Екоминистърът: За да бъде довършена, "Струма" трябва да мине извън Кресненското дефиле

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (195)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 339 Неутрално

    Ясно и магистрала Струма няма да бъде завършена също както и Хемус.
    Да ни е честита новата власт.

  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3202 Неутрално

    До коментар [#1] от "МиГ-29":

    Необходимостта от промяна в проектирането се оказа универсална причина за спирането на всякакъв вид пътно строителство.
    В този мандат само ще проектираме - магистрали, мостове и тунели се отлагат.

    Еретик
  3. 3 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 884 Неутрално

    До коментар [#1] от "МиГ-29":

    Така се спестява ремонт на ремонта. Както е извесно от времето на Баце между рязането на лентички и ремонта интервала е 1-2 седмици. Май затова последните години БХ се отказа от рязане на лентички и мина на "инспекции" от жипката.

  4. 4 Профил на czo19392695
    czo19392695
    Рейтинг: 47 Неутрално

    Така ще е като управляват екоталибани като въпросния

  5. 5 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3148 Неутрално

    Магистрали ще се строят, но по законен начин. Нещата ще се направят така, че да може и чужди компании да участват в търговете.

  6. 6 Профил на negodnik
    negodnik
    Рейтинг: 163 Неутрално

    До коментар [#1] от "МиГ-29":

    За късмет на мислещата част на обществото Тиквата падна от власт и никога повече няма да помирише МС. Крадците от ГЕРБ целенасочено бавиха проекта, за да изпуснем всякакви срокове за вече одобрено европейско финансиране. В последствие решиха да финансират от държавния бюджет за да краднат необезпокоявани.
    Не ми обяснявай за новата власт щото проекта трябваше да е готов 2004, ГЕРБ от 1год не са на власт. Много ми пролича тая история като конектора за газ с Гърция.

  7. 7 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Надежда за магистрала всяка оставете!

  8. 8 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 2146 Неутрално

    кога ще сложат великите Бойкови магистрални строители шумозаглушителните панели по магистрала Струма?!! непрекъснатият шум в населено място също убива!

  9. 9 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2177 Неутрално

    Ясно и магистрала Струма няма да бъде завършена също както и Хемус.Да ни е честита новата власт.
    —цитат от коментар 1 на МиГ-29



    Не бъркайте управлението на борисов с това управление

    Магистрала Струма ще бъде завършена и то с европейски средства

    Не си губя времето да отговарям на тролове .
  10. 10 Профил на ahm161090712
    ahm161090712
    Рейтинг: 159 Разстроено

    До коментар [#5] от "doctor.no":

    Те бившата АМ Люлин я строиха чужди компании. Една от най-лошо проектираните магистрали с безброй мостове, зимно време податливи на обледеняване от вятъра. За следващия участък на Струма с македонският рейс, чужди строители, чужд надзор и още няма акт 16 и едва ли ще има някога. Мога и още да изброявам.....

  11. 11 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Тези хора да вземат една кола и да покарат в Италия, Австрия… Има магистрали, които редуват тунел с виадукт. Какво ми говорят 30 години - то не бяха мечки, костенурки, бръмбари, птички,…Абе почвайте работа и не обяснявайте как нещо не може да стане…

  12. 12 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2608 Неутрално

    Прилича ми на един стар виц: След като дълго време войниците поставяли на старшината въпроса, че не са ходили на баня, той от своя страна го поставял на висшето командване, един ден старшината ги строил и казал: Имам една радостна вест, въпросът за банята на накрая е разрешен, баня няма да има.

  13. 13 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 719 Любопитно

    Магистрали ще се строят, но по законен начин. Нещата ще се направят така, че да може и чужди компании да участват в търговете.
    —цитат от коментар 5 на doctor.no


    И офшорки ли?

  14. 14 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    За магистрала "Стума" съжалявам, явно няма да се построи. Но идеята за пластамасовите бутилки подкрепям.

  15. 15 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2522 Любопитно

    До коментар [#1] от "МиГ-29":

    Магистрала Струма е част от стратегически европейски коридор и се изгражда с евросредства, докато Хемус е нещо в нищото.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  16. 16 Профил на pti531095967
    pti531095967
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Бараба докога с пътища?Не видиш ли храната Пласмасите от Турция не видиш ли заплати и пенсии Бараба крадлива

  17. 17 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    Магистрали ще се строят, но по законен начин. Нещата ще се направят така, че да може и чужди компании да участват в търговете.
    —цитат от коментар 5 на doctor.no


    Хубаво е да се строят по законен начин, но няма да си жив за да видиш завършването им, защото само проектната част на една магистрала отнема години. Към това прибави години за провеждането на търгове, които след това се обжалват и чак след това, троле, започва реалното строителство. Хайде сега, умнико изчисли колко време ще отнеме това. Аз няма да чакам цял живот такива като теб да се наумуват и да ми се правят на много законни в действията си. Все ми е тая дали някой краде, искам магистрали и тунели, пък който е крал, рано или късно ще го хванат, но вече ще има магистрали.

  18. 18 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    Магистрали ще се строят, но по законен начин. Нещата ще се направят така, че да може и чужди компании да участват в търговете.
    —цитат от коментар 5 на doctor.no


    Хубаво е да се строят по законен начин, но няма да си жив за да видиш завършването им, защото само проектната част на една магистрала отнема години. Към това прибави години за провеждането на търгове, които след това се обжалват и чак след това, троле, започва реалното строителство. Хайде сега, умнико изчисли колко време ще отнеме това. Аз няма да чакам цял живот такива като теб да се наумуват и да ми се правят на много законни в действията си. Все ми е тая дали някой краде, искам магистрали и тунели, пък който е крал, рано или късно ще го хванат, но вече ще има магистрали.

  19. 19 Профил на pti531095967
    pti531095967
    Рейтинг: 12 Неутрално

    Бараба крадлива

  20. 20 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3032 Неутрално

    До коментар [#5] от "doctor.no":

    И чуждите компании ще дойдат с багери, камиони, сонди, ........?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  21. 21 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3148 Неутрално

    вече 1 седмица контейнерите за пластмаса около нас са прпълнени и хората оставят отпадъците около тях. Фънда не си гледа работата.

  22. 22 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    вече 1 седмица контейнерите за пластмаса около нас са прпълнени и хората оставят отпадъците около тях. Фънда не си гледа работата.
    —цитат от коментар 21 на doctor.no


    Ами кой ти пречи, троле, да ги извозваш, нали си голям еколог, хващай се на работа, а не само да мърмориш. Едно време такива като тебе са им теглили куршума, а не са ги оставяли да мърморят.

  23. 23 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3400 Неутрално

    До коментар [#15] от "Consumer":

    "докато Хемус е нещо в нищото"

    Хемус е важна връзка и между Букурещ и София (а от там- по Струма и до Солун). Но за северна България значението на Хермес е огромно. Иначе тя ще се превръща все повече в нищо...

    Всичко ще бъде наред! :-)
  24. 24 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3400 Весело

    Повечето идеи на г-н министъра звучат резонно. За останалите е рано да се каже. До тук- одобрявам!

    Всичко ще бъде наред! :-)
  25. 25 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3400 Любопитно

    До коментар [#22] от "knd081048908":

    "Ами кой ти пречи, троле, да ги извозваш, нали си голям еколог"

    Че такса смет защо се събира от общината? Ако всеки сам си извозва отпадъците, защо да я плащаме?

    Всичко ще бъде наред! :-)
  26. 26 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2522 Любопитно

    До коментар [#23] от "plamen_b":

    За да могат румънските цигани да задръстват Банско и Кулата?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  27. 27 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    Хубаво е да се строят по законен начин, но няма да си жив за да видиш завършването им, защото само проектната част на една магистрала отнема години.
    —цитат от коментар 18 на knd081048908


    Глупости. Една магистрала 100 км от един екип се проектира точно за 6 месеца, дори да нямаш геодезична подложка. Всъщност 99,9% от строежите в България са съвсем законни, само простите герберски калинки не могат да строят законно, щото им е трудно. Всъщност те са некадърни.

    Слава Україні!
  28. 28 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    До коментар [#22] от "knd081048908":"Ами кой ти пречи, троле, да ги извозваш, нали си голям еколог"Че такса смет защо се събира от общината? Ако всеки сам си извозва отпадъците, защо да я плащаме?
    —цитат от коментар 25 на plamen_b


    Че не я плащай , троле, кой ти пречи!!!

  29. 29 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3148 Неутрално

    До коментар [#22] от "knd081048908":

    ако Фънда не може да извозва отпадъците, да се маха и ще дойде някой, който може.

  30. 30 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    [quote#27:"Doge"][/quote]

    Ами като е толкова лесно, защо не са построени до 1989г. А, троле?

  31. 31 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3202 Любопитно

    До коментар [#19] от "pti531095967":

    "Бараба крадлива"
    ============
    Кой от всички?

    Еретик
  32. 32 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    До коментар [#22] от "knd081048908":ако Фънда не може да извозва отпадъците, да се маха и ще дойде някой, който може.
    —цитат от коментар 29 на doctor.no


    Иди ти бе, нали си кадърен, кой те спира, а троле?

  33. 33 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 670 Неутрално

    вече 1 седмица контейнерите за пластмаса около нас са прпълнени и хората оставят отпадъците около тях. Фънда не си гледа работата.
    —цитат от коментар 21 на doctor.no


    Много мразя като видя нещо подобно. Ако е препълнен аз хвърлям пластмасата в общия контейнер, а не около кофите и след това да се разнасят из квартала. И без това част от общия отпадък също се сепарира след това.
    А по темата, този Сандов е много кухо парче. При тези "зелени" само при Панев има малко повече акъл. Незнам и защо трябва да имат министър тези, при самостоятелно явяване биха взели 0,2-0,3%. Иначе ДСБ биха имали 2-3% а са без министър. Явно спонсорите на ДБ са дали указания да има "зелен" министър.

  34. 34 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3400 Любопитно

    До коментар [#18] от "knd081048908":

    "Аз няма да чакам цял живот такива като теб да се наумуват и да ми се правят на много законни в действията си. "

    Да се "правят на много законни" или просто да спазват законите? То вярно че има и глупави закони, но това е друг проблем. Не може всеки да си преценява кой закон да се спазва и кой не, защото това по определение се нарича беззаконие.

    Всичко ще бъде наред! :-)
  35. 35 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3148 Неутрално

    До коментар [#18] от "knd081048908":

    хубавото е, че гербавите крадци не пеят в хора за строителството на нищо

  36. 36 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    До коментар [#30] от "knd081048908":

    трол, ще викаш на майа си. Все пък съм строителен инженер и много добре знам, как стават нещата. Айде марш!

    Слава Україні!
  37. 37 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    [quote#27:"Doge"]
    —цитат от коментар 30 на knd081048908
    Ами като е толкова лесно, защо не са построени до 1989г. А, троле?[/quote]

    Щото сте некадърни гербави калинки , за това.

    Слава Україні!
  38. 38 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3148 Неутрално

    До коментар [#30] от "knd081048908":

    те и от 2009 до сега не са построени. Банкянския само лъже.

  39. 39 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    До коментар [#30] от "knd081048908":трол, ще викаш на майа си. Все пък съм строителен инженер и много добре знам, как стават нещата. Айде марш!
    —цитат от коментар 36 на Doge


    Абе, шматарок, като си строителен инженер да ни си хванал господ за шлифера. Не ми отговори на въпроса, троле, защо такива като теб, инженери, не построиха "Хемус" до 1989г.

  40. 40 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    До коментар [#39] от "knd081048908":

    Щото сте некадърни гербави, карадливи калинки. За това. Отговорих ти вече.

    Слава Україні!
  41. 41 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    До коментар [#18] от "knd081048908":"Аз няма да чакам цял живот такива като теб да се наумуват и да ми се правят на много законни в действията си. "Да се "правят на много законни" или просто да спазват законите? То вярно че има и глупави закони, но това е друг проблем. Не може всеки да си преценява кой закон да се спазва и кой не, защото това по определение се нарича беззаконие.
    —цитат от коментар 34 на plamen_b


    Абе, трол, я си спомни колко пъти в живота си нарушавал законите, си крал, мамил и лицемерничил. Ей такива като теб най-ме кефят, хем престъпници, хем за закон ми говорят!!!!

  42. 42 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3148 Неутрално

    До коментар [#33] от "ДСиБ":


    важното е, че Сандов ще бутне на гербавите незаконните работи.

  43. 43 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    Абе, трол, я си спомни колко пъти в живота си нарушавал законите, си крал, мамил и лицемерничил. Ей такива като теб най-ме кефят, хем престъпници, хем за закон ми говорят!!!!
    —цитат от коментар 41 на knd081048908


    Нито един път. Други тъпи въпроси да имаш.

    Слава Україні!
  44. 44 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    До коментар [#30] от "knd081048908":те и от 2009 до сега не са построени. Банкянския само лъже.
    —цитат от коментар 38 на doctor.no


    Е, той лъже, ами ти защо лъжеш. Или си мислиш, че никой не знае какви ги вършиш!!!

  45. 45 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    До коментар [#41] от "knd081048908":

    Сама, ще ти кажа, че имам десетки построени строежи, НАПЪЛНО ЗАКОННО. Щом аз мога и тъпите некадърни, крадливи гербави калинки трябва да могат.

    Слава Україні!
  46. 46 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    "За да бъде довършена, магистрала "Струма" трябва да излезе извън Кресненското дефиле."

    Това от 10 години го пиша. Има спор дали участъкът където катастрофира македонския автобус е магистрала? Може да не е точно, но поне е нещо като магистрала. В ждрелото магистрала не може да се събере. Ще се опитат да спазят нормите, ще подкопаят баирите и ще предизвикат хиляди свлачища. Ще стане апокалипсис. Държавето няма нито физически, нито интелектуален ресурс да се справи такава задача, тъй че всичко са по-скоро празни приказки, но е добре твърдо да се мине на вариант целият път да върви по баира, поне да не създават допълнителни проблеми.

    Judjuk
  47. 47 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    [quote#37:"Doge"][/quote]

    Ти верно си голям каун. Абе, урод, до 1989г- е нямало ГЕРБ, трол смотан. Те се ГЕРБ са ви виновни. Научете се малко да приказвате и повече да действате, защото скоро такива като теб ще висят по клоните на дърветата!!!

  48. 48 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1385 Неутрално

    Ясно и магистрала Струма няма да бъде завършена също както и Хемус.Да ни е честита новата власт.
    —цитат от коментар 1 на МиГ-29


    Всичко се прави с цел,да се забави развитието на България по всевъзможен начин,инфраструктурата е структуроопределяща,наред с енергетика и водни ресурси!Блядо вете имат интерес да тъпчем на място,ако се върнем назад,направо изпитват оргазъм!Чегъртането трябва да започне с петата колона и нещата ще се подрядят!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ"Върви лъжец от село на село, та лъже, върви брат му ден по-късно след него, та маже" - Елин Пелин - Големи лъжи.
  49. 49 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 670 Весело

    ...Всъщност 99,9% от строежите в България са съвсем законни...
    —цитат от коментар 27 на Doge


    Хахахаха... е такъв бисер скоро не бях виждал.

  50. 50 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    [quote#43:"Doge"][/quote]

    Ти се изкара по-велик и от Христос, троле. Да ти припомня ли думите му за камъка и безгрешните, шматарок мазен!!!!

  51. 51 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    [quote#49:"ДСиБ"][/quote]

    Искаш да кажеш, че по времето на ГЕРБ не се е сторило законно?

    Слава Україні!
  52. 52 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    "Т. нар. подпорна стена на морския бряг в местността Алепу в община Царево трябва да бъде не само съборена...."

    Абсолютно! Стената към ската да я оставят да подпира и да поизрежат контрафорсите. след което да се възстанови земния откос.

    Judjuk
  53. 53 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3148 Неутрално

    До коментар [#47] от "knd081048908":

    до 1989 г имаше на ГЕРБ родната майка - БКП. Лика прилика

  54. 54 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    До коментар [#50] от "knd081048908":

    Кажи, кой закон и кога съм го нарушил. АКо не можеш си гнусен клеветник. Не съди по себе си гербав. Ако ти "си нарушавал законите, си крал, мамил и лицемерничил.", не всички са като еб.

    Слава Україні!
  55. 55 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    [quote#49:"ДСиБ"]
    —цитат от коментар 51 на Doge
    Искаш да кажеш, че по времето на ГЕРБ не се е сторило законно?[/quote]

    Иска да ти каже, урод недоклатен, че си противоречиш. Прочети си отново писанията, инженерино. То писането не е като строенето, иска се повече акъл!!!!

  56. 56 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#51] от "Doge":

    Това и децата го знаят. И не само при ГЕРБ, от 30 години се строи незаконно. Особено пък в строителството на сгради, няма и 5%, на които всичко да е законно.

  57. 57 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    До коментар [#55] от "knd081048908":

    Айде, плувай, явно нищо съществено не можеш да кажеш. Очевидно си необразован и некомпетентен по темата.

    Слава Україні!
  58. 58 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    До коментар [#56] от "ДСиБ":

    Ако имаше и най-малката представа от темата, щеше да знаеш, че ако една сграда е незаконна, не може да имаш битов ток, а само промишлен. Аман от таквиа, дето хабер си нямат, обаче зианли устите им , като ханджийска порта.

    Слава Україні!
  59. 59 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    До коментар [#50] от "knd081048908":Кажи, кой закон и кога съм го нарушил. АКо не можеш си гнусен клеветник. Не съди по себе си гербав. Ако ти "си нарушавал законите, си крал, мамил и лицемерничил.", не всички са като еб.
    —цитат от коментар 54 на Doge


    Абе, умник неподръбен, няма човек, който поне малко да не е крал, лъгал или мамил. Ти се изкара чиста, като момина сълза, душа. Верно си много заблуден. Скоро, като се споминеш, ще ти бъдат припомнени всичките ти дела, ще се учудиш, колко много пъти си лъгал, мамил и нарушавал правилата!!!

  60. 60 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#58] от "Doge":

    Няма смисъл, ти си неспасяем случай.

  61. 61 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    "Друга негова идея е приватизирани в нарушение на конституцията дюни да бъдат изкупени от държавата...."

    Ми щом е в нарушение на конституцията, да няма обезщетяване от държавата. Как тъй хем е незаконно, хем държавата да го плаща?
    Гербавите твърдят, че от момента на смяна на управлението, държавата се е изръсила с 9 млд лева. Време е да се престане с тази практика. Повече никакви подаяния за никого и за нищо, освен ако държавата има вина по закон. Иначе вместо промени ще има фалит.

    Judjuk
  62. 62 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    До коментар [#56] от "ДСиБ":Ако имаше и най-малката представа от темата, щеше да знаеш, че ако една сграда е незаконна, не може да имаш битов ток, а само промишлен. Аман от таквиа, дето хабер си нямат, обаче зианли устите им , като ханджийска порта.
    —цитат от коментар 58 на Doge


    Кой ти говори за сгради ,бе, харпун неосъществен!!!!

  63. 63 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2003 Неутрално

    Доколкото разбирам, магистрала "Струма" се отлага за светлото бъдеще.

  64. 64 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    Абе, умник неподръбен, няма човек, който поне малко да не е крал, лъгал или мамил.
    —цитат от коментар 59 на knd081048908



    Казах ти да не съдиш за другите по себе си.

    Слава Україні!
  65. 65 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    До коментар [#47] от "knd081048908":до 1989 г имаше на ГЕРБ родната майка - БКП. Лика прилика
    —цитат от коментар 53 на doctor.no


    А на БСП, коя е родната майка, а на ДСБ, а на ИТН???

  66. 66 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    До коментар [#58] от "Doge":Няма смисъл, ти си неспасяем случай.
    —цитат от коментар 60 на ДСиБ


    Нещо по същество да добавиш или по темата? Нмяаш? Така си и мислех.

    Слава Україні!
  67. 67 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    До коментар [#62] от "knd081048908":

    ДСиБ в пост в пост №56. Други тъпи въпроси имаш ли?

    Слава Україні!
  68. 68 Профил на knd081048908
    knd081048908
    Рейтинг: 55 Неутрално

    [quote#64:"Doge"][/quote]

    Ако си това, което твърдиш, че си, вече нямаше да си между живите на Земята, инженерино.

  69. 69 Профил на cornucopia
    cornucopia
    Рейтинг: 580 Неутрално

    Тия новите за нищо не стават. Каквото показаха за месец-два, това ще е и за напред. Поредните зализани измекяри, продавачи на надежда, на които ще плащаме масрафа.

  70. 70 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2522 Любопитно

    До коментар [#63] от "stedim":

    Не е точно така, магистралите Струма и Европа ще се построят, докато Хемус изпада в забвение, а черно море отива в зоната на здрача.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  71. 71 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1481 Неутрално

    "В новия програмен период по оперативната програма "Околна среда" са предвидени около 30 млн. евро за насърчения за покупка на нови електромобили. Предвижда се персоналната помощ за всеки купувач в зависимост от марката да е около 6140 евро или около 20 на сто от стойността на автомобила"

    Страхотно - вземаме от данъците на всички (вкл. пенсионери, инвалиди, социално слаби и пр) за да спонсорираме новата кола на някоя мутра или хипстърче...

  72. 72 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    Една добра магистрала към Гърция ще направи повече за запазване на българското Черноморие, отколкото всички усилия за контрол на презастрояването.
    Такива сме си, това е положението. Добре е министърът да го осъзнае, ако действително го е грижа за природата.

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  73. 73 Профил на habitat
    habitat
    Рейтинг: 277 Неутрално

    Магистрала Струма е проектирана във вариант, който е извън дефилето! Но при обсъждането на ДОВОС се избра половинчатия вариант. Преди това имаше одобрено 2 милиарда финансиране от ЕС за дълъг тунел, който нашите любими на ГЕРБ строителни фирми направиха и невъзможноти да отменят, защото не отговаряха на изискванията за избор на строител. Тези участъци строени от чужди фирми по времето на ГЕРБ са пак корупционни - австрийците и гърците добре се вписват в нашенския манталитет! Постът на чистачка например в съдебната система има такса в хилядарки, хайде да се не лъжем. Няма избрана фирма, вкл. и външна, която да не е цакала. Заради това няма магистрали, а не заради еколозите. Да не би еколозите да спряха Хемус или Тракия, те ли изнесноха държавните пари с чували!

  74. 74 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3148 Неутрално

    До коментар [#65] от "knd081048908":

    по са смешни герберите, още вярват, че Боко не е комунист и ДС агент. А доказателства за това са налични.

  75. 75 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2904 Неутрално

    Не на магистралите, бум на фойерверките. Всеки ден нова малоумна идея. Насочват се към проектиране, защото хартията търпи всичко, за разлика от действителноста.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  76. 76 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1570 Неутрално

    До коментар [#5] от "doctor.no":

    "Магистрали ще се строят, но по законен начин. Нещата ще се направят така, че да може и чужди компании да участват в търговете."

    😂😂😂😂😂
    Ей като прочета такива коментари,и започвам да се чудя, съществуват ли действително толкова наивни хора!?!?!?
    Кажи поне едно "законно" нещо, което са направили тия "новите"?!?!?! Та дори самият КирчУ дойде на власт с лъжа и "незаконно"!!!
    За първите девет дена от мандата си,са похарчили девет милиарда???????? Девет дена, девет милиарда 🤔🤔🤔🤐🤐🤐
    И никой не може да обясни за какво са се похарчили тези пари!?!?!? Айде бе, защо сега не беснеете, защо не искате обяснение????

    https://tribune.bg/bg/politika/nikolay-vasilev-za-novoto-pravitelstvo-nay-lyavoto-sled-tova-na-videnov-skorostta-na-promyanata-e-nad-1-mlrd-lv-na-den/

  77. 77 Профил на jnc36916848
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  78. 78 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2613 Неутрално

    До коментар [#63] от "stedim":

    Много неща освен Струма се отлагаха за светлото бъдеще.

    Бивш tww09306483.
  79. 79 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2522 Любопитно

    До коментар [#72] от "еспресо":

    Идеята на Струма е търговския път свързващ пристанищата Пирея и Солун с централна Европа.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  80. 80 Профил на jnc36916848
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  81. 81 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2613 Неутрално

    Аз продължавам да не разбирам, какво са се хванали за това дефиле и са се запънали като магарета на мост. И еколози и всякакви други. Дефилето та дефилето...! Какво му е на дефилето? Има-няма 20 километра отсечка. Никой не дава смислено обяснение, защо задължително трябва да е магистрала?! Какво му е, ако пътя се направи на две нива с по две ленти в посока и да се свършва с тоя цирк. Аман от пишман еколози и всякакви други олигофрени...!

    Бивш tww09306483.
  82. 82 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    Все повече се убеждавам, че околната среда спечели най-много от смяната на властта.
    С две ръце подкрепям всички изброени в публикацията мерки!

    Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
  83. 83 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    До коментар [#72] от "еспресо":Идеята на Струма е търговския път свързващ пристанищата Пирея и Солун с централна Европа.
    —цитат от коментар 79 на Consumer


    Това ясно. Както е ясно, че подобна магистрала вече има - Солун-Скопие-Белград-Будапеща. Струма е резервен вариант.

    Но колкото по-лесно е да ходиш на почивка в Гърция, толкова по-малко ще се увълчват мутрите по черноморието.

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  84. 84 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    До коментар [#81] от "Petleshev":

    Ами като за начало проектът е за "скоростен път" в дефилето, не за магистрала. Освен това няма как да получим европейско финансиране за него. Освен това при изнасянето на второто платно извън дефилето сегашният път ще остане и ще могат местните да го ползват.
    Това са три много сериозни причини защо Борисов трябваше да бъде обесен на някой мост, ако беше реализирал недоразумението, което беше запланувал.

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  85. 85 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    Четворната коалиция спря поредният инфраструктурен проект?

    Само така може да се анализират думите на екоминистъра! Тези искат само да "усвояват" бюджетни средства, без да строят АМ Хемус и АМ Струма, а обявените от Кирил Петков няколко моста над Дунав и три тунела под Балкана само хвърлят прах в очите на хората!

    Впрочем един друг министър стопира тунела под Шипка с аргумента, че пътят там бил само с две платна! А дългите тунели в цяла Западна Европа са точно такива, Караванкен или този в Швейцария посока Италия са с две платна!

    Но Четворната коалиция, за да спре много проекти, просто си изсмукват от пръстите ялови обосновки.

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  86. 86 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2522 Любопитно

    До коментар [#83] от "еспресо":

    За последното спор няма. За наш късмет ситуацията с Македония и Сърбия е в наша полза, не случайно камионджиите предпочитат през Румъния към Унгария, отколкото през Сърбия.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  87. 87 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    Тези хора да вземат една кола и да покарат в Италия, Австрия… Има магистрали, които редуват тунел с виадукт. Какво ми говорят 30 години - то не бяха мечки, костенурки, бръмбари, птички,…Абе почвайте работа и не обяснявайте как нещо не може да стане…
    —цитат от коментар 11 на georgi_ww


    Като си споменал Италия да спомена магистралата от Бренер до Верона, първите 100 километра е на пилони и върви по една долина! Ползвал съм я поне 30 пъти.

    Но когато е строена не е имало екоталибани за министри!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  88. 88 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 540 Весело

    Поне скоростният път Ботевград - Враца - Шумен ще върви, аз съм спокоен.

  89. 89 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2647 Весело

    Запитан дали предлаганият от него вариант няма да бъде по-скъп, министърът отговори, че трябва да се калкулират и ползи - местното население ще може да пътува през дефилето като по локален път, а биоразнообразието там, което е изключително богато, ще бъде запазено.


    Какво са 3но по-скъпа магистрала и +10 години за довършването ?!
    Нищо, важното е да се осребри властта.

    Иначе, Сандов какво ще каже за допълнителните изкопни и взривни дейности в Пирин ?
    Не беше ли той на огневата линия, като един амразурчик, недаващ даже и половин лифт да се пусне там ?

    🇷🇺🚢🚶🤬
  90. 90 Профил на tvl03646683
    tvl03646683
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не е много интелигентно решение АМ Струма да се качва в полите на Пирин - било само в едната посока или цялата. Теренът е достатъчно сложен и ще глътне огромни средства за виадукти и тунели, а денивелацията огромна - т.е. рязко качване и слизане от ниско на високо. Съответно и поддръжката на самата магистрала ще е по-скъпа, ще има поледици по мостовете, ниска скорост и пр. Няма да отговаря на изискванията за магистрала.

    Най-адекватно решение си остава серия от по-малки тунели и мостове през дефилето, а старият път да си остане като алтернативен при случай на авария и за ползване от местното население и туристите по Струма. Дългият тунел също не беше добро решение.

  91. 91 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1864 Неутрално

    До коментар [#1] от "МиГ-29":Магистрала Струма е част от стратегически европейски коридор и се изгражда с евросредства, докато Хемус е нещо в нищото.
    —цитат от коментар 15 на Consumer


    А магистрала Хемус не може ли да бъде връзка между Черно и Адриатическо море като нов еврокоридор? Нали и Македония и Албания ще влизат в ЕС? А вероятно и Сърбия един ден.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  92. 92 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2647 Весело

    Между другото, темата за АМ Струма не е тема на Сандов.
    Друг министър е отговорен за това.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  93. 93 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 812 Неутрално

    Ясно и магистрала Струма няма да бъде завършена също както и Хемус.Да ни е честита новата власт.
    —цитат от коментар 1 на МиГ-29


    Редовно пътувам през Кресенското дефиле и знам колко жертви има по пътя. Зелените сеят смърт по тази отсечна, благодаря на нашия Господ Бог, че прибра нищожеството Боян Петров - виновник за смъртта на толкова невинни хора!

  94. 94 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1336 Весело

    До коментар [#89] от "The Polite Moose":

    Абе, ти да не си мислиш, че ще строят магистралата на територията на националния парк?

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  95. 95 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    До коментар [#91] от "Darkman":

    Не може. Провери откъде минава Паневропейски транспортен коридор 8

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  96. 96 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2647 Весело

    Предвижда се персоналната помощ за всеки купувач в зависимост от марката да е около 6140 евро или около 20 на сто от стойността на автомобила, каза министърът. Помощи ще се дават обаче само на жителите на населени места с мръсен въздух, какъвто е например Пловдив.


    И София.
    Цената на е-автомобилите е непосилна за нито един член на средната класа в България и от тази отстъпка ще се възползват единствено и само богатите и добрите олигарси.
    Браво, Сандов.. добро момче, добро !

    🇷🇺🚢🚶🤬
  97. 97 Профил на tvl03646683
    tvl03646683
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Нищо не говорят и за бъдещата високоскоростна ЖП-линия, която следва да минава през Дефилето и да свързва София, Букурещ и Белград с Атина. Нея не можеш да я качиш в планината. Така или иначе ще се наложи да се правят тунели и виадукти, не е лошо да се помисли отсега как ще се съчетават магистрала и ЖП-линия и дали може да се направят общи съоръжения.

  98. 98 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2647 Неутрално

    До коментар [#89] от "The Polite Moose":Абе, ти да не си мислиш, че ще строят магистралата на територията на националния парк?
    —цитат от коментар 94 на Darulio


    Последният план, компромисен по същността си е трасето да през Кресна да бъде еднопосочен двулентов път, като друг такъв еднопосочен и двулентов се построи в полите на Пирин.
    Компромисен вариант и доста добър, според мен.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  99. 99 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2647 Неутрално

    До коментар [#89] от "The Polite Moose":Абе, ти да не си мислиш, че ще строят магистралата на територията на националния парк?
    —цитат от коментар 94 на Darulio


    Последният план, компромисен по същността си е трасето да през Кресна да бъде еднопосочен двулентов път, като друг такъв еднопосочен и двулентов се построи в полите на Пирин.
    Компромисен вариант и доста добър, според мен.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  100. 100 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 3245 Весело

    Ами посторйте я бе педал. 8 месеца властта е у вас, уволнихте всички герберасти, властта, парите, ножа, сиренето са ваши!
    Хайде построете нещо, поне една канавка направете или 10 метра велоалея, постройте нещо. Днес ББойко щеше да реже лентата на ЛОИТ 5.... вие какво направихте освен да мятате лъжи и екстременти?

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK