В Пловдив не знам кой се разхожда от тази страна на Марица. Районът на Водната Палата е много централен, но не много предпочитан за живеене и с по-ниски цени. И без скоростен булевард, абсурд е алеята до реката да се смята за сериозна зелена площ, а не просто детайл.
В Пловдив не знам кой се разхожда от тази страна на Марица. Районът на Водната Палата е много централен, но не много предпочитан за живеене и с по-ниски цени. И без скоростен булевард, абсурд е алеята до реката да се смята за сериозна зелена площ, а не просто детайл. А кръговото на Водната Палата е направо смешно.
"Проектът, наричан накратко "Пробив Водна палата", е финансиран от европейската програма "Региони в растеж" - Освояването на парите е едно на ръка, но ниКОЙ не се замисля или пък го прави, но се прави на луд, че за "генерирането на автомобилен трафик в центъра" има причини отдавна. Задръстванията в Пд са от светофар до светофар, а т.н. градски транспорт е пълна скръб. Тролейбусите ги смотаха, системаТА за електронно таксуване я осмиваха къде ли не, но ВИНА в ОПравниците нЕма. Иначе като проект е само едно кръстовище, което ще върши същата работа като сегашното кръгово - колите ще са същите, та и повече. По времето на соц-а имаше "зелена вълна" на "Цариградско шосе" и от край до край се преминаваше през града без проблеми. А, и тролеи имаше, макар и никой да не е се е сещал тогава, че са еко. Важното е, че стадионите стават хубави.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
В Пловдив не знам кой се разхожда от тази страна на Марица. Районът на Водната Палата е много централен, но не много предпочитан за живеене и с по-ниски цени. И без скоростен булевард, абсурд е алеята до реката да се смята за сериозна зелена площ, а не просто детайл. А кръговото на Водната Палата е направо смешно.
Пробивът прекъсва велоалеята по р.Марица, която е и най-дългата в целия град. В близост започва зона за отдих с фитнес на открито, детска площадка, мини скали за катерене и др. Пространството бе облагородено, с градинки, зеленина и пейки. Доста хора разхождат от там.
По времето на соц-а имаше "зелена вълна" на "Цариградско шосе" и от край до край се преминаваше през града без проблеми. А, и тролеи имаше, макар и никой да не е се е сещал тогава, че са еко. Важното е, че стадионите стават хубави.
То и сега има зелена вълна по Цариградско, ама никой не кара с 50 :) На бул. България също има и там даже е оказано със знак че ако караш с 50 ще хващаш зелената вълна. Ама повечето карат по-бързо, а ако е в час пик и има колона, тя се движи с 40.
А по време на соца имаше 10-20 пъти по-малко автомобили в Пловдив. :)
Тролеите специално за Пловдив създаваха проблеми като задръстваха кръстовищата ако им се откачи горе пръта. От тях ще има сметка ако забранят колите и трафика падне колкото беше по време на соца.
Пробивът прекъсва велоалеята по р.Марица, която е и най-дългата в целия град. В близост започва зона за отдих с фитнес на открито, детска площадка, мини скали за катерене и др. Пространството бе облагородено, с градинки, зеленина и пейки. Доста хора разхождат от там.
Пространството наистина е добро там, но там няма много живущи, съответно през повечето време е празно. Да си видял майки с колички там или някой спортуващ на фитнеса? Рядко има някой там. От другата страна до Новотела има доста повече разхождащи се и спортуващи. А и там е доста по-спокойно и няма сериозен трафик.
Ако е верно всичко написано, то тогава да затворим моста за камиони, коли и микробуски димящи по 10 метра. Да остане само за градски транспорт. Но градски транспорт не димящ. Тогава велоалеята ще е супер.
Пробивът прекъсва велоалеята по р.Марица, която е и най-дългата в целия град. В близост започва зона за отдих с фитнес на открито, детска площадка, мини скали за катерене и др. Пространството бе облагородено, с градинки, зеленина и пейки. Доста хора разхождат от там.
Ако имаше малко градоустройствена мисъл можеше да направят един пешеходен/вело надлез отгоре а и да облагородят малко участъка западно от кръстовището и така пловдивчани щяха да получат една страхотна зона за разходки и спорт минаваща през целия град от Столипиново до Гребния канал. Сега точно на това кръстовище велоалеята и зоната за крос пресича бул.Марица и се набутва в подлеза от другата страта и после още веднъж пресича булеварда.
Пример за мрънкащи селяни в Пловдив е околовръсното. Ако някои се мисли, че има такова е голям наивник. Пловдив има само локално платно на едно истинско околовръсно платно. Къде са вътрешните рингове на пловдив.
Само с мрънкане за 10 дървета няма да стане. Или затваряме центъра на пловдив за коли от евро 6 нагоре или правим кръстовища на нива.
Проблемите с пробива до Водната палата са следните: 1. Няма строително разрешение за всички ПУП-ове, в които влиза проекта. 2. Няма становище от Басейнова дирекция, тъй като зоната на строеж попада в защитена зона на р. Марица. 3. Според общия устройствен план на Пловдив, имотите в които ще се строи попадат в зона за специални зелени площи и такова строителство не е разрешено. 4. Изграденото кръгово кръстовище и изграденият парк от източната страна са реализирани с европейски пари и Община Пловдив, ще бъде осъдена да плати огромна неустойка, ако ги разруши както е по проект. 5. Пробивът няма да има нито един ляв завой, тъй като кръговото кръстовище отгоре ще бъде премахнато. 6. Височината на пробива е под 4.5м и пожарни автомобили и високи автобуси няма да могат да преминават. 7. Няма предвидени тротоари и велоалеи, защото просто няма достатъчно място да бъдат направени. 8. Тъй като строителството налага да се направи изкоп с дълбочина поне 8.0 м има огромна опасност от наводняване и пропадане на околните сгради. Такова строителство точно до р. Марица е предпоставка за постоянно наводняване на пробива по време и след приключване на строителството. Постоянно ще се прави ремонт на ремонта! 9. Хуманитарна гимназия "Св. Св. Кирил и Методии" - паметник на културата и сграда на 150 г. е точно до пробива и ще пропадне. 10. Всички изградени паркоместа от източната и западната част на пробива ще бъдат премахнати, заради пробива. 11. Изпълнителя на проекта "ИСА 2000" ЕООД вече е подал заявление за актуализация на цените, т.е. пробива ще излезе много над 10 млн. лева на Общината и срокът за затваряне на моста на панаира от 2 г.,( който и без това е ПРЕКАЛЕНО ДЪЛЪГ) няма как да бъде спазен. Няма как да блокираш най-важния мост в града за мин. 2 години без да създадеш транспортен хаос в града. 12. Пробивът сам по себе си няма да реши транспортния проблем на това място, защото задръстването ще се премести на кръстовището на Чифте Баня (бул. Цар Борис 3-ти Обединител и бул. 6-ти Септември).
Не съм от Пловдив, но според мен това е грешка и голямо недомислие.
Навсякъде модерното градоустройство отвежда трафика от централната част в периферията.
Това е някакво планиране от зората на Соца. Има толкова начини да се реши един такъв проблем, а не да се насича не чак толкова голям град като Пловдив с нови централни булеварди.
Мислете за това, как ще изглежда всичко, след 10-20-30 години, когато транспортът ще е устроен по съвсем друг начин и нуждите на хората ще са различни.
Не трябва да се мисли от днес за утре, за да може сега всеки с Голф 3ка да мине с мръсна газ и 15 метра черен дим напряко.
Ако някой може да обясни какъв е смисълът на скоростен път, бе опции за допълнително разтоварване чрез левите завои, в рамките на центъра, който път от двете си страни е затапен от кръстовища с ниска пропускливост предвид трафика- на панаира и чифте баня. Целия трафик просто ще се концентрира на тях и от пробива няма ама никаква полза, освен за вземащите комисионна по веригата. Отсечените дървета, заровените пари в разрушеното предишно кръгово с градинки и прочее допълват картинката.
От една страна, в направление по южната част на р. Марица, от двете страни на пробива през 50 метра има отбивки на малки улички и пешеходни пътеки за пресичане с гърбици, които и без кръговото в момента убиват скоростта и правят пробива безсмислен.
От друга страна, в направление моста-тунела по Цар Борис 3ти, тапата се образува и на кръстовището с Шести Септември, което се регулира все още със светофари, вместо с кръгово т.е. и в това направление пробива няма смисъл.
В тази си форма, този проект е абсурдно безумие!
Да не коментирам, че "умните" светофари и системата за градски транспорт на Тотев (ГЕРБ) така и не сработиха, макар да похарчиха огромни суми за тях. Т.е. при разум и желание има какво да се оптимизира, но то не е пробив под кръговото на водната палата!
"От партията с мнозинство в градския общински съвет обаче апелират за "временно преустановяване" на строителството, докато гражданите искат окончателно отхвърляне на проекта." Хитри са гербаджиите, не може да не им се признае. Ще почакат да стихне недоволството и пак ще го построят. Не им е за пръв път да заблуждават общественото мнение.
Абсолютно! Като влезеш по Пазарджишко шосе например, има 6-7 светофара до панаира и с каквато и скорост да караш, хващаш червено на минимум на половината от тях. Пълно безумие!
Поредната кражба. За да отидат багери значи вече има сключени договори. Не само това ами има одобрен проект и въпросното финансиране също е отнело време. Тоест цялата тази работа е ставала задкулисно и без обществено обсъждане, защото очевидно хората са отишли да протестират едва като са видели багерите.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
qqv391093118
Рейтинг: 2042 НеутралноГЕРБ пак правят някаква мимикрия.
lil_alex
Рейтинг: 2447 НеутралноВ Пловдив не знам кой се разхожда от тази страна на Марица. Районът на Водната Палата е много централен, но не много предпочитан за живеене и с по-ниски цени. И без скоростен булевард, абсурд е алеята до реката да се смята за сериозна зелена площ, а не просто детайл.
А кръговото на Водната Палата е направо смешно.
vagabond66
Рейтинг: 2404 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "lil_alex":
Кръговото на "Водната Палата може и да е
една от настоящите голяма простотия,
но защо трябва една простотия да се заменя с друга?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4325 НеутралноПловдивчани са по граждани от селтаците в София. Явно там има повече кореняци.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ЗаНиЗа
Рейтинг: 2745 Любопитно"Проектът, наричан накратко "Пробив Водна палата", е финансиран от европейската програма "Региони в растеж" - Освояването на парите е едно на ръка, но ниКОЙ не се замисля или пък го прави, но се прави на луд, че за "генерирането на автомобилен трафик в центъра" има причини отдавна. Задръстванията в Пд са от светофар до светофар, а т.н. градски транспорт е пълна скръб. Тролейбусите ги смотаха, системаТА за електронно таксуване я осмиваха къде ли не, но ВИНА в ОПравниците нЕма. Иначе като проект е само едно кръстовище, което ще върши същата работа като сегашното кръгово - колите ще са същите, та и повече. По времето на соц-а имаше "зелена вълна" на "Цариградско шосе" и от край до край се преминаваше през града без проблеми. А, и тролеи имаше, макар и никой да не е се е сещал тогава, че са еко. Важното е, че стадионите стават хубави.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Петър
Рейтинг: 108 НеутралноПробивът прекъсва велоалеята по р.Марица, която е и най-дългата в целия град. В близост започва зона за отдих с фитнес на открито, детска площадка, мини скали за катерене и др. Пространството бе облагородено, с градинки, зеленина и пейки. Доста хора разхождат от там.
realguru
Рейтинг: 1852 НеутралноТо и сега има зелена вълна по Цариградско, ама никой не кара с 50 :)
На бул. България също има и там даже е оказано със знак че ако караш с 50 ще хващаш зелената вълна. Ама повечето карат по-бързо, а ако е в час пик и има колона, тя се движи с 40.
А по време на соца имаше 10-20 пъти по-малко автомобили в Пловдив. :)
Тролеите специално за Пловдив създаваха проблеми като задръстваха кръстовищата ако им се откачи горе пръта. От тях ще има сметка ако забранят колите и трафика падне колкото беше по време на соца.
realguru
Рейтинг: 1852 НеутралноПространството наистина е добро там, но там няма много живущи, съответно през повечето време е празно. Да си видял майки с колички там или някой спортуващ на фитнеса? Рядко има някой там. От другата страна до Новотела има доста повече разхождащи се и спортуващи. А и там е доста по-спокойно и няма сериозен трафик.
jazzdevil
Рейтинг: 1935 НеутралноАбсолютно излишен проект натаманен за да усвоят някои едни 10Млн.
Mit Ko Nan
Рейтинг: 411 НеутралноАко е верно всичко написано, то тогава да затворим моста за камиони, коли и микробуски димящи по 10 метра.
Аз СъмДа остане само за градски транспорт. Но градски транспорт не димящ.
Тогава велоалеята ще е супер.
jazzdevil
Рейтинг: 1935 НеутралноАко имаше малко градоустройствена мисъл можеше да направят един пешеходен/вело надлез отгоре а и да облагородят малко участъка западно от кръстовището и така пловдивчани щяха да получат една страхотна зона за разходки и спорт минаваща през целия град от Столипиново до Гребния канал. Сега точно на това кръстовище велоалеята и зоната за крос пресича бул.Марица и се набутва в подлеза от другата страта и после още веднъж пресича булеварда.
Mit Ko Nan
Рейтинг: 411 НеутралноПример за мрънкащи селяни в Пловдив е околовръсното.
Аз СъмАко някои се мисли, че има такова е голям наивник. Пловдив има само локално платно на едно истинско околовръсно платно.
Къде са вътрешните рингове на пловдив.
Само с мрънкане за 10 дървета няма да стане. Или затваряме центъра на пловдив за коли от евро 6 нагоре или правим кръстовища на нива.
Discoverer
Рейтинг: 22 НеутралноПроблемите с пробива до Водната палата са следните:
1. Няма строително разрешение за всички ПУП-ове, в които влиза проекта.
2. Няма становище от Басейнова дирекция, тъй като зоната на строеж попада в защитена зона на р. Марица.
3. Според общия устройствен план на Пловдив, имотите в които ще се строи попадат в зона за специални зелени площи и такова строителство не е разрешено.
4. Изграденото кръгово кръстовище и изграденият парк от източната страна са реализирани с европейски пари и Община Пловдив, ще бъде осъдена да плати огромна неустойка, ако ги разруши както е по проект.
5. Пробивът няма да има нито един ляв завой, тъй като кръговото кръстовище отгоре ще бъде премахнато.
6. Височината на пробива е под 4.5м и пожарни автомобили и високи автобуси няма да могат да преминават.
7. Няма предвидени тротоари и велоалеи, защото просто няма достатъчно място да бъдат направени.
8. Тъй като строителството налага да се направи изкоп с дълбочина поне 8.0 м има огромна опасност от наводняване и пропадане на околните сгради. Такова строителство точно до р. Марица е предпоставка за постоянно наводняване на пробива по време и след приключване на строителството. Постоянно ще се прави ремонт на ремонта!
9. Хуманитарна гимназия "Св. Св. Кирил и Методии" - паметник на културата и сграда на 150 г. е точно до пробива и ще пропадне.
10. Всички изградени паркоместа от източната и западната част на пробива ще бъдат премахнати, заради пробива.
11. Изпълнителя на проекта "ИСА 2000" ЕООД вече е подал заявление за актуализация на цените, т.е. пробива ще излезе много над 10 млн. лева на Общината и срокът за затваряне на моста на панаира от 2 г.,( който и без това е ПРЕКАЛЕНО ДЪЛЪГ) няма как да бъде спазен. Няма как да блокираш най-важния мост в града за мин. 2 години без да създадеш транспортен хаос в града.
12. Пробивът сам по себе си няма да реши транспортния проблем на това място, защото задръстването ще се премести на кръстовището на Чифте Баня (бул. Цар Борис 3-ти Обединител и бул. 6-ти Септември).
Главен Мултак евроатлантик
Рейтинг: 13 НеутралноНе съм от Пловдив, но според мен това е грешка и голямо недомислие.
Навсякъде модерното градоустройство отвежда трафика от централната част в периферията.
Това е някакво планиране от зората на Соца. Има толкова начини да се реши един такъв проблем, а не да се насича не чак толкова голям град като Пловдив с нови централни булеварди.
Главен Мултак евроатлантик
Рейтинг: 13 НеутралноДо коментар [#10] от "Mit Ko Nan":
Мислете за това, как ще изглежда всичко, след 10-20-30 години, когато транспортът ще е устроен по съвсем друг начин и нуждите на хората ще са различни.
Не трябва да се мисли от днес за утре, за да може сега всеки с Голф 3ка да мине с мръсна газ и 15 метра черен дим напряко.
Главен Мултак евроатлантик
Рейтинг: 13 НеутралноДо коментар [#15] от "Главен Мултак евроатлантик":
Пловдив е идеален град за велоалеи, скутери и някаква градска надземна железница. От туристическа и всяка гледна точка.
Разкарайте го тоя малоумен герболяк и почвайте да си оправяте града.
Главен Мултак евроатлантик
Рейтинг: 13 ВеселоА няма. Не сте запознат с "творчеството" на Гербиджа през последните години в София и някои други градове. Дойде и вашият ред явно
okli
Рейтинг: 447 НеутралноАко някой може да обясни какъв е смисълът на скоростен път, бе опции за допълнително разтоварване чрез левите завои, в рамките на центъра, който път от двете си страни е затапен от кръстовища с ниска пропускливост предвид трафика- на панаира и чифте баня. Целия трафик просто ще се концентрира на тях и от пробива няма ама никаква полза, освен за вземащите комисионна по веригата. Отсечените дървета, заровените пари в разрушеното предишно кръгово с градинки и прочее допълват картинката.
3акс
Рейтинг: 273 НеутралноОт една страна, в направление по южната част на р. Марица, от двете страни на пробива през 50 метра има отбивки на малки улички и пешеходни пътеки за пресичане с гърбици, които и без кръговото в момента убиват скоростта и правят пробива безсмислен.
https://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/От друга страна, в направление моста-тунела по Цар Борис 3ти, тапата се образува и на кръстовището с Шести Септември, което се регулира все още със светофари, вместо с кръгово т.е. и в това направление пробива няма смисъл.
В тази си форма, този проект е абсурдно безумие!
Да не коментирам, че "умните" светофари и системата за градски транспорт на Тотев (ГЕРБ) така и не сработиха, макар да похарчиха огромни суми за тях. Т.е. при разум и желание има какво да се оптимизира, но то не е пробив под кръговото на водната палата!
Роси
Рейтинг: 7681 Неутрално"От партията с мнозинство в градския общински съвет обаче апелират за "временно преустановяване" на строителството, докато гражданите искат окончателно отхвърляне на проекта."
Хитри са гербаджиите, не може да не им се признае. Ще почакат да стихне недоволството и пак ще го построят. Не им е за пръв път да заблуждават общественото мнение.
okli
Рейтинг: 447 НеутралноДо коментар [#19] от "zakintos":
Абсолютно!
Като влезеш по Пазарджишко шосе например, има 6-7 светофара до панаира и с каквато и скорост да караш, хващаш червено на минимум на половината от тях. Пълно безумие!
Batezuzi
Рейтинг: 1538 НеутралноПоредната кражба. За да отидат багери значи вече има сключени договори. Не само това ами има одобрен проект и въпросното финансиране също е отнело време. Тоест цялата тази работа е ставала задкулисно и без обществено обсъждане, защото очевидно хората са отишли да протестират едва като са видели багерите.
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1070 НеутралноДо коментар [#2] от "lil_alex":
Като не знаеш, що коментираш ?
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1070 НеутралноГерберастката шизофрения в целия и блясък може да видите на извънредната сесия на ОбС.