И в България се рециклират използваните кафе капсули, напомнят от Nespresso

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

И в България се рециклират използваните кафе капсули, напомнят от Nespresso


За нас рециклирането е отговорност" - това е един от принципите на швейцарската компания, която вече години наред търси ефективни решения за постигане на устойчиво и отговорно развитие. Затова и производителят залага на алуминиеви капсули, тъй като този материал не само запазва съвършено добре качествата на кафето, но може да бъде рециклиран до безкрай. Компанията приканва българските потребители да предадат своите употребени Nespresso капсули в бутиците на бранда, където започва процесът на рециклиране.


Първата стъпка е отделянето на кафето от капсулата. Кафето се използва за компост, а капсулата бива рециклирана отделно. Рециклирането на алуминий е начин той да се превърне в нови капсули или пък в други алуминиеви продукти. През 2020 г. Nespresso представи своята нова капсула - изработена от 80% рециклиран алуминий, а до края на 2021 г. компанията се ангажира алуминият, използван в производството на всички капсули, да е 80% рециклиран.


Българските потребители могат да предават използваните си Nespresso капсули в магазините на марката, като компанията се ангажира да ги рециклира.
Рециклирането на капсули е само част от дългогодишните усилия за устойчиво развитие. Nespresso наскоро обяви, че цели да постигне неутрален въглероден отпечатък на всяка чаша кафе до 2022 г.


Рециклираният алуминий намира много и разнообразни приложения. Така например, Nespresso в сътрудничество с шведската марка Vélosophy създават велосипед, изработен изцяло от рециклирани капсули Nespresso. Сътрудничеството има за цел да насърчи потребителите на Nespresso да рециклират, като илюстрира потенциала на рециклирания алуминий. Велосипедът е част от усилията на компанията да популяризира своята визия за нов живот за използваните материали и може да бъде видян в бутика на марката на бул. "Ситняково" 48 в София.




И в България се рециклират използваните кафе капсули, напомнят от Nespresso

Oт 2017 г. насам бизнесът на Nespresso е с неутрален въглероден отпечатък, а неотдавна компанията обяви официално, че до 2022 г. ще постигне неутрален въглероден отпечатък за всяка чаша кафе Nespresso - както за дома, така и за професионални клиенти. Тази нова амбиция се основава на повече от 10 години работа, през които Nespresso намали въглеродните си емисии и компенсира останалата част чрез агролесовъдство.


Nespresso планира да постигне пълна въглеродна неутралност чрез следните инициативи: намаляване на въглеродните емисии, засаждането на дървета във и около кафе плантациите, където се произвежда кафе за Nespresso, както и чрез подкрепа и инвестиции във високоефективни компенсиращи проекти.


"Климатичните промени са реалност и нашето бъдеще зависи от това да ускорим резултатите от своите усилия за постигане на устойчиво развитие. Ето защо ние засилваме своя ангажимент, като си поставяме за цел до 2022 г. чашата кафе, която ще пият нашите потребители, да е с неутрален въглероден отпечатък - кафе, направено от най-добрите и редки зърна, добити по устойчив начин. Искрено вярвам, че както нашият бизнес, така и кафе индустрията, могат да бъдат световна сила за правене на добро", каза Гийом Льо Кунф, главен изпълнителен директор на Nespresso.


Актьорът Джордж Клуни, който е глобален посланик на марката и член на Консултативния съвет за устойчиво развитие на Nespresso напомни: "Климатичните промени се случват сега, което означава, че всички трябва да поемем отговорност и да действаме бързо."


И в България се рециклират използваните кафе капсули, напомнят от Nespresso

"Ясно е, че Nespresso разбира тази спешност и поставя нашата планета и хората в центъра на изборите, които прави. Тези амбиции и визия доведоха до изграждането на ангажимент за устойчивост, в който имах привилегията да участвам през последните седем години. Видях докъде сме стигнали през това време и съм развълнуван да видя доброто, което Nespresso може да направи през следващите 10 години", допълни Клуни.


Официалните магазини на Nespresso в България се намират в София на бул. "Черни връх" 100 в Paradise Center и бул. "Ситняково" 48 в Сердика Център.


Nestlé Nespresso
Nespresso е новатор и еталон за най-висококачественото кафе в капсули. Компанията работи с повече от 110 000 фермери в 14 страни, чрез своята програма AAA Sustainable Quality™ за внедряване на практики за устойчиво развитие в кафе плантациите и околната среда. През 2003 г. в сътрудничество с Rainforest Alliance, компанията стартира програма за помагане и подобряване на добива и качеството на реколтите, като гарантира устойчиво предлагане на висококачествено кафе и спомага за подобряване поминъка на фермерите и техните общности. Централният офис на Nespresso се намира в Лозана, Швейцария. Компанията оперира в 84 страни и има 14 250 служители. През 2019, Nespresso развива глобална мрежа за търговия, благодарение на своите 810 бутика в цял свят. Понастоящем марката има над 100 000 пункта за събиране на използваните капсули в световен мащаб, което позволява на 91% от потребителите да рециклират.

За повече информация посетете корпоративния уебсайт на Nespresso: www.nestle-nespresso.com

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK