"Някъде пишеше"... Една жена ми каза, може би? А всъщност не плануват ли да направят монархия, Дедо да абдикира, и Боце Първи да сложи корона на тиквата?
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
А, не така. Аз от малък съм свикнал да ВИЖДАМ какво дишам. Вярно, автомобили почти нямаше, но автобусите вървяха, та се пушек вдигаше, а бълващите дим заводски комини бяха годост и родост.
Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!
Дневник - кога ще спрете с тия заглавия внушаващи, че проблема е строго софийски - в момента от картата се вижда, как навсякъде където се отопляват с твърдо гориво има замърсяване - въздуха в Свищов, Копривщица, Велинград и още много други е двойно по мръсен от софийския.
Не заблуждавайте хората, че маските от аптеката вършат някаква работа. Наскоро българската фирма Airlief пусна маски за 50 кинта, които по нищо не отстъпват на вносните от 100 лв.
Преди във aqicn.org/map/sofia имаше повече станции за измерване в София, имаше Павлово, Младост, центъра. Гледам сега са ги махнали, сигурно Боко им е пратил мутри.
Единственото хубаво нещо на мръсния въздух в София е, че всички го дишат - и администрация, и мутри, и политици, и селяндурите с дизелите и ромите с горещите печки. Същото важи и за дупките по улиците.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
1. Трябва да се забранят със закон и нда се спрат от движение всички коли над 10 години. Повечето не изпълняват достатъчно екологичните норми. Изключение може да се направи за ветерани, но те са малко, а и се карат малко - няма части, поддръжката е баснословно скъпа. 2. В Чехия продължават дотациите за подмени на отоплителните котли на къщите за модели с по-екологично горене и градовете, които участват в програмата вече регистрираха подобрение на качеството на въздууха. В скоро време котлите на твърдо гориво ще станат незаконни - излезе съответният закон - не съм сигурен за сроковете, защото аз съм нан газ. 3. Да се подсилят финансово програмите за санация на жилищата - опитът от цяла Европа е, че поради занижените отоплителни нужди, още спадат емисиите.
Не виждам политическа воля за подобни мерки в България.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Абе той, въздухът на София, си е перманентно мръсен. Кислородът в него е само някакви си 21%! Т.е. 4/5 от газовата смес, която дишаме, не става за дишане!!!
Проблемът на градския транспорт не е цената, а услугата. Мислиш ли че хората киснат в задръствания, защото разликата между 365лв на година спрямо това, което дават за гориво + данъци е толкова съществена?
Денонощно платено паркиране до околовръстното, това е единственото решение да се спре безразборната употреба на лични МПС. Лични МПС , които пречат на градския транспорт, а са в трафика заради безплатното им паркиране през деня.
Да, ама не са били толкова нагъсто. Я, опитай в Лондон да се отопляваш на твърдо гориво. Те си знаят на какво е приличал през 19-ти век и са го забранили.
Ти това наистина ли го казваш ? Местиш си колата след 4 часа и имаш още 4 часа - това го правят и инвалидите. Хайде малко по-умно. Я кажи нещо за почистването на улиците- там какви са ти опорките ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Именно и за да се разреди София да преселят някоя от "спалните" в банкя. За да не им се наруши стандарта да им направят топлоцентрала оползотворяваща боклуците на София - така ще им е по-евтино парното! А на такива мухикани като баце де си топли землянката с климатик, глоба оти е поставил климатика незаконно (има ли разрешение от общината) и е нарушил фасадата на землянката и след това му се пуска филма "Топло" и докато го гледа го топлофицират "специалисти" от местата за изтърпяване на наказанията!
Проблемът е че употребата не е безразборна. И да сложиш зона и да не сложиш, ако живееш в Слатина или Хаджи Димитър и работиш в другия край на града без адекватен транспорт, пак ще си позлваш колата. Алтернативата е да губиш по час на ден в киснене по спирки на студ и смог, претъпкани автобуси и т.н. Единственият ефект от зона навсякъде е че хората ще обеднеят с по 100 лева на година.
Зоната в сегашната си форма е чиста проба рекет. Като изключим центъра разбира се, там дори е евтино. В зоната буквално си плащаш нещо като "такса спокойствие" за да си върши общината работата, която трябва да я прави по принцип - да контролира паркирането. Ефектът от парите дадени за зона какви са - има ли повече паркинги? Оправени ли са тротоарите? Улиците в кварталите? Единственото, което знаят е да слагат боя и да блъскат колове. Какъв им е проблемът да вършат същото и в кварталите без зона?
Дам, един ден паркингите безплатни, на другия платени, и не знаеш като си оставиш колата, дали накрая ще платиш един лев или пет. Беше добро принципно решение да са безплатни първите два часа, и после по 0.5 лв., ама се полакомиха пак някои...
Пак недодялана работа. Защо трябва да чакаме да стане въздухът много мръсен, за да направим буферните паркинги безплатни. Не може ли да са безплатни за всеки от друг град, който работи в София. Да се докаже с лична карта и трудов договор. Какво ще промени безплатното ползване само няколко дни в годината. Освен това под НДК има огромен неизползваем паркинг от соц време.
Ще бъхтим замърсения въздух с буферни паркинги... Тия от герб мислят с буферен мозък май.. Трябва тотален план за близките 20г. Газифициране навсякъде, жилища и индустрия, не трябва да има кал никъде, ежедневно миене и поддържане на улуците и.... Евентуално чак тогава буферни паркимги
Ката толкова невъзможно без кола, ще си плащаш в другия край на София за платен паркинг.
Безраборно е - Зелената зона около Иван Асен и Лозенец спря изсипването на Студентския град с коли. И метро да пуснеш до Студентския град, нямаше да спреш студента с хасковското 15 годишно БМВ и пловдивското 20 годишно Ауди. Е, зоната ги спря и това е само малък пример.
Паркинга под НДК се използва, беше приватизиран в ранните години на Софиянски на една мутра и общината не успя да си го върне в последствие. И си се ползва, даже автомивка има.
Щото дори като не е мръсен въздуха са претъпкани, крайна дискриминация е да са безплатни само за не-софиянци. Ако са безплатни за всички ще се задръстят с колите на всички живещи наоколо и/или живеещите ще си сменят местожителството по родните места и пак ще паркират безплатно.
Безраборно е - Зелената зона около Иван Асен и Лозенец спря изсипването на Студентския град с коли. И метро да пуснеш до Студентския град, нямаше да спреш студента с хасковското 15 годишно БМВ и пловдивското 20 годишно Ауди. Е, зоната ги спря и това е само малък пример.
"Ами ще си намериш" това ли ти е решението? Ами ако са пълни на макс, защото автомобилите са необходими на хората какво правим? Просто принуждаваме хората да губят време, нерви и пари с некадърно направения градски транспорт, вместо да оправим последния. Специално примера ти Слатина-Люлин - в момента с автомобил с отива за 25 минути, с транспорт - 50, или двойно. Колко души ще изберат транспорта и да си губят по час на ден? И въпросът не е в парите, а в удобството. Колко големи паркинга има в Люлин, които да поберат желаещите?
За метрото до Ст. град не си прав! А като спряха студентските бараки, изчисти ли се въздуха? Проблемът въобще не е само в автомобилите и всички са наясно с това, почти всички.
Естествено, че не се изчисти. Но точно с тези от Студентския град щеше да е още по-блокиран градския транспорт от източна София към Центъра и самия Център. Спря ги зоната и нищо друго. И друго в момента един да реши да се откаже от ежедневно използване колата, други двама го заместват веднага в трафика.
Ами лекар съм. Но идеята не е моя. В Райха започнаха така - не изпълнява ли колата ЕКО-Х (число), не може да влиза в градския център дефиниран в определени граници. Оказа се, че коли на около 10 години на практика не могат да покрият нормата. Значи в Раха не разбират от коли.
Винаги с кола ще е по-удобно. Но за направим ГТ по-привлекателен трябва да намалим трафика на лични МПС. А трафикът се намаля с платено паркиране. Колко хиляди човека според теб трябва да отидат с кола в район Люлин на месторабота в район Люлин?
Трябва да се забранят със закон писанията на глупости. Всяка кола на газ, пропан-бутан или метан, ако ще да е на 100 години, е по-безвредна за здравето на околните от най-съвременните автомобили на бензин или дизел. Ама това въобще не се признава в Мутроландия, защото не им отърва. Затова и газовите автомобили у нас не ползват никакви преференции. Защото никой не го е еня за действителната чистота на въздуха, а дали може нещичко да се изкяри или поне да се изтормози раята.
Аз съм с две ръце ЗА но виждате как се посрещат дори плахи стъпки като вдигане на данъка за таралясниците с 20лв - ДБ гласува против, Спасителя също и само "лошите" от ГЕРБ и ВМРО успяват да го прокарат. БСП разбира се са контра но това не е изненада. Представете си сега какво ще стане ако Фандъкова предложи сурови мерки - умните и красивите ще се разчекнат в защита на правото на таралясниците да ни тровят !!!
Не е верно, таралясници на газ не само не замърсяват по-малко но и са значително по-опасни. Отделно няма как да им сложат друг данък при положение че газовата е монтирана незаконно, пренебрежим процент имат сертификат от технотест. И дори тогава няма орган който да провери изпуснатите газове и да даде по-висока екологична категория.
Какво се случи в Краков след забраната за отопление на твърди горива през септември тази година?
Този въпрос често се обсъжда не само между жителите на Краков и зелените, но също така и сред управляващите на местно и на правителствено ниво. Интересното е, че мненията са напълно противоположни, защото всичко зависи от това кой ги дава. Повечето жители на Краков казват, че не са усетили никаква промяна и общата забрана за отопление на въглища и дърва не е подобрила качеството на въздуха от началото на септември. На свой ред повечето зелени смятат мерките са успешни, наричат Краков "зелен остров на картата на Полша" и се опитват да убедят правителството да въведе подобни забрани в други части на страната.
Кой е прав? Забраната за отопление на твърди горива в Краков е подобрила качеството на въздуха, или не промени нищо? Отговорите могат да бъдат потърсени в официалните резултати от измерванията на качеството на въздуха, извършени от регионалната агенция за опазване на околната среда в Краков. Когато сравним месеците през които започва отоплителния сезон, т.е. октомври 2018 и 2019 г. ще видим, че през 2019 г. качеството на въздуха е било малко по-добро, но предвид по-топлото време, средно с 1℃ от октомври 2018, това е логично.
Въздухът през октомври 2019 г. обаче е бил по-лош, отколкото през октомври 2017 г. и 2016 г., през които средните температури са били по-ниски с 2℃ и 3℃ от октомври 2019 г., но тогава в Краков имаше 20 хиляди инсталации на въглища, които днес ги няма!
Сравнението на Краков с други градове показва, че няма подобрение на качеството на въздуха спрямо предходната година, тъй като въздухът в Краков през октомври 2018 г. и 2019 г. е бил най-лошият от всички градове в Малополска, в които се правят измервания. Това се вижда при сравнение на двата най-големи града - Краков и Тарнов. През 2018 г. средната стойност на ФПЧ в Краков е била с 40,32 % по-висока от средната стойност в Тарнов. През 2019 г. въздухът в Краков е бил с 49,06 % ФПЧ повече от този в Тарнов.
Измерванията от ноември изглеждат по подобен начин. Качеството на въздуха в централната част на Краков беше с 15 % по-добро от предната година, но по-лошо от въздуха във всеки друг град в областта. Освен това в края на ноември въздухът Краков беше най-лошият в Полша, като на 29 ноември от 5 станции в Полша измерили надвишени норми 4 са в Краков.
Първите 10 дни на декември ясно показват, че "Зеленият остров" изобщо не е толкова зелен, защото качеството на въздуха в сравнение с миналата година е по-лошо дори и в самия Краков, с много ясна тенденция - колкото по-близо до центъра, толкова по-лошо. Най-големите превишения се регистрират традиционно в измервателната станция на Aleje Krasinskiego, където автомобилният трафик е най-голям. От друга страна измервателните станции в покрайнините на града - Swoszowice, Piastow, Wadów намаляват равнищата на прах съответно с 52 %, 39 % и 42 % по-малко от стойностите измерено в центъра на Краков. Това противоречи на теорията за замърсяването от покрайнините на Краков.
През първите 10 дни на декември 2019 г. въздухът също е бил и по-лош, отколкото в съответния период от 2017 г когато все още имаше над 20 хиляди въглищни пещи в Краков. Най-чистият въздух от началото на декември, без един ден превишение, имаше в Криница и Тарнов, където няма забрана за отопление на въглища и дърва. Така се връщаме към въпроса дали забраната за отопление на твърди горива подобрява качеството на въздуха в Краков? Вижда се, че въглищата и дървата не са източникът на проблема с ФПЧ в градската част Краков.
До коментар [#65] от "borkar":Аз съм с две ръце ЗА но виждате как се посрещат дори плахи стъпки като вдигане на данъка за таралясниците с 20лв - ДБ гласува против, Спасителя също и само "лошите" от ГЕРБ и ВМРО успяват да го прокарат. БСП разбира се са контра но това не е изненада. Представете си сега какво ще стане ако Фандъкова предложи сурови мерки - умните и красивите ще се разчекнат в защита на правото на таралясниците да ни тровят !!!
С Вас сме политически противници, но вероятно тук и двамата разсъждаваме като граждани на София, може би затова сме на едно мнение. Оттук си правя извода колко е вреден популизма в политиката, независимо ляв, десен, националистически и т.н.
Явно си много зле !!!! Ти въобще разбра ли каквосъм ти написал и как се прескача тази измислена разпоредба? Забранено е на ЕДНО място но не на две СЪСЕДНИ !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Ами ето - за това иде реч. Студентите нямат възможност да паркират и слизат от колите. Само че трафикът не пада, защото района около Ст.град е толкова презастроен, че няма накъде. На всичкото отгоре няма Метро, няма нови линии на Градския транспорт, които да поемат увеличения пътникопоток. За това става въпрос. Само икономическа принуда не стига, нужно е и адекватно планиране на алтернативни форми на придвижване на хората. Накрая ще се стигне до там студентите да се изнесат със светлинна скорост към Университети в други градове или държави, или ще се откажат от ученето, което у нас вече е на плачевно ниво. И най-накрая Ст. град може да се застрои поголовно и да се насели с по-платежоспособни клиенти. Това, от своя страна, отново ще върне колите в центъра,защото няма алтернативен транспорт, а новите обитатели ще са добре финансово. Омагьосан кръг. Това, все пак, е една хипотеза.
Ами ние ако имахме стандарта на Райха, нямаше да караме 100 годишни бараки. И като ни сравняваш с Германия, сравни също така качествата на горивата, годишните прегледи с тест за изгорели газове, дали реалната еко-категорията съответства на фабричната, дали се проверява за свален филтър, дали улиците са еднакво прашни и кални, и т.н. Ние сигурно сме мазохисти, та си караме таралясниците, вместо новите автомобили. Та в Германия почти всеки се разделя с автомобила си след като направи 5 години, за да дойдат тук "нов внос".
До коментар [#70] от "alexsilver":Не е верно, таралясници на газ не само не замърсяват по-малко но и са значително по-опасни. Отделно няма как да им сложат друг данък при положение че газовата е монтирана незаконно, пренебрежим процент имат сертификат от технотест. И дори тогава няма орган който да провери изпуснатите газове и да даде по-висока екологична категория.
Пишеш кръгли глупости. Колите, които имат регистрационен талон, в който е вписано, че са на бензин и газ, преминават задължително на годишен преглед и на газовата уредба. Отделно си имат Паспорт за газовата уредба и бутилките периодично минават на преглед от оторизирани сервизи, с отбелязване в Паспорта. Доколкото знам, Съюзът на автомобилистите е предприел стъпки за законово признаване на екологичността на газовите автомобили, както е в Европа, и въвеждането на преференции за тях. Разбира се, за колите с официални газови уредби, вписани в Регистрационния талон. Ако оторизираните от държавата органи не си гледат работата, вината е на мутризираната държава, която я мързи да гледа, ако няма нещо за крадване, камо ли да упражнява контрол. За тези, които са изправни, е съвсем в реда на нещата да има преференции, а не умозрително да се плямпат глупости и да се утвърждава разпасаността на властта. Поне в "белите" държави е така.
Какво се случи в Краков след забраната за отопление на твърди горива през септември тази година?........ Вижда се, че въглищата и дървата не са източникът на проблема с ФПЧ в градската част Краков.
—цитат от коментар 77 на Ще върнем България в Европа
Вижда се, за който иска да види. Същото е и с "климатичните промени". Но в глобален мащаб смъкваните от раята мангизи са огромни, става въпрос за трилиони долари. И никакви учЕни не са в състояние да накарат разпасалите се "управленци" да вършат действително полезни неща за своето население. Как се въздейства върху дейността на Слънцето или орбитата на Земята? Ама може да се сетят да събират такси и за това. Продажни учЕни винаги ще се намерят, които ще "докажат" всичко, което им поръчат.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Хи-хи
Рейтинг: 1881 НеутралноПак от същото.
Някъде пишеше, че Герб щели да предложат Вождя и Учительницата да останат пожизнено на постовете си.
parcaleste
Рейтинг: 1068 НеутралноБуферните... паркинги?
???
А билетчето за градския транспорт?
Atrium
Рейтинг: 269 НеутралноМаски? Сериозно? Няма никаква нужда от тях.
Изваждайте противогазите!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноХайде другарко Зеления билет !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноКак така е мръсен като колите още не са тръгнали ?!?!?!? Ама то май не е там бал причината !?!?!?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!selqnin
Рейтинг: 1778 НеутралноЕлате на село- тук въздухът е прозрачно и звънливо чист....
Шегувам се....
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноХайде сега днес другарката да збрани ВСИЧКИ коли да я видим колко е куражлия !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И да даде личен пример с ГТ !!!
karatista
Рейтинг: 2825 НеутралноАйде четни и нечетни коли най-накрая
mr. Gorbachev, tear down this wall!Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5267 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "Хи-хи":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев"Някъде пишеше"...
Една жена ми каза, може би?
А всъщност не плануват ли да направят монархия, Дедо да абдикира, и Боце Първи да сложи корона на тиквата?
uq
Рейтинг: 1340 Неутралноден с мръсен въздух скъсява живота с един час
една цигара скъсява живота с 8 минути
работният ден скъсява живота с 8 часа :)
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5267 НеутралноДо коментар [#6] от "selqnin":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев"Върнете се на село" е по-точно.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 ВеселоДо коментар [#6] от "selqnin":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!дай адреса. Идваме !
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 ВеселоДо коментар [#8] от "karatista":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Всички. Начело със служебните !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 ГневноДо коментар [#10] от "uq":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!18 000 умират само в бг. годишно заради този въздух по данни на СЗО.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 ГневноДо коментар [#12] от "svoboden":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Верно ли ? Затова ли ЕК осъди София ?!?!?!?
Chung Kuo
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#12] от "svoboden":
Тъп трол, какви интереси, навън се вижда какво дишаш.
Nil satis nisi optimum
Рейтинг: 349 ВеселоДо коментар [#6] от "selqnin":
А, не така. Аз от малък съм свикнал да ВИЖДАМ какво дишам. Вярно, автомобили почти нямаше, но автобусите вървяха, та се пушек вдигаше, а бълващите дим заводски комини бяха годост и родост. Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!
kapitan_laino
Рейтинг: 533 НеутралноДо коментар [#8] от "karatista":
Това е доказано нееефиктивна мярка.
jazzdevil
Рейтинг: 1743 НеутралноДневник - кога ще спрете с тия заглавия внушаващи, че проблема е строго софийски - в момента от картата се вижда, как навсякъде където се отопляват с твърдо гориво има замърсяване - въздуха в Свищов, Копривщица, Велинград и още много други е двойно по мръсен от софийския.
barlog
Рейтинг: 301 НеутралноОт векове хората са се отоплявали на твърдо гориво и са живи и здрави! Така че!?
hamiltonf
Рейтинг: 4373 НеутралноЧе въздуха в София е мръсен, това вече не е новина, новина ще е, когато стане чист най-накрая...
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAДисидент в ЕССР
Рейтинг: 299 НеутралноКрайно време е да опровергае мантрата на СО, че гражданските станции не измерват точно: https://yurukov.net/blog/2019/sravnenie-airsofia/
Дисидент в ЕССР
Рейтинг: 299 НеутралноНе заблуждавайте хората, че маските от аптеката вършат някаква работа. Наскоро българската фирма Airlief пусна маски за 50 кинта, които по нищо не отстъпват на вносните от 100 лв.
Суджук Герберите
Рейтинг: 426 НеутралноПреди във aqicn.org/map/sofia имаше повече станции за измерване в София, имаше Павлово, Младост, центъра. Гледам сега са ги махнали, сигурно Боко им е пратил мутри.
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!whitemare
Рейтинг: 784 НеутралноЕдинственото хубаво нещо на мръсния въздух в София е, че всички го дишат - и администрация, и мутри, и политици, и селяндурите с дизелите и ромите с горещите печки. Същото важи и за дупките по улиците.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациPavelCZ
Рейтинг: 1317 Неутрално1. Трябва да се забранят със закон и нда се спрат от движение всички коли над 10 години. Повечето не изпълняват достатъчно екологичните норми. Изключение може да се направи за ветерани, но те са малко, а и се карат малко - няма части, поддръжката е баснословно скъпа.
E PLVRIBVS VNVM2. В Чехия продължават дотациите за подмени на отоплителните котли на къщите за модели с по-екологично горене и градовете, които участват в програмата вече регистрираха подобрение на качеството на въздууха. В скоро време котлите на твърдо гориво ще станат незаконни - излезе съответният закон - не съм сигурен за сроковете, защото аз съм нан газ.
3. Да се подсилят финансово програмите за санация на жилищата - опитът от цяла Европа е, че поради занижените отоплителни нужди, още спадат емисиите.
Не виждам политическа воля за подобни мерки в България.
RIP BG
Рейтинг: 346 Неутрално#CHISTOE #HUBAVOE би ви казала самоковската другарка...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Дисидент в ЕССР
Рейтинг: 299 НеутралноУтре от 18:30 ще има протест пред сградата на СО
https://facebook.com/events/s/искам-да-дишам/513228366065115/?ti=cl
Дисидент в ЕССР
Рейтинг: 299 НеутралноУтре от 18:30 ще има протест пред сградата на СО
https://facebook.com/events/s/искам-да-дишам/513228366065115/?ti=cl
ivanpopov
Рейтинг: 269 НеутралноАбе той, въздухът на София, си е перманентно мръсен. Кислородът в него е само някакви си 21%! Т.е. 4/5 от газовата смес, която дишаме, не става за дишане!!!
kapitan_laino
Рейтинг: 533 НеутралноПроблемът на градския транспорт не е цената, а услугата. Мислиш ли че хората киснат в задръствания, защото разликата между 365лв на година спрямо това, което дават за гориво + данъци е толкова съществена?
Slick
Рейтинг: 426 НеутралноДа живее другарката по руски, Фандупкова, Данчето Българоубийца. Така ще я помнят
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноДенонощно платено паркиране до околовръстното, това е единственото решение да се спре безразборната употреба на лични МПС. Лични МПС , които пречат на градския транспорт, а са в трафика заради безплатното им паркиране през деня.
Как да мине ГТ - спирката на Евлоги Георгиев при Графа посока Орлов мост:
https://borisovata.files.wordpress.com/2019/12/20191217_080737.jpg
selqnin
Рейтинг: 1778 ВеселоДо коментар [#21] от "barlog":
Хилядолетия наред хората са се хранили със сурово месо и са живеели по дърветата- продайте апартамента заедно с готварската си печка....
Roko
Рейтинг: 8 НеутралноТова обаче не интересува бумърите - нека децата им да умират в мъки, но те да се подиграват.
truly
Рейтинг: 407 НеутралноДо коментар [#17] от "Chung Kuo":
За пари е готов дори да мре. Вероятно няма деца, иначе можеше и малко по-смирен да е, поне да запази мълчание.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#27] от "PavelCZ":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не е много умно. Явно автомобилите не ги разбираш. Какво всъщност работиш ?
telqk
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#27] от "PavelCZ":
А не е ли по-добре да се забрани строителството и банкя да се превърне в строителна зона?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#30] от "Политически некоректен":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Така от Русе се почна и дойде 10.11. !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#35] от "borkar":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Поредните тъпи опорки.
Кажи ми най-после КАК платеното паркиране ще изчисти въздуха !?!?!?!
Хайде, Чакаме те !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#40] от "telqk":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!+++
puknatastotinka
Рейтинг: 426 НеутралноДа, ама не са били толкова нагъсто. Я, опитай в Лондон да се отопляваш на твърдо гориво. Те си знаят на какво е приличал през 19-ти век и са го забранили.
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноУмник, като Зелената зона е 4 часа как ще отидеш на работа с кола?
Нещо да коментираш снимката?
https://borisovata.files.wordpress.com/2019/12/20191217_080737.jpg
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#45] от "borkar":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти това наистина ли го казваш ? Местиш си колата след 4 часа и имаш още 4 часа - това го правят и инвалидите.
Хайде малко по-умно.
Я кажи нещо за почистването на улиците- там какви са ти опорките ?
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноПробвай. Това , че ЦГМ са мега зле с контрола на място, не означава, че мярката не е работеща. Но и на ниския контрол му два края...
Питах те как ще коментираш снимката?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#47] от "borkar":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Снимката е АРХИВНА. А за другото си тотал щета и не познаваш Наредбата.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#47] от "borkar":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Какво ти е мнението за Корупцията в ЦГМ !?!?!?
telqk
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#44] от "puknatastotinka":
Именно и за да се разреди София да преселят някоя от "спалните" в банкя. За да не им се наруши стандарта да им направят топлоцентрала оползотворяваща боклуците на София - така ще им е по-евтино парното! А на такива мухикани като баце де си топли землянката с климатик, глоба оти е поставил климатика незаконно (има ли разрешение от общината) и е нарушил фасадата на землянката и след това му се пуска филма "Топло" и докато го гледа го топлофицират "специалисти" от местата за изтърпяване на наказанията!
penetrating
Рейтинг: 8123 НеутралноДишай ! ?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertborkar
Рейтинг: 269 НеутралноАрхивна? И как разбра?
От вчера сутринта е.
Ти си тотал щета, ти не познаваш наредбата.
kapitan_laino
Рейтинг: 533 НеутралноПроблемът е че употребата не е безразборна. И да сложиш зона и да не сложиш, ако живееш в Слатина или Хаджи Димитър и работиш в другия край на града без адекватен транспорт, пак ще си позлваш колата. Алтернативата е да губиш по час на ден в киснене по спирки на студ и смог, претъпкани автобуси и т.н. Единственият ефект от зона навсякъде е че хората ще обеднеят с по 100 лева на година.
Зоната в сегашната си форма е чиста проба рекет. Като изключим центъра разбира се, там дори е евтино. В зоната буквално си плащаш нещо като "такса спокойствие" за да си върши общината работата, която трябва да я прави по принцип - да контролира паркирането. Ефектът от парите дадени за зона какви са - има ли повече паркинги? Оправени ли са тротоарите? Улиците в кварталите? Единственото, което знаят е да слагат боя и да блъскат колове. Какъв им е проблемът да вършат същото и в кварталите без зона?
gruz_200
Рейтинг: 343 НеутралноДам, един ден паркингите безплатни, на другия платени, и не знаеш като си оставиш колата, дали накрая ще платиш един лев или пет. Беше добро принципно решение да са безплатни първите два часа, и после по 0.5 лв., ама се полакомиха пак някои...
001
Рейтинг: 269 НеутралноКога ще въведат сертифицираните измервателни станции, които трябваше да са 22 на брой
Manolete
Рейтинг: 212 НеутралноПак недодялана работа. Защо трябва да чакаме да стане въздухът много мръсен, за да направим буферните паркинги безплатни. Не може ли да са безплатни за всеки от друг град, който работи в София. Да се докаже с лична карта и трудов договор. Какво ще промени безплатното ползване само няколко дни в годината. Освен това под НДК има огромен неизползваем паркинг от соц време.
Manolete
Рейтинг: 212 НеутралноИли поне да са безплатни зимата, когато е най-голямо замърсяването.
Toni Bonboni
Рейтинг: 297 НеутралноЩе бъхтим замърсения въздух с буферни паркинги... Тия от герб мислят с буферен мозък май.. Трябва тотален план за близките 20г. Газифициране навсякъде, жилища и индустрия, не трябва да има кал никъде, ежедневно миене и поддържане на улуците и.... Евентуално чак тогава буферни паркимги
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#53] от "kapitan_laino":
Ката толкова невъзможно без кола, ще си плащаш в другия край на София за платен паркинг.
Безраборно е - Зелената зона около Иван Асен и Лозенец спря изсипването на Студентския град с коли. И метро да пуснеш до Студентския град, нямаше да спреш студента с хасковското 15 годишно БМВ и пловдивското 20 годишно Ауди. Е, зоната ги спря и това е само малък пример.
kapitan_laino
Рейтинг: 533 НеутралноКъде са тия платени паркинги?
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#60] от "kapitan_laino":
Ами намираш си, щом ти е невъзможно без кола. Например Зелена зона в Люлин, с кола ли ще ходиш от Слатина? В Люлин вече я поискаха Зелената зона живущите там: https://www.expert.bg/Planira-se-poskypvane-na- "sinq"-i-"zelena"-zona-v-Sofiq-762929.html
https://www.mediapool.bg/obshtinata-shte-otkazva-sofiyantsi-ot-kolite-s-ogranicheno-i-skapo-parkirane-news294926.html
m17
Рейтинг: 1209 НеутралноДо коментар [#56] от "Manolete":
Паркинга под НДК се използва, беше приватизиран в ранните години на Софиянски на една мутра и общината не успя да си го върне в последствие. И си се ползва, даже автомивка има.
m17
Рейтинг: 1209 НеутралноДо коментар [#56] от "Manolete":
Щото дори като не е мръсен въздуха са претъпкани, крайна дискриминация е да са безплатни само за не-софиянци. Ако са безплатни за всички ще се задръстят с колите на всички живещи наоколо и/или живеещите ще си сменят местожителството по родните места и пак ще паркират безплатно.
kapitan_laino
Рейтинг: 533 Неутрално"Ами ще си намериш" това ли ти е решението? Ами ако са пълни на макс, защото автомобилите са необходими на хората какво правим? Просто принуждаваме хората да губят време, нерви и пари с некадърно направения градски транспорт, вместо да оправим последния. Специално примера ти Слатина-Люлин - в момента с автомобил с отива за 25 минути, с транспорт - 50, или двойно. Колко души ще изберат транспорта и да си губят по час на ден? И въпросът не е в парите, а в удобството. Колко големи паркинга има в Люлин, които да поберат желаещите?
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#63] от "m17":
Точно така е, затова платеното паркиране трябва да е в целия град, каквото и да коства това. Ножът опря до кокала.
sbk
Рейтинг: 584 НеутралноДо коментар [#59] от "borkar":
За метрото до Ст. град не си прав! А като спряха студентските бараки, изчисти ли се въздуха?
Проблемът въобще не е само в автомобилите и всички са наясно с това, почти всички.
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#66] от "sbk":
Естествено, че не се изчисти. Но точно с тези от Студентския град щеше да е още по-блокиран градския транспорт от източна София към Центъра и самия Център. Спря ги зоната и нищо друго.
И друго в момента един да реши да се откаже от ежедневно използване колата, други двама го заместват веднага в трафика.
PavelCZ
Рейтинг: 1317 НеутралноДо коментар [#39] от "КМЕТ В СЯНКА":
E PLVRIBVS VNVMАми лекар съм.
Но идеята не е моя. В Райха започнаха така - не изпълнява ли колата ЕКО-Х (число), не може да влиза в градския център дефиниран в определени граници. Оказа се, че коли на около 10 години на практика не могат да покрият нормата. Значи в Раха не разбират от коли.
borkar
Рейтинг: 269 Неутрално[quote#64:"kapitan_laino"][/quote]
Винаги с кола ще е по-удобно. Но за направим ГТ по-привлекателен трябва да намалим трафика на лични МПС. А трафикът се намаля с платено паркиране.
Колко хиляди човека според теб трябва да отидат с кола в район Люлин на месторабота в район Люлин?
alexsilver
Рейтинг: 812 НеутралноТрябва да се забранят със закон писанията на глупости. Всяка кола на газ, пропан-бутан или метан, ако ще да е на 100 години, е по-безвредна за здравето на околните от най-съвременните автомобили на бензин или дизел. Ама това въобще не се признава в Мутроландия, защото не им отърва. Затова и газовите автомобили у нас не ползват никакви преференции. Защото никой не го е еня за действителната чистота на въздуха, а дали може нещичко да се изкяри или поне да се изтормози раята.
m17
Рейтинг: 1209 НеутралноДо коментар [#65] от "borkar":
Аз съм с две ръце ЗА но виждате как се посрещат дори плахи стъпки като вдигане на данъка за таралясниците с 20лв - ДБ гласува против, Спасителя също и само "лошите" от ГЕРБ и ВМРО успяват да го прокарат. БСП разбира се са контра но това не е изненада. Представете си сега какво ще стане ако Фандъкова предложи сурови мерки - умните и красивите ще се разчекнат в защита на правото на таралясниците да ни тровят !!!
m17
Рейтинг: 1209 НеутралноДо коментар [#70] от "alexsilver":
Не е верно, таралясници на газ не само не замърсяват по-малко но и са значително по-опасни. Отделно няма как да им сложат друг данък при положение че газовата е монтирана незаконно, пренебрежим процент имат сертификат от технотест. И дори тогава няма орган който да провери изпуснатите газове и да даде по-висока екологична категория.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#52] от "borkar":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Поне от няколко дни е . И разбрах защото знам как да проверя. Ти и това ли не знаеш ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#68] от "PavelCZ":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Като си лекар ти е простено, че нищо не разбираш от коли.
Сега да те питам- от ветрове и течения (не бели) разбираш ли ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#55] от "001":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!След края на отоплителния сезон. Не ви ли го казаха вече на партийците ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#52] от "borkar":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Дай член от Наредбата който се нарушава ако си преместиш колата след 4 часа на съседно паркомясто за още 4 часа ???
Чакам другарю общински служител.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2731 ЛюбопитноКакво се случи в Краков след забраната за отопление на твърди горива през септември тази година?
Този въпрос често се обсъжда не само между жителите на Краков и зелените, но също така и сред управляващите на местно и на правителствено ниво.
Интересното е, че мненията са напълно противоположни, защото всичко зависи от това кой ги дава.
Повечето жители на Краков казват, че не са усетили никаква промяна и общата забрана за отопление на въглища и дърва не е подобрила качеството на въздуха от началото на септември. На свой ред повечето зелени смятат мерките са успешни, наричат Краков "зелен остров на картата на Полша" и се опитват да убедят правителството да въведе подобни забрани в други части на страната.
Кой е прав? Забраната за отопление на твърди горива в Краков е подобрила качеството на въздуха, или не промени нищо?
Отговорите могат да бъдат потърсени в официалните резултати от измерванията на качеството на въздуха, извършени от регионалната агенция за опазване на околната среда в Краков.
Когато сравним месеците през които започва отоплителния сезон, т.е. октомври 2018 и 2019 г. ще видим, че през 2019 г. качеството на въздуха е било малко по-добро, но предвид по-топлото време, средно с 1℃ от октомври 2018, това е логично.
Въздухът през октомври 2019 г. обаче е бил по-лош, отколкото през октомври 2017 г. и 2016 г., през които средните температури са били по-ниски с 2℃ и 3℃ от октомври 2019 г., но тогава в Краков имаше 20 хиляди инсталации на въглища, които днес ги няма!
Сравнението на Краков с други градове показва, че няма подобрение на качеството на въздуха спрямо предходната година, тъй като въздухът в Краков през октомври 2018 г. и 2019 г. е бил най-лошият от всички градове в Малополска, в които се правят измервания.
Това се вижда при сравнение на двата най-големи града - Краков и Тарнов. През 2018 г. средната стойност на ФПЧ в Краков е била с 40,32 % по-висока от средната стойност в Тарнов. През 2019 г. въздухът в Краков е бил с 49,06 % ФПЧ повече от този в Тарнов.
Измерванията от ноември изглеждат по подобен начин. Качеството на въздуха в централната част на Краков беше с 15 % по-добро от предната година, но по-лошо от въздуха във всеки друг град в областта. Освен това в края на ноември въздухът Краков беше най-лошият в Полша, като на 29 ноември от 5 станции в Полша измерили надвишени норми 4 са в Краков.
Първите 10 дни на декември ясно показват, че "Зеленият остров" изобщо не е толкова зелен, защото качеството на въздуха в сравнение с миналата година е по-лошо дори и в самия Краков, с много ясна тенденция - колкото по-близо до центъра, толкова по-лошо.
Най-големите превишения се регистрират традиционно в измервателната станция на Aleje Krasinskiego, където автомобилният трафик е най-голям. От друга страна измервателните станции в покрайнините на града - Swoszowice, Piastow, Wadów намаляват равнищата на прах съответно с 52 %, 39 % и 42 % по-малко от стойностите измерено в центъра на Краков. Това противоречи на теорията за замърсяването от покрайнините на Краков.
През първите 10 дни на декември 2019 г. въздухът също е бил и по-лош, отколкото в съответния период от 2017 г когато все още имаше над 20 хиляди въглищни пещи в Краков.
Най-чистият въздух от началото на декември, без един ден превишение, имаше в Криница и Тарнов, където няма забрана за отопление на въглища и дърва.
Така се връщаме към въпроса дали забраната за отопление на твърди горива подобрява качеството на въздуха в Краков?
Вижда се, че въглищата и дървата не са източникът на проблема с ФПЧ в градската част Краков.
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#76] от "КМЕТ В СЯНКА":
https://www.sofiatraffic.bg/bg/parking/pochasovo-plateno-parkirane/p/1
До коментар [#73] от "КМЕТ В СЯНКА":
Човек, лекувай се!
Роси
Рейтинг: 6963 НеутралноСофиянци поне знаят, кога и колко е мръсен въздуха. Ние в провинцията и това не знаем.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 ВеселоДо коментар [#78] от "borkar":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Лекувай се ти - не ми сои наредбата а конкретния член. Или не разбра какво се иска от теб !
Война и мир чел ли си ? Съмнявам се !
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#80] от "КМЕТ В СЯНКА":
Чети, умник!
https://council.sofia.bg/documents/20182/532929/Приложение +№+1+към+Решение+№+440.pdf/3b41c278-4935-44cc-b790-e596f34a6716
borkar
Рейтинг: 269 Неутралноhttps://council.sofia.bg/documents/20182/532929/Приложение +№+1+към+Решение+№+440.pdf/3b41c278-4935-44cc-b790-e596f34a6716
bat_plamen
Рейтинг: 4685 НеутралноТова не е никаква изненада!
bat_plamen
Рейтинг: 4685 НеутралноДо коментар [#3] от "Atrium":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#82] от "borkar":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Нещо ви е изтрита информацията общинарче !
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#85] от "КМЕТ В СЯНКА":
Copy paste пробвай!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#86] от "borkar":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Пробвах- показва се една уйдурма с Топлофикация.
Копирай члена и го сложи на масата на спора.
borkar
Рейтинг: 269 Неутралноhttps://council.sofia.bg/documents/20182/532929/Приложение +№+1+към+Решение+№+440.pdf/3b41c278-4935-44cc-b790-e596f34a6716
borkar
Рейтинг: 269 Неутралноhttps://council.sofia.bg/documents/20182/532929/Приложение +№+1+към+Решение+№+440.pdf/3b41c278-4935-44cc-b790-e596f34a6716
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#87] от "КМЕТ В СЯНКА":
Напиши в Google: Приложение 1 към протокол 440 от решение 37/20.07.2017
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноС Вас сме политически противници, но вероятно тук и двамата разсъждаваме като граждани на София, може би затова сме на едно мнение. Оттук си правя извода колко е вреден популизма в политиката, независимо ляв, десен, националистически и т.н.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#90] от "borkar":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!За какво ми губиш времето - Пак се оказах прав- няма такава забрана каквато твърдиш.
Таралеж
Рейтинг: 2300 НеутралноА как дишаше!
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноНе четеш - още на първа страница- "Максимална продължителност на паркиране до 2/4/ часа."
https://borisovata.files.wordpress.com/2019/12/prilojenie_e28496-1_kum_reshenie_-e28496-440.pdf
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4210 НеутралноДо коментар [#94] от "borkar":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Явно си много зле !!!! Ти въобще разбра ли каквосъм ти написал и как се прескача тази измислена разпоредба?
Забранено е на ЕДНО място но не на две СЪСЕДНИ !!!
borkar
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#95] от "КМЕТ В СЯНКА":
Пробвай пред ВИАС, например!
sbk
Рейтинг: 584 НеутралноДо коментар [#67] от "borkar":
Ами ето - за това иде реч. Студентите нямат възможност да паркират и слизат от колите. Само че трафикът не пада, защото района около Ст.град е толкова презастроен, че няма накъде. На всичкото отгоре няма Метро, няма нови линии на Градския транспорт, които да поемат увеличения пътникопоток. За това става въпрос. Само икономическа принуда не стига, нужно е и адекватно планиране на алтернативни форми на придвижване на хората. Накрая ще се стигне до там студентите да се изнесат със светлинна скорост към Университети в други градове или държави, или ще се откажат от ученето, което у нас вече е на плачевно ниво. И най-накрая Ст. град може да се застрои поголовно и да се насели с по-платежоспособни клиенти. Това, от своя страна, отново ще върне колите в центъра,защото няма алтернативен транспорт, а новите обитатели ще са добре финансово. Омагьосан кръг. Това, все пак, е една хипотеза.
sbk
Рейтинг: 584 НеутралноДо коментар [#68] от "PavelCZ":
Ами ние ако имахме стандарта на Райха, нямаше да караме 100 годишни бараки.
И като ни сравняваш с Германия, сравни също така качествата на горивата, годишните прегледи с тест за изгорели газове, дали реалната еко-категорията съответства на фабричната, дали се проверява за свален филтър, дали улиците са еднакво прашни и кални, и т.н.
Ние сигурно сме мазохисти, та си караме таралясниците, вместо новите автомобили. Та в Германия почти всеки се разделя с автомобила си след като направи 5 години, за да дойдат тук "нов внос".
alexsilver
Рейтинг: 812 НеутралноПишеш кръгли глупости. Колите, които имат регистрационен талон, в който е вписано, че са на бензин и газ, преминават задължително на годишен преглед и на газовата уредба. Отделно си имат Паспорт за газовата уредба и бутилките периодично минават на преглед от оторизирани сервизи, с отбелязване в Паспорта. Доколкото знам, Съюзът на автомобилистите е предприел стъпки за законово признаване на екологичността на газовите автомобили, както е в Европа, и въвеждането на преференции за тях. Разбира се, за колите с официални газови уредби, вписани в Регистрационния талон.
Ако оторизираните от държавата органи не си гледат работата, вината е на мутризираната държава, която я мързи да гледа, ако няма нещо за крадване, камо ли да упражнява контрол. За тези, които са изправни, е съвсем в реда на нещата да има преференции, а не умозрително да се плямпат глупости и да се утвърждава разпасаността на властта. Поне в "белите" държави е така.
alexsilver
Рейтинг: 812 НеутралноВижда се, за който иска да види.
Същото е и с "климатичните промени". Но в глобален мащаб смъкваните от раята мангизи са огромни, става въпрос за трилиони долари. И никакви учЕни не са в състояние да накарат разпасалите се "управленци" да вършат действително полезни неща за своето население. Как се въздейства върху дейността на Слънцето или орбитата на Земята? Ама може да се сетят да събират такси и за това. Продажни учЕни винаги ще се намерят, които ще "докажат" всичко, което им поръчат.