Това добре, ама първо почнете с това как са придобити тези земи? Защо ли имам усещането, че това са общински и държавни земи, продадени (дадени) на безценица?
"По думите й това се отнася за имотите, за които няма забрана за строителство."
Ама то проблема е,че се строи основно в забранени зони за строителство. Защо трябва всички да плащаме на Сульо енд Пульо, затова, че държавата не иска да си изпълни задълженията? Какви са тези простотии пак?
ако "опитат" толкова успешно колкото и направиха заменките които позволиха това строителство ще си запазим част от природното богатство - ако не следващите поколения ще гледат на тези правителства като на хуни които опустошиха всичко след себе си!
Не случайно тези имоти през годините попаднаха в частни ръце. И децата знаят, че това е конституционен нонсенс и държавата рано или късно трябва да ги придобие. И това е императив, не е по желание. Както по магистралки и тангенти държавата е длъжна да изкупи земите, така и по морския бряг. Исторически те никога не са били частна собственост. Това се отнася най-вече за тези южно от Ропотамо. И не случайно толкова време се бави картата за дюните, за да се напазарува колкото може повече от който трябва. За да може после, подобно на герговата дупка държавата да налее едни пари точно на който трябва и точно колкото той си поиска от нея...
Това добре, ама първо почнете с това как са придобити тези земи? Защо ли имам усещането, че това са общински и държавни земи, продадени (дадени) на безценица?
Повечето земи са реституирани, бивши земеделски земи. Погледни снимки от 20-те години и виж какво има около плажовете - абсолютно нищо освен рибари и селяни, които си гледат нивите. Малко като в арабските емирства преди откриването на петрола.
Доброто е заразно
Сега ще изникнат десетки Герговци, на които герберската шайка ще раздаде милиони левове, за да вземе нещо, което е публична държавна собственост. Баси и цирка. Остави, че някак ми е трудно да им повярвам, че изобщо ще направят това, което казват. Това са патологични лъжци и измамници...
"Това ще струва много средства и трябва да се намери правилния баланс, тъй като това са скъпи терени, които ще бъдат оценени за много пари", подчерта Аврамова."
ъх... другарите от Гроб са гоуеми сладури... и колко много пари ще струват тези ми ти ниви двайсейента категория... що не ги отчуждават по тарифата, по която ги изпокрадоха гробаря Николов, Рейзи и прочие там лапачи... или пък по онази, по която т.нар. "държава" краде параграфските места... колко пъти мое се открадне едно и също нещо бе, бок*ци скапани червено*зи
Повечето земи там никога не са били земеделски. Реституираха се на принципа - ето водя една баба, на която са и казвали че някой е виждал, че на това място е имало нива и тази нива е била на моя прадядо. Крайбрежните ливади, пясъците и дюните са с такова съдържание на соли в почвите, че само специфични видове могат да оцелеят там. Апропо, има едно изследване на акад. Даки Йорданов - един от първите ни ботаници и еколози (доколкото тогава е имало само наченки от тази наука) от 20-те и 30-те години на ХХ век. на дюните по крайбрежието. Пише за такива чудесии, каквито днес не може да видим никъде. Никъде няма запазена дюна, каквато е била в миналото, дори в "резерват" Ропотамо... На всичко сме разказали играта...
Сетила се Барбара ... А га ядоха кифтетата инвъеститурити по формулата заменям бръмбар за кокошка ? Сега били вече скъпи - да не е бликнал нефт нещо ? Още дупки за позлатяване. Да изкупуват по оценката при придобиване - тогава като е можело, може и сега.
Повечето земи са реституирани, бивши земеделски земи. Погледни снимки от 20-те години и виж какво има около плажовете - абсолютно нищо освен рибари и селяни, които си гледат нивите.
хъхъхъ... гробарската чанта пак лъже като разпрана
"...Историята започва през 2002 г., когато за кмет е избран Петко Арнаудов от БСП. Времената са трудни за общината, хазната е празна. Кметът се опитва да убеди общинарите, че трябва да се привлекат инвеститори, като им се продадат атрактивни земи.
Първият голям инвеститор е "Витатур инвест" АД, който пуска оферта да купи 130 декара земя на първа линия край "Корал" за... 3.5 долара на кв. м. Компанията е създадена само няколко месеца преди това, а съдружници в нея са три фирми, чиито собственици са свързани с известното предприятие за производство на захарни изделия "Победа" АД. Изпълнителен директор на предприятието тогава е сегашния кмет на Бургас от ГЕРБ Димитър Николов. Тогава той е и областен секретар на СДС-Бургас с пряка отговорност да надзирава хората си в Царево..."
Повечето земи са реституирани, бивши земеделски земи. Погледни снимки от 20-те години и виж какво има около плажовете - абсолютно нищо освен рибари и селяни, които си гледат нивите. [quote#6:"АзКлавдия"][/quote]
Така е, селяните през 20-те са отглеждали зеленчуци върху дюните. Или върху чукарите например, около Созопол, върху камънака.
Реституираха се на принципа - ето водя една баба, на която са и казвали че някой е виждал, че на това място е имало нива и тази нива е била на моя прадядо.
А в ОПОС имаше позиция за закупуване на ценни местообитания, вкл. дюни, мисля някъде 30-40 млн. евро бяха. Тези пари не бяха заявени от Ненку. Не е случайност във всеки случай...
Що ще ги отчуждавате ве? Прокарвате закон с който обезсилвате всички разрешения за строеж, може най-много да им платите разходите. Иначе след некоя година, като отчуждени, пак ще привличат влажните погледи на алчните диваци и пак ще излязат схемите - чичо, вуйчо, стринка, батко, братко и т.н....
" Това добре, ама първо почнете с това как са придобити тези земи? Защо ли имам усещането, че това са общински и държавни земи, продадени (дадени) на безценица?"
Тръгнат ли да проследят как точно са придобитии ще стигнат до бедните магистрати, малоимотните министри, областни управители, дето със заменки " кон за кокошка" са ги придобили за жълти стотинки, а ще искат баснословни суми ! Но държавата е заета да обвинява Прокопиев, Трайчо и други " престъпници" ! Мутрите си шетат наволя у нас !
"Това ще струва много средства и трябва да се намери правилния баланс, тъй като това са скъпи терени, които ще бъдат оценени за много пари", подчерта Аврамова.
Ситуацията е следната: Когато се строеше масово в мътните години нямаше никаква реакция. Сега,когато инвеститор е минал през всички инстанции и през съд и всичко му е законно е mafiata. Като човек живеещ на морето подобна избирателност за това кой може и кой не в близост до плажната ивица е достатъчно показателна за така наречените природозащитници.
не тиквичке, бил е изпълнителен директор при другаря "реститут" Чоролеев и областен секретар на СДС, а съвсем случайно и съдружник във фирмата-купувач, пардон - реститут :)
"...Бившият председател на общинския съвет Димо Иванов свидетелства, че зад одобрението на продажбата стои политическа сделка.
Преговорите с общинарите се водят от Димитър Николов в Царево и в неговия кабинет във фабриката в Бургас, спомня си той. Николов е пряк съдружник във "Витатур Инвест" чрез "Европа 5".
"Конфигурацията на общинския съвет предполагаше, че за сделката трябва да гласува и СДС (заедно с БСП - бел.ред.). Такива гаранции бяха дадени от страна на г-н Димитър Николов, че СДС ще подкрепи сделката, като с това всъщност се осигуряваше подкрепа за Петко Арнаудов за един следващ мандат като кмет на общината", разказва Иванов. На заседанието на общинския съвет от страна на "Витатур Инвест" присъстват Милко Милков и Димитър Николов, спомня си Димо Иванов..."
Ти бостани и ниви няма да видиш, но главата ще те заболи, ако ти разкажа реални случаи, как се реституираха апетитни парцели по Черноморието. Без документи, без нищо. Аз свидетелствам за теб, ти за мен. Чудо. После всичко се разпродаде и почти всичко разпродадено се застрои. За съсипването на крайбрежието невинен политик НЯМА! Всички до един си затваряха очите и резултата е видим. За вас не знам, вие поне не живеете тук, но на мен ми е много болно, аз съм от Бургас, морето си е част от мен. Красиво е, но почти не остана място да му се зарадваш.
Само ,като я видя г-жата Аврамова и всякаква надежда се изпарява. Ще се "търсят", "ще се обмислят"... а бе, имат си план канцеларките, отвреме на време да напомнят за съществуването си и до там.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
В София е същото безобразие . Царево няма да са "аборигени", ако подкарат различно. Скъп курорт с достатъчна инфраструктура, ограничен брой легла запазен ландшафт, флора... Нанана най си - "дай да продадем на дедата нивата, на баровеца. После апартамент под Витоша, жип и у мола". Аборигените, може да са голи и боси, ама надали ще продават земите на дедовците си за ахуиху. Да не се окаже ,че ние сме унтерменшите ,не те?!
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
До коментар [#35] от "tww09306483":Ти бостани и ниви няма да видиш, но главата ще те заболи, ако ти разкажа реални случаи, как се реституираха апетитни парцели по Черноморието. Без документи, без нищо. Аз свидетелствам за теб, ти за мен. Чудо. После всичко се разпродаде и почти всичко разпродадено се застрои. За съсипването на крайбрежието невинен политик НЯМА! Всички до един си затваряха очите и резултата е видим. За вас не знам, вие поне не живеете тук, но на мен ми е много болно, аз съм от Бургас, морето си е част от мен. Красиво е, но почти не остана място да му се зарадваш.
Южното е съсипано на 95 проц. Аз към вас избягвам да ходя, щото гледката ме изнервя и постоянно се дразня. Пребиваването не е отпускащо - на против. "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
До коментар [#35] от "tww09306483":Ти бостани и ниви няма да видиш, но главата ще те заболи, ако ти разкажа реални случаи, как се реституираха апетитни парцели по Черноморието. Без документи, без нищо. Аз свидетелствам за теб, ти за мен. Чудо. После всичко се разпродаде и почти всичко разпродадено се застрои. За съсипването на крайбрежието невинен политик НЯМА! Всички до един си затваряха очите и резултата е видим. За вас не знам, вие поне не живеете тук, но на мен ми е много болно, аз съм от Бургас, морето си е част от мен. Красиво е, но почти не остана място да му се зарадваш.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Прав си, всички до един, от всички цветове се облагодетелстваха със земи край морето. Помните ли върховните съдии дето взеха места за децата си като нуждаещи се а после построиха там хотели? И сегашния кмет на Бургас Димитър Николов, и кметовете на Царево Петко Арнаудов (БСП) и Георги Лапчев (ГЕРБ) са отговорни за съсипването. И мен ме боли като тръгна на юг, то няма вече свободно от сгради местенце да спреш за малко да се порадваш на морето, да не говорим за дивите къмпинги дето летувахме на времето. Всички политици от времето на прехода насам мислеха само как да облагодетелстват себе си, близките и приятелите си. Не вярвам че някой ще се заеме сега сриозно да разчиства тези Авгиеви обори, само хвърлят прах в очите на матряла когато се разсмърди много.
До коментар [#35] от "tww09306483":Ти бостани и ниви няма да видиш, но главата ще те заболи, ако ти разкажа реални случаи, как се реституираха апетитни парцели по Черноморието. Без документи, без нищо. Аз свидетелствам за теб, ти за мен. Чудо. После всичко се разпродаде и почти всичко разпродадено се застрои. За съсипването на крайбрежието невинен политик НЯМА! Всички до един си затваряха очите и резултата е видим. За вас не знам, вие поне не живеете тук, но на мен ми е много болно, аз съм от Бургас, морето си е част от мен. Красиво е, но почти не остана място да му се зарадваш.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Прав си, всички до един, от всички цветове се облагодетелстваха със земи край морето. Помните ли върховните съдии дето взеха места за децата си като нуждаещи се а после построиха там хотели? И сегашния кмет на Бургас Димитър Николов, и кметовете на Царево Петко Арнаудов (БСП) и Георги Лапчев (ГЕРБ) са отговорни за съсипването. И мен ме боли като тръгна на юг, то няма вече свободно от сгради местенце да спреш за малко да се порадваш на морето, да не говорим за дивите къмпинги дето летувахме на времето. Всички политици от времето на прехода насам мислеха само как да облагодетелстват себе си, близките и приятелите си. Не вярвам че някой ще се заеме сега сриозно да разчиства тези Авгиеви обори, само хвърлят прах в очите на матряла когато се разсмърди много.
Пак се уреди алъш-вериша с държавата. Пак пари-имоти-пари'. А може просто един закон- не се строи и толкоз. Имате си имота, разхождате се из него, снимате се и тва е. Какви обезщетения, какви 5 лева.
Ситуацията е следната:Когато се строеше масово в мътните години нямаше никаква реакция.Сега,когато инвеститор е минал през всички инстанции и през съд и всичко му е законно е mafiata.Като човек живеещ на морето подобна избирателност за това кой може и кой не в близост до плажната ивица е достатъчно показателна за така наречените природозащитници.
Това добре, ама първо почнете с това как са придобити тези земи? Защо ли имам усещането, че това са общински и държавни земи, продадени (дадени) на безценица?
Може и да са заменки от рода ... 50 дка. пустеещи земи на майната си, с/щу "мизерните" 5 дка. дюни край морето :) Да се обявят за нищожни всички земи край морето, реституирани на база ... свидетелски показания а не на база нотариални актове.
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
Добро утро! Трябваше ли да минат 30 г., за да се усетят, че такава дива реституция никъде по света няма! Не реституират паркове, градинки, плажове и зелени площи. Бившите собственици се компенсират. Не се приватизират къмпинги, които се остават да пустеят и да се рушат, или се превръщат в нещо друго. Не се приватизира къпалня като Мария Луиза, която десетилетия не действа като такава и държавата стои и гледа безучастно това безобразие! Това са обекти наразследваща журналистика, госпожо Йончева, а не доносите на някакъв си уволнен чиновник и нееднозначна репутация!
Държавата държи и моркова и пръчката. Ако иска може да изкупи земите, ако иска може да забрани строителството. Обаче няма волята да го забрани, по-лесно е даде нашите пари на техните хора.
Прочетох: "Държавата ще опита" и се отказах да чета натам... Вече знам че нищо няма да направят или ще изсипят стотици милиони в джоба на някоя мутра която държи плажната ивица...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
2029
Рейтинг: 649 НеутралноТова добре, ама първо почнете с това как са придобити тези земи? Защо ли имам усещането, че това са общински и държавни земи, продадени (дадени) на безценица?
nema_labavo
Рейтинг: 1339 Неутрално"По думите й това се отнася за имотите, за които няма забрана за строителство."
Ама то проблема е,че се строи основно в забранени зони за строителство. Защо трябва всички да плащаме на Сульо енд Пульо, затова, че държавата не иска да си изпълни задълженията? Какви са тези простотии пак?
hamiltonf
Рейтинг: 4238 НеутралноМалко късничко...
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиdun
Рейтинг: 647 Неутралноако "опитат" толкова успешно колкото и направиха заменките които позволиха това строителство ще си запазим част от природното богатство - ако не следващите поколения ще гледат на тези правителства като на хуни които опустошиха всичко след себе си!
recurvirostra
Рейтинг: 260 НеутралноНе случайно тези имоти през годините попаднаха в частни ръце. И децата знаят, че това е конституционен нонсенс и държавата рано или късно трябва да ги придобие. И това е императив, не е по желание. Както по магистралки и тангенти държавата е длъжна да изкупи земите, така и по морския бряг. Исторически те никога не са били частна собственост. Това се отнася най-вече за тези южно от Ропотамо. И не случайно толкова време се бави картата за дюните, за да се напазарува колкото може повече от който трябва. За да може после, подобно на герговата дупка държавата да налее едни пари точно на който трябва и точно колкото той си поиска от нея...
АзКлавдия
Рейтинг: 965 НеутралноПовечето земи са реституирани, бивши земеделски земи. Погледни снимки от 20-те години и виж какво има около плажовете - абсолютно нищо освен рибари и селяни, които си гледат нивите.
Малко като в арабските емирства преди откриването на петрола. Доброто е заразно
SaveBG
Рейтинг: 458 НеутралноСега ще изникнат десетки Герговци, на които герберската шайка ще раздаде милиони левове, за да вземе нещо, което е публична държавна собственост. Баси и цирка.
Остави, че някак ми е трудно да им повярвам, че изобщо ще направят това, което казват. Това са патологични лъжци и измамници...
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1567 ЛюбопитноЗАМЕНКИТЕ ОТ ВРЕМЕНАТА НА МРЪСНАТА КОАЛИЦИЯ ЩЯХТЕ ДА ОБЕЗСИЛВАТЕ !!! ПОМНИТЕ ЛИ ???
hamiltonf
Рейтинг: 4238 НеутралноДо коментар [#6] от "АзКлавдия":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиИ през 60-те и 70-те е било същото...
skara
Рейтинг: 1208 ЛюбопитноДай сега да купим имотите на неуспелите да се сдобият със Разрешение за строеж?
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Откъде я извадиха тази Калинка - бие оригиналната по тъпота на идеите.
extraCACA
Рейтинг: 2242 Неутрално"Това ще струва много средства и трябва да се намери правилния баланс, тъй като това са скъпи терени, които ще бъдат оценени за много пари", подчерта Аврамова."
ъх... другарите от Гроб са гоуеми сладури... и колко много пари ще струват тези ми ти ниви двайсейента категория... що не ги отчуждават по тарифата, по която ги изпокрадоха гробаря Николов, Рейзи и прочие там лапачи... или пък по онази, по която т.нар. "държава" краде параграфските места... колко пъти мое се открадне едно и също нещо бе, бок*ци скапани червено*зи
Darth Plagueis
Рейтинг: 1782 НеутралноИдиоти. Не, не се прави така, и собствеността никога не е била проблем.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКrecurvirostra
Рейтинг: 260 НеутралноДо коментар [#6] от "АзКлавдия":
Повечето земи там никога не са били земеделски. Реституираха се на принципа - ето водя една баба, на която са и казвали че някой е виждал, че на това място е имало нива и тази нива е била на моя прадядо. Крайбрежните ливади, пясъците и дюните са с такова съдържание на соли в почвите, че само специфични видове могат да оцелеят там. Апропо, има едно изследване на акад. Даки Йорданов - един от първите ни ботаници и еколози (доколкото тогава е имало само наченки от тази наука) от 20-те и 30-те години на ХХ век. на дюните по крайбрежието. Пише за такива чудесии, каквито днес не може да видим никъде. Никъде няма запазена дюна, каквато е била в миналото, дори в "резерват" Ропотамо... На всичко сме разказали играта...
Пандурко Въртикопчев
Рейтинг: 8 НеутралноСетила се Барбара ...
... Il padrone e vivo !!А га ядоха кифтетата инвъеститурити по формулата заменям бръмбар за кокошка ?
Сега били вече скъпи - да не е бликнал нефт нещо ?
Още дупки за позлатяване.
Да изкупуват по оценката при придобиване - тогава като е можело, може и сега.
extraCACA
Рейтинг: 2242 Веселохъхъхъ... гробарската чанта пак лъже като разпрана
"...Историята започва през 2002 г., когато за кмет е избран Петко Арнаудов от БСП. Времената са трудни за общината, хазната е празна. Кметът се опитва да убеди общинарите, че трябва да се привлекат инвеститори, като им се продадат атрактивни земи.
Първият голям инвеститор е "Витатур инвест" АД, който пуска оферта да купи 130 декара земя на първа линия край "Корал" за... 3.5 долара на кв. м. Компанията е създадена само няколко месеца преди това, а съдружници в нея са три фирми, чиито собственици са свързани с известното предприятие за производство на захарни изделия "Победа" АД. Изпълнителен директор на предприятието тогава е сегашния кмет на Бургас от ГЕРБ Димитър Николов. Тогава той е и областен секретар на СДС-Бургас с пряка отговорност да надзирава хората си в Царево..."
https://www.mediapool.bg/sdelkata-koral---politicheski-tsinizam-i-koruptsiya-news166339.html
[quote#6:"АзКлавдия"][/quote]
2029
Рейтинг: 649 ВеселоПовечето земи са реституирани, бивши земеделски земи. Погледни снимки от 20-те години и виж какво има около плажовете - абсолютно нищо освен рибари и селяни, които си гледат нивите.
[quote#6:"АзКлавдия"][/quote]
Така е, селяните през 20-те са отглеждали зеленчуци върху дюните. Или върху чукарите например, около Созопол, върху камънака.
extraCACA
Рейтинг: 2242 Неутралнотъй де, тъй... само че тези, които подправяха и унищожаваха емлячни регистри си имат именца и са от ясни по-ясни
recurvirostra
Рейтинг: 260 НеутралноА в ОПОС имаше позиция за закупуване на ценни местообитания, вкл. дюни, мисля някъде 30-40 млн. евро бяха. Тези пари не бяха заявени от Ненку. Не е случайност във всеки случай...
АзКлавдия
Рейтинг: 965 ВеселоДо коментар [#15] от "extraCACA":
Доброто е заразноСкоро не съм ти казвала, че си рядко просто и невъзпитано парче. И функционално неграмотно при това.
Айде у лево!
skara
Рейтинг: 1208 ВеселоЕлисаветке, препоръчвам да замълчиш. Прави каквото трябва, да става каквото ще.
extraCACA
Рейтинг: 2242 ВеселоДо коментар [#19] от "АзКлавдия":
ахахах, тъй-тъй си захванала, да ни обясниш това как променя инвестицията на г-н Чоролеев в гробарския кмет Николов, м?
zle_platen_trol
Рейтинг: 458 ЛюбопитноДо коментар [#21] от "extraCACA":
Той към момента на придобиването кмет ли е бил бе, философ дървен?
Хи-хи
Рейтинг: 1590 НеутралноЩо ще ги отчуждавате ве? Прокарвате закон с който обезсилвате всички разрешения за строеж, може най-много да им платите разходите. Иначе след некоя година, като отчуждени, пак ще привличат влажните погледи на алчните диваци и пак ще излязат схемите - чичо, вуйчо, стринка, батко, братко и т.н....
marian_jack_assa
Рейтинг: 289 РазстроеноСупер, първо ги продават на безценица, после ги купуват по пазарни цени, после пак ги подаряват.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1782 НеутралноДо коментар [#23] от "Хи-хи":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПросто се съобразяват с устройствените планове, и толкова.
svoboden
Рейтинг: 2267 НеутралноИ защо в София да може да се строи, а в Царево не!? Освен ако тези в Царово не трябва да стоят като аборигени в пущинака за забавление на софиянци...
samoedin
Рейтинг: 3336 Неутрално" Това добре, ама първо почнете с това как са придобити тези земи? Защо ли имам усещането, че това са общински и държавни земи, продадени (дадени) на безценица?"
Тръгнат ли да проследят как точно са придобитии ще стигнат до бедните магистрати, малоимотните министри, областни управители, дето със заменки " кон за кокошка" са ги придобили за жълти стотинки, а ще искат баснословни суми !
Но държавата е заета да обвинява Прокопиев, Трайчо и други " престъпници" ! Мутрите си шетат наволя у нас !
vassilun
Рейтинг: 4922 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "АзКлавдия":
Земеделски земи върху пясъчни дюни? Или върху плажа? Каква култура се сади на пясък?
vassilun
Рейтинг: 4922 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "АзКлавдия":
Страхотни аргументи! Бравос!
vassilun
Рейтинг: 4922 ЛюбопитноДо коментар [#26] от "svoboden":
Няма как да разберете защо да не се застрояват плаж и дюни! Трябва да имате поне една, едничка мозъчна гънка за да разберете!
koko65bg
Рейтинг: 783 Неутрално"Това ще струва много средства и трябва да се намери правилния баланс, тъй като това са скъпи терени, които ще бъдат оценени за много пари", подчерта Аврамова.
Или за да е по-ясно - пак ще се краде!
Роси
Рейтинг: 7281 НеутралноЧе то остана ли нещо незастроено, че да отчуждават.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1782 НеутралноДо коментар [#26] от "svoboden":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЧе кой казал, че не може да се строи в Царево?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1782 НеутралноДо коментар [#28] от "vassilun":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКГерберчета. Виреят чудесно.
Petleshev
Рейтинг: 2505 НеутралноДо коментар [#6] от "АзКлавдия":
Бивш tww09306483.Ами... Я ни покажи някакви снимки от 20-те години... Да видим бостаните и лозята, върху пясъка... :)))
Todor Plamenov
Рейтинг: 282 НеутралноСитуацията е следната:
Когато се строеше масово в мътните години нямаше никаква реакция.
Сега,когато инвеститор е минал през всички инстанции и през съд и всичко му е законно е mafiata.
Като човек живеещ на морето подобна избирателност за това кой може и кой не в близост до плажната ивица е достатъчно показателна за така наречените природозащитници.
extraCACA
Рейтинг: 2242 Неутралноне тиквичке, бил е изпълнителен директор при другаря "реститут" Чоролеев и областен секретар на СДС, а съвсем случайно и съдружник във фирмата-купувач, пардон - реститут :)
"...Бившият председател на общинския съвет Димо Иванов свидетелства, че зад одобрението на продажбата стои политическа сделка.
Преговорите с общинарите се водят от Димитър Николов в Царево и в неговия кабинет във фабриката в Бургас, спомня си той. Николов е пряк съдружник във "Витатур Инвест" чрез "Европа 5".
"Конфигурацията на общинския съвет предполагаше, че за сделката трябва да гласува и СДС (заедно с БСП - бел.ред.). Такива гаранции бяха дадени от страна на г-н Димитър Николов, че СДС ще подкрепи сделката, като с това всъщност се осигуряваше подкрепа за Петко Арнаудов за един следващ мандат като кмет на общината", разказва Иванов. На заседанието на общинския съвет от страна на "Витатур Инвест" присъстват Милко Милков и Димитър Николов, спомня си Димо Иванов..."
ако имаш други въпроси, не се срамувай да попиташ
“ДВЕ И ДВЕ Е ДВЕ” ИЛИ КАК МРРБ МАНИПУЛИРА ТЪРГА ЗА “КОРАЛ”
by Биволъ януари 13, 2016
https://bivol.bg/koral-222.html
zle_platen_trol
Рейтинг: 458 РазстроеноДо коментар [#35] от "tww09306483":
Ти бостани и ниви няма да видиш, но главата ще те заболи, ако ти разкажа реални случаи, как се реституираха апетитни парцели по Черноморието. Без документи, без нищо. Аз свидетелствам за теб, ти за мен. Чудо. После всичко се разпродаде и почти всичко разпродадено се застрои. За съсипването на крайбрежието невинен политик НЯМА! Всички до един си затваряха очите и резултата е видим. За вас не знам, вие поне не живеете тук, но на мен ми е много болно, аз съм от Бургас, морето си е част от мен. Красиво е, но почти не остана място да му се зарадваш.
schwimmwagen
Рейтинг: 1955 НеутралноСамо ,като я видя г-жата Аврамова и всякаква надежда се изпарява.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Ще се "търсят", "ще се обмислят"... а бе, имат си план канцеларките, отвреме на време да напомнят за съществуването си и до там.
schwimmwagen
Рейтинг: 1955 НеутралноВ София е същото безобразие .
Царево няма да са "аборигени", ако подкарат различно. Скъп курорт с достатъчна инфраструктура, ограничен брой легла запазен ландшафт, флора...
Нанана най си - "дай да продадем на дедата нивата, на баровеца. После апартамент под Витоша, жип и у мола".
Аборигените, може да са голи и боси, ама надали ще продават земите на дедовците си за ахуиху. Да не се окаже ,че ние сме унтерменшите ,не те?! "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
Darth Plagueis
Рейтинг: 1782 НеутралноДо коментар [#36] от "tosho_toto":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВсичко му е законно, строейки върху дюната? Уау...
schwimmwagen
Рейтинг: 1955 НеутралноЮжното е съсипано на 95 проц. Аз към вас избягвам да ходя, щото гледката ме изнервя и постоянно се дразня. Пребиваването не е отпускащо - на против.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
canuck99
Рейтинг: 801 Неутрално+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Прав си, всички до един, от всички цветове се облагодетелстваха със земи край морето. Помните ли върховните съдии дето взеха места за децата си като нуждаещи се а после построиха там хотели? И сегашния кмет на Бургас Димитър Николов, и кметовете на Царево Петко Арнаудов (БСП) и Георги Лапчев (ГЕРБ) са отговорни за съсипването. И мен ме боли като тръгна на юг, то няма вече свободно от сгради местенце да спреш за малко да се порадваш на морето, да не говорим за дивите къмпинги дето летувахме на времето. Всички политици от времето на прехода насам мислеха само как да облагодетелстват себе си, близките и приятелите си. Не вярвам че някой ще се заеме сега сриозно да разчиства тези Авгиеви обори, само хвърлят прах в очите на матряла когато се разсмърди много.
canuck99
Рейтинг: 801 Неутрално+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Прав си, всички до един, от всички цветове се облагодетелстваха със земи край морето. Помните ли върховните съдии дето взеха места за децата си като нуждаещи се а после построиха там хотели? И сегашния кмет на Бургас Димитър Николов, и кметовете на Царево Петко Арнаудов (БСП) и Георги Лапчев (ГЕРБ) са отговорни за съсипването. И мен ме боли като тръгна на юг, то няма вече свободно от сгради местенце да спреш за малко да се порадваш на морето, да не говорим за дивите къмпинги дето летувахме на времето. Всички политици от времето на прехода насам мислеха само как да облагодетелстват себе си, близките и приятелите си. Не вярвам че някой ще се заеме сега сриозно да разчиства тези Авгиеви обори, само хвърлят прах в очите на матряла когато се разсмърди много.
One Hour
Рейтинг: 346 НеутралноПак се уреди алъш-вериша с държавата. Пак пари-имоти-пари'.
А може просто един закон- не се строи и толкоз. Имате си имота, разхождате се из него, снимате се и тва е. Какви обезщетения, какви 5 лева.
Yotce
Рейтинг: 1580 НеутралноВсичко му е законно? Не се ли замисляш, ей така, за разнообразие, как може да е законно нещо, което нарушава няколко закона?
jmf29537805
Рейтинг: 891 НеутралноНека да се строи, но на поне 100 метра от водата.
ь
Рейтинг: 1161 НеутралноМоже и да са заменки от рода ... 50 дка. пустеещи земи на майната си, с/щу "мизерните" 5 дка. дюни край морето :) Да се обявят за нищожни всички земи край морето, реституирани на база ... свидетелски показания а не на база нотариални актове. простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
dedo_bobo
Рейтинг: 25 НеутралноДо коментар [#28] от "vassilun":
Лозя.
султана глаушева
Рейтинг: 346 НеутралноДобро утро! Трябваше ли да минат 30 г., за да се усетят, че такава дива реституция никъде по света няма! Не реституират паркове, градинки, плажове и зелени площи. Бившите собственици се компенсират. Не се приватизират къмпинги, които се остават да пустеят и да се рушат, или се превръщат в нещо друго. Не се приватизира къпалня като Мария Луиза, която десетилетия не действа като такава и държавата стои и гледа безучастно това безобразие! Това са обекти наразследваща журналистика, госпожо Йончева, а не доносите на някакъв си уволнен чиновник и нееднозначна репутация!
Мърфи е оптимист!Лео
Рейтинг: 1489 НеутралноДо коментар [#5] от "recurvirostra":
Държавата държи и моркова и пръчката. Ако иска може да изкупи земите, ако иска може да забрани строителството. Обаче няма волята да го забрани, по-лесно е даде нашите пари на техните хора.
theduloclan
Рейтинг: 1198 НеутралноПрочетох: "Държавата ще опита" и се отказах да чета натам... Вече знам че нищо няма да направят или ще изсипят стотици милиони в джоба на някоя мутра която държи плажната ивица...
СЪД И ЗАТВОР!
ИДЕМ, ИДЕМ СГАН ПРОКЛЕТА