"Патагония" ще дари цялата си печалба от продажбите през Черния петък

"Патагония" ще дари цялата си печалба от продажбите през Черния петък

© Reuters



Марката за спортна екипировка "Патагония" обяви, че ще дари цялата си печалба от продажбите си през Черния петък на местни организации, които работят за подобряване на околната среда.


"Решени сме да използваме всички средства, с които разполагаме, за да защитим света, в който живеем - въздуха, водата и почвата, както и да се борим с промените в климата. В тези размирни времена е по-важно от всякога да защитим това, което имаме," заявяват от компанията в писмо до клиентите си.


Черният петък (25 ноември) е един от най-комерсиалните дни в годината в Америка.




"Хората са щедри за семейството и приятелите си, ние искаме да помогнем на нашите клиенти да покажат любов и към планетата, която спешно се нуждае от някой друг подарък (макар все още да получава въглища всяка година)," заявяват от фирмата.


Тази година Патагония ще дари 100 процента от печалбата си от глобалните си продажби през целия Черен петък. Става дума за продажбите в техните магазини и на техния уебсайт. Даренията ще отидат за местни организации, работещи сред местните общности за защита на въздуха, водата и почвата за бъдещите поколения. Това са малки групи, често недостатъчно финансирани, обясняват мотивите си от Патагония като предоставят публично информация и контакти на въпросните екологични организации, за да могат клиентите директно да да се свържат с тях и да бъдат активни в собствените си общности не само по време на Черния петък.


От десетилетия "Патагония" показва по различни начини и с различни каузи, че грижата за планета може да не е в конфликт с успешния бизнес. "Винаги търсим начини за по-нататъшно намаляване на производствения ни отпечатък, включително и на зависимостта на фирмата ни от изкопаемите горива, Обичайно финансираме местни екологични организации като заделяме 1 процент от печалбата от продажбите ни. Към днешна дата тази сума възлиза на 74 милиона щатски долара", припомнят от компанията.

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    Сигурен съм, че и другите го могат това.

  2. 2 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Бе тия на к'ви печалби дънят, след като свалят 50% и пак печелят.

  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5635 Неутрално

    До коментар [#2] от "Хи-хи":

    алчността и консуматорството ще погубят света .

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2738 Неутрално

    Патагония и без това съдират по три кожи предимно от родителите на безделни милениълс, та парите ще се върнат при други лешперчета в комюнитито.

  5. 5 Профил на turmion_katlot
    turmion_katlot
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#3] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Алчността да, но защо консумеризма да е лош? Няма как едно общество да върви нагоре без консумиране. Лошото е когато консумира стоки, които не произвежда,

    ... wide awake, but still asleep, always a stranger in the crowd!!! .أبو فرح
  6. 6 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#3] от "КМЕТ В СЯНКА":
    Абсолютно си прав- малоумното потребление и безкрайната алчност води до системно оглупяване и ако не се спрем ще берем горчиви плодове много скоро - в обозримо бъдеще!

  7. 7 Профил на Крез
    Крез
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#2] от "Хи-хи":

    Ами надценките започват от 100-150%.За печалбите виж данъчната им декларация все пак са АД.

  8. 8 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Да не се окаже че са на згуба......

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  9. 9 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    До коментар [#7] от "Крез":

    На майка-офшорка нема как да й видим данните. А на бебе от хипер-веригата печалбите са занулени.

  10. 10 Профил на Крез
    Крез
    Рейтинг: 734 Неутрално

    До коментар [#9] от "Хи-хи":

    Така е прав си ,но при всички положения печалбите са им доста добри при тези надценнки.

  11. 11 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 217 Неутрално

    И Лукойл булгария се присъединява със 100 на 100 отпечалбата си.....също и Вива сом и Дск и др.рашистко московски дружества

    Долу рушистите и фашистите
  12. 12 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 878 Любопитно

    Идеята е леко инфантилна!Накарай ти хорта да потребяват повече, и да си натъпчат гардеробите с дреши които ще ползват 2 -3 пъти преди да изхвърлят .След това ще се използва ресурс ПРИРОДЕН за да се произведат същото количество "боклук" и така до безкрай и да викаш ,че с малко пари ще оправиш нещата е повече от идиотско.Да не говорим ,че тези средства обикновенно потъват в най-големите замърсители за да ги накара да станат още по-големи и ООО много загрижени потребители.
    Сбъркан свят!
    РЕКЛАМАТА превзе разума!!!

  13. 13 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4092 Весело

    До коментар [#2] от "Хи-хи":

    С якета от 400 до 900 лв, произведени в Китай - естествено, че ще печелят...

    Скоростен индекс "Y"
  14. 14 Профил на dinko
    dinko
    Рейтинг: 762 Неутрално

    До коментар [#13] от "hamilton F1":

    Те ползват фабрики в много държави, включително САЩ. В Китай е само една от близо 30 в цял свят.

    Продуктите са скъпи спрямо добавената стойност, която носят, но сами по себе си са високо качество, някои са страхотни. Аз с конкретна цел и внимателен избор си купих два техни продукти, хванах намаления. Ползвам ги както са града така и в планината и съм предоволен.

    Подозирам никой от коментиращите тук не си е закупил техен продукт, камо ли го ползва в реални условия...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK