначна репутация!

    На агитката не отговарям! А на бивши и настоящи доносници хептен!
  51. 51 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1374 Неутрално

    До коментар [#5] от "recurvirostra":

    Държавата държи и моркова и пръчката. Ако иска може да изкупи земите, ако иска може да забрани строителството. Обаче няма волята да го забрани, по-лесно е даде нашите пари на техните хора.

  52. 52 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    Прочетох: "Държавата ще опита" и се отказах да чета натам... Вече знам че нищо няма да направят или ще изсипят стотици милиони в джоба на някоя мутра която държи плажната ивица...

    СЪД И ЗАТВОР!
    ИДЕМ, ИДЕМ СГАН ПРОКЛЕТА





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK