Граждани ще протестират срещу път в центъра на Пловдив пред извънреден общински съвет

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    ГЕРБ пак правят някаква мимикрия.

  2. 2 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 2447 Неутрално

    В Пловдив не знам кой се разхожда от тази страна на Марица. Районът на Водната Палата е много централен, но не много предпочитан за живеене и с по-ниски цени. И без скоростен булевард, абсурд е алеята до реката да се смята за сериозна зелена площ, а не просто детайл.

    А кръговото на Водната Палата е направо смешно.

  3. 3 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2404 Любопитно

    До коментар [#2] от "lil_alex":


    В Пловдив не знам кой се разхожда от тази страна на Марица. Районът на Водната Палата е много централен, но не много предпочитан за живеене и с по-ниски цени. И без скоростен булевард, абсурд е алеята до реката да се смята за сериозна зелена площ, а не просто детайл. А кръговото на Водната Палата е направо смешно.
    —цитат от коментар 2 на lil_alex


    Кръговото на "Водната Палата може и да е
    една от настоящите голяма простотия,
    но защо трябва една простотия да се заменя с друга?

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4325 Неутрално

    Пловдивчани са по граждани от селтаците в София. Явно там има повече кореняци.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2745 Любопитно

    "Проектът, наричан накратко "Пробив Водна палата", е финансиран от европейската програма "Региони в растеж" - Освояването на парите е едно на ръка, но ниКОЙ не се замисля или пък го прави, но се прави на луд, че за "генерирането на автомобилен трафик в центъра" има причини отдавна. Задръстванията в Пд са от светофар до светофар, а т.н. градски транспорт е пълна скръб. Тролейбусите ги смотаха, системаТА за електронно таксуване я осмиваха къде ли не, но ВИНА в ОПравниците нЕма. Иначе като проект е само едно кръстовище, което ще върши същата работа като сегашното кръгово - колите ще са същите, та и повече. По времето на соц-а имаше "зелена вълна" на "Цариградско шосе" и от край до край се преминаваше през града без проблеми. А, и тролеи имаше, макар и никой да не е се е сещал тогава, че са еко. Важното е, че стадионите стават хубави.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  6. 6 Профил на Петър
    Петър
    Рейтинг: 108 Неутрално

    В Пловдив не знам кой се разхожда от тази страна на Марица. Районът на Водната Палата е много централен, но не много предпочитан за живеене и с по-ниски цени. И без скоростен булевард, абсурд е алеята до реката да се смята за сериозна зелена площ, а не просто детайл. А кръговото на Водната Палата е направо смешно.
    —цитат от коментар 2 на lil_alex

    Пробивът прекъсва велоалеята по р.Марица, която е и най-дългата в целия град. В близост започва зона за отдих с фитнес на открито, детска площадка, мини скали за катерене и др. Пространството бе облагородено, с градинки, зеленина и пейки. Доста хора разхождат от там.

  7. 7 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    По времето на соц-а имаше "зелена вълна" на "Цариградско шосе" и от край до край се преминаваше през града без проблеми. А, и тролеи имаше, макар и никой да не е се е сещал тогава, че са еко. Важното е, че стадионите стават хубави.
    —цитат от коментар 5 на ЗаНиЗа


    То и сега има зелена вълна по Цариградско, ама никой не кара с 50 :)
    На бул. България също има и там даже е оказано със знак че ако караш с 50 ще хващаш зелената вълна. Ама повечето карат по-бързо, а ако е в час пик и има колона, тя се движи с 40.

    А по време на соца имаше 10-20 пъти по-малко автомобили в Пловдив. :)

    Тролеите специално за Пловдив създаваха проблеми като задръстваха кръстовищата ако им се откачи горе пръта. От тях ще има сметка ако забранят колите и трафика падне колкото беше по време на соца.

  8. 8 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    Пробивът прекъсва велоалеята по р.Марица, която е и най-дългата в целия град. В близост започва зона за отдих с фитнес на открито, детска площадка, мини скали за катерене и др. Пространството бе облагородено, с градинки, зеленина и пейки. Доста хора разхождат от там.
    —цитат от коментар 6 на Петър


    Пространството наистина е добро там, но там няма много живущи, съответно през повечето време е празно. Да си видял майки с колички там или някой спортуващ на фитнеса? Рядко има някой там. От другата страна до Новотела има доста повече разхождащи се и спортуващи. А и там е доста по-спокойно и няма сериозен трафик.

  9. 9 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1935 Неутрално

    Абсолютно излишен проект натаманен за да усвоят някои едни 10Млн.

  10. 10 Профил на Mit Ko Nan
    Mit Ko Nan
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Ако е верно всичко написано, то тогава да затворим моста за камиони, коли и микробуски димящи по 10 метра.
    Да остане само за градски транспорт. Но градски транспорт не димящ.
    Тогава велоалеята ще е супер.

    Аз Съм
  11. 11 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1935 Неутрално

    Пробивът прекъсва велоалеята по р.Марица, която е и най-дългата в целия град. В близост започва зона за отдих с фитнес на открито, детска площадка, мини скали за катерене и др. Пространството бе облагородено, с градинки, зеленина и пейки. Доста хора разхождат от там.
    —цитат от коментар 6 на Петър


    Ако имаше малко градоустройствена мисъл можеше да направят един пешеходен/вело надлез отгоре а и да облагородят малко участъка западно от кръстовището и така пловдивчани щяха да получат една страхотна зона за разходки и спорт минаваща през целия град от Столипиново до Гребния канал. Сега точно на това кръстовище велоалеята и зоната за крос пресича бул.Марица и се набутва в подлеза от другата страта и после още веднъж пресича булеварда.

  12. 12 Профил на Mit Ko Nan
    Mit Ko Nan
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Пример за мрънкащи селяни в Пловдив е околовръсното.
    Ако някои се мисли, че има такова е голям наивник. Пловдив има само локално платно на едно истинско околовръсно платно.
    Къде са вътрешните рингове на пловдив.

    Само с мрънкане за 10 дървета няма да стане. Или затваряме центъра на пловдив за коли от евро 6 нагоре или правим кръстовища на нива.

    Аз Съм
  13. 13 Профил на Discoverer
    Discoverer
    Рейтинг: 22 Неутрално

    Проблемите с пробива до Водната палата са следните:
    1. Няма строително разрешение за всички ПУП-ове, в които влиза проекта.
    2. Няма становище от Басейнова дирекция, тъй като зоната на строеж попада в защитена зона на р. Марица.
    3. Според общия устройствен план на Пловдив, имотите в които ще се строи попадат в зона за специални зелени площи и такова строителство не е разрешено.
    4. Изграденото кръгово кръстовище и изграденият парк от източната страна са реализирани с европейски пари и Община Пловдив, ще бъде осъдена да плати огромна неустойка, ако ги разруши както е по проект.
    5. Пробивът няма да има нито един ляв завой, тъй като кръговото кръстовище отгоре ще бъде премахнато.
    6. Височината на пробива е под 4.5м и пожарни автомобили и високи автобуси няма да могат да преминават.
    7. Няма предвидени тротоари и велоалеи, защото просто няма достатъчно място да бъдат направени.
    8. Тъй като строителството налага да се направи изкоп с дълбочина поне 8.0 м има огромна опасност от наводняване и пропадане на околните сгради. Такова строителство точно до р. Марица е предпоставка за постоянно наводняване на пробива по време и след приключване на строителството. Постоянно ще се прави ремонт на ремонта!
    9. Хуманитарна гимназия "Св. Св. Кирил и Методии" - паметник на културата и сграда на 150 г. е точно до пробива и ще пропадне.
    10. Всички изградени паркоместа от източната и западната част на пробива ще бъдат премахнати, заради пробива.
    11. Изпълнителя на проекта "ИСА 2000" ЕООД вече е подал заявление за актуализация на цените, т.е. пробива ще излезе много над 10 млн. лева на Общината и срокът за затваряне на моста на панаира от 2 г.,( който и без това е ПРЕКАЛЕНО ДЪЛЪГ) няма как да бъде спазен. Няма как да блокираш най-важния мост в града за мин. 2 години без да създадеш транспортен хаос в града.
    12. Пробивът сам по себе си няма да реши транспортния проблем на това място, защото задръстването ще се премести на кръстовището на Чифте Баня (бул. Цар Борис 3-ти Обединител и бул. 6-ти Септември).

  14. 14 Профил на Главен Мултак евроатлантик
    Главен Мултак евроатлантик
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Не съм от Пловдив, но според мен това е грешка и голямо недомислие.

    Навсякъде модерното градоустройство отвежда трафика от централната част в периферията.

    Това е някакво планиране от зората на Соца. Има толкова начини да се реши един такъв проблем, а не да се насича не чак толкова голям град като Пловдив с нови централни булеварди.

  15. 15 Профил на Главен Мултак евроатлантик
    Главен Мултак евроатлантик
    Рейтинг: 13 Неутрално

    До коментар [#10] от "Mit Ko Nan":

    Мислете за това, как ще изглежда всичко, след 10-20-30 години, когато транспортът ще е устроен по съвсем друг начин и нуждите на хората ще са различни.

    Не трябва да се мисли от днес за утре, за да може сега всеки с Голф 3ка да мине с мръсна газ и 15 метра черен дим напряко.

  16. 16 Профил на Главен Мултак евроатлантик
    Главен Мултак евроатлантик
    Рейтинг: 13 Неутрално

    До коментар [#15] от "Главен Мултак евроатлантик":

    Пловдив е идеален град за велоалеи, скутери и някаква градска надземна железница. От туристическа и всяка гледна точка.

    Разкарайте го тоя малоумен герболяк и почвайте да си оправяте града.

  17. 17 Профил на Главен Мултак евроатлантик
    Главен Мултак евроатлантик
    Рейтинг: 13 Весело

    Няма как да блокираш най-важния мост в града за мин. 2 години без да създадеш транспортен хаос в града.
    —цитат от коментар 13 на Discoverer


    А няма. Не сте запознат с "творчеството" на Гербиджа през последните години в София и някои други градове. Дойде и вашият ред явно

  18. 18 Профил на okli
    okli
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Ако някой може да обясни какъв е смисълът на скоростен път, бе опции за допълнително разтоварване чрез левите завои, в рамките на центъра, който път от двете си страни е затапен от кръстовища с ниска пропускливост предвид трафика- на панаира и чифте баня. Целия трафик просто ще се концентрира на тях и от пробива няма ама никаква полза, освен за вземащите комисионна по веригата. Отсечените дървета, заровените пари в разрушеното предишно кръгово с градинки и прочее допълват картинката.

  19. 19 Профил на 3акс
    3акс
    Рейтинг: 273 Неутрално

    От една страна, в направление по южната част на р. Марица, от двете страни на пробива през 50 метра има отбивки на малки улички и пешеходни пътеки за пресичане с гърбици, които и без кръговото в момента убиват скоростта и правят пробива безсмислен.

    От друга страна, в направление моста-тунела по Цар Борис 3ти, тапата се образува и на кръстовището с Шести Септември, което се регулира все още със светофари, вместо с кръгово т.е. и в това направление пробива няма смисъл.

    В тази си форма, този проект е абсурдно безумие!

    Да не коментирам, че "умните" светофари и системата за градски транспорт на Тотев (ГЕРБ) така и не сработиха, макар да похарчиха огромни суми за тях. Т.е. при разум и желание има какво да се оптимизира, но то не е пробив под кръговото на водната палата!

    https://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/
  20. 20 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7681 Неутрално

    "От партията с мнозинство в градския общински съвет обаче апелират за "временно преустановяване" на строителството, докато гражданите искат окончателно отхвърляне на проекта."
    Хитри са гербаджиите, не може да не им се признае. Ще почакат да стихне недоволството и пак ще го построят. Не им е за пръв път да заблуждават общественото мнение.

  21. 21 Профил на okli
    okli
    Рейтинг: 447 Неутрално

    До коментар [#19] от "zakintos":

    Абсолютно!
    Като влезеш по Пазарджишко шосе например, има 6-7 светофара до панаира и с каквато и скорост да караш, хващаш червено на минимум на половината от тях. Пълно безумие!

  22. 22 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1538 Неутрално

    Поредната кражба. За да отидат багери значи вече има сключени договори. Не само това ами има одобрен проект и въпросното финансиране също е отнело време. Тоест цялата тази работа е ставала задкулисно и без обществено обсъждане, защото очевидно хората са отишли да протестират едва като са видели багерите.

  23. 23 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1070 Неутрално

    До коментар [#2] от "lil_alex":

    Като не знаеш, що коментираш ?

  24. 24 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1070 Неутрално

    Герберастката шизофрения в целия и блясък може да видите на извънредната сесия на ОбС.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK