Найс, а колко ще струва преместването на трафика от съществуващия участък до новото трасе на изток от дефилето? От Федерацията по рафтинг ли ще платят?
Првдполагам,рафтърите са приложили номер на сметка, в която са превели необходимата сума за строежа на ново трасе,и са поели отговорност за бъдешите жертви на кстастрофи в дефилето,поради забяването.Онези давмат"еколози"кола ги блъсна в дефилето,докато брояха таралежчета,ама акъла не им идва.Оак ги гледам да лъжат хората в Кресна....
Не знам дали е удачно избрано трасето на магистралата, но мисля,че не е редно всеки да оказва натиск и да иска някаква промяна.Трябва да се гледа ползата за мнозинството.На други места по света така ли се строят магистрали.
Първо да уточня, че не съм рафтър. Второ, смятам, че така предлаганото трасе, на юг да се позва стария път през дефилето, а на север да се прави ново трасе в източна посока, ще излезе много по-скъпо, отколкото цялото трасе да се изнесе в източна посока. Който е обикалял тези местности, ще ме разбере.
Къде на друго място има изградени постоянни няколко трасета за рафтинг. Коя е най-подходящото място за рафтинг в България. Не сте минавали в почивен ден от там, за да видите "шепата" хора (според статията 20 хиляди), желаещи да тренират или да се забавляват екстремно. Решението да мине магистралата от там окончателно ще убие този екстремен спорт на това място. И не само него. Не подценявайте и егоизма на местните и евентуалните протести, което, според мен, ще са основателни. Ако ще превръщаме природата си в асфалта, когато имаме алтернатива, нека си татуираме на видно място девиза - да превърнем мозъка си в мускул. И да приключваме.
"От федерацията са обезпокоени, че тези обстоятелства ще доведат до невъзможност за осъществяване на пълноценни тренировки, организиране на състезания и опасност за живота на спортуващите."
Ох Божеееееее..........
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
мдаа! Със всичок тряя се съобразяваме! С мечките, с рафтингаджиите и т.н. А сметката за магистралата може да наъбне двойно заради техните претенции-гоУема работа-джобът на данъкоплатеца е дълбок, нали така бе?
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
Аз пък като фен на уикенд моретата в Гърция предлагам да пренасочим течението на река Струма на изток от дефилето и да пратим рафтерите да търсят нови приключения. Аман от мрънкалници, псевдо-еколози и други рекетьори....
До коментар [#11] от "Антикорупционен блок-Да Корупция!": За да се постигнат необходимите технически и скоростни параметри за ранг "магистрала" на трасето по дефилето, пресметнете какви средства ще трябват за изправяне и разширение на стария път. Ако сте ходили в този район, може ли да ми кажете, каква е денивелацията между пътя в дефилето и района между Ощава и Стара Кресна. Нали казаха, и че ще се строят напречни транспортни връзки между двете трасета. Според Вас, какви точно пътни съоръжения трябва да се изградят, за да се извърши маневра "завой наляво", без да се пресича основния път на юг, какви още други мостове над Струма ще се правят, и къде ще се изкачва пътя нагоре в посока източната част на магистралата. Препоръчвам Ви да изминете "пътя" от гара Стара Кресна до село Стара Кресна. Този "път" представлява пътека, по която и каруца не може да мине, само натоварени магарета и мулета.
Май никой в България няма и най-малка представа, кой от предложените варианти изобщо е възможен. Ако това нещо изобщо започнат да го строят, ще се завържи след 20 години с десеторно оскъпяване.
На мен изобщо не ми дреме за мнението на федерацията по рафтинг, но totodd си е прав. Като знам какви завои са в дефилето и колко е тясно, определено ще е сложно и скъпо да се преправи трасето така че да покрие изискванията за магистрала. Може да се окаже, че е по-евтино двете посоки да се строят някъде на открито, встрани от сегашния път.
До коментар [#16] от "TPOTOAP": Грешно ви е сравнението. Пак се правят две трасета, само че отдалечени едно от друго и се правят напречни връзки между тях. Вижте релефа между двете трасета. Освен това този район е стратегически, каквото и да значи това и трябва резервно локално трасе. Спомням си като пропадна пътя в дефилето, заедно с камиона. Питайте тези, които ми се налагаше да пътуват тогава.
И последно, точно вчера цял ден обикалях опожарените баири между Ощава и Стара Кресна. Препоръчвам ви също да ги пообиколите, и ще видите че няма голяма денивелация.
Прави сериозно впечатление напливът от платени коментатори тук. Интересно ми е кой седи зад това магистралата да минава през Кресненското дефиле и колко пари ще спечели от това?
Лесно ви е на вас. Имате си Марица и гребна база. Можете да си организирате рафтинг. Оооо, момент! Марица бавно тече, а в гребната база май изобщо няма течение. Но пък можете да вземете плетките и една торбичка, разбира се хартиена, със сладки и да си организирате излет край Марица и гребната база. Който иска може да поплува и да покара лодки за бавни води. Който желае рафтинг - има си магистрала, прав му път към бързите води.
Години и години наред се пилеят пари, нерви и излишно време за нещо очевидно не, ами направо очевадно - че единственото решение за Кресненското дефиле е използване на сегашния път в едната посока и построяване на паралелен път за другата посока. Всяка измишльотини за тунели дълги 20 км, за виадукти и нови магистралиа, са безумни. Вместо да беше почнала работата преди 10 години и да завърши преди 5, сега още се дискутират становищата на поредните 10-ина кретена, като тези от федерацията по рафтинг.През това време маса народ си отиде в челни сблъсъци на смъртоносния участък.
А федерациите по хокей, фигурно пързаляне и кърлинг настояват да мине през Пиринските езера, за да тренират от ноември до април на естествен лед, с цел икономии на средства за наем на Зимния дворец и "Славия". Яйде стига претенции на шепа безделници и екстравагантни новобогаташи.В Гърция и Хърватия направиха 1500 км. магистрали, докато тук всеки с претенции и за 15 г. не можахме да направим една магистрала от 200 км. от София до Кулата. Все акъли се дават!
Ако се помисли добре, 100% могат да се направят нужните пътни отклонения/отбивки от магистралния път, които да дават достъп до река Струма на привържениците на този спорт.
Прави са хората да искат промяна на трасето, щом противното засяга техните интереси. Трябвало е да се съобразяват тези неща при проектирането, а не понеже някой не мислил овреме, сега да ревем, че щяло да излезе скъпо. Нито съм се качвал в лодка, нито съм фен на планината, но щом има засегнати, редно е да бъдат чути. Ако сега са 20, 40 или 50 души, когато има условия за този спорт, след няколко години може да са хиляди. Защо трябва да им се отнема възможността да го практикуват на това място, не е честно така.
Резервно трасе? Много ясно че пътят през дефилето и другият от изток ще са алтернативни един на друг, така че това ве е никакъв аргумент. Що се отнася до денивелацията, нещата също са пределно ясни. По проект има 8 км 4,5-5% наклон в едната посока и 6-7 км със същия наклон в другата. На качване ще има не един (що-годе) хомогенен поток от превозни средства, а примерно четири - бавнодвижещи се тежки (около 60 км/ч), по-бързи тежки (80-90км/ч), бавни леки (100-110 км/ч) и изтребители (над 120 км/ч). И с три ленти, разлика от 50-60 км/ч е тежко опасна. На слизане е същата работа - ще има както много бързи, така и много бавни; въобще да не споменаваме прегряването на спирачките на тежките превозни средства.
Надморската височина е къде 750-780 м, което наистина е проблем при зимни условия. Дали зимата трасето ще се затваря често не знам, но със сигурност ще има драми.
Федерацията по рафтинг, Зелените и др. изказват меродавно мнение, което обаче не отговаря на възможностите на Главболгарстрой и другите "строители". Това с трасето през дефилтето стана модерно точно преди 4 години, когато се установи, че Агромах и т.н. не са в състояние да строят тунели.
Обади ми се Бай Киро Пияницата от Кресна. Каза ми да пиша във форума на Дневник, защото искал трибуна, а не му се занимавало да се регистрира и т.н. Та той иска въобще да не се строи магистрала, защото всяка сутрин щяло да му изстива кафето, докато гледа трафика. Ало, строителите, прочетете това мнение и спрете строежа на магистралата, докато е време. Нали трябва да се съобразяваме с всеки. Все пак Бай Киро Пияницата от Кресна е равен по численост със заинтересованите "рафтъри" в България. Айде, изчезвайте, да ви *** мама*а! Що народ се затри в това дефиле, докато разни малоумници отлагат максимално строежа на магистрала там!
ГМО с Тире от Микре - Най-гнусното нещо, пръквало се някога в българския футбол. Даже ЦСКА ми липсва...
Ще лъснат смрадливите задници на управляващите. Кмета и общинския съвет могат да изнудват, но при хората от Кресна, рафтърите и природозащитниците нямат шанс. А вие целувайте зад**ка на Бойко Борисов и плащайте милиардите заради тяхната простотия. Полумагистралата няма как да получи разрешение.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
Преди повече от десет години имаше одобрени проекти за тунел или истинска магистрала извън дефилето. Ама любимите свине "строители" не могат строят без да краднат. А тунел не може да стане, ако краднеш.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
А от федерацията по рафтинг ли не са започнали строежа по одобрените преди повече от 10 години проекти за тунели или истинска магистрала извън дефилето.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
До коментар [#19] от "totodd": Много ясно че пътят през дефилето и другият от изток ще са алтернативни един на друг, така че това ве е никакъв аргумент.
Магистрала с двупосочно движение?!?!? Вие чувате ли се какво говорите? "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
Аз много добре 'се чувам' и се чудя вие дали някога сте пътували по магистрала, която се ремонтира? Например в момента по отсечките от Хемус, които са в ремонт, движението е двупосочно в другото платно.
П.С. Забравих в предишния си пост да кажа, че не е мой, а цитирах skyscrapercity.
Не сте ме разбрали правилно. става въпрос за денивелацята между двете трасета. Проверете каква е денивелацията, разстоянието и сложността на релефа между гара Стара Кресна и мястото, където газопровода за Гърция пресича пътя между Ощава и Стара Кресна.
Това,което предлагаш вече е изпробвано в "братския Съветски съюз" ! Резултати - плачевни! Разбирам,че се шегуваш,но те не се шегуваха,когато пресушиха цяло море заради МЕГАЛОМАНСКИТЕ си "проекти"! Много се страхувам,правейки се на интересни,да не тръгнем по техния "прогресивен"път !!!
"Федерацията по рафтинг настоя магистрала "Струма" да не минава през Кресненското дефиле" Интересен казус, а няма ли да поискат Струма да потече в обратна посока? Напоследък всякакви групи и групички протестират за каквото им хрумне, независимо от малоумието на исканията. Като протестираш, трява да е за нещо, което засяга големи групи от хора, а не само Сулъо и Пулъо.
Ами ако е вярно, че 20000 души посещават Кресна и градчето и селата наоколо печелят от това? Това са чисти пари за дребен местен бизнес, който разчита на опазена природа. Кой ще носи и как точно ще носи отговорността , ако хем затрие поминъка на местните и хем магистралата опасна? Ами ако наистина ЕС откаже финансирането, заради неспазване на вече проведена процедура с различен проект от "правителствения" любим вариант?
До коментар [#43] от "radost.petrova": Верни са и двете ви предположения. А освен алтернативния туризъм, ще се затрие и още поне един бизнес - земеделието. Хората няма да могат да обработват нивите си, тъй като е забранено земеделска техника да се движи по магистрала.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Molossian
Рейтинг: 322 ВеселоНайс, а колко ще струва преместването на трафика от съществуващия участък до новото трасе на изток от дефилето?
Panta rhei....От Федерацията по рафтинг ли ще платят?
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 278 НеутралноМъ...да... за 20 рафтъра, трябва да прегебрегнем интересите на 20 милиона пътуващи годишно.
wre501051215
Рейтинг: 2767 НеутралноПрвдполагам,рафтърите са приложили номер на сметка, в която са превели необходимата сума за строежа на ново трасе,и са поели отговорност за бъдешите жертви на кстастрофи в дефилето,поради забяването.Онези давмат"еколози"кола ги блъсна в дефилето,докато брояха таралежчета,ама акъла не им идва.Оак ги гледам да лъжат хората в Кресна....
TPOTOAP
Рейтинг: 481 НеутралноДа похарчим 1 милиард, че да могат шепа ентусиасти да се кетрят с лодки по реката!
doroteus
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#4] от "TPOTOAP":
А за федерацията "по клонинг " защо не се помисли????
Роси
Рейтинг: 6896 НеутралноНе знам дали е удачно избрано трасето на магистралата, но мисля,че не е редно всеки да оказва натиск и да иска някаква промяна.Трябва да се гледа ползата за мнозинството.На други места по света така ли се строят магистрали.
totodd
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#1] от "Molossian":
На изток, така и така ще минава едното трасе. Според мен по-евтино и по-рационално е това тасе да се разшири
totodd
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#4] от "TPOTOAP":
Първо да уточня, че не съм рафтър. Второ, смятам, че така предлаганото трасе, на юг да се позва стария път през дефилето, а на север да се прави ново трасе в източна посока, ще излезе много по-скъпо, отколкото цялото трасе да се изнесе в източна посока. Който е обикалял тези местности, ще ме разбере.
hammurabi
Рейтинг: 322 НеутралноКъде на друго място има изградени постоянни няколко трасета за рафтинг. Коя е най-подходящото място за рафтинг в България. Не сте минавали в почивен ден от там, за да видите "шепата" хора (според статията 20 хиляди), желаещи да тренират или да се забавляват екстремно. Решението да мине магистралата от там окончателно ще убие този екстремен спорт на това място. И не само него. Не подценявайте и егоизма на местните и евентуалните протести, което, според мен, ще са основателни. Ако ще превръщаме природата си в асфалта, когато имаме алтернатива, нека си татуираме на видно място девиза - да превърнем мозъка си в мускул. И да приключваме.
Тюфлекчия
Рейтинг: 2763 Неутрално"От федерацията са обезпокоени, че тези обстоятелства ще доведат до невъзможност за осъществяване на пълноценни тренировки, организиране на състезания и опасност за живота на спортуващите."
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Ох Божеееееее..........
джендър NATO generals
Рейтинг: 1054 Неутралномдаа! Със всичок тряя се съобразяваме! С мечките, с рафтингаджиите и т.н. А сметката за магистралата може да наъбне двойно заради техните претенции-гоУема работа-джобът на данъкоплатеца е дълбок, нали така бе?
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токk7
Рейтинг: 426 НеутралноАз пък като фен на уикенд моретата в Гърция предлагам да пренасочим течението на река Струма на изток от дефилето и да пратим рафтерите да търсят нови приключения.
Аман от мрънкалници, псевдо-еколози и други рекетьори....
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноОт клуба по плетиво и сладкарство Район Западен Пловдив обаче подкрепяме трасе през дефилето. Ха сега де!
Доброто е заразноtotodd
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#11] от "Антикорупционен блок-Да Корупция!":
За да се постигнат необходимите технически и скоростни параметри за ранг "магистрала" на трасето по дефилето, пресметнете какви средства ще трябват за изправяне и разширение на стария път. Ако сте ходили в този район, може ли да ми кажете, каква е денивелацията между пътя в дефилето и района между Ощава и Стара Кресна. Нали казаха, и че ще се строят напречни транспортни връзки между двете трасета. Според Вас, какви точно пътни съоръжения трябва да се изградят, за да се извърши маневра "завой наляво", без да се пресича основния път на юг, какви още други мостове над Струма ще се правят, и къде ще се изкачва пътя нагоре в посока източната част на магистралата. Препоръчвам Ви да изминете "пътя" от гара Стара Кресна до село Стара Кресна. Този "път" представлява пътека, по която и каруца не може да мине, само натоварени магарета и мулета.
Ордар Варвар Дебил Дебылич now
Рейтинг: 967 НеутралноА за какво настояват от Съюза на събирачите на охлюви?
През последните 4000 години не е опитомено нито едно ново животно.TPOTOAP
Рейтинг: 481 НеутралноДо коментар [#8] от "totodd":
Не думай, да строиш две платна по баирите ще е по-евтино, отколкото да строиш едно...
Yotce
Рейтинг: 1732 НеутралноМай никой в България няма и най-малка представа, кой от предложените варианти изобщо е възможен. Ако това нещо изобщо започнат да го строят, ще се завържи след 20 години с десеторно оскъпяване.
dnd1
Рейтинг: 8 НеутралноНа мен изобщо не ми дреме за мнението на федерацията по рафтинг, но totodd си е прав. Като знам какви завои са в дефилето и колко е тясно, определено ще е сложно и скъпо да се преправи трасето така че да покрие изискванията за магистрала. Може да се окаже, че е по-евтино двете посоки да се строят някъде на открито, встрани от сегашния път.
totodd
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#16] от "TPOTOAP":
Грешно ви е сравнението. Пак се правят две трасета, само че отдалечени едно от друго и се правят напречни връзки между тях. Вижте релефа между двете трасета. Освен това този район е стратегически, каквото и да значи това и трябва резервно локално трасе. Спомням си като пропадна пътя в дефилето, заедно с камиона. Питайте тези, които ми се налагаше да пътуват тогава.
totodd
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#16] от "TPOTOAP":
И да се допълня, винаги е по-евтино да правиш едно, дори и двойно по-широко трасе, отколкто две отделни, отдалечени едно от друго
totodd
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#16] от "TPOTOAP":
И последно, точно вчера цял ден обикалях опожарените баири между Ощава и Стара Кресна. Препоръчвам ви също да ги пообиколите, и ще видите че няма голяма денивелация.
phuncky
Рейтинг: 531 НеутралноПрави сериозно впечатление напливът от платени коментатори тук. Интересно ми е кой седи зад това магистралата да минава през Кресненското дефиле и колко пари ще спечели от това?
Късата памет е най-големият враг на българите.lz2
Рейтинг: 2311 НеутралноСульо и Пульо с претенции! "Зелените" и тия са насъскали, да видим още кой ще се обади!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!zhivko6461
Рейтинг: 943 НеутралноЛесно ви е на вас. Имате си Марица и гребна база. Можете да си организирате рафтинг. Оооо, момент! Марица бавно тече, а в гребната база май изобщо няма течение. Но пък можете да вземете плетките и една торбичка, разбира се хартиена, със сладки и да си организирате излет край Марица и гребната база. Който иска може да поплува и да покара лодки за бавни води. Който желае рафтинг - има си магистрала, прав му път към бързите води.
agile
Рейтинг: 217 НеутралноГодини и години наред се пилеят пари, нерви и излишно време за нещо очевидно не, ами направо очевадно - че единственото решение за Кресненското дефиле е използване на сегашния път в едната посока и построяване на паралелен път за другата посока. Всяка измишльотини за тунели дълги 20 км, за виадукти и нови магистралиа, са безумни. Вместо да беше почнала работата преди 10 години и да завърши преди 5, сега още се дискутират становищата на поредните 10-ина кретена, като тези от федерацията по рафтинг.През това време маса народ си отиде в челни сблъсъци на смъртоносния участък.
glaxo11
Рейтинг: 518 НеутралноА федерациите по хокей, фигурно пързаляне и кърлинг настояват да мине през Пиринските езера, за да тренират от ноември до април на естествен лед, с цел икономии на средства за наем на Зимния дворец и "Славия". Яйде стига претенции на шепа безделници и екстравагантни новобогаташи.В Гърция и Хърватия направиха 1500 км. магистрали, докато тук всеки с претенции и за 15 г. не можахме да направим една магистрала от 200 км. от София до Кулата. Все акъли се дават!
Chubachubs
Рейтинг: 572 НеутралноАко се помисли добре, 100% могат да се направят нужните пътни отклонения/отбивки от магистралния път, които да дават достъп до река Струма на привържениците на този спорт.
potrebitelll
Рейтинг: 920 НеутралноПрави са хората да искат промяна на трасето, щом противното засяга техните интереси. Трябвало е да се съобразяват тези неща при проектирането, а не понеже някой не мислил овреме, сега да ревем, че щяло да излезе скъпо. Нито съм се качвал в лодка, нито съм фен на планината, но щом има засегнати, редно е да бъдат чути. Ако сега са 20, 40 или 50 души, когато има условия за този спорт, след няколко години може да са хиляди. Защо трябва да им се отнема възможността да го практикуват на това място, не е честно така.
не мога да коментирам, без да обиждамpotrebitelll
Рейтинг: 920 НеутралноДо коментар [#25] от "agile":
не мога да коментирам, без да обиждамНарода дето си е отишъл, да си бе опичал акъла. Не може да караш със 100 на селски път!
TPOTOAP
Рейтинг: 481 НеутралноДо коментар [#19] от "totodd":
Резервно трасе? Много ясно че пътят през дефилето и другият от изток ще са алтернативни един на друг, така че това ве е никакъв аргумент. Що се отнася до денивелацията, нещата също са пределно ясни.
По проект има 8 км 4,5-5% наклон в едната посока и 6-7 км със същия наклон в другата. На качване ще има не един (що-годе) хомогенен поток от превозни средства, а примерно четири - бавнодвижещи се тежки (около 60 км/ч), по-бързи тежки (80-90км/ч), бавни леки (100-110 км/ч) и изтребители (над 120 км/ч). И с три ленти, разлика от 50-60 км/ч е тежко опасна. На слизане е същата работа - ще има както много бързи, така и много бавни; въобще да не споменаваме прегряването на спирачките на тежките превозни средства.
Надморската височина е къде 750-780 м, което наистина е проблем при зимни условия. Дали зимата трасето ще се затваря често не знам, но със сигурност ще има драми.
Пипера е много лют
Рейтинг: 688 НеутралноФедерацията по рафтинг, Зелените и др. изказват меродавно мнение, което обаче не отговаря на възможностите на Главболгарстрой и другите "строители". Това с трасето през дефилтето стана модерно точно преди 4 години, когато се установи, че Агромах и т.н. не са в състояние да строят тунели.
седеньето го зголемува задникот...And justice for all
Рейтинг: 531 НеутралноОбади ми се Бай Киро Пияницата от Кресна. Каза ми да пиша във форума на Дневник, защото искал трибуна, а не му се занимавало да се регистрира и т.н. Та той иска въобще да не се строи магистрала, защото всяка сутрин щяло да му изстива кафето, докато гледа трафика. Ало, строителите, прочетете това мнение и спрете строежа на магистралата, докато е време. Нали трябва да се съобразяваме с всеки. Все пак Бай Киро Пияницата от Кресна е равен по численост със заинтересованите "рафтъри" в България. Айде, изчезвайте, да ви *** мама*а! Що народ се затри в това дефиле, докато разни малоумници отлагат максимално строежа на магистрала там!
ГМО с Тире от Микре - Най-гнусното нещо, пръквало се някога в българския футбол. Даже ЦСКА ми липсва...Майндърбайндър
Рейтинг: 746 ВеселоОще по-евтино ще излезе,ако връщането от Гърция стане през Македония.
СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.Gopeто
Рейтинг: 1428 НеутралноЩе лъснат смрадливите задници на управляващите. Кмета и общинския съвет могат да изнудват, но при хората от Кресна, рафтърите и природозащитниците нямат шанс.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровА вие целувайте зад**ка на Бойко Борисов и плащайте милиардите заради тяхната простотия. Полумагистралата няма как да получи разрешение.
Gopeто
Рейтинг: 1428 НеутралноДо коментар [#25] от "agile":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровПреди повече от десет години имаше одобрени проекти за тунел или истинска магистрала извън дефилето. Ама любимите свине "строители" не могат строят без да краднат. А тунел не може да стане, ако краднеш.
Gopeто
Рейтинг: 1428 НеутралноДо коментар [#1] от "Molossian":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровА от федерацията по рафтинг ли не са започнали строежа по одобрените преди повече от 10 години проекти за тунели или истинска магистрала извън дефилето.
Gopeто
Рейтинг: 1428 НеутралноМагистрала с двупосочно движение?!?!?
Вие чувате ли се какво говорите?
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
TPOTOAP
Рейтинг: 481 НеутралноДо коментар [#37] от "Gopeто":
Аз много добре 'се чувам' и се чудя вие дали някога сте пътували по магистрала, която се ремонтира? Например в момента по отсечките от Хемус, които са в ремонт, движението е двупосочно в другото платно.
П.С. Забравих в предишния си пост да кажа, че не е мой, а цитирах skyscrapercity.
totodd
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#30] от "TPOTOAP":
Не сте ме разбрали правилно. става въпрос за денивелацята между двете трасета. Проверете каква е денивелацията, разстоянието и сложността на релефа между гара Стара Кресна и мястото, където газопровода за Гърция пресича пътя между Ощава и Стара Кресна.
шуменско пиво
Рейтинг: 426 ВеселоНе бе, те не се катерят! Те се спущат по реката! шуменско пиво
doroteus
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#12] от "k7":
Това,което предлагаш вече е изпробвано в "братския Съветски съюз" !
Резултати - плачевни!
Разбирам,че се шегуваш,но те не се шегуваха,когато пресушиха цяло море заради МЕГАЛОМАНСКИТЕ си "проекти"!
Много се страхувам,правейки се на интересни,да не тръгнем по техния "прогресивен"път !!!
proza
Рейтинг: 353 Неутрално"Федерацията по рафтинг настоя магистрала "Струма" да не минава през Кресненското дефиле"
Интересен казус, а няма ли да поискат Струма да потече в обратна посока? Напоследък всякакви групи и групички протестират за каквото им хрумне, независимо от малоумието на исканията. Като протестираш, трява да е за нещо, което засяга големи групи от хора, а не само Сулъо и Пулъо.
Radost Marinova
Рейтинг: 241 НеутралноАми ако е вярно, че 20000 души посещават Кресна и градчето и селата наоколо печелят от това? Това са чисти пари за дребен местен бизнес, който разчита на опазена природа.
Кой ще носи и как точно ще носи отговорността , ако хем затрие поминъка на местните и хем магистралата опасна? Ами ако наистина ЕС откаже финансирането, заради неспазване на вече проведена процедура с различен проект от "правителствения" любим вариант?
Gopeто
Рейтинг: 1428 НеутралноДо коментар [#38] от "TPOTOAP":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровМагистралата трябва да има алтернативен път. Не може едното платно да е алтернативно на другото.
Gopeто
Рейтинг: 1428 НеутралноДо коментар [#43] от "radost.petrova":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровВерни са и двете ви предположения. А освен алтернативния туризъм, ще се затрие и още поне един бизнес - земеделието. Хората няма да могат да обработват нивите си, тъй като е забранено земеделска техника да се движи по магистрала.