Кампания търси упорити велосипедисти и най-велосипедно село

Кампания търси упорити велосипедисти и най-велосипедно село

© Надежда Чипева, Капитал



Четвъртата кампания "До работа с колело" започва с началото на месец май и приветства всички активни и начинаещи велосипедисти в България да използват велосипеден транспорт.Кампанията, организирана от сдружение "Велоеволюция", ще протече от 1 до 31 май 2016 г.


На 5 юни в София от инициативата ще отличат най-упоритите велосипедисти от цялата страна, както и най-велосипедния град, най-велосипедното село и най-задружните велосипедни отбори.


На сайта на кампанията участниците от населени места от цяла страна могат да се регистрират. Акцията позволява индивидуално или отборно участие.




Отборите могат да бъдат както фирмени, така и на институции, университети, неправителствени организации или група от приятели. Чрез ежедневно въвеждане на изминатите километри с колело, всеки може да следи съревнованието в индивидуална и отборна класация, а и в класация по населени места. Най-упоритите ще бъдат отличени, обещават от "Велоеволюция".


По време на миналогодишната кампания са навъртяни 70 768 велосипедни километра, изминати в 24 града и три села в България. Първите три града в класацията бяха София, Бургас и Варна, а като велосипедно село отличихме с. Кривина. От велосипедните отбори чудесно се представиха Proxiad и Евро Геймс Технолъджи, а отличието за първи отбор заслужи задругата Колоездене-Бургас. Достойното представяне направиха отбор от служители на държавната администрация – отборът НАП 2015.

Ключови думи към статията:

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    "До работа с колело" , а кампания -"Укротяване на джигити" - кога

  2. 2 Профил на vari
    vari
    Рейтинг: 505 Неутрално

    До коментар [#1] от "gmbh":

    Колкото повече хора карат, толкова по лесно ще е да слязат на шосето или да им се направят вело-алеи и да не карат по тротоарите из града. В момента са изкривени защото на пътя никой не ги зачита за нищо.

  3. 3 Профил на mail123456
    mail123456
    Рейтинг: 326 Неутрално

    Писах се преди две години ако се не лъжа във въпросната кампания, докато не започнаха разни хора да си въвеждат тренировките от по 70-80+ км на ден. Сори ама малко не ми се вярва, че някой ходи на работа и минава повече от 30-40 км всеки ден с търкало ...

    http://f1.f-e-n.net - Формула 1 каквато трябва да бъде
  4. 4 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 713 Неутрално

    А агитация за спазване правилата за движение?

  5. 5 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    Джигитите са с коли и мотори, всеки ден се разминавам с такива.
    Карането на велосипед по тротоарите, също е в графа - джигити.

  6. 6 Профил на hahohehi
    hahohehi
    Рейтинг: 397 Неутрално

    Да ограничат малко тровещите трошки - примерно дизели произведени преди 2000 година да бъдат забранени в най-големите градове, понеже там е най-замърсено.

  7. 7 Профил на topal
    topal
    Рейтинг: 281 Неутрално

    До коментар [#1] от "gmbh":

    Когато заработи съдебната система. Ако...

  8. 8 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 517 Любопитно

    До коментар [#6] от "hahohehi":

    За информация - дори новите дизели запушват ДПФ/ФАП филтъра след 15-20 хиляди километра поради "качествена" нафта.

    След премахването му (никой не купува нов) мърсотията, която бълват, е същата като на стар дизел.

  9. 9 Профил на sundblum
    sundblum
    Рейтинг: 442 Неутрално

    От години ходя на работа с колело. Профучавам покрай стотици затапени изнервени хора в коли, слушащи реклами по радиото.

  10. 10 Профил на popa_
    popa_
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#8] от "Нико":

    Не сте прав колега Аз карам 11 годишен френски дизел и нямам проблеми с филтъра. Само трябва да му се долива филтрираща течност на всеки 4-5 години. И въпреки че е стара когато я запаля и застана зад нея почти няма миризма и съм адски горд с това си постижение

  11. 11 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#3] от "mail123456":

    Да много тъпо Но тази година ще стана пръв на тая кампания

  12. 12 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 484 Любопитно

    Аз съм всеки ден с колело, само че през Май с отпуските и празниците не остават много работни дни...

    Stef
  13. 13 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    До коментар [#3] от "mail123456":

    Абсолютно! Изминаването на 100 км на ден не е критерии за добро ползване на велосипеда, а просто за спорт.
    Да отидеш до работа, до магазина, до пощата, до аптеката, до мола дори - ето това вече е рационално използване на колелото. Само че няма как да ги отчетат, което прави тая класация малко излишна.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  14. 14 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 775 Неутрално

    [quote#1:"gmbh"]а кампания -"Укротяване на джигити" - кога[/quote]
    Велосипедистите нямат електорално значение, ерго, животът им не струва дори жълтата боя по тротоарите.

    #КОЙ предложи Пеевски за главен прокурор?
  15. 15 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Иначе аз тая година още не съм ходил на работа с велосипед, защото там, където в момента работя, няма сигурен паркинг за велосипеди.
    А не бих си оставил велосипеда някъде, където ще го мисля цял ден.

    #КОЙ предложи Пеевски за главен прокурор?
  16. 16 Профил на Barurumm
    Barurumm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Търси се и село, в което няма неандерталци, които да изнасилват, крадат и обират малкото реколта, която последните идеалисти произвеждат

  17. 17 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    Типична картинка по Бъкстон : Пешеходец крачи на велоалеята, велосипедист се спуска по шосето и се надбягва с колите, а кола е паркирала на тротоара..

  18. 18 Профил на abrasha
    abrasha
    Рейтинг: 243 Неутрално

    сега като гледам резултатите от 2015г., първите места излизат средно 60тина км на ден... сещайте се
    все пак ще се регистрирам, за спорта

  19. 19 Профил на stoyanst
    stoyanst
    Рейтинг: 507 Неутрално

    И с кампания, и без кампания, аз си ходя с колелцето на работа и навсякъде другаде, защото ми е кеф Откак ми подариха първата "Зайка" с контра, това си ми е страст и явно ще е доживот

  20. 20 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    На пътя велосипедистите са по-опасни и от мотористите. Трябва да се приучат да спазват всякакви правила. Като се е яхнал на велосипед и си мисли, че светът му е задлъжнял.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  21. 21 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 775 Неутрално

    [quote#20:"Нефертити"]велосипедистите са по-опасни[/quote]
    За кого другиго (освен за себе си) са "по-опасни", че не ми стана ясно от сентенцията ти?

    #КОЙ предложи Пеевски за главен прокурор?
  22. 22 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 1254 Весело

    До коментар [#20] от "Нефертити":

    каза каката дето сигурно по 10 пъти на ден не спира на пешеходни пътеки и кой знае по какви градинки и тротоари си паркира таралясника.... Като ти гледам манталитета във форума ми е ясно каква автоталибанка си на пътя, пък после колоездачите ти виновни.

    Pure Chewing Satisfaction
  23. 23 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8615 Неутрално

    Стана модерно да се ходи на работа с колело, особено ако не трябва да се минават дълги разстояния и не се буташ между колите.

  24. 24 Профил на mmarto
    mmarto
    Рейтинг: 442 Весело

    Супер звучи и много искам да се включа, само дето ни работа си имам, ни колело.

  25. 25 Профил на Todor Nedkov
    Todor Nedkov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Така затвориха Витошка за колоездачи, о.к. народа там е много, ремонтират Патриарха, щото строят метро, о.к. трябва да го направят, ама по дяволите да бяха измислили откъде да се обиколи Витошка за да се стигне от НДК до Жълтите павета с колело??? Хвърчащи колела още няма.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK