Над Кресненското дефиле има Резерват Тиса. Бил съм там пускахме Оптичен кабел на БТК. Страшна красота е отидете и вижте. Нека помислим отново за Тунела. Стига сме се водили по Крадливи уж Национални бизнесмени. Или поне и Двете посоки да са по Новото трасе.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Къса ми се сърцето за измислените от Борето Сандов „местообитания“ на ливадния дърдавец, опулената крастава жаба и зеленодупестата червеношийка! Ма как може тъй, някакви си хора да не искат да загиват в дерето, а да разтурят осеменяването, опрашването и другите разплодни процедури на земноводните, кореноплодните и къртичоподобните? Я още от утре храбрият борец за животински правдини- гореспоменатия политически колос и пеперуден трибун – Борко Сандювчето – да оглави стотиците хиляди протестиращи, разтърсени от тази нечувана гавра с Кресненското многообразие! За кога да очакваме съкрушителните митинги, ваденето на жълтите павета с цел тяхното преподреждане и замеряне на екоминистерството с татул и люти чушки? Ще пътуват разни ми ти българи! Че и до Гърция? Що не си седят дома, а?
МОСВ отново прецака възможността да се направи бързо и смислено магистрала по начин, който пази природата и отчита интересите на местните, като запазва сегашния път като локален. Много жалко.
На Въпросния Б. Сандьов и на тия около него изобщо не им пука нито за природата, нито за животните, нито за хората. Всичко което каканижат е само предлог за да печелят я от грантове, я да грабят от бюджета (разбирай нашите пари от данъци), я да скубят частния бизнес. Единствения резултат които можем да очакваме от такива като тях това е произведението от чревния им тртакт и най-вече на дебелото черво. Гнууус!
Уф, аман от зелените! Хайде да оправим хората и бизнеса, пък после ще мислим за смоците и жабоците. Срамота е проектът за дефилето да се влачи толкова години!
Разгледах състава на този съвет по така наречено "Биоразнобразие". Не ми е ясно защо има представители на енергетика, индустрия, ландшафтни архитекти и десетки представители на министерство на екологията (да бъдат мнозинство, да не вземе нещо да с еобърка). Представителите на тези министерства и агенции не знаят и не разбират какво се говори. Те са поне 60%, и те са мнозинство и гласуват като севернокорейци каквото кажат управляващите. По всичко изглежда, че този съвет служи само за легализация на подписа на министъра, премахване на вина и размиване на отговорност. Това е функцията на всикчки съвети към министерствата, когато не са създадени от специлисти и експерти.
Не разбирам защо еколозите са толкова против магистралата, та тя ще е в плюс на хората, минаващи от там, а трафикът е наистина интензивен и особено през летния сезон
Не сте разбрали. Еколозите не са против магистралата. Те са за магистрала, но извън дефилето. Магистрала на изток от сега съществуваият път. https://kresna.org/alternatives/
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
dedoliben
Рейтинг: 2709 НеутралноНад Кресненското дефиле има Резерват Тиса.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIБил съм там пускахме Оптичен кабел на БТК.
Страшна красота е отидете и вижте.
Нека помислим отново за Тунела.
Стига сме се водили по Крадливи уж Национални бизнесмени.
Или поне и Двете посоки да са по Новото трасе.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Santos
Рейтинг: 1639 ВеселоКъса ми се сърцето за измислените от Борето Сандов „местообитания“ на ливадния дърдавец, опулената крастава жаба и зеленодупестата червеношийка! Ма как може тъй, някакви си хора да не искат да загиват в дерето, а да разтурят осеменяването, опрашването и другите разплодни процедури на земноводните, кореноплодните и къртичоподобните? Я още от утре храбрият борец за животински правдини- гореспоменатия политически колос и пеперуден трибун – Борко Сандювчето – да оглави стотиците хиляди протестиращи, разтърсени от тази нечувана гавра с Кресненското многообразие! За кога да очакваме съкрушителните митинги, ваденето на жълтите павета с цел тяхното преподреждане и замеряне на екоминистерството с татул и люти чушки? Ще пътуват разни ми ти българи! Че и до Гърция? Що не си седят дома, а?
Katerina Rakovska
Рейтинг: 466 НеутралноМОСВ отново прецака възможността да се направи бързо и смислено магистрала по начин, който пази природата и отчита интересите на местните, като запазва сегашния път като локален. Много жалко.
pka211007469
Рейтинг: 52 НеутралноДо коментар [#3] от "Santos":
На Въпросния Б. Сандьов и на тия около него изобщо не им пука нито за природата, нито за животните, нито за хората.
Всичко което каканижат е само предлог за да печелят я от грантове, я да грабят от бюджета (разбирай нашите пари от данъци), я да скубят частния бизнес.
Единствения резултат които можем да очакваме от такива като тях това е произведението от чревния им тртакт и най-вече на дебелото черво.
Гнууус!
мики маус
Рейтинг: 2238 НеутралноУф, аман от зелените!
Хайде да оправим хората и бизнеса, пък после ще мислим за смоците и жабоците.
Срамота е проектът за дефилето да се влачи толкова години!
pet fire
Рейтинг: 3573 НеутралноОт постоянни борби, накрая ще се пръкне възможно най-лошото решение
Роси
Рейтинг: 8144 НеутралноСега остава от Брюксел да спрат парите. Все на големи тарикати се правим.
Банчо
Рейтинг: 237 НеутралноРазгледах състава на този съвет по така наречено "Биоразнобразие".
Не ми е ясно защо има представители на енергетика, индустрия, ландшафтни архитекти и десетки представители на министерство на екологията (да бъдат мнозинство, да не вземе нещо да с еобърка).
Представителите на тези министерства и агенции не знаят и не разбират какво се говори. Те са поне 60%, и те са мнозинство и гласуват като севернокорейци каквото кажат управляващите.
По всичко изглежда, че този съвет служи само за легализация на подписа на министъра, премахване на вина и размиване на отговорност. Това е функцията на всикчки съвети към министерствата, когато не са създадени от специлисти и експерти.
Black Label
Рейтинг: 418 НеутралноТе природозащитните цели не се за одобрение, щото в повечето случаи са неадекватни. Говорим за бг природозащитниците.
marianapopska
Рейтинг: 237 НеутралноНе разбирам защо еколозите са толкова против магистралата, та тя ще е в плюс на хората, минаващи от там, а трафикът е наистина интензивен и особено през летния сезон
Банчо
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#11] от "marianapopska":
Не сте разбрали. Еколозите не са против магистралата. Те са за магистрала, но извън дефилето. Магистрала на изток от сега съществуваият път.
https://kresna.org/alternatives/