"коалиция "Да спасим Кресненски пролом". - загрижените за природата би трябвало да са още по-загрижени за хората, които ползват "Струма", т.е. да дават по някое и друго дежурство по време на трафик, от сърце, за ползата за всички. НеМА да има изнервени пътници, нЕма да се тормози и фауната, пък и за флората ще са по-приемливи каращите с радост сред нея. Къде да е друг бърз път за Гърция може да подскажат от Берн?!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Обърках се! Зелени активисти пречат на строителството на АМ"Струма". Така намалят пътникопотока за Гърция и спасяват донякъде черноморския и вътрешен туризъм. Извън Кресненското дефиле животинските и растителни видове са по-малоценни? Спомнете си, че първата в освободена България жп линия е предизвикала смяна на правителства, докато се избере към Виена ли ще е или към Москва. Дали сега няма пак чужди интереси в този наш казус? Има в момента три вида богати държави - такива с огромни природни ресурси и такива, които са успели столетия да експлоатират чужди територии, а третият вид е силно индустриализирани и с перфектна инфраструктура държави. Къде сме се насочили ние?
Дразни ме това, че мислят за опазване на флората и фауната, но не си задават въпроса колко човека (и ние сме част от фауната все пак) загиват всяка година около Кресненското дефиле.
"Дразни ме това, че мислят за опазване на флората и фауната, но не си задават въпроса колко човека (и ние сме част от фауната все пак) загиват всяка година около Кресненското дефиле." =========== Точно затова, както казах, не съм фен на зелените. Всички държави живеят от разполагаемите богатства. Някои ги изцедиха, забогатяха и почнаха да ни дават акъл как да ги пазим. Зелените са резонаторите на тези идеи. Иначе не са видели колко лифтове има около Алпите.
Единствено разумно решение е нов двоен тунел успоредно на Струма , която да остане защитена като регионален път .много интереси се пресичат тук ! ! Дали си заслужава този коментар , интересите са много и на фирми от страната , а тунелите са най-скъпия и най-благоприятния вариант за натурата ! Само няколко европейски фирми отговарят на условията за тунелно строителство на такъв терен ! РИЛО-ПИРИНСКИЯ МАСИВ Е СИЛНО ТЕКТОНСКИ ОБРАБОТЕН ТУК И ТУНЕЛИ СЕ ИЗПЪЛНЯВАТ ОТ СЛОЖНИ С ВЪРТЕЛИВО ДВИЖЕНИЕ МАШИНИ С ЕДНОВРЕМЕННО БЕТОНИТАНЕ И АНКЕРИРАНЕ ! ! ТРУДНО Е , НО Е ИЗПЪЛНИМО ! ! ПОСЛЕДНА ДУМА НА ТЕХНИКАТА - АВСТРИЯ , ГЕРМАНИЯ ! ! Не става въпрос за машини за прокопаваме на метрополитени , само да отбележа ! !
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4544 НеутралноНашите обаче упорстват и наглеят НЕумно но упорито!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ЗаНиЗа
Рейтинг: 2851 Весело"коалиция "Да спасим Кресненски пролом". - загрижените за природата би трябвало да са още по-загрижени за хората, които ползват "Струма", т.е. да дават по някое и друго дежурство по време на трафик, от сърце, за ползата за всички. НеМА да има изнервени пътници, нЕма да се тормози и фауната, пък и за флората ще са по-приемливи каращите с радост сред нея. Къде да е друг бърз път за Гърция може да подскажат от Берн?!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Костадин Иванов
Рейтинг: 4269 НеутралноИзобщо не съм фен на зелените, но каквото е подписано, трябва да се спазва.
Еретикikar_01
Рейтинг: 506 ВеселоДо коментар [#2] от "ЗаНиЗа":
Не знам какви карти ползва комисията в Берн, но мисля че алтернативана е минаване през Северна Македония!
stargate
Рейтинг: 15 Неутрално"Конвенцията за биоразнообразието"
Ти да видиш! Не са институт, ами конвенция. брях мааму!
dedoliben
Рейтинг: 2937 НеутралноЛошо няма но дано този път "експертите" забележът" бутафорната оградка покрай пътя направена с цел усвояване и изпълнена с Ондулин.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIЛео
Рейтинг: 1097 НеутралноМислех, че конвенцията е документ, а тя можела да взима и решения!
nhh18551388
Рейтинг: 237 НеутралноАбе да стане пътя до разклона за Банско. От там нататък да правят каквото искат - изобщо не ме интересува.
Bullet
Рейтинг: 1598 НеутралноДо коментар [#4] от "ikar_01":
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.Алтернативата е тунелче, както в други странис подобен релеф. Да, обаче няма “наши” фирми, къде я могат тая работа и за туй е шикалкавенето.
magnas
Рейтинг: 1104 ЛюбопитноОбърках се!
Зелени активисти пречат на строителството на АМ"Струма". Така намалят пътникопотока за Гърция и спасяват донякъде черноморския и вътрешен туризъм.
Извън Кресненското дефиле животинските и растителни видове са по-малоценни?
Спомнете си, че първата в освободена България жп линия е предизвикала смяна на правителства, докато се избере към Виена ли ще е или към Москва.
Дали сега няма пак чужди интереси в този наш казус?
Има в момента три вида богати държави - такива с огромни природни ресурси и такива, които са успели столетия да експлоатират чужди територии, а третият вид е силно индустриализирани и с перфектна инфраструктура държави.
Къде сме се насочили ние?
ikar_01
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#9] от "Bullet":
Дразни ме това, че мислят за опазване на флората и фауната, но не си задават въпроса колко човека (и ние сме част от фауната все пак) загиват всяка година около Кресненското дефиле.
Роси
Рейтинг: 8052 НеутралноГоляма работа, Бойко и от нашия бюджет може да си краде.
Bullet
Рейтинг: 1598 НеутралноДо коментар [#11] от "ikar_01":
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.Никой не мисли за нищо, още по-малко за туцемците, “конекрадци от долното течение на Дунав”-(цитирам по памет, един немски държавник).
Костадин Иванов
Рейтинг: 4269 НеутралноДо коментар [#10] от "magnas":
ЕретикНе си абсолютно прав, но пишеш ефектно, а аз ценя литературата.
От мен +.
Костадин Иванов
Рейтинг: 4269 НеутралноДо коментар [#11] от "ikar_01":
Еретик"Дразни ме това, че мислят за опазване на флората и фауната, но не си задават въпроса колко човека (и ние сме част от фауната все пак) загиват всяка година около Кресненското дефиле."
===========
Точно затова, както казах, не съм фен на зелените. Всички държави живеят от разполагаемите богатства. Някои ги изцедиха, забогатяха и почнаха да ни дават акъл как да ги пазим. Зелените са резонаторите на тези идеи.
Иначе не са видели колко лифтове има около Алпите.
Дария Колев
Рейтинг: 8 НеутралноВесело ми стана!
Няколко НПО, хрантутени от нас и от ЕС, са извзели функцитя ад авземат решения!
"Това съобщават природозащитните организации, обединени в коалиция "Да спасим Кресненски пролом".
deutscher._
Рейтинг: 635 НеутралноЕдинствено разумно решение е нов двоен тунел успоредно на Струма , която да остане защитена като регионален път .много интереси се пресичат тук ! !
Дали си заслужава този коментар , интересите са много и на фирми от страната , а тунелите са най-скъпия и най-благоприятния вариант за натурата !
Само няколко европейски фирми отговарят на условията за тунелно строителство на такъв терен !
РИЛО-ПИРИНСКИЯ МАСИВ Е СИЛНО ТЕКТОНСКИ ОБРАБОТЕН ТУК И ТУНЕЛИ СЕ ИЗПЪЛНЯВАТ ОТ СЛОЖНИ С ВЪРТЕЛИВО ДВИЖЕНИЕ МАШИНИ С ЕДНОВРЕМЕННО БЕТОНИТАНЕ И АНКЕРИРАНЕ ! !
ТРУДНО Е , НО Е ИЗПЪЛНИМО ! !
ПОСЛЕДНА ДУМА НА ТЕХНИКАТА - АВСТРИЯ , ГЕРМАНИЯ ! !
Не става въпрос за машини за прокопаваме на метрополитени , само да отбележа ! !